marjanoos

Użytkownicy
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marjanoos

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    LG Nexus 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zauważyłem, że po instalacji Viper4Android na Mi5 na xiaomi.eu w wersji 8.8.23 (a także wcześniejszych) psuje się dźwięk dzwonków i alarmów. Brzmi to tak: https://soundcloud.com/marcin-ma-ecki-269520225/sound-bug/s-cZcWa Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
  2. Mam do sprzedania Xiaomi Mi 5 kupiony w Geekbuying. Telefon jest nowy, został uruchomiony w celu sprawdzenia, czy jest z nim wszystko w porządku. Posiada wszystkie oryginalne folie oraz nieużywane akcesoria. Cena: 1100 zł + ew. wysyłka. Preferowany odbiór osobisty w Warszawie. Możliwość wysyłki, wystawienia na Alledrogo. Co do czarnych ramek - są widoczne, ale z pewnością po dwóch dniach się człowiek przyzwyczai i nie będzie zwracać na nie uwagi.
  3. Potwierdzam otrzymanie dwóch paczek bez VATu. Zamówione Mi5 3/32 czarny i biały. W czarnym syfmiui 7.2.8.0.0, białego nie odpalałem.
  4. Powiedz lepiej jak to naprawdę jest z tą gwarancją. Jutro przychodzi do mnie czarna Mi 5 i zastanawiam się czy zostawiać, czy sprzedawać. Boję się, że zaraz padnie mi płyta główna i zostanę na lodzie. Miałeś zainterweniować w tej sprawie, ale nic się nie zmieniło.
  5. Myślę, że jeśli dostaliby VAT, to by o tym dali znać.
  6. Jeśli wysyłka kurierem, to zawsze, ale to zawsze sprawdzaj paczkę w obecności kuriera z trzech powodów: - czy nie nosi śladów uszkodzenia, - czy zawartość nie nosi śladów uszkodzenia, - czy w środku jest to, co zamawiałeś. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz paczkę. Jeśli cokolwiek jest nie tak, należy od razu spisać protokół szkody, który jest podstawą do składania reklamacji. Jeśli natomiast podpiszesz odbiór bez sprawdzenia, to oznacza, że przyjąłeś paczkę i nie miałeś żadnych zastrzeżeń. Protokół szkody można spisać do 7 dni po doręczeniu paczki, ale jeśli nie zostanie spisany podczas doręczenia, to na odszkodowanie są marne szanse. Przecież teoretycznie mógłbyś uszkodzić paczkę po odebraniu.
  7. Mam inne numery. Jeden ma końcówkę 3561, a drugi 2645.
  8. Otrzymałem 20 minut temu numer trackingowy. Tak wygląda status obu paczek (różni się tylko kilkoma minutami godzina "W transporcie").
  9. Wiesz na czym polega rękojmia? Jest to ochrona przed wadami ukrytymi. Takimi, o których nie wiedziałeś kupując produkt. Np. buty miały słabe szwy, które spowodowały ich niechybne uszkodzenie. Dodatkowo masz 2 rękojmi, ale po roku to Ty musisz udowodnić, że wada istniała w momencie zakupu. Powodzenia. Traktujesz instytucję niezgodności towaru z umową za taką lepszą gwarancję, a tak przecież nie jest.
  10. Co jeśli płaciło się kartą płatniczą i bank pobrał dodatkowe procenty za przewalutowanie? Np. miałem do zapłaty 230 dolców, a koniec końców wyszło ok 978 zł.