kjaneczek Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Dzisiaj o 15:00 przyjechał kurier. Telefon ok wszystko tak jak należy. Polecam ten sklep tylko że za pobraniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi_o Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Telefon dotarl ale spier*****ony. Odsyłam to i nie chce wiecej miec do czynienia z tym "sklepem" Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipp Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 @pi_o mógłbyś się rozwinąć? To co piszesz jest dziwne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi_o Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 4 minuty temu, zipp napisał: @pi_o mógłbyś się rozwinąć? To co piszesz jest dziwne.. Co w tym dziwnego? Po prostu Home i Menu button nie działają... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipp Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 @pi_o dziwne jest pisanie "telefon dotarł s..ny" bez podania jakichkolwiek szczegółów. Po prostu taka informacja jest nic nie warta dla innych... Czy opakowanie nie było oryginalnie zamknięte(zafoliowane)? czy telefon nosił ślady użytkowania? - to są kluczowe informacje w takim przypadku. Czy tak trudno troszkę się wysilić intelektualnie by informacja była przydatna dla innych? 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq1fyz Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 A więc, wczoraj przyszła paczka a w środku telefon taki jak zamówiłem dla córki Xiaomi Mi Max 32gb. Pudełko nie miało folii , naklejka z tyłu na telefonie jest na pudelku też telefon działa więc wydaje się być wszystko ok. Co do kontaktu z firmą to rzeczywiscie daje dużo do życzenia , na moje dwa maile (poniedziałek i wtorek ) odpowiedzieli w piątek telefon wyłączony ciągle. Muszą chyba kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jeszcze raz zaryzykuję i kupię u nich akcesoria do tego telefonu Xiaomi Mi Max i zobaczymy jak tym razem będzie to wyglądało. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Użytkownik RN3P Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 4 godziny temu, sq1fyz napisał: A więc, wczoraj przyszła paczka a w środku telefon taki jak zamówiłem dla córki Xiaomi Mi Max 32gb. Pudełko nie miało folii , naklejka z tyłu na telefonie jest na pudelku też telefon działa więc wydaje się być wszystko ok. Co do kontaktu z firmą to rzeczywiscie daje dużo do życzenia , na moje dwa maile (poniedziałek i wtorek ) odpowiedzieli w piątek telefon wyłączony ciągle. Muszą chyba kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jeszcze raz zaryzykuję i kupię u nich akcesoria do tego telefonu Xiaomi Mi Max i zobaczymy jak tym razem będzie to wyglądało. Pozdrawiam Nie lepiej akcesoria kupić np. na etuo.pl ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi_o Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 @zipp Przepraszam, masz oczywiscie racje, ze moje posty za wiele do watku nie wniosly. Bylem jednak bardzo zdenerwowany.. czlowiek sie cieszy na myśl o nowym telefonie a tu taki psikus... Co do samego opakowania etc to wszystko ok. Wszystko zapakowane tak jak należy, folie itd są. Kupiłem tez etui iPaky, także wzystko ok. Przesyłka po 4 dniach od zakupu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipp Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 @pi_o dzięki za wyjaśnienie - z tego wynika, że to nie wina sklepu, tylko trafił Ci się felerny egzemplarz telefonu (to krecha dla Xiaomi, że wypuszcza wadliwe egzemplarze . Napisz, jak sprawa zostanie zakończona. Życzę powodzenia w szybkim załatwieniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciuś Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 Witam. Telefon otrzymalem na drugi dzien, zamowiony w czwartek, w piatek juz byl. Wszystko bylo oki. Telefon jest sprawny, nic nie musialem wgrywac, soft juz byl. Teraz czekam na Polska nakladke. Na pudelku nie bylo zadnej naklejki, byla na tylnej obudowie urzadzenia. Chcialem sprawdzic jego autentycznosc i nie wiem za bardzo jak to zrobic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.mlynarczyk87 Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 Maciuś to jak niewgrali ci romu Global z językiem Polskim?Chce kupić u nich i pytanie do kupujących w redmi 3 S jaki wgrywają soft? Na forum ktoś się skarżył że chiński miał.Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 3 godziny temu, Maciuś napisał: Witam. Telefon otrzymalem na drugi dzien, zamowiony w czwartek, w piatek juz byl. Wszystko bylo oki. Telefon jest sprawny, nic nie musialem wgrywac, soft juz byl. Teraz czekam na Polska nakladke. Na pudelku nie bylo zadnej naklejki, byla na tylnej obudowie urzadzenia. Chcialem sprawdzic jego autentycznosc i nie wiem za bardzo jak to zrobic. Musze Cię niestety zmartwić, ale się nie doczekasz , jak sobie sam nie wgrasz ! Jaki model w ogóle kupiłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipp Posted October 2, 2016 Share Posted October 2, 2016 1 godzinę temu, k.mlynarczyk87 napisał: Maciuś to jak niewgrali ci romu Global z językiem Polskim? Chce kupić u nich i pytanie do kupujących w redmi 3 S jaki wgrywają soft? Na forum ktoś się skarżył że chiński miał. Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Nic nie wgrywają. Telefon (Redmi 3s Pri) dostałem oryginalnie zafoliowany z romem global. Jak chcesz kupić bez czekania to sugeruję raczej za pobraniem Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.mlynarczyk87 Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Ale Global posiada PL tak?Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaiko Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 8 godzin temu, k.mlynarczyk87 napisał: Ale Global posiada PL tak? Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Tak, global posiada PL, ale nie jest to pełne spolszczenie, w niektórych miejscach i tak występują krzaki. Najlepiej sobie od razu wgrać MIUI Polska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaFeKkG Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 Dnia 29.09.2016 o 22:26, zaiko napisał: Update mojej reklamacji. Ku mojemu zdziwieniu dostałem powiadomienie o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej. Niby jeszcze niczego to nie gwarantuje, ale na pewno na plus, że przynajmniej wiem, że coś się dzieje. W załączniku screen z systemu reklamacyjnego dla zainteresowanych. Ja bym się nie cieszył. Moja reklamacja złożona 5.09 miała być rozpatrzona 23.09. Do dziś odpowiedzi na maila brak, telefonu brak, kontaktu brak. Chyba trzeba będzie się spakować i pojechać tam, zobaczyć jak się sprawy mają Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq1fyz Posted October 3, 2016 Share Posted October 3, 2016 4 minuty temu, RaFeKkG napisał: Ja bym się nie cieszył. Moja reklamacja złożona 5.09 miała być rozpatrzona 23.09. Do dziś odpowiedzi na maila brak, telefonu brak, kontaktu brak. Chyba trzeba będzie się spakować i pojechać tam, zobaczyć jak się sprawy mają To jak będziesz u nich to proszę Cię ładnie zwróć im "grzecznie" uwagę na kontakt z klientem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cointreau Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 (edited) No oczywiście, proście grzecznie, łaskawie, podlizujcie się...nawet klękajcie na kolanach, byle tylko ich nie zdenerwować, byle tylko zrealizowali Wasze zamówienia. Ludzie, czytam ten wątek od samego początku i napiszę tak: "to jest żenada". Każdy dobrze wie jaki poziom obsługi klienta prezentuje ten sklep, tak więc jeśli ktoś już podejmuje ryzyko zakupu (tylko dlatego, że chce kupić jak najtaniej), to logiczne, że kosztem czegoś...Chcecie, to kupujcie, ale nie narzekajcie na czas realizacji, na brak kontaktu, tylko czekajcie pokornie na sprzęt, tak jak widzę zrobił to Nezumi. Przez "czekanie" rozumiem okres 14 dni roboczych...bez względu na to co piszą w swoim regulaminie. Tyle czasu powinno dać się temu pseudo-sprzedawcy, zanim rozpocznie się wylewać żale na forum. Edited October 4, 2016 by cointreau Link to comment Share on other sites More sharing options...
zipp Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 37 minut temu, cointreau napisał: No oczywiście, proście grzecznie, łaskawie, podlizujcie się...nawet klękajcie na kolanach, byle tylko ich nie zdenerwować, byle tylko zrealizowali Wasze zamówienia. kolego, chyba nie zrozumiałeś... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cointreau Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 (edited) Obawiam się raczej, że to Ty kolego nie zrozumiałeś ironii w mojej pierwszej części wypowiedzi... Edited October 4, 2016 by cointreau Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrk87 Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 (edited) Zamówiłem wczoraj (poniedziałek) ok. godziny 23.30 RN3Pro - status teraz: "w trakcie realizacji". Zapłaciłem z góry. Może faktycznie trzeba było zapłacić za pobraniem, bo może jutro już bym miał. Wcześniej też od nich zamawiałem, było to jakiś miesiąc temu i wszystko z telefonem ok. Moje zamówienie ma numer o prawie 5800 większy, a więc przemiał w firmie jest . Dam znać jak otrzymam sprzęt. Edit: dzis (sroda) przed 8 rano przyszedl mail, ze zamowienie zrealizowane. Wybralem kuriera. Numer listu przyszedl na maila krotko po 18. Edit: W czwartek kolo poludnia dotarl tel w wersji Kate. Generalnie jestem zadowolony, ale szkoda, ze nie informuja o wersji, bo okazuje sie, ze na ten model nie ma akcesoriow i moze byc kiepsko z czesciami. Edited October 6, 2016 by piotrk87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopecSRK Posted October 5, 2016 Share Posted October 5, 2016 (edited) Witam, Wczoraj pisałem z BOK w sprawie telefonu wyborów itp. odpisywali bardzo szybko, podali tą stronę jako informacje o ich telefonach. Wczoraj wieczorem zamówiony telefon. Oczywiście potwierdzenie zamówienia. Dziś rano że realizowane i faktura . Wszystko za pobraniem ! zobaczymy jak dalej pójdzie. A dodzwonić się nie da xD Edit : (2016-10-05) no dzisiaj 18:11 informacja od DPD że paczka w drodze i że jutro będzie dostarczona zobaczymy jak tel. do jutra:) Edit : (2016-10-07) paczka jeszcze nie dotarła tym razem zawiódł DPD ( mają niby 2 dni na dostarczenie) - więc dziś.. ale rozmawiałem z konsultantem wczoraj i dzisiaj, trochę niemili. Mam zadzwonić za jakiś czas bo wysłała informacje do centrali.. zobaczy.. Edit 2016-20-07 20:00 : no pojechałem sam do dpd bo w chu.. lecą powiedzieli że jutro podeszła to mówię że sam przyjadę no i pojechałem :)) na miejscu jaja ale szkoda gadać ogólnie tel cały, ładowarka jest bez instrukcji i bez paragonu. Tel działa na razie jest super redmi note 3 pro 3/32gb !:) Gdyby nie dpd to dostał bym dzień po zamówieniu .. Edited October 7, 2016 by kopecSRK Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrk87 Posted October 5, 2016 Share Posted October 5, 2016 Dnia Friday, September 30, 2016 o 22:25, pi_o napisał: Co w tym dziwnego? Po prostu Home i Menu button nie działają... Na forum ktos juz o tym pisal w problemach technicznych, chyba da sie naprawic na wlasna reke zmiana softu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi_o Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 19 godzin temu, piotrk87 napisał: Na forum ktos juz o tym pisal w problemach technicznych, chyba da sie naprawic na wlasna reke zmiana softu. Niestety nie. Wada fabryczna, odesłałem telefon w poniedziałek. Widziałem, że zarejestrowali zgłoszenie (zwrot), a wiec paczka juz do nich dotarla. Jak dostane pieniądze z powrotem to dam znac. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mokakua Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Jakby co! Mój telefon jest u mnie od poniedziałku czyli tydzień od momentu zapłaty upłynął. Wszystko okej. Trochę niepokoi mnie brak jakiegoś paragonu, który identyfikuje konkretnie ten model telefonu o danym numerze imei itd. W jaki sposób udowodnić przy ewentualnej reklamacji, że właśnie ten telefon kupiłem na fakturę, na której jest napisana tylko nazwa telefonu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopecSRK Posted October 7, 2016 Share Posted October 7, 2016 (edited) 17 godzin temu, Mokakua napisał: W jaki sposób udowodnić przy ewentualnej reklamacji, że właśnie ten telefon kupiłem na fakturę, na której jest napisana tylko nazwa telefonu? Wydaje mi się że masz fakturę wysłaną na maila która jest potwierdzeniem zakupu telefonu oraz całą korespondencje wysłaną z ich aplikacji ( o zamówieniu ). W razie reklamacji oni tylko sprawdzają telefon powiązany z zamówieniem (czyli pewnie imei = zamówienie ) i jeżeli doślesz dobry i reklamacja jest zgodna z regulaminem jakimś tam to przyjmą. Edited October 7, 2016 by kopecSRK Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaiko Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Update reklamacji: 26.09 - telefon dotarł do sklepu 29.09 - automatyczny mail po zarejestrowaniu reklamacji w systemie 6.10 - zmiana statusu reklamacji na "uwzględniona" 8.10 - nowy telefon dotarł do mnie kurierem Brak jakiejkolwiek komunikacji, poza automatycznie generowanymi wiadomościami z systemu reklamacyjnego, brak informacji od kuriera, że idzie do mnie paczka, dostarczenie paczki w sobotę. Naprawdę dziwny proces, ale jestem zaskoczony, że poszło tak szybko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciuś Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 (edited) Witam. Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień. Edited October 8, 2016 by Maciuś Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaiko Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 3 godziny temu, Maciuś napisał: Witam. Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień. Nie czekaj na odpowiedź, bo się najprawdopodobniej nie doczekasz. Wyślij telefon w pudełku, dołącz wypełniony formularz reklamacyjny z zakładki do pobrania i jeszcze dla pewności dorzuć wydrukowaną fakturę. Nawet jeśli by Ci odpisali to napiszą to samo, więc nie trać czasu tak jak ja, tylko od razu wyślij 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 11 godzin temu, Maciuś napisał: Witam. Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień. Sprawdziłeś w diagnostyce, czy czujnik padł? Próbowałeś czyścić/stawiać system na nowo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grembi Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Reklamując towar nie korzystajcie z formularzy sprzedawców. Na stronie UOKIK poszukajcie formularza reklamacji z tytułu rękojmi. Reklamując towar w ten sposób sprzedawca MUSI w ciągu 14 dni dać Wam odpowiedź. Dodatkowo możecie wybrać przynajmniej dwie opcje załatwienia reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji polecam sprawę skierować do PIHu. W tym celu szukamy wniosku o mediację sporu. PIH jest znacznie skuteczniejszą instytucją niż Rzecznik Praw Konsumenta.Rękojmia:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/Przykładowy wniosek o mediację:http://www.katowice.wiih.gov.pl/p,96,wniosek-o-mediacjeNapisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciuś Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 3 godziny temu, Nezumi napisał: Sprawdziłeś w diagnostyce, czy czujnik padł? Próbowałeś czyścić/stawiać system na nowo? Wchodziłem w diagnostykę ale nie wiem jak się nazywa ten czujnik, menu angielskie. System przywracałem 2 razy ale nie stawiałem na nowo, nie wiem jak to zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 4 minuty temu, Maciuś napisał: Wchodziłem w diagnostykę ale nie wiem jak się nazywa ten czujnik, menu angielskie. System przywracałem 2 razy ale nie stawiałem na nowo, nie wiem jak to zrobić. Weź się za unlock BL i instalacje xiaomi.eu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciuś Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 2 minuty temu, Nezumi napisał: Weź się za unlock BL i instalacje xiaomi.eu... Jak to zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 3 minuty temu, Maciuś napisał: Jak to zrobić? Czytać forum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts