tytoos Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 45 minut temu, onna napisał: co powinnam zrobic wg Was - znajacych sie na rzeczy? Nie uważam się za eksperta ale w moim przypadku skutecznym sposobem reklamacji okazało się działanie zgodnie z obowiązującym prawem: - wydrukować fakturę zakupu, - pobrać ze strony sklepu Formularz reklamacyjny (link jest w treści regulaminu), wydrukować i wypełnić, - sporządzić na piśmie reklamację na podstawie art. 561 par.1 Kodeksu cywilnego (wzory są dostępne w Sieci, sam kodeks również), - zapakować telefon wraz z akcesoriami, porządnie, pocztoodpornie razem z w/w dokumentami, - gibnąć się na pocztę i wysłać Paczką24 z opcją "do 0,5 kg" za 13,50 zł Czekać na email z systemu RMA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3boja Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Czy ktoś jest mi w stanie pomóć ? Wczoraj dostałem Redmi 3 PRO, wszystko fajnie, stan idealny, nic nie uszkodzone, wszystko tak jak powinno być. Jest tylko jeden dylemat, nie dostałem paragonu, co za tym idzie, nie będę mógł oddać na gwarancję, gdyż nie mam tego właśnie paragonu, który jak mówi paragraf 1, punkt 6 w ich regulaminie, taki paragon powinnien być. Ktoś się spotkał z taką sytuacją ? W emailu dostałem jakiś spis rzeczy które kupiłem i ile kosztowały, suma końcowa itd itp, ale nie wydaje mi się aby to był paragon Help Link to comment Share on other sites More sharing options...
tytoos Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Faktura powinna przyjść w oddzielnym emailu. Sprawdź folder ze spamem albo poczekaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertwb71 Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Witam. Zamówiłem redmi note 3 pro Qualcomm Snapdragon w poniedziałek 29.08.2016 Telefon odebrałem od kuriera we wtorek 06.09.2016 Wysłałem kilka maili lecz odpisali tylko raz że mają bardzo dużo maili i odpowiedzą w ciągu 3 dni Przypuszczam że przyczyną jest niecierpliwość kupujących i wysyłanie kilkunastu maili z pytaniami ; - kiedy w końcu przyjdzie mój telefon ? po drugie podobno przenieśli lokalizację sklepu . Codo telefonu to jest wszystko tak jak miało być -kolor ok -wersja global ok z językiem pl i ota oraz sklep play - bateria trzyma super w nocy 8 godzin zjadło 2% Poza brakiem kontaktu polecam sklep www.xiaomi.com.pl Telefon oryginał taniej niż na innych aukcjach (845zł) zgodny z opisem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemoo83 Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Żeby nie było za słodko to ja u nich kupiłem dwa RM3 Pro przelałem kasę z góry i tak se już czekam 4 dzień bez żadnego kontaktu z ich strony. Może jak im się płaci z góry to stwierdzają że już im się nie opłaca wysyłać towaru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertwb71 Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 20 minut temu, s3boja napisał: Czy ktoś jest mi w stanie pomóć ? Wczoraj dostałem Redmi 3 PRO, wszystko fajnie, stan idealny, nic nie uszkodzone, wszystko tak jak powinno być. Jest tylko jeden dylemat, nie dostałem paragonu, co za tym idzie, nie będę mógł oddać na gwarancję, gdyż nie mam tego właśnie paragonu, który jak mówi paragraf 1, punkt 6 w ich regulaminie, taki paragon powinnien być. Ktoś się spotkał z taką sytuacją ? W emailu dostałem jakiś spis rzeczy które kupiłem i ile kosztowały, suma końcowa itd itp, ale nie wydaje mi się aby to był paragon Help Jeżeli się zarejestrowałeś na ich stronie to faktura będzie dostępna na twoim koncie w zamówieniach. Wystawiają fakturę w dniu wysłania przez kuriera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3boja Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 16 minut temu, Robertwb71 napisał: Jeżeli się zarejestrowałeś na ich stronie to faktura będzie dostępna na twoim koncie w zamówieniach. Wystawiają fakturę w dniu wysłania przez kuriera. Formularz logowania odsyła do formularza logowania, także ten, ciekawe jak się dostanę do swojego konta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conor Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 36 minutes ago, s3boja said: Formularz logowania odsyła do formularza logowania, także ten, ciekawe jak się dostanę do swojego konta Weź kartę incognito może ci coś blokuje, pozatym coś ostatnio im się sypie szablon wordpressa Link to comment Share on other sites More sharing options...
