latet Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 (edited) 36 minut temu, labi napisał: Napisalem jak bylo, jestem sfrustrowany cala sytuacja Też bym był. Bo do czego takie praktyki serwisów (zakładając, że tak było) doprowadzą? Będziemy zepsuty sprzęt wysyłać z protokołem sporządzonym przez 2 rzeczoznawców w obecności 3 notariuszy, w którym będzie napisane, że ten oto niesprawny sprzęt o nr seryjnym xxxxx-xxxx-xxxx, po dokonaniu oględzin zewn. i wewn. nie nosi znamion uszkodzeń mechanicznych/termicznych/ciekłych? A serwis na to: skoro telefon został otwarty/rozkręcony [w celu komisyjnych oględzin], to gwarancja nie przysługuje Dla mnie wniosek jest prosty – skoro w Chinach mogę tel. zamówić niemal 2x taniej niż w PL, to walić polską gwarancję – kupię sobie nowy w razie czego i wyjdę finansowo na zero (a potem pewnie i tak się doczekam powrotu z Chin naprawionego 1. egzemplarza, to będę go mieć w rezerwie, albo dam bezdomnemu Edited November 24, 2016 by latet 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cysior Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 serio są jakieś modele 2 x taniej? RMN3P raptem 100-150zł taniej czyli jakieś 20%. Co do wysyłki do Chin już się 2 razy przejechałem na nieuczciwości Chińczyków z Aliexpress. Kłamią w żywe oczy, że nie dostali zwrotu, a jak udowadniam, że tracking mówi coś innego to milkną. I kasa za dwie kamerki poszła się walić. Droższych rzeczy jak np telefon w życiu bym nie odesłał tam do "naprawy" Link to comment Share on other sites More sharing options...
latet Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 34 minuty temu, cysior napisał: Co do wysyłki do Chin już się 2 razy przejechałem na nieuczciwości Chińczyków z Aliexpress. Kłamią w żywe oczy, że nie dostali zwrotu, a jak udowadniam, że tracking mówi coś innego to milkną. I kasa za dwie kamerki poszła się walić. Droższych rzeczy jak np telefon w życiu bym nie odesłał tam do "naprawy" Ali jest jak Allegro - tylko nie tysiące, ale miliony różnych sprzedawców. Nie wybieraj jakichś losowych, tylko polecanych, sprawdzonych. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cysior Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 Nigdy nie kupuję w ciemno, to byli sprzedawcy z feedbackiem ilości 1500 szt oraz... 124313 szt. Nieważne, bo i tak nie chodziło o telefony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draco Posted November 26, 2016 Share Posted November 26, 2016 Mi sie wydaje ze żaden serwis tak naprawdę nie bedzie dobry jesli chodzi o Xiaomi. A z drugiej strony to jeśli telefon nosi wadę fabryczną można żądać zwrotu pieniędzy na podstawie rękojmi... A jak nie to do sądu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Do tej pory nie miałem problemów z Technosem. Dziś to się diametralnie zmieniło. W piątek zamówiłem identyczne dwa smartfony. Natychmiast za nie zapłaciłem. Kupiłem tego samego dnia folie w 3mk. Dziś, przed chwilą dostaję maila od Technos o treści: "Witamy,mamy tylko jedna sztuke. Czy dokonal Pan wplaty?" Po potwierdzeniu, że dokonałem (swoją drogą leży u nich na koncie od piątku - gratuluję przejrzystej księgowości) dostałem następującą wiadomość. " Ten model juz nie jest produkowany. Moze Pan odebrac jedna ostatnia sztuke." Pomijając fakt, że porządna firma w korespondencji z klientami powinna używać polskich znaków diakrytycznych, podejście do klienta na poziomie Janusza biznesu. Reasumując, jeśli kupujecie coś od Technos, to wstrzymajcie się z zapłatą przez parę dni, bo może się okazać, że Technos będzie się bawił waszymi pieniędzmi, po czym stwierdzi, że sprzętu wam nie sprzeda bo go nie ma. No i zostałem z forsą zamrożoną na koncie Technosa i dwoma kompletami folii do wirtualnych smartfonów Jestem szczerze zażenowany zachowaniem sklepu i poziomem korespondencji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
juventus82 Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 A jaki to model że ostania sztuka i nie jest już produkowany? Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 (edited) Redmi2. Kupiłem jakiś czas temu u nich jeden dla dziecka. Spodobał się. Teraz chciałem kupić dwa dla pozostałej dwójki I du*a zimna. Korespondencja urwała się po mojej prośbie o zwrot pieniędzy. edit: sklep odezwał się z propozycją zwrotu pieniędzy. edit2: Technos wybrnął z nieciekawej sytuacji z klasą - opiszę dokładniej w osobnym poście. Edited November 29, 2016 by Amsi uaktualnienie wiadomości Link to comment Share on other sites More sharing options...
ujack Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 @Technos zgłaszam się na PW po kod zniżkowy, proszę o odp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 1 minutę temu, ujack napisał: @Technos zgłaszam się na PW po kod zniżkowy, proszę o odp. Musisz wysłać prośbę mailem. Tylko tak go dostaniesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ujack Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 (edited) wystarczyło popatrzeć parę postów wyżej... dzięki a jest szansa na -10% czy ta zniżka już nie funkcjonuje? Edited November 29, 2016 by ujack Link to comment Share on other sites More sharing options...
painball Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 Ja dostałem całe dwa procent, więc sobie darowałem i kupiłem u chińczyka;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted November 29, 2016 Share Posted November 29, 2016 Przed chwilą, painball napisał: Ja dostałem całe dwa procent, więc sobie darowałem i kupiłem u chińczyka;p Dostałem więcej. Myślę, że wysokość rabatu zależy od kwoty poprzednich zakupów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technos Posted November 30, 2016 Author Share Posted November 30, 2016 Dnia 23.11.2016 o 17:34, xmacx3 napisał: Kupował ktoś u Technosa na firmę? Są z tym jakieś problemy? Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Witamy. Kazdy kupujacy otrzymuje FV23%, wielu z naszych klientow to firmy. Dnia 24.11.2016 o 14:41, MTplayer napisał: Kupiłem u nich 2 urządzenia i niestety więcej nie kupie, jak sam zakup bardzo pozytywny, tak raczej są to urządzenia bez gwarancji bo serwis odrzuca usterki ekranu, nawet te nie spowodowane uszkodzeniem mechanicznym telefonu, dobrze że szybko odpisują na maile, uniknąć można daremnej wysyłki telefonu. Usterki ekranu moga wynikac z winy uzytkownika lub nie. Jesli chce Pan abysmy dokonali stosownej ekspertyzy serwisowej, prosimy o wysylke sprzetu do nas. Dalsza korespondencje bedziemy prowadzili z Panem mailowo a nie tutaj, na forum. Pozdrawiamy. Dnia 24.11.2016 o 18:36, Elvlanden napisał: A jak serwis zapatruje się na bad pixele? Mi wczoraj na firmowym Mi5 wyskoczył taki nad prawą ikonką w docku... I nie wiem czy można to reklamować, czy nie ma sensu... Jesli jest ich kilka dokonujemy wymiany LCD. Dnia 24.11.2016 o 21:11, labi napisał: Najgorszy sklep jaki napotkalem, z czyms takim jeszcze nigdy sie nie spotkalem. Kupilem telefon, po paru miesiacach rozladowala mi sie bateria i telefon od tego czasu sie nie nie chcial ladowac i sie nie wlaczal. Sprawdzilem calutki telefon i jeszcze wachalem w srodku czy moze cos sie przypalilo, ale wszystko bylo w porzadku. Wyslalem telefon na gwarancje, to odeslali mi telefon z raportem, ze niby telefon byl zalany cieczą. Otworzylem telefon i nagle smierdzi czyms slodkim w srodku a przypominam, ze nigdy nie mial stycznosci z zadna cieczą, nigdzie nawet śladu nie bylo po czyms takim. NAJGORSZY SKLEP, NAJGORSZY SERWIS, NIE POLECAM, NIE POZDRAWIAM. Witamy, oskarza Pan nas o dzialanie, ktore jest nieprawda. Pana zarzuty nie sa niczym pokryte. Nie zalewamy telefonow klientow ciecza. Pana wpis jest ponizej jakiegokolwiek poziomu. Dnia 29.11.2016 o 11:08, Amsi napisał: Redmi2. Kupiłem jakiś czas temu u nich jeden dla dziecka. Spodobał się. Teraz chciałem kupić dwa dla pozostałej dwójki I du*a zimna. Korespondencja urwała się po mojej prośbie o zwrot pieniędzy. edit: sklep odezwał się z propozycją zwrotu pieniędzy. edit2: Technos wybrnął z nieciekawej sytuacji z klasą - opiszę dokładniej w osobnym poście. Cieszymy sie, iz udalo sie znalezc satysfakcjonujace Pana rozwiazanie Dnia 29.11.2016 o 18:15, Amsi napisał: Dostałem więcej. Myślę, że wysokość rabatu zależy od kwoty poprzednich zakupów. Wysokosc rabatu zalezy od kilku czynnikow i ustalana jest indywidualnie. Pozdrawiamy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brajanowski Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 (edited) Zamówiłem xiaomi mi4c dwa dni temu wieczorkiem. Zobaczymy czy te wszystkie komentarze to fake'y czy nie. Tylko szkoda, że wczoraj nie wysłali bo bym pewnie dzisiaj miał i w weekend się pobawił. A tak to czekać. edit: jakies 10 min temu kurier przyszedł, jednak wysłali tylko nie było powiadomienia mailowo (przyzwyczajenia z morele ;p) edit2: na razie wszystko fajnie, przejściówka jest itp, tylko folii nie widze (nie wiem czy dodają) ale tako nie narzekam odezwę się za parę tygodni i zdam sprawę czy śmiga dalej ;p Edited December 2, 2016 by Brajanowski Link to comment Share on other sites More sharing options...
gordonn Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 A ja mam pytanie o zakup na raty w Technos. Czy odbywa się to przez Allegro i raty PayU czy przez sklep?Kupował może ktoś tak na raty, czy są jakieś dodatkowe czynność przy zakupie? Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 No dobra, to opiszę jak zakończyła się moja historia z zakupem telefonów, z których jeden uciekł Technosowi ze stanu Zachowali się naprawdę profesjonalnie. Bez problemu dostałem wyższe modele z bardzo przyzwoitym rabatem. Korespondencja przebiegała bez żadnych zgrzytów, na wysokim poziomie (ale nadal bez polskich ogonków ), nawet w godzinach wieczornych odpowiedzi przychodziły bardzo szybko. Suma sumarum, sklep zachował twarz. Telefony już u mnie. Jak zawsze u nich, dołączone folie i silikony. Gwarancja i faktura załączone, przesyłka dobrze zabezpieczona - nie mam się do czego przyczepić. Bardzo dziękuję za w pełni profesjonalne rozwiązanie problematycznej sytuacji - jestem pod wrażeniem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cysior Posted December 3, 2016 Share Posted December 3, 2016 Czy jest na forum ktoś kto korzystał z gwarancji technos i nie została ona odrzucona ? Bo do tej pory same negatywy.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slygado Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Dnia 3.12.2016 o 23:27, cysior napisał: Czy jest na forum ktoś kto korzystał z gwarancji technos i nie została ona odrzucona ? Bo do tej pory same negatywy.. To jest bardzo dobre pytanie :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Może dlatego, ze najczęściej wkurzenie powoduje, że komuś chce się cokolwiek napisać o jakimś sklepie. Zadowoleni uznają, że jest wszystko OK i nie ma sensu się tym chwalić Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltiMet Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Gwarancję mają ok, pod warunkiem, że sam nie rozwaliłeś telefonu (chyba logiczne?) Jeden z lepszych sklepów po względem ceny i serwisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip5320 Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Zakupiłem Xiaomi Redmi Note 3 ze Snapdragonem - dobry kontakt (numer, Skype, e-mail), tania cena i szybka wysyłka. Przyszło wszystko co powinno, nawet dorzucili do tego etui do telefonu. Faktura 23%. Co do gwarancji nie wiem, telefon mam dopiero dzień. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Zakupiłem Mi4s i Redmi 3 Pro, przebieg samej transkacji 10/10, odpowiedzi praktycznie natychmiastowe, ale... Jestem rozczarowany 1 sprawą... Kupuje, wybieram Paczkomat, bo nie mam jak odebrać paczki z PP, czy od kuriera, a we wtorek dostaję informację od DHL, że Technos nadał do mnie paczkę... No nie ukrywam, wkurzyłem się i to srogo, tyle szczęścia, że kurier człowiek i podjechał do mnie do pracy (to samo miasto, różnica ~2km), a pracuje w takich godzinach, że branie kuriera mija się z celem, czy to na adres domowy, czy pracy, zawsze wypadają ~4h w których kurier może przyjechać za późno/wcześnie... Więc drogi Technosie, jeżeli udostępniacie opcję Paczkomatów i klient takową opcję wybiera, to uszanujcie jego decyzje i wyślijcie paczkomatem, w końcu to jego wybór... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technos Posted December 8, 2016 Author Share Posted December 8, 2016 2 minuty temu, Nezumi napisał: Zakupiłem Mi4s i Redmi 3 Pro, przebieg samej transkacji 10/10, odpowiedzi praktycznie natychmiastowe, ale... Jestem rozczarowany 1 sprawą... Kupuje, wybieram Paczkomat, bo nie mam jak odebrać paczki z PP, czy od kuriera, a we wtorek dostaję informację od DHL, że Technos nadał do mnie paczkę... No nie ukrywam, wkurzyłem się i to srogo, tyle szczęścia, że kurier człowiek i podjechał do mnie do pracy (to samo miasto, różnica ~2km), a pracuje w takich godzinach, że branie kuriera mija się z celem, czy to na adres domowy, czy pracy, zawsze wypadają ~4h w których kurier może przyjechać za późno/wcześnie... Więc drogi Technosie, jeżeli udostępniacie opcję Paczkomatów i klient takową opcję wybiera, to uszanujcie jego decyzje i wyślijcie paczkomatem, w końcu to jego wybór... Ze wzgledu na skandaliczne podejscie InPostu do kwestii ew. uszkodzenia przesylek oraz reklamacji nie wysylamy smartfonow przez InPost. Byc moze w wyniku bledu systemu wybrany zostal paczkomat, sprawdzimy to, natomiast nie jest mozliwe wybranie paczkomatu przy zakupie smartfonu. Dnia 5.12.2016 o 15:09, Amsi napisał: Może dlatego, ze najczęściej wkurzenie powoduje, że komuś chce się cokolwiek napisać o jakimś sklepie. Zadowoleni uznają, że jest wszystko OK i nie ma sensu się tym chwalić Tak dokladnie jest. Pozdrawiamy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 51 minut temu, Technos napisał: Ze wzgledu na skandaliczne podejscie InPostu do kwestii ew. uszkodzenia przesylek oraz reklamacji nie wysylamy smartfonow przez InPost. Byc moze w wyniku bledu systemu wybrany zostal paczkomat, sprawdzimy to, natomiast nie jest mozliwe wybranie paczkomatu przy zakupie smartfonu. Tak, tak, pamiętam jak ostatnio mi pisaliście o tym, że paczkomatu nie ma, ale przez przypadek zauważyłem teraz, że opcja jednak jest dostępna, wiec pierwsza myśl "coś się zmieniło i w końcu mogę zamówić do paczkomatu! Świetnie!", a tutaj taka... niespodzianka... Cytat Sposób dostawy i płatność: Paczkomaty InPost, PayU - Przelew & Karta & Raty Niżej wstawiam SS. Ale rozumiem, błędy systemu, pracownik nie zauważył i zapomniał o tym poinformować... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
migocina Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 radze poczytac opinie na temat tego sklepu na allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=34727773&feedback_type=fb_recvd_neg&type=fb_all&p=2 widac podejscie do klienta i profesjonalizm Ja wysłałam do naprawy selfiestick YI, sprzedawca już przez telefon poinformował mnie ze uszkodzenie jest na pewno mechaniczne wiec szkoda wysyłać do nich do reklamacji, zapytałam skąd może to wiedzieć po rozmowie przez telefon? Bardzo niemiła obsługa, polska gwarancja to ściema wiec lepiej takie akcesoria kupić z Chin za 1/3 ceny. Szkoda ze nie poczytałam wcześniej opinii na allegro i tutaj, zaoszczędziłabym czas i pieniądze no i nerwy. Z serwisu dostałam selfiestick cały porozrywany, zniszczony, nadawał się wcześniej do naprawy teraz nadaje się do kosza. Brak jakiegokolwiek protokołu w którym opisano by w jakim stanie dostali a w jakim zwracają przedmiot. Moim zdaniem sprzedają slaby jakościowo towar (wiadomo chińskie wiec co kilka sztuk zdarzają się lepsze albo gorsze) wiec jak coś się rozleci to już Twoja wina kupujący i uszkodziłeś mechanicznie wiec radź sobie sam. Zero jakiejkolwiek propozycji rozwiązania sytuacji, najlepiej oskarżyć kupującego i śmiać się z ich głupoty ze kupują towar 3 razy drożnej niż mogliby sami zamówić na chińskim allegro. Gwarancja nadaje się wiec do podpalania w piecu. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
painball Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Było trzeba z tytułu rękojmi;p Ja tylko tak robię i nawet nie próbuje na gwarancję oddawać drobnej elektroniki. Szkoda, że nie da się tak z samochodami;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bullsblood Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Ja z żoną zamówiłem po jednej sztuce leeco le max 2. Moj telefon dostałem z zepsutym kablem USB. Nagrałem im film, zeby pokazać w czym problem bo szkoda czasu i pieniędzy żeby wysyłać kabel USB do serwisu. Niestety choć zamówiłem z żoną dwa telefony po 1100 za sztukę nagrałem filmik to i tak kazali odesłać kabel na serwis. No bo przecież jestem cebulatym Polakiem, który chce ich obrobić na kabel USB. W sumie straciłem na tym dwie godziny czasu (musiałem gdzieś wydrukować ten ich formularz i dojechać na pocztę) i 7zl na wysyłkę. . Niby za te 7 zł kupiłbym kabel gdzies na aliexpers, ale zamówiłem kompletny nowy sprzęt i też taki chce dostać. Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
cysior Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Rozwalił mnie ten komentarz na allegro: Telefon doszedł w porządku, zastrzeżenia tylko co do gwarancji, nie jest to pełna gwarancja, sklep przy zwrocie gotówki w razie nie naprawienia odejmuje koszty amortyzacji za każdy miesiąc użytkowania telefonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pistachio Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Telefon poleciał na gwarancje problem rozpisany na dobre pół strony z moimi założeniami co trzeba wymienić nie rozbierając telefonu zobaczymy co i jak paczka odebrana w środę jak narazie żadnego mejla ani nic postaram się informować co i jak jak ktoś zainteresowany mam nadzieje że nie wróci polepiony na druciki tak jak pewnej osobie :> bo gdybym zdjęć nie widział to bym nie uwierzył Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astroch Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 @Pistachio ja bym był zainteresowany A ktoś jest mi w stanie powiedzieć na ile firma TECHNOS daje gwarancje? Na stronie nie mogę się doczytać, jest tylko, że oferują pełną, realną gwarancje. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkwiatuszek89 Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 12 miesięcy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astroch Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Dzięki! A jest możliwość może przedłużenia tego okresu lub coś w tym rodzaju? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkwiatuszek89 Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Ibuygou tylko daje gwarancję na 24 miesiące. Z tego co wiem nikt się nie chce bawic w przedłużanie gwarancji. Moim zdaniem najlepiej kupić tel. I po 11 miesiacach sprzedać, dołożyć kilka złotych i znowu mieć nowy z gwarancją Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astroch Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 (edited) Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi i rady! Pozdrawiam! EDIT: Ma ktoś może kupon rabatowy do technos-online.pl ? Jeśli ktoś chciałby się nim ze mną podzielić to proszę o wiadomość na pw Pozdrawiam!! Edit: Nieważne, już zamówiłem telefon w technosie Zobaczymy jak to będzie, mam nadzieje, że będę mógł wystawić pozytywną opinię Edited December 10, 2016 by Astroch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts