Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

Dnia ‎05‎.‎11‎.‎2016 o 14:57, Avre napisał:

1.Gwarancja- 24 miesiace
2. Ładowarka eu bez przejściówki, widocznie po prostu skopiowali to opis Kenzo i dopisali ze tam się różni tym i ze ma LTE800 a o tym może zapomnieli, nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć czemu tak jest napisane

3. Był bodajże Android 6.0.1 i Miui 7.3 ileś tam i była aktualizacja do miui 8 :) 
 

 

To bardzo interesujace bo ja dostalem telefon z ladowarka z przejsciowka. Model 2115161 2AFZZ-RT3161, wiec raczej ok....

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, magyarek napisał:

Lepiej od razu sprawdź, czy ci się zaloguje na konto Xiaomi, czy już był czyjś...

Na szczęście wyglądało że się skończyło na uruchomieniu z chińskim językiem. Z kontem, odblokowaniem bootloadera i instalacją miuipolska nie było problemu.

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, munieKK napisał:

Heja,

Zamówiłem ostatnio kolejną sztukę Xiaomi na AZE, tym razem Redmi 4 Pro. Teraz musiałem czekać na wysyłkę 2 dni, ale to nie tragedia, przesyłka dotarła w całości. Jedyne co zauważyłem to, że dostałem sztukę, która była wcześniej otworzona, brak folii na pudełku i był raczej uruchomiony bo nie miałem wstępu konfiguracyjnego tylko pulpit główny i chiński język. Na szczęście patrząc na 3S zmieniłem na angielski (brak globala na razie i już miuipolska :) ). Można by to odesłać ale jak wszystko chodzi bez problemu to szkoda zachodu. Pozdro

Brak ofoliowania pudełka jest standardem.

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, breiniack napisał:

Kupiłem mi5 w BlackFriday, płatne przy odbiorze. Zamówienie złożyłem dość późno, wiec telefon poszedł do realizacji dopiero w poniedziałek. Ale we wtorek kurier mi go już dostarczył, telefon działa :)

No to dobrze zrobiłeś z tym pobraniem, ja też w black friday zamówiłem, ale wybierając paczkomaty(przedpłata), też w poniedziałek dostałem maila, że zamówienie zrealizowane, jednak do dziś żadnego info o wysyłce.

Link to comment
Share on other sites

Proszę omijać szerokim kołem sklep internetowy AZE electronics. Kupiłem u nich 2 tygodnie temu mi4s. Fv została źle wystawiona, ok może się zdarzyć, wysłałem e-mail z prośbą o poprawienie. Cisza, cisza,cisza po10 dniach pojechałem do nich, w mojej obecności poprawili fv i w przeprosiny przyznali mi 3℅ rabatu na kolejne zakupy. W ostatni piątek zamówień 3 kolejne telefony obliczając 3℅ obiecane. Był to Black Friday . We wtorek dostałem informację email, że rabat nie działa w okresie innych promocji, ok myślę,, doplacilem. Dzisiaj dostałem e-mail z informacją: zamówienie zostało zrealizowane, kolejny e-mail fv gdzina 12:01. O godzinie 15:10 odbieram telefon i słyszę że nie ma dla mnie jednego z telefonów. Ale ja dostałem potwierdzenie i fv.  Słyszę ... Nic mnie to nie interesuje.....???? Telefon przejmuje inny pracownik i mnie atakuje. Telefon to prezent dla żony, przy składaniu zamówienia wszystko było ok. Zrealizowane e-mail ok, fv wystawiona ok. Napisałem e-mail z prośbą i kontakt. Przedstawiam treść:

Witam, ­

z uwagi na agresywne ­zachowanie klienta sk­lep nie jest w stanie­ realizować zamówień do Pana.

Wszystkie zamówienia ­jakie będą składane w­ Pan imieniu będą anu­lowane. Nie życzymy s­obie

kontaktu z Pana stron­y. Zwrot za zamówieni­e 43764 został przeka­zany na Pana konto.

........????????

 

Właśnie odebrałem najświeższy e-mail od firmy AZE. 

Witam, ­

Pana bardzo agresywno­ ton , który było z m­agazynu słychać w biu­rze, przy czym magazy­nier w sposób spokojn­y próbował Panu wytłu­maczyć zaistniała syt­uację

spowodował, że postan­owiłam zakończyć jedn­ostronne krzyki do na­szego pracownika. Nie­ pozwolimy na takie t­raktowanie przez klie­ntów innych osób.

Wobec tego, że zamówi­enie faktycznie nie z­ostało zrealizowane z­arówno zamówienie jak­ i fv zostały anulowa­ne. A zwrot został pr­zekazany na Pana kont­o.

Decyzja jest ostatecz­na.

To my klienci jesteśmy nie fer

Oni są OK. He

ps. Również przed chwilą przyszedl do mnie e-mail od firmy kurierskiej, że paczka od AZE jest w doręczeniu.

 

Pani od tak sobie anuluje Fv. 

Link to comment
Share on other sites

@Bartize Ale wiesz, że oni mają prawo do tego, aby odmówić obsługi klienta? Ich wybór. Ten sklep mi powiewa, ale Twoje podejście jest co najmniej złe. Serio. Jeżeli byłeś "agresywny", to mieli pełne prawo odmówić Ci obsługi, a jeżeli zwrócili Ci kasę, to... gdzie jest problem? Zdarza się, że jakiegoś telefonu zabraknie, nic dziwnego w tym sklepie, nie wiem czym byłeś zaskoczony, oni mają tam taki przerób, że 1 klient im na prawdę powiewa, tym bardziej krzykliwy. W sumie, to nawet nieźle o nich świadczy, widać, że dbają przynajmniej o pracowników i ich stan emocjonalny! :D

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Kasy jeszcze nie distalem. A niegrzeczny to był Pan Magazynier. Dlaczego nie ma z nimi kontaktu telefonicznego? Nie są w porządku i nie chcą wysłuchiwać. Tak mają prawo przez siebie nadane do odnowienia obsługi klienta. Z tym, że transakcja została zawarta i dokumentacyjnie zatwierdzona. Pani nawet nie wie, że powinna wystawić korektę bo fv była na firmę a nie osobę fizyczną. Jak oni tak robią to nic tylko do US. Proszę zwrócić uwagę na chronologię o której pisałem wcześniej. 12:00 zatwierdzenie, 12:01 fv wysłane e-mail. 15:10 telefon że nie mają telefonu. Jak mam to rozumieć? 

Najlepiej zwalić winę na klienta...

Ps

Byłem osobiście w tej "firmie" . Domek na wsi a w salonie magazyn. Na schodach siedzieli ludzie z przestraszona mina, że znowu ktoś z zażaleniem przyjechał. Ludzie przestraszeni. Trafić do nich ciężko. Spotykanego człowieka jsk zapytałem o adres powiedział.. To tam i wszyscy o nich pytają a potem śmiech.

Link to comment
Share on other sites

52 minuty temu, Bartize napisał:

Dzięki za odpowiedź. Kasy jeszcze nie distalem. A niegrzeczny to był Pan Magazynier. Dlaczego nie ma z nimi kontaktu telefonicznego? Nie są w porządku i nie chcą wysłuchiwać. Tak mają prawo przez siebie nadane do odnowienia obsługi klienta. Z tym, że transakcja została zawarta i dokumentacyjnie zatwierdzona. Pani nawet nie wie, że powinna wystawić korektę bo fv była na firmę a nie osobę fizyczną. Jak oni tak robią to nic tylko do US. Proszę zwrócić uwagę na chronologię o której pisałem wcześniej. 12:00 zatwierdzenie, 12:01 fv wysłane e-mail. 15:10 telefon że nie mają telefonu. Jak mam to rozumieć? 

Najlepiej zwalić winę na klienta...

Ps

Byłem osobiście w tej "firmie" . Domek na wsi a w salonie magazyn. Na schodach siedzieli ludzie z przestraszona mina, że znowu ktoś z zażaleniem przyjechał. Ludzie przestraszeni. Trafić do nich ciężko. Spotykanego człowieka jsk zapytałem o adres powiedział.. To tam i wszyscy o nich pytają a potem śmiech.

Ironia, ironia :D. Ja się z nich nabijam już od pół roku, co nie zmienia faktu, że 2 telefony tam kupiłem i... mam farta, doszły :D. Dziwne, tyle skarg, a jeszcze nikt ich do rzeczników, czy urzędu ochrony nie wysłał :D.

Link to comment
Share on other sites

Takiego przypadku nie było chyba już dawno, ale całokształt nie wygląda tak źle. Ja również kupiłem już dwie sztuki, kolega też dwie i odstukać zero problemów. Jak rozkręcają biznes to zaczynają w domu, nie każdego stać na piękny nowy budynek z szyldami świecącymi na kilometr. Byle się wywiązywali z ewentualnych reklamacji, a jak dotąd to każdy kto do nich odsyłał dostawał nową sztukę, byle tak dalej :)

Link to comment
Share on other sites

VAT23% jest w cenie, więc nic nie musisz doliczać. Jeżeli nie chcesz sobie targać nerwów i ewentualnie odkładać już na prawnika to weź za pobraniem, bo z wysyłką u nich różnie bywa a coś takiego jak kontakt telefoniczny czy mailowy nie istnieje.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

opinia pozytywna

Plusy:

- towar w dobrych cenach  (Redmi 4 pro za 799)

- fv 23% więc spokojnie można na firmę zakupić.

-wysyłka z polski (zapłata w wtorek, towar w paczkomacie w czwartek).

-towar oryginalny - Redmi 4 PRO sprawdzone , po odblokowaniu (zgoda xiaomi) wrzucone xiaomi.eu - działa ok.

Minusy:

-kontakt - brak telefonu, na e-maile odpisują losowo.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, po tygodniu i 3 dniach oczekiwania otrzymałem dziś zamówiony telefon. Nie bawiłem się nim jeszcze za dużo, ale myślę że swoją opinię dla sklepu moge przedstawić:
Plusy:
- cena (duży plus, daleko przed konkurencją)
- wysyłka z polski
- uczciwe ceny wysyłki
- faktura vat
- nadzieja na gwarancję

Minusy:
- zerowy kontakt ze sprzedawcą (nie polecam przedpłaty)
- przesyłka zupełnie niezabezpieczona (żadnej folii, nawet jakichś gazet, telefon obija się i lata jak chce)
- bardzo długi czas realizacji zamówienia
- nierzetelność opisu (miał miec najnowsze oprogramowanie, ma stare)

Link to comment
Share on other sites

Witam

Chciałem zmienić telefon (obecny już sprzedałem LG F60) planuje kupić coś od Xiaomi. Chciałem ze sklepu aze.com.pl kupić Mi4 jednak w "Black Friday" nie miałem jeszcze pieniędzy, a dzisiaj telefon jest już niedostępny i dostałem informację od sprzedawcy, że nie będzie już najprawdopodobniej sprowadzany. Chciałbym się zapytać czy jest możliwość sprowadzenia przez sklep tego modelu? Jeśli nie zrobią tego dla jednej osoby to czy ktoś by był zainteresowany? Jeśli nie jest to możliwe to czy warto kupić Mi4c? Sporo czytałem o przegrzewaniu się tego modelu no i muszę się przyznać, że trochę się boję go kupić... Co do bootloaderów itp itd to jestem kompletnie zielony w te "klocki"... Moja wiedza jest praktycznie zerowa. Jeśli nie można sprowadzić, a z Mi4c to prawda, to mógłby ktoś polecić mi dobry telefon w cenie w granicach 600 zł? Bądź też Mi4 z innego sklepu lecz, zależy mi na polskim dystrybutorze (wysyłka z Polski, gwarancja na terenie Polski). A skoro jestem świeży w sprawach oprogramowania to jeszcze najlepiej polską wersją systemu :D 

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam forumowiczów! :D

PS: Jakby ktoś chciał podesłać mi na priv. kod rabatowy też byłbym wdzięczny :D

Edited by Astroch
Link to comment
Share on other sites

Witaj Astroch, jestem w podobnej sytuacji co Ty, czaje się na Mi4, na allegro są wersje z 3GB RAM ale bez LTE też ciekawa propozycja ale firmy to jakieś krzaki ze sporą liczbą negatywów (przeważnie za to że telefon miał być nowy a widać że był używany/powystawowy :() Zastanawiam się więc nad Mi4C ew. P8 lite :P Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Pixi napisał:

Witaj Astroch, jestem w podobnej sytuacji co Ty, czaje się na Mi4, na allegro są wersje z 3GB RAM ale bez LTE też ciekawa propozycja ale firmy to jakieś krzaki ze sporą liczbą negatywów (przeważnie za to że telefon miał być nowy a widać że był używany/powystawowy :() Zastanawiam się więc nad Mi4C ew. P8 lite :P Pozdr.

Ja jednak poszperałem trochę w sieci i znalazłem na technos-online.pl Mi4 oraz na migsm.pl :D Co prawda telefony są droższe niż na aze, ale zawsze coś :D No i na stronkach brak z tego co widzę akcesoriów :P 

Link to comment
Share on other sites

Mówisz o tym?

http://migsm.pl/produkt/smartfon-xiaomi-mi4-lte-16gb/

Na + 24msc gwarancja

oraz o tym?

http://technos-online.pl/xiaomi-mi4-lte-5-3080-mah-snapdragon-801-metal-(bialy).html

Tu gwarancja na 12msc

Biorąc pod uwagę, że też dostałem informację od AZE na @ że "modelu Mi4 nie będziemy już mieć w sprzedaży" powyższe oferty są całkiem spoko.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Pixi napisał:

Mówisz o tym?

http://migsm.pl/produkt/smartfon-xiaomi-mi4-lte-16gb/

Na + 24msc gwarancja

oraz o tym?

http://technos-online.pl/xiaomi-mi4-lte-5-3080-mah-snapdragon-801-metal-(bialy).html

Tu gwarancja na 12msc

Biorąc pod uwagę, że też dostałem informację od AZE na @ że "modelu Mi4 nie będziemy już mieć w sprzedaży" powyższe oferty są całkiem spoko.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Tak dokładnie o tych dwóch, śledzę temat z opiniami o migsm i jeśli się zdecyduje to najpewniej u nich przez dłuższą gwarancje :D A akcesoria niestety drugą wysyłką z aze.com.pl zamówię :D Jednak nie :D Szkiełko oferują w promocyjnej cenie za 9 zł, a etui sylikonowe bezbarwne otrzymam gratis! Teraz kwestia czy w tym sklepie mogą przytrafić się podróbki/kłopoty z wysyłką. Nie chce obrażać firmy, ale jednak nic o niej nie słyszałem wcześniej, zwykły lęk :D 

Pozdrawiam :D

Edited by Astroch
Link to comment
Share on other sites

Czekam na zwrot pieniedzy za towar, z ktorego zrezygnowalem po dokonaniu zamowienia i oplaceniu z gory. Dostalem nawet potwierdzenie od sekretarki(?), ze taki zwrot dostane. To jeszcze maja czas do soboty... A problem zaden bo mamy konta w tym samym banku, wiec pieniadze powinny byc odrazu po wyslaniu.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, spz86 napisał:

Czekam na zwrot pieniedzy za towar, z ktorego zrezygnowalem po dokonaniu zamowienia i oplaceniu z gory. Dostalem nawet potwierdzenie od sekretarki(?), ze taki zwrot dostane. To jeszcze maja czas do soboty... A problem zaden bo mamy konta w tym samym banku, wiec pieniadze powinny byc odrazu po wyslaniu.

Od kiedy czekasz?

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Ze sklepu aze zakupiłem dwie sztuki xiaomi redmi note 3 pro 3/32 kenzo (biała i złota) w odstępie dwóch tygodni od zakupu pierwszej, nie miałem żadnych problemów z zamówieniami, po jednym dniu poszła faktura na @ po trzech dniach wylądowały w paczkomacie , faktura została dołączona wraz z telefonem pierwszym jak i drugim . Oba telefony nie miały na pudełkach folii, w pudełeczku z telefonem nie było przejściówki do chińskiej ładowarki była po za pudełeczkiem, potwierdzam brak nr telefonu do sklepu, kontakt mailowy oceniam na dostateczny mogli by odpisywać tego samego dnia a nie na drugi dzień, brak możliwości negocjacji ceny czy darmowej wysyłki, kodów po zakupie pierwszej sztuki nie otrzymałem oraz nie zostałem poinformowany o jakich kol wiek kodach również radzę pytać przed zakupem o dostępność danego modelu. Mój tele liczy sobie ponad dwa tygodnie żony 4 dni nie miewamy żadnych problemów . 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...