s3boja Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 (edited) Dodzwoniłem się do nich, Wszystko już ok Edited September 9, 2016 by s3boja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dukee Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 (edited) Dnia 11.08.2016 o 15:37, Nezumi napisał: Nie żeby coś, ale to raczej niemożliwe, abyś miał MIUIPL na Redmi3... On ma zablokowany BL, wiec jeżeli już oni coś instalują to ManhIT, a nie miuipolska... Co więcej, soft Xiaomi.eu/MIUIPL nie posiada root ;-; Racja! Wgrany był rom na zablokowany bootloader i był to właśnie ManhlT. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Doczytałem wszystko, zrobiłem co trzeba i mam V8.0.1.0 z xiaomi.eu i przyznam, że działa super :). Potwierdza się, że nie trzeba nowego znadroida, bo samo MIUI potrafi wprowadzić wiele udogodnień. Pozdrawiam. Edited September 9, 2016 by Dukee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mietekzzalasu Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,, a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie.... Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 16 minut temu, mietekzzalasu napisał: Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,, a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie.... Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ? Wypadałoby wysłać maila z rezygnacją, albo poczekać te regulaminowe 3dni. W końcu wyraziłeś zgodę na to, czyż nie? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derewald Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 Dzis doszedl do mnie redmi note 3 pro zamówiony w poniedzialek. Wybralem platnosc za pobraniem i jestem bardzo zadowolony ze sklepu. Jedynym minusem jest sredniej jakosci kontakt, ale jest to do wybaczenia bo w moim przypadku trwalo to 2 dni robocze i udalo sie rozwiazac sprawe. Polecam tego sprzedawce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertwb71 Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 2 godziny temu, mietekzzalasu napisał: Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,, a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie.... Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ? Ja bym poczekał, w końcu coś za coś,niska cena robi swoje ja kupiłem RN3pro po 9 dniach odebrałem telefon wszystko zgodne z opisem czyli;i jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemoo83 Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 3 godziny temu, mietekzzalasu napisał: Witajcie, wczoraj zamówiłem redmi note 3 pro za pobraniem i natychmiast dostałem emaila ,,dziękujemy za zamówienie,,, a dzisiaj przeczytałem opinie o sklepie.... Jak anulować teraz takie zamówienie ? wystarczy olać kontakt z nimi czy jak ? E tam luzuj poślady ten sklep to po prostu standardowy polski sprzedawca czyli ma w d... klienta ale raczej Cię nie wydymają na kasę bo po co by mieli to robić. Wyślą Ci towar za tydzień lub dwa ale wyślą. Z tego co ludzie tu piszą to standardowo w tydzień im się udaje zrobić wysyłkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qbikk Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 (edited) Ja u nich kupilem Redmi 3s w niedzielę, w srode juz paczka byla u mnie. Jedynie czego brakuje to paragonu/faktury ale podobno dosylaja pozniej. Na pytania tez szybko odpowiadaja, pytanie zadane w piatek wieczorem, odpowiedz dostalem w niedziele wieczorem. Jedynie na pytanie o fakture jeszcze nikt nic nie odpisal Edited September 10, 2016 by Qbikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
driftking12 Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 Dnia 8.09.2016 o 22:58, onna napisał: Czy ktoś miał doczynienia z reklamacją w tym sklepie? w moim przypadku telefon po 2 miesiącach padł. nie wiem teraz jak go zareklamowac. nie odbierają ani maili ani telefonów. Można się z nimi dogadać czy najlepiej zwrocic sie do prawnika? Oddawałem na gwarancje. Telefonu nie odpierali, emaile odrzucało. Pobrałem formularz reklamacyjny z ich strony i wysłałem oczywiście na nowy adres. Wysłałem kurierem. Dałem im 21 dni (bez weekendów), na naprawę - inaczej poszedłbym do UOKiK-u. Po jakichś 15 dniach roboczych od wysyłki dostałem e-maila, że telefon przyjęli, po kolejnych kilku dniach informacja, że telefon będzie wymieniony. W kolejny dzień nr przesyłki DPD. Także w 21 dniach się zmieścili. Oczywiście liczą się tylko dni robocze, (pon-pt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mietekzzalasu Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 (edited) Dzięki Nezumi, przemoo83 oraz Robertwb71, poczekam cierpliwie na przesyłkę. I oczywiście dam znać czy wyruchali mnie czy wszystko jest ok :). Pozdrawiam Edited September 10, 2016 by mietekzzalasu Pominołem typka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapolinio Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 Dwa razy zamawiałem z tego sklepu. Ostatnio ( tj 1.09 zamówienie ) realizacja trwała 5 dni. Może miałem szczęscie, a może sie poprawili. Jakby co mam rabat 3% jakby ktoś lubił ryzyko Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 10 minut temu, kapolinio napisał: Dwa razy zamawiałem z tego sklepu. Ostatnio ( tj 1.09 zamówienie ) realizacja trwała 5 dni. Może miałem szczęscie, a może sie poprawili. Jakby co mam rabat 3% jakby ktoś lubił ryzyko Brawo Ty Link to comment Share on other sites More sharing options...
schizofrenic Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 Również 2x korzystałem z tego sklepu. Jakieś 2 miesiące temu zamawialiśmy dla żony Redmi3, - zamówienie wieczorem w poniedziałek, w środę mail o realizacji, w czwartek wysłane, w poniedziałek było dostarczone. Dla siebie Redmi3s i akcesoria, zamówienie w południe w poniedziałek, w piątek było dostarczone. Obie przesyłki oczywiście 'za pobraniem':) Jedynie do mojego zamówienia brakowało faktury- napisałem maila, dodzwoniłem się za drugim razem, i po jakichś 2 dniach dostałem fakturę na maila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudkiputki Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 To wszystko wygląda jakby w tym sklepie mieli powalony system realizacji zamówień. Jeśli uda się i system zarejestruje zamówienie to idzie dalej a jeśli nie to zamówienie zostaje (wstrzymane - oczekuje na płatność) i gdzieś znika. Pewnie dlatego działa zgłoszenie do PayU bo sa w stanie odnaleźć zamówienie i potrzebują z nimi współpracować. Ja jestem "chyba" w tej gorszej sytuacji ponieważ za zamówienie zapłaciłem zwykłym przelewem (nie wiem co mnie podkusiło nigdy tego nie robię). Prawdopodobnie jest możliwość kontaktu poprzez bank w formie reklamacji, tak że mój bank zwraca się do banku tej firmy o zwrot pieniędzy. Jeśli nie odezwą się w najbliższym czasie spróbuje załatwić to w ten sposób Link to comment Share on other sites More sharing options...
pudinks Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 A co w wypadku jak kupiłem telefon od tego samego sklepu tylko z allegro ? Firma zmieniła nazwę, wysłałem telefon na gwarancję i paczka nie została przyjęta. Wróciła do mnie i znowu musiałem zapłacić 13,5 zł a telefon nie naprawiony, co mam teraz zrobić ?? Oczywiście odpowiedzi na email nie ma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fakeman Posted September 12, 2016 Share Posted September 12, 2016 2 godziny temu, pudinks napisał: A co w wypadku jak kupiłem telefon od tego samego sklepu tylko z allegro ? Firma zmieniła nazwę, wysłałem telefon na gwarancję i paczka nie została przyjęta. Wróciła do mnie i znowu musiałem zapłacić 13,5 zł a telefon nie naprawiony, co mam teraz zrobić ?? Oczywiście odpowiedzi na email nie ma... Może wysłałeś na stary adres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pudinks Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Wysłałem na adres : Armii Krajowej 15, 57-400 Nowa Ruda . Firma Satnet wskazała mi ten adres pod koniec maja ale wysłałem dopiero pod koniec sierpnia. Czy w tym czasie zmienił się adres ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudkiputki Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 4 minuty temu, Redmi2 napisał: Masakra 231 stron tych samych narzekan itp a ludzie dalej tam kupuja...ech szkoda gadac Pewnie masz racje ja na przykład nic nie przeczytałem wcześniej :/ Ale za to wszystko dzisiaj się ruszyły potwierdzili realizacje zamówienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conor Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 36 minutes ago, pudinks said: Wysłałem na adres : Armii Krajowej 15, 57-400 Nowa Ruda . Firma Satnet wskazała mi ten adres pod koniec maja ale wysłałem dopiero pod koniec sierpnia. Czy w tym czasie zmienił się adres ?? Kur******* tak zmienił się............... http://xiaomi.com.pl/kontakt/ Posty takie jak twoje sieją zamęt i z automatu wygląda jakby cię olali podczas gdy to ty popełniasz błąd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
podróże_z_pazurem Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Ja odradzam jakiekolwiek zakupy. Kupiłem dwa redmi 2. W jednym po jednym dniu zepsuła się dioda led. Odesłałem telefon 7 lipca, do tej pory nie mam telefonu, nie dostałem żadnego maila, pisma, smsa, nic! Z 10 razy pisałem do sklepu, w końcu zagroziłem zgłoszeniem sprawy na policję, co zamierzam jutro uczynić. Żadnej reakcji. Drugi telefon działa ok, chociaż występują w nim czasem dziwne trzaski w głośniku i szmer. Moża to przypadłość tego modelu. Tak czy inaczej - odradzam. No i telefony dostałem z chińskimi śmieciowymi aplikacjami. Poza tym sklep nie załączył do kopery żadnej przejściówki do ładowania, jak się o nie upomniałem, to dostałem taką wiadomość:JA: Dzień dobry Nie otrzymałem ani jednej przejściówki do ładowanie. Dodatkowo w jednym telefonie zepsuła się latarka. Serdecznie pozdrawiam i czekam na informację, czy doślą Państwo końcówki i na jaki adres mam odesłać telefon. Sklep:na naszej stronie w zakładce :do pobrania jest formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem. Adres jest podany, przejściówki dodawane sa do koperty luzem JA: nie bardzo rozumiem Państwa odpowiedź "przejściówki dodawane sa do koperty luzem". Jak dla mnie końcówki mogą być nawet wysyłane gołębiem pocztowym, co nie zmienia faktu, że ich nie otrzymałem. Sklep: przejsciówka była w kopercie I dalej koniec jakiegokolwiek kontaktu, by psuć sobie opinie swojego sklepu z powodu końcówki do ładowania, to trzeba być nienormalnym, albo mieć klienta głęboko w ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 @podróże_z_pazurem nie chce bronić sklepu, ale... żeby się pieklić o przejściówkę, która i tak się do niczego nie nadaje, a w sklepie można ją mieć za 3zł i to sporo lepszą... Po 2, tyle czasu i nie dzwonisz, a bawisz się w maile? Przecież od miesiąca tutaj piszemy, że kontakt mailowy jest 0... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pudinks Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 5 godzin temu, Conor napisał: Kur******* tak zmienił się............... http://xiaomi.com.pl/kontakt/ Posty takie jak twoje sieją zamęt i z automatu wygląda jakby cię olali podczas gdy to ty popełniasz błąd. Pisałem pod koniec maja i wysłali mi adres do wysyłki, a to że zmieniają co chwilę siedzibę i nazwę firmy to już inna sprawa. Zainteresowałem się faktem dopiero jak nie odebrali paczki. Wcześniej mieli inny adres siedziby, a inny serwisu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mietekzzalasu Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 (edited) Elo tutaj Mietek, Redmi Note 3 pro, przyszedł dzisiaj, (zamówiony w czwartek), puki co działa. Pozdrawiam Edited September 13, 2016 by mietekzzalasu Pomyliłem się. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jejek16 Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Witam serdecznie. Jestem jednym z nowych użytkowników Redmond Note 3 Pro. Kupiłem w go w xiaomi. com. pl Zero problemów, zamówienie złożone w nocy z poniedziałku na wtorek. Telefon w domu w piątek w południe. Nic nie brakowało. Jakiś kupon rabatowy nawet był. Przeglądając opinie różnych sklepów doszedłