Maciuś Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Dzięki, oby to pomogło. 1 godzinę temu, Nezumi napisał: Weź się za unlock BL i instalacje xiaomi.eu... Wysłałem prośbę o odblokowanie ale nie widzę do xiaomi redmi note 4 3-64GB softu. Nie wiem jaki zainstalować od nowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 10 minut temu, Maciuś napisał: Wysłałem prośbę o odblokowanie ale nie widzę do xiaomi redmi note 4 3-64GB softu. Nie wiem jaki zainstalować od nowa Jest na stronie miuipolska rom pod Redmi Note 4. Po więcej info pisz PW, to nie temat na to... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi_o Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 (edited) [MOJA OPINIA] 26.09 - zlozenie zamowienia (platnosc z gory) 30.09 - odbior paczki 3.10 - odeslanie uszkodzonego urzadzenia (telefon wariowal, HOME i MENU buttony nie dzialaly), zwrot 10.10 - uznanie reklamacji i zwrot pieniedzy Ogolnie NIE POLECAM. Nie chce za bardzo obarczac wina za wadliwy telefon jednak na calej transakcji jestem prawie 40 zl w plecy... Dlaczego? Nie zwrocili kosztow wysylki + zabrali z wplaconej kwoty 20zl (powód - brak oryginalnej folii na wyswietlaczu, mimo ze tam byla lol, odkleilem ja tylko na jakis czas poniewaz myslalem ze to ona w jakis magiczny sposob psuje moje buttony) + koszt wysylki do nich jakies 10zl. Ciesze sie chociaż że wszystko szybko poszło i udało sie sprawnie odzyskać pieniądze, jednak jak napisalem, utrata 40zl przekresla ich u mnie na przyszlosc. Podsumowując: NIGDY WIECEJ Edited October 10, 2016 by pi_o Link to comment Share on other sites More sharing options...
magyarek Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 3 godziny temu, pi_o napisał: zabrali z wplaconej kwoty 20zl (powód - brak oryginalnej folii na wyswietlaczu, mimo ze tam byla Ciekawe, czy taki telefon - gdyby faktycznie nie było folii, chociaż nawet to chyba nie jest powód do potrącania ze zwracanej kwoty (ktoś wie, jak to wygląda prawnie?) - ciekawe, czy go potem sprzedadzą 20 zł taniej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wronix Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Podajcie mi do nich numer telefonu. Proszę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1M0N Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Witam serdecznie na forum Jestem po bogatej lekturze na temat telefonów, sprzedawców itd. Znam opinie na temat sklepu, o którym mowa w temacie. Mimo to jestem skłonny zamówić ze wspomnianego sklepu Xiaomi Redmi 3S 3/32GB. W związku z czym mam pytanie. Czy ktoś kupujący tam stosunkowo niedawno wspomniany telefon mógłby potwierdzić (lub zaprzeczyć), że jest to wersja International z LTE B20 800Mhz, ładowarką EU i instrukcją po angielsku? Na stronie produktu (w zakładce Opinie) ktoś pytał o tę kwestię i sklep potwierdził, że jest to wersja International. Chciałbym się jednak upewnić czy rzeczywiście tak jest, a niestety pomimo dwóch wysłanych zapytań mailowych - sklep nie odpowiada. Z góry dziękuję i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
szotgan Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 czy ów sklep nazywa saię teraz X-sklep.pl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafixwpt Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 49 minut temu, szotgan napisał: czy ów sklep nazywa saię teraz X-sklep.pl? Nie, ich sklep to http://aze.com.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crims Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Ma ktoś może jakiś kupon do tego sklepu? Niby 71 stron ale ciężko z tego cokolwiek wywnioskować Każdy coś tam gdyba, obawia się ale ale generalnie sprzedawca wywiązuje się z umowy, realizuje nawet reklamacje więc czemu taka kiepska opinia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric6666 Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Witam. Zamówiłem u nich telefon Redmi Pro. Kupiłem późno wieczorem 11.10 i następnego dnia do południa dostałem informację, że zrealizowano zamówienie + fakturę. Kilka godzin informacja o wysłalniu paczki tj. numer, nadawca itd. Następnego dnia dostałem maila od DPD i podaną godzinę, w której dostarczą. Koło godziny 13 telefon był już w ręku. Tj. zamówienie wieczorem we wtorek, dostarczenie południe czwartek. Co do dostaw, to znam jeszcze 3 osoby, które zamawiały z tego sklepu i dwie z nich miały dostawę tak jak ja (polecam zamawiać przed 12, bo wtedy wysłają paczki), a jedna otrzymała telefon po 4 dniach (czyli mieści się w regulaminowych 5?). Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dioxis Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 23 godziny temu, Eric6666 napisał: Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda. Pozdrawiam Właśnie do mnie wraca z wymiany gwaranycjnej Redmi Note 3, którego oddałem odblokowanego, z twrp, i skrótem do SuperSU na pulpicie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
malgosia.mru Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Dzień dobry Wszystkim! Jak tam wrażenia z Xiaomi Redmi Note 3 Pro - 3/32GB LTE ? Właśnie mam zamiar kupić z wyżej omawianego przez Was sklepu. Może masz też ktoś kupon z rabatem? Pozdrawiam serdecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil9 Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 Dnia Friday, October 14, 2016 o 17:05, Eric6666 napisał: Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda. Ktoś kiedyś pisał że mu odpisali że ich to nie obchodzi ale jak coś przy tym uwali to po (praktycznie nieistniejącej) gwarancji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
@Kemot Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 (edited) Dnia 11.10.2016 o 17:46, S1M0N napisał: Czy ktoś kupujący tam stosunkowo niedawno wspomniany telefon mógłby potwierdzić (lub zaprzeczyć), że jest to wersja International z LTE B20 800Mhz, ładowarką EU i instrukcją po angielsku? Na stronie produktu (w zakładce Opinie) ktoś pytał o tę kwestię i sklep potwierdził, że jest to wersja International. Chciałbym się jednak upewnić czy rzeczywiście tak jest, a niestety pomimo dwóch wysłanych zapytań mailowych - sklep nie odpowiada. Również rozważałem zakup w tamtym miejscu. Według mojej opinii, wiążącym zapisem jest informacja w opisie towaru: "4G FDD-LTE: 1800/2100/2600MHz" W razie obecności ewentualnego "błędu w opisie towaru", który zapewne "jest niezamierzony" i "jest rzeczą ludzką" powinni oddać pieniądze. Trudno byłoby podpierać się zapisem umieszczonym w opiniach. Pytanie jednak pozostaje otwarte. mailowego kontaktu z nimi nie ma. Telefon również milczy. Wniosek formalny do Szanownej Moderacji: W związku ze zmianą nazwy sklepu, wnioskuję o dodanie nowej nazwy w tytule wątku. (Tak, wiem, że przekierowanie działa) Edited October 17, 2016 by @Kemot Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapejszon Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 Witam witam, "zakupiłem" ostatnio na raty mój pierwszy telefon od Xiaomi. Kupiłem Xiaomi Redmi 3s Pro od strony X-sklep.pl wcześniej satnet i królik24. Po tygodniu od wpłacenia sumy na konto paczki nie było ani maila zatwierdzającego wysłanie produktu. Po napisaniu 7 maili na ich poczte na żaden nie dostałem odpowiedzi a na telefon nie ma jak zadzwonić bo nawet nie ma podanego. I teraz moje pytanie co mam w takiej sytuacji zrobić? Iśc z tym na policję czy w jakiś inny sposób "przypomnieć" im że mieli mi wysłać telefon? Telefon kupiłem poprzez raty mBank. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1M0N Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 1 godzinę temu, @Kemot napisał: Również rozważałem zakup w tamtym miejscu. Według mojej opinii, wiążącym zapisem jest informacja w opisie towaru: "4G FDD-LTE: 1800/2100/2600MHz" W razie obecności ewentualnego "błędu w opisie towaru", który zapewne "jest niezamierzony" i "jest rzeczą ludzką" powinni oddać pieniądze. Trudno byłoby podpierać się zapisem umieszczonym w opiniach. Pytanie jednak pozostaje otwarte. mailowego kontaktu z nimi nie ma. Telefon również milczy. Wniosek formalny do Szanownej Moderacji: W związku ze zmianą nazwy sklepu, wnioskuję o dodanie nowej nazwy w tytule wątku. (Tak, wiem, że przekierowanie działa) No więc spieszę z wyjaśnieniem Odpowiedź na mojego maila otrzymałem w czwartek (13.10). Dowiedziałem się z niej, iż sklep posiada zarówno wersje azjatyckie, jak i europejskie. Zostałem poinstruowany, aby składając zamówienie zaznaczyć w uwagach jaką wersją telefonu jestem zainteresowany. Zamówiłem więc jeszcze tego samego dnia telefon w wersji czarnej wraz ze szkłem i pokrowcem. Nieco zbiła mnie jednak z tropu wiadomość jaką otrzymałem jakieś 2h po złożeniu zamówienia (pisałem kilkukrotnie zapytanie i tym razem odpisał mi ktoś inny ze sklepu), iż wersja 800MHz dostępna jest tylko w kolorze złotym. Czekałem więc na rozwój sytuacji, ewentualny kontakt w celu ustalenia co z tym robimy. Następnego dnia (w piątek) paczka została wysłana. Dotarła do mnie w poniedziałek i całe szczęście wszystko przebiegło bez zarzutu - otrzymałem czarnego Redmi 3S 3/32GB w wersji europejskiej. Na urządzeniu wgrany jest ROM MIUI Global 7.5 (stabilna) 7.5.7.0(MALMIDE) i już na dzień dobry telefon proponuje aktualizację do MIUI V8.0.3.0.MALMIDG. Zasadniczo co do samej realizacji zamówienia nie mogę mieć najmniejszych zastrzeżeń. Natomiast wszelaki kontakt ze sklepem może zniechęcić... P.S. Przesyłka była oczywiście "za pobraniem". Pozdrawiam, Szymon 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wronix Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Witam, Byłem w tej firmie na miejscu z racji tego że blisko mieszkam. AZE Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce biuro czynne: poniedziałek – piątek w godz. 9:30 – 15:30 Adres się zgadza. Bardzo duża ilość telefonów Xiaomi !!! Jeżli któs jest z Wrocławia lub okilic to polecam tam podjechać i na miejscu zakupić towar, który jest na xiaomi.com.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koralina Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Dnia 14.10.2016 o 17:05, Eric6666 napisał: Witam. Zamówiłem u nich telefon Redmi Pro. Kupiłem późno wieczorem 11.10 i następnego dnia do południa dostałem informację, że zrealizowano zamówienie + fakturę. Kilka godzin informacja o wysłalniu paczki tj. numer, nadawca itd. Następnego dnia dostałem maila od DPD i podaną godzinę, w której dostarczą. Koło godziny 13 telefon był już w ręku. Tj. zamówienie wieczorem we wtorek, dostarczenie południe czwartek. Co do dostaw, to znam jeszcze 3 osoby, które zamawiały z tego sklepu i dwie z nich miały dostawę tak jak ja (polecam zamawiać przed 12, bo wtedy wysłają paczki), a jedna otrzymała telefon po 4 dniach (czyli mieści się w regulaminowych 5?). Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda. Pozdrawiam Witam, Ja również zamówiłam telefon Redmi 3 Pro 11 października. 13 października dostałam informację o zaksięgowaniu wpłaty (o ja głupia, że nie wzięłam za pobraniem), realizacji zamówienia oraz otrzymałam fakture VAT. Do dnia dzisiejszego nie mam wiadomości o tym czy telefon został wysłany Jak wiadomo sklep nie ma numeru telefonu, więc zostaje wyłącznie kontakt mailowy. Napisałam do nich wiadomość wczoraj i dziś, ale póki co cisza! CZY KTOŚ WIERZY W TO, ŻE TEN TELEFON DOJDZIE DO MNIE???? Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nowy Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Osobiście nie polecam sklepu! Telefon zamówiony w niedzielę doszedł na środę, uszkodzony. W piątek odesłany w ramach odstąpienia od umowy, w poniedziałek przyjęty. Po upływie 14 dni od odbioru dostałam maila, że odmowa została zarejestrowana i zwrot pieniędzy nastąpi za ok 3 tyg. Na stronie napisali, że zaraz po odbiorze pieniądze zostaną odesłane.... Przed zakupem na tej stronie radzę się zastanowić Link to comment Share on other sites More sharing options...
