spz86 Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Dnia 05.11.2016 o 14:57, Avre napisał: 1.Gwarancja- 24 miesiace 2. Ładowarka eu bez przejściówki, widocznie po prostu skopiowali to opis Kenzo i dopisali ze tam się różni tym i ze ma LTE800 a o tym może zapomnieli, nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć czemu tak jest napisane 3. Był bodajże Android 6.0.1 i Miui 7.3 ileś tam i była aktualizacja do miui 8 To bardzo interesujace bo ja dostalem telefon z ladowarka z przejsciowka. Model 2115161 2AFZZ-RT3161, wiec raczej ok.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
munieKK Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 12 godzin temu, magyarek napisał: Lepiej od razu sprawdź, czy ci się zaloguje na konto Xiaomi, czy już był czyjś... Na szczęście wyglądało że się skończyło na uruchomieniu z chińskim językiem. Z kontem, odblokowaniem bootloadera i instalacją miuipolska nie było problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acocieto Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 21 godzin temu, munieKK napisał: Heja, Zamówiłem ostatnio kolejną sztukę Xiaomi na AZE, tym razem Redmi 4 Pro. Teraz musiałem czekać na wysyłkę 2 dni, ale to nie tragedia, przesyłka dotarła w całości. Jedyne co zauważyłem to, że dostałem sztukę, która była wcześniej otworzona, brak folii na pudełku i był raczej uruchomiony bo nie miałem wstępu konfiguracyjnego tylko pulpit główny i chiński język. Na szczęście patrząc na 3S zmieniłem na angielski (brak globala na razie i już miuipolska ). Można by to odesłać ale jak wszystko chodzi bez problemu to szkoda zachodu. Pozdro Brak ofoliowania pudełka jest standardem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
breiniack Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Kupiłem mi5 w BlackFriday, płatne przy odbiorze. Zamówienie złożyłem dość późno, wiec telefon poszedł do realizacji dopiero w poniedziałek. Ale we wtorek kurier mi go już dostarczył, telefon działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jawor1974 Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Zakupiłem tam mi max i byl zapakowany w folię ładowarka europejska, ponadto lampkę yeelight w black-friday i poniedziałek rano już była pytanie o jakieś kupony czy mam na zniżkę ale nic mi na ten temat nie wiadomo Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoulfirE Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 14 godzin temu, breiniack napisał: Kupiłem mi5 w BlackFriday, płatne przy odbiorze. Zamówienie złożyłem dość późno, wiec telefon poszedł do realizacji dopiero w poniedziałek. Ale we wtorek kurier mi go już dostarczył, telefon działa No to dobrze zrobiłeś z tym pobraniem, ja też w black friday zamówiłem, ale wybierając paczkomaty(przedpłata), też w poniedziałek dostałem maila, że zamówienie zrealizowane, jednak do dziś żadnego info o wysyłce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartize Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Proszę omijać szerokim kołem sklep internetowy AZE electronics. Kupiłem u nich 2 tygodnie temu mi4s. Fv została źle wystawiona, ok może się zdarzyć, wysłałem e-mail z prośbą o poprawienie. Cisza, cisza,cisza po10 dniach pojechałem do nich, w mojej obecności poprawili fv i w przeprosiny przyznali mi 3℅ rabatu na kolejne zakupy. W ostatni piątek zamówień 3 kolejne telefony obliczając 3℅ obiecane. Był to Black Friday . We wtorek dostałem informację email, że rabat nie działa w okresie innych promocji, ok myślę,, doplacilem. Dzisiaj dostałem e-mail z informacją: zamówienie zostało zrealizowane, kolejny e-mail fv gdzina 12:01. O godzinie 15:10 odbieram telefon i słyszę że nie ma dla mnie jednego z telefonów. Ale ja dostałem potwierdzenie i fv. Słyszę ... Nic mnie to nie interesuje.....???? Telefon przejmuje inny pracownik i mnie atakuje. Telefon to prezent dla żony, przy składaniu zamówienia wszystko było ok. Zrealizowane e-mail ok, fv wystawiona ok. Napisałem e-mail z prośbą i kontakt. Przedstawiam treść: Witam, z uwagi na agresywne zachowanie klienta sklep nie jest w stanie realizować zamówień do Pana. Wszystkie zamówienia jakie będą składane w Pan imieniu będą anulowane. Nie życzymy sobie kontaktu z Pana strony. Zwrot za zamówienie 43764 został przekazany na Pana konto. ........???????? Właśnie odebrałem najświeższy e-mail od firmy AZE. Witam, Pana bardzo agresywno ton , który było z magazynu słychać w biurze, przy czym magazynier w sposób spokojny próbował Panu wytłumaczyć zaistniała sytuację spowodował, że postanowiłam zakończyć jednostronne krzyki do naszego pracownika. Nie pozwolimy na takie traktowanie przez klientów innych osób. Wobec tego, że zamówienie faktycznie nie zostało zrealizowane zarówno zamówienie jak i fv zostały anulowane. A zwrot został przekazany na Pana konto. Decyzja jest ostateczna. To my klienci jesteśmy nie fer Oni są OK. He ps. Również przed chwilą przyszedl do mnie e-mail od firmy kurierskiej, że paczka od AZE jest w doręczeniu. Pani od tak sobie anuluje Fv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 @Bartize Ale wiesz, że oni mają prawo do tego, aby odmówić obsługi klienta? Ich wybór. Ten sklep mi powiewa, ale Twoje podejście jest co najmniej złe. Serio. Jeżeli byłeś "agresywny", to mieli pełne prawo odmówić Ci obsługi, a jeżeli zwrócili Ci kasę, to... gdzie jest problem? Zdarza się, że jakiegoś telefonu zabraknie, nic dziwnego w tym sklepie, nie wiem czym byłeś zaskoczony, oni mają tam taki przerób, że 1 klient im na prawdę powiewa, tym bardziej krzykliwy. W sumie, to nawet nieźle o nich świadczy, widać, że dbają przynajmniej o pracowników i ich stan emocjonalny! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartize Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Dzięki za odpowiedź. Kasy jeszcze nie distalem. A niegrzeczny to był Pan Magazynier. Dlaczego nie ma z nimi kontaktu telefonicznego? Nie są w porządku i nie chcą wysłuchiwać. Tak mają prawo przez siebie nadane do odnowienia obsługi klienta. Z tym, że transakcja została zawarta i dokumentacyjnie zatwierdzona. Pani nawet nie wie, że powinna wystawić korektę bo fv była na firmę a nie osobę fizyczną. Jak oni tak robią to nic tylko do US. Proszę zwrócić uwagę na chronologię o której pisałem wcześniej. 12:00 zatwierdzenie, 12:01 fv wysłane e-mail. 15:10 telefon że nie mają telefonu. Jak mam to rozumieć? Najlepiej zwalić winę na klienta... Ps Byłem osobiście w tej "firmie" . Domek na wsi a w salonie magazyn. Na schodach siedzieli ludzie z przestraszona mina, że znowu ktoś z zażaleniem przyjechał. Ludzie przestraszeni. Trafić do nich ciężko. Spotykanego człowieka jsk zapytałem o adres powiedział.. To tam i wszyscy o nich pytają a potem śmiech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 52 minuty temu, Bartize napisał: Dzięki za odpowiedź. Kasy jeszcze nie distalem. A niegrzeczny to był Pan Magazynier. Dlaczego nie ma z nimi kontaktu telefonicznego? Nie są w porządku i nie chcą wysłuchiwać. Tak mają prawo przez siebie nadane do odnowienia obsługi klienta. Z tym, że transakcja została zawarta i dokumentacyjnie zatwierdzona. Pani nawet nie wie, że powinna wystawić korektę bo fv była na firmę a nie osobę fizyczną. Jak oni tak robią to nic tylko do US. Proszę zwrócić uwagę na chronologię o której pisałem wcześniej. 12:00 zatwierdzenie, 12:01 fv wysłane e-mail. 15:10 telefon że nie mają telefonu. Jak mam to rozumieć? Najlepiej zwalić winę na klienta... Ps Byłem osobiście w tej "firmie" . Domek na wsi a w salonie magazyn. Na schodach siedzieli ludzie z przestraszona mina, że znowu ktoś z zażaleniem przyjechał. Ludzie przestraszeni. Trafić do nich ciężko. Spotykanego człowieka jsk zapytałem o adres powiedział.. To tam i wszyscy o nich pytają a potem śmiech. Ironia, ironia . Ja się z nich nabijam już od pół roku, co nie zmienia faktu, że 2 telefony tam kupiłem i... mam farta, doszły . Dziwne, tyle skarg, a jeszcze nikt ich do rzeczników, czy urzędu ochrony nie wysłał . Link to comment Share on other sites More sharing options...
munieKK Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Takiego przypadku nie było chyba już dawno, ale całokształt nie wygląda tak źle. Ja również kupiłem już dwie sztuki, kolega też dwie i odstukać zero problemów. Jak rozkręcają biznes to zaczynają w domu, nie każdego stać na piękny nowy budynek z szyldami świecącymi na kilometr. Byle się wywiązywali z ewentualnych reklamacji, a jak dotąd to każdy kto do nich odsyłał dostawał nową sztukę, byle tak dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi0k0 Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Witam Mam pytanie Interesuje mnie telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro który na stronie kosztuje 835 zł + koszt przesyłki. Czy to jest cena zakupu czy trzeba coś jeszcze do tego doliczyć? np. Vat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoulfirE Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 VAT23% jest w cenie, więc nic nie musisz doliczać. Jeżeli nie chcesz sobie targać nerwów i ewentualnie odkładać już na prawnika to weź za pobraniem, bo z wysyłką u nich różnie bywa a coś takiego jak kontakt telefoniczny czy mailowy nie istnieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wmb09 Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Witam, opinia pozytywna Plusy: - towar w dobrych cenach (Redmi 4 pro za 799) - fv 23% więc spokojnie można na firmę zakupić. -wysyłka z polski (zapłata w wtorek, towar w paczkomacie w czwartek). -towar oryginalny - Redmi 4 PRO sprawdzone , po odblokowaniu (zgoda xiaomi) wrzucone xiaomi.eu - działa ok. Minusy: -kontakt - brak telefonu, na e-maile odpisują losowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoulfirE Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Ok, po tygodniu i 3 dniach oczekiwania otrzymałem dziś zamówiony telefon. Nie bawiłem się nim jeszcze za dużo, ale myślę że swoją opinię dla sklepu moge przedstawić: Plusy: - cena (duży plus, daleko przed konkurencją) - wysyłka z polski - uczciwe ceny wysyłki - faktura vat - nadzieja na gwarancję Minusy: - zerowy kontakt ze sprzedawcą (nie polecam przedpłaty) - przesyłka zupełnie niezabezpieczona (żadnej folii, nawet jakichś gazet, telefon obija się i lata jak chce) - bardzo długi czas realizacji zamówienia - nierzetelność opisu (miał miec najnowsze oprogramowanie, ma stare) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astroch Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 (edited) Witam Chciałem zmienić telefon (obecny już sprzedałem LG F60) planuje kupić coś od Xiaomi. Chciałem ze sklepu aze.com.pl kupić Mi4 jednak w "Black Friday" nie miałem jeszcze pieniędzy, a dzisiaj telefon jest już niedostępny i dostałem informację od sprzedawcy, że nie będzie już najprawdopodobniej sprowadzany. Chciałbym się zapytać czy jest możliwość sprowadzenia przez sklep tego modelu? Jeśli nie zrobią tego dla jednej osoby to czy ktoś by był zainteresowany? Jeśli nie jest to możliwe to czy warto kupić Mi4c? Sporo czytałem o przegrzewaniu się tego modelu no i muszę się przyznać, że trochę się boję go kupić... Co do bootloaderów itp itd to jestem kompletnie zielony w te "klocki"... Moja wiedza jest praktycznie zerowa. Jeśli nie można sprowadzić, a z Mi4c to prawda, to mógłby ktoś polecić mi dobry telefon w cenie w granicach 600 zł? Bądź też Mi4 z innego sklepu lecz, zależy mi na polskim dystrybutorze (wysyłka z Polski, gwarancja na terenie Polski). A skoro jestem świeży w sprawach oprogramowania to jeszcze najlepiej polską wersją systemu Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam forumowiczów! PS: Jakby ktoś chciał podesłać mi na priv. kod rabatowy też byłbym wdzięczny Edited December 5, 2016 by Astroch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pixi Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Witaj Astroch, jestem w podobnej sytuacji co Ty, czaje się na Mi4, na allegro są wersje z 3GB RAM ale bez LTE też ciekawa propozycja ale firmy to jakieś krzaki ze sporą liczbą negatywów (przeważnie za to że telefon miał być nowy a widać że był używany/powystawowy ) Zastanawiam się więc nad Mi4C ew. P8 lite Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astroch Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 3 godziny temu, Pixi napisał: Witaj Astroch, jestem w podobnej sytuacji co Ty, czaje się na Mi4, na allegro są wersje z 3GB RAM ale bez LTE też ciekawa propozycja ale firmy to jakieś krzaki ze sporą liczbą negatywów (przeważnie za to że telefon miał być nowy a widać że był używany/powystawowy ) Zastanawiam się więc nad Mi4C ew. P8 lite Pozdr. Ja jednak poszperałem trochę w sieci i znalazłem na technos-online.pl Mi4 oraz na migsm.pl Co prawda telefony są droższe niż na aze, ale zawsze coś No i na stronkach brak z tego co widzę akcesoriów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pixi Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Mówisz o tym? http://migsm.pl/produkt/smartfon-xiaomi-mi4-lte-16gb/ Na + 24msc gwarancja oraz o tym? http://technos-online.pl/xiaomi-mi4-lte-5-3080-mah-snapdragon-801-metal-(bialy).html Tu gwarancja na 12msc Biorąc pod uwagę, że też dostałem informację od AZE na @ że "modelu Mi4 nie będziemy już mieć w sprzedaży" powyższe oferty są całkiem spoko. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianeo Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Hej, Posiada ktoś może kod rabatowy do sklepu aze.com.pl? Chciałbym kupić u nich telefon i jeszcze parę innych rzeczy, pisałem nawet maila z prośba o jakiś kupon rabatowy ale niestety zero odzewu. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astroch Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 (edited) 6 godzin temu, Pixi napisał: Mówisz o tym? http://migsm.pl/produkt/smartfon-xiaomi-mi4-lte-16gb/ Na + 24msc gwarancja oraz o tym? http://technos-online.pl/xiaomi-mi4-lte-5-3080-mah-snapdragon-801-metal-(bialy).html Tu gwarancja na 12msc Biorąc pod uwagę, że też dostałem informację od AZE na @ że "modelu Mi4 nie będziemy już mieć w sprzedaży" powyższe oferty są całkiem spoko. Pozdrawiam Tak dokładnie o tych dwóch, śledzę temat z opiniami o migsm i jeśli się zdecyduje to najpewniej u nich przez dłuższą gwarancje A akcesoria niestety drugą wysyłką z aze.com.pl zamówię Jednak nie Szkiełko oferują w promocyjnej cenie za 9 zł, a etui sylikonowe bezbarwne otrzymam gratis! Teraz kwestia czy w tym sklepie mogą przytrafić się podróbki/kłopoty z wysyłką. Nie chce obrażać firmy, ale jednak nic o niej nie słyszałem wcześniej, zwykły lęk Pozdrawiam Edited December 6, 2016 by Astroch Link to comment Share on other sites More sharing options...
trzystan Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Witam, moje pierwsze zakupy w tym sklepie i jestem na razie bardzo zadowolony.Zamówiłem Xiaomi Mi Robot w niedzielę 4 grudnia za pobraniem, a dzisiaj 6 grudnia już odkurzacz pracuje u mnie w domu. Z mojej strony polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShinobuMeahera Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Witam, Jestem zainteresowany zakupem telefonu ze sklepu http://aze.com.pl/ i zastanawiam się czy wiecie gdzie można dobyć kody rabatowe do owego sklepu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spz86 Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Czekam na zwrot pieniedzy za towar, z ktorego zrezygnowalem po dokonaniu zamowienia i oplaceniu z gory. Dostalem nawet potwierdzenie od sekretarki(?), ze taki zwrot dostane. To jeszcze maja czas do soboty... A problem zaden bo mamy konta w tym samym banku, wiec pieniadze powinny byc odrazu po wyslaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acocieto Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 1 godzinę temu, spz86 napisał: Czekam na zwrot pieniedzy za towar, z ktorego zrezygnowalem po dokonaniu zamowienia i oplaceniu z gory. Dostalem nawet potwierdzenie od sekretarki(?), ze taki zwrot dostane. To jeszcze maja czas do soboty... A problem zaden bo mamy konta w tym samym banku, wiec pieniadze powinny byc odrazu po wyslaniu. Od kiedy czekasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spz86 Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 3 godziny temu, acocieto napisał: Od kiedy czekasz? Zakup 25/11 Rezygnacja z czesci zamowienia 26/11 Odpowiedz ze sklepu z potwierdzeniem rezygnacji 28/11 Paczka byla 30/11 albo 1/12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsi Posted December 7, 2016 Share Posted December 7, 2016 Ja czekałem ponad miesiąc. Dostałem dopiero wtedy, gdy zrobiłem chargeback w banku. Najpierw zwrócił bank, potem dopiero ściemniacze z Aze, które wtedy nazywało się jeszcze inaczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acocieto Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Wg ich regulaminu maja 14 dni na zwrot od otrzymania towaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin19883 Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Wg ich regulaminu maja 14 dni na zwrot od otrzymania towaru.Według ustawy 14dni. Liczą się ustawy, nie tam jakiś regulamin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acocieto Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Regulamin musi być zgodny z ustawą, tylko gorzej z jego przestrzeganiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreequ Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Witam! Spotkał się ktoś kiedyś z podróbką z tego sklepu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
acocieto Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikon22 Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Witam, Ze sklepu aze zakupiłem dwie sztuki xiaomi redmi note 3 pro 3/32 kenzo (biała i złota) w odstępie dwóch tygodni od zakupu pierwszej, nie miałem żadnych problemów z zamówieniami, po jednym dniu poszła faktura na @ po trzech dniach wylądowały w paczkomacie , faktura została dołączona wraz z telefonem pierwszym jak i drugim . Oba telefony nie miały na pudełkach folii, w pudełeczku z telefonem nie było przejściówki do chińskiej ładowarki była po za pudełeczkiem, potwierdzam brak nr telefonu do sklepu, kontakt mailowy oceniam na dostateczny mogli by odpisywać tego samego dnia a nie na drugi dzień, brak możliwości negocjacji ceny czy darmowej wysyłki, kodów po zakupie pierwszej sztuki nie otrzymałem oraz nie zostałem poinformowany o jakich kol wiek kodach również radzę pytać przed zakupem o dostępność danego modelu. Mój tele liczy sobie ponad dwa tygodnie żony 4 dni nie miewamy żadnych problemów . Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
robdanielo Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 (edited) Witam, planuję zakup telefonu w sklepie AZE, jeśli ktoś ma do odstąpienia kod rabatowy będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. Edited December 8, 2016 by robdanielo Link to comment Share on other sites More sharing options...
acocieto Posted December 8, 2016 Share Posted December 8, 2016 Zobowiązany? Co oferujesz za kod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts