Recommended Posts

Cześć,

Mam problem z płatnością NFC z ING. Kartę mam poprawnie dodaną, jest aktywna, lecz nie mogę zapłacić, nic nie reaguje. Przeglądałem temat i nie mam w ogóle opcji "Mobilny portfel". Jest w stanie ktoś pomóc? Wstawiam screeny z moich ustawień telefonu z obszaru NFC.

Screenshot_2017-03-23-14-36-54-991_com.android.settings.png

Screenshot_2017-03-23-14-37-03-612_com.android.settings.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używał ktoś HCE z aplikacją Raiffeisen'a? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy działa z miui...

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie da się dodać karty od Raiffeisen. Android Pay nie wspiera tego banku stąd moje pytanie.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ktoś miał jeszcze podobny problem z ING taki jak ja miałem, to pomogło wyczyszczenie danych:
 

Cytat

1. Usunąć urządzenie z zaufanych.

2. Wejść w Ustawienia telefonu -> Aplikacje -> Menadżer aplikacji -> Moje ING -> Pamięć -> Wyczyść dane / wyczyść pamięć.

3. Uruchomić aplikację, aktywować ją i aktywować płatności Mastercard w telefonie klikając "Aktywuj płatności".

W okresie pomiędzy próbami zmieniłem też język z angielskiego na polski, ale to raczej nie powinno mieć związku.

Edited by Segor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś może też problem z płatnościami przez IKO? Na początku nawet działało, tylko czasami na niektórych terminalach wywalało komunikat "użyj jednej karty". Teraz po kilku instalacjach systemu, m.in. jakieś customy, global, aktualnie najnowsze xiaomi.eu terminale wgl nie reagują na mój telefon. W ustawieniach mam zmienione na HCE i IKO jako domyślna, w apce mam ustawione, że nie muszę odblokowywać telefonu do płatności. Mimo to terminale nie reagują, nawet jak odblokuje telefon i wejdę w aplikację... Jakiś pomysł co może być przyczyną?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płaciłem dosłownie przed chwilą i poszło ok, wystarczyło wybudzić telefon - najnowsze xiaomi.eu.
Za to rano, w innym sklepie, terminal nie zareagował dopóki nie włączyłem iko i nie kliknąłem tej ikonki płatności w prawym górnym rogu. 

W jednym miejscu w ogóle nie mogę płacić telefonem, bo fakt reaguje, ale jakiś błąd na terminalu wywala. 
Nie wiem od czego zależy jak i kiedy zadziała taka płatność, czy od telefonu, terminalu, faz księżyca... Szkoda, bo póki co nie byłbym na tyle pewny, żeby nie wziąć do sklepu portfela, bo zawsze może się okazać, że telefon odmówi współpracy :P 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.04.2017 o 20:20, Judas napisał:

Płaciłem dosłownie przed chwilą i poszło ok, wystarczyło wybudzić telefon - najnowsze xiaomi.eu.
Za to rano, w innym sklepie, terminal nie zareagował dopóki nie włączyłem iko i nie kliknąłem tej ikonki płatności w prawym górnym rogu. 

W jednym miejscu w ogóle nie mogę płacić telefonem, bo fakt reaguje, ale jakiś błąd na terminalu wywala. 
Nie wiem od czego zależy jak i kiedy zadziała taka płatność, czy od telefonu, terminalu, faz księżyca... Szkoda, bo póki co nie byłbym na tyle pewny, żeby nie wziąć do sklepu portfela, bo zawsze może się okazać, że telefon odmówi współpracy :P 

 

 

Dziś zauważyłem, że ma znaczenie miejsce na terminalu, do krórego  zbliżam telefon, najlepiej jest przjechać całą szerokością telefonu przez terminal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Grzesiuso napisał:

Dziś zauważyłem, że ma znaczenie miejsce na terminalu, do którego  zbliżam telefon, najlepiej jest przjechać całą szerokością telefonu przez terminal.

 

5 minut temu, JacekBB napisał:

Od razu go wylizac.....Jest MOC

Temu tylko jedno w głowie, prawdziwy facet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od prawie miesiąca, wszędzie gdzie można płacę już tylko moim Mi5  zbliżeniowo (ING z HCE), ani razu nigdzie nie miałem problemów, działa zawsze od strzału, a płacę w sklepikach, marketach, stacja paliw itd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też nie działa bzwbk, w ogóle NFC mi nie działa, czy porzucili wsparcie czy jak? Próbowałem z 10 aplikacji do zapisywania i czytania tagów NIC zero reakcji. Oczywiście nie jestem debilem, NFC jest aktywne w ustawieniach. Jestem w testach MIUI China Nightly wiec na dzień dzisiejszy wersja 7.9.14 (weekly).

Edited by bololabich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie możliwe, że Global by wspierał, a China nie tym bardziej, że Mi ma w Chinach swój portfel wirtualny. Co zauważyłem to, że ponoć gdy NFC jest aktywne powinna być ikonka, nigdy jej nie mam

EDIT:
Juz wiem w czym jest problem. Czytnik NFC jest poprostu beznadziejny w Mi 5, po 3 minutach prób udało mi się 2x odczytać tag dokładnie w jednym miejscu i jak przybliże go do telefonu albo oddale, albo przesunę kilka mm w inną stronę to już nie załapie.

Edited by bololabich

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, bololabich napisał:

Raczej nie możliwe, że Global by wspierał, a China nie tym bardziej, że Mi ma w Chinach swój portfel wirtualny. Co zauważyłem to, że ponoć gdy NFC jest aktywne powinna być ikonka, nigdy jej nie mam

EDIT:
Juz wiem w czym jest problem. Czytnik NFC jest poprostu beznadziejny w Mi 5, po 3 minutach prób udało mi się 2x odczytać tag dokładnie w jednym miejscu i jak przybliże go do telefonu albo oddale, albo przesunę kilka mm w inną stronę to już nie załapie.

mi nfc dobrze dziala jelsi chodzi o wszystko poza tymi platnosciami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, bololabich napisał:

Jestem w tym zielony ale coś mi się obilo o uszy, że z rootem nie działa płacenie NFC, ale nie wiem czy to nie jest tylko portfel google.

Zobacz to: https://miuipolska.pl/jak-placic-telefonem-mi5-z-ap-i-system-miuipolska-xiaomi-eu/ część informacji nadal jest aktualna, jednak przy którejś z aktualizacji, a konkretnie tej: https://miuipolska.pl/miui-7-6-29/ dodana została bezpośrednio "pozytywna certyfikacja" (następstwo zmiany w romie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktos jak sprawdzic czy czujnik nfc jest sprawny? Przy probie placenia z android pay kazdy terminal pokazuje "uzyj innego czytnika". Mam najnowsze global stable i zablokowany bootloader, karta dodana prawidlowo jak i dane na koncie google sa prawidlowe wiec teoretycznie nie powinno byc problemow. Dodatkowo sie zastanawiam moze moje etui nillkin frosted blokuje sygnal nfc. Czy jest to wgl mozliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustawienia > Informacje i telefonie >> kilka dotknięć na Wersja jądra >> Additional Tools [przycisk po prawej u góry] > NFC test tools
Będziesz do tego jednak potrzebował jakiegoś nadajnika/odbiornika.

Spróbuj wykorzystań Android Beam do testów z innym telefonem.

Etui nie powinno blokować.

Edited by K4r0lSz

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, K4r0lSz napisał:

Ustawienia > Informacje i telefonie >> kilka dotknięć na Wersja jądra >> Additional Tools [przycisk po prawej u góry] > NFC test tools
Będziesz do tego jednak potrzebował jakiegoś nadajnika/odbiornika.

Spróbuj wykorzystań Android Beam do testów z innym telefonem.

Etui nie powinno blokować.

Podczas proby z Android Beam telefon tylko raz wibruje i nic sie nie dzieje. A przy tym tescie NFC test tools xiaomi sie zawiesza na jakas chwile i nic sie nie dzieje. W takim wypadku rozumiem ze jednak chyba cos jest rozwalone z moim nfc... Telefon mam od lipca tego roku, gwarancja obejmuje naprawe nfc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Live Ja zrobiłem właśnie test Android Beam z Mi5 na HTC Desire 500.

NFC włączone w obu; na Mi5 wybrałem zdjęcie Wyślij > Android Beam; pojawia się komunikat, aby zbliżyć urządzenia; zbliżyłem plecami; po chwili informacja Dotknij, aby przesłać; na HTC pojawiała się informacja o odbieraniu... ale finalnie "niepowodzenie", za drugim razem przesłane bez problemów

Tak wygląda u mnie NFC test tools

d5c47ffe7cb08032102f037d53ac3b8f.jpg

 

Gwarancja powinna obejmować wszystkie usterki... które nie są wyłączone z gwarancji, czyli przeważnie mechaniczne ("z zewnątrz").
Raczej do NFC nie miałeś szansy się dobrać.

Edited by K4r0lSz
Success

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postanowiłem napisać, bo może komuś to pomoże. 

Miałem problem z płatnościami T-Mobile Bankowe przez NFC. Wszystko poustawiane poprawnie,  a przy próbie płatności telefon nie reagował, lub wyskakiwała informacja, żeby użyć innej karty. 

Mogłem sobie pozwolić na dłuższą chwilę przy terminalu i w taki sposób zmieniałem ustawienia i przeprowadzałem próby płatności. 

Płatności wreszcie zaczęły przechodzić po wybudzeniu telefonu, kiedy w ustawieniach baterii wyłączyłem oszczędzanie w aplikacjach i aplikację bankową, czyli w tym przypadku T-Mobile Bankowe dodałem do autostartu.

U mnie rozwiązało problem. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, K4r0lSz napisał:

@Live Ja zrobiłem właśnie test Android Beam z Mi5 na HTC Desire 500.

NFC włączone w obu; na Mi5 wybrałem zdjęcie Wyślij > Android Beam; pojawia się komunikat, aby zbliżyć urządzenia; zbliżyłem plecami; po chwili informacja Dotknij, aby przesłać; na HTC pojawiała się informacja o odbieraniu... ale finalnie "niepowodzenie", za drugim razem przesłane bez problemów emoji6.png

Tak wygląda u mnie NFC test tools

d5c47ffe7cb08032102f037d53ac3b8f.jpg

 

Gwarancja powinna obejmować wszystkie usterki... które nie są wyłączone z gwarancji, czyli przeważnie mechaniczne ("z zewnątrz").
Raczej do NFC nie miałeś szansy się dobrać.

U mnie Nfc test tools tak samo wyglada. Sprobuje jeszcze z dodaniem aplikacji do autostartu, zobaczymy czy to pomoze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Postanowiłem napisać, bo może komuś to pomoże. 
Miałem problem z płatnościami T-Mobile Bankowe przez NFC. Wszystko poustawiane poprawnie,  a przy próbie płatności telefon nie reagował, lub wyskakiwała informacja, żeby użyć innej karty. 
Mogłem sobie pozwolić na dłuższą chwilę przy terminalu i w taki sposób zmieniałem ustawienia i przeprowadzałem próby płatności. 
Płatności wreszcie zaczęły przechodzić po wybudzeniu telefonu, kiedy w ustawieniach baterii wyłączyłem oszczędzanie w aplikacjach i aplikację bankową, czyli w tym przypadku T-Mobile Bankowe dodałem do autostartu.
U mnie rozwiązało problem. 
 
Dzięki za rozwiązanie problemu. Płatność w aplikacji banku WBK dopiero działa, jak wyłączymy oszczędzanie baterii i dodamy aplikacje do autostartu (bez tego nie szlo).

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria w telefonie zbliża się do wymiany i tutaj mam problem Nie wiem jaką zamówić dokładnie chodzi o płatności zbliżeniowe i NFC czy NFC jest umieszczony w baterii Czy to jest jakiś czujnik osobny w telefonie. Czy moglibyście polecić Jakąś sprawdzoną baterie do mi5 Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google Pay mi nie działa i bezczelnie komunikuje, że na tym urządzeniu działał nie będzie. Mam najnowszego Globala dev, odblokowanego bootloadera, ale telefon nie jest rootowany. iPKO cudownie zaczął działać, kiedy zacząłem korzystać z dual SIMa.

Czy samo zablokowanie bootloadera może pomóc?

Nie mam ochoty przechodzić na stable.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.