pony123 Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Witam zastanawiam się nad zakupem Xiaomi Redmi Note 3 Pro 16 gb w AZE jest za ponad 650 zł a w innych sklepach internetowych min 750 zł. Od czego zależy cena?? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek29 Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 (edited) Wczoraj zakupiony 3s prime z etui przez payU. Napisalem maila ze Paczkomat w innym miescie niż widnieje na potwierdzeniu adresu do wysylki. Rano 7:57 zmiana statusu na zrealizowany. Dalsze zaskoczenie, o 10:22 odpowiedzieli na maila cytuje (chyba jestem tu jedyny komu odpowiedzieli szybko na maila ) Paczka zostanie wysłana na paczkomat jaki Pan wybrał w zamówieniu. Tylko w potwierdzeniu jest skopiowany adres płatnika. Dalej nadal spoko o 19 z minutami dostałem miala od Inposta że paczka w drodze do paczkomatu. Narazie jest szybko, profesjonalnie i w super cenie. Ps. Opinia hiperpozytywna w duzej mierze spowodowana byciem przygotowanym na niemile perypetie. Edited October 18, 2016 by bartek29 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 3 godziny temu, Koralina napisał: Witam, Ja również zamówiłam telefon Redmi 3 Pro 11 października. 13 października dostałam informację o zaksięgowaniu wpłaty (o ja głupia, że nie wzięłam za pobraniem), realizacji zamówienia oraz otrzymałam fakture VAT. Do dnia dzisiejszego nie mam wiadomości o tym czy telefon został wysłany Jak wiadomo sklep nie ma numeru telefonu, więc zostaje wyłącznie kontakt mailowy. Napisałam do nich wiadomość wczoraj i dziś, ale póki co cisza! CZY KTOŚ WIERZY W TO, ŻE TEN TELEFON DOJDZIE DO MNIE???? Pozdrawiam! Ja wierzę ale nie potrafię Ci odpowiedzieć kiedy dojdzie do Ciebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koralina Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 32 minuty temu, wojtekmarchewka napisał: Ja wierzę ale nie potrafię Ci odpowiedzieć kiedy dojdzie do Ciebie Taa...podziękowała!:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaiko Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Dnia 18.10.2016 o 00:32, kapejszon napisał: Kupiłem Xiaomi Redmi 3s Pro od strony X-sklep.pl wcześniej satnet i królik24. x-sklep to nie to samo co AZE/Satnet/Królik24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pony123 Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Pytanie z innej beczki Jakie kolory macie swoich telefonów?? Bo sie nie mogę zdecydować :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
malgosia.mru Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Ma już ktoś wersje International ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciuś Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Witam wszystkich. 12.10.16, wysłałem telefon na gwarancji i po tygodniu, czyli dzisiaj otrzymałem nowy. Sklep aze.pl godny polecenia. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1M0N Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 21 minut temu, malgosia.mru napisał: Ma już ktoś wersje International ?? Ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
malgosia.mru Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 2 godziny temu, S1M0N napisał: Ma I jak? Polecasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1M0N Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Póki co - nie mogę mu nic zarzucić Telefon śmiga aż miło. Na dzień dobry miał zainstalowany ROM MIUI Global Stable 7.5.9.0(MALMIDE), w dniu wczorajszym zaktualizowałem go przez OTA do proponowanej aktualizacji, widniejącej u mnie w podpisie. Zarówno na jednym jak i drugim ROMie wszystko działa bez zarzutu Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Przed chwilą, S1M0N napisał: Zarówno na jednym jak i drugim ROMie wszystko działa bez zarzutu Jeśli nie brać pod uwagę fatalnej jakości nagrywanych rozmów i wszechobecnych reklam to w zasadzie... masz rację Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1M0N Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Cóż, rozmów nagrywać jeszcze nie miałem okazji, a sama upierdliwość reklam jakoś specjalnie nie rzuca mi się w oczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
malgosia.mru Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Jakich znowuż reklam ? Czyli w wersji chińskiej tego nie ma ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 7 minut temu, malgosia.mru napisał: Jakich znowuż reklam ? Czyli w wersji chińskiej tego nie ma ??? No jak masz xiaomi.eu + dodatki miui polska lub xiaomi.eu + root + AdAway to nie ma reklam Link to comment Share on other sites More sharing options...
malgosia.mru Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 O matko to ja już nic nie rozumiem jak z aze.com.pl kupie to będą czy to nie ma zależności?? Jestem kobietą do tego z gorączką, oświećcie mnie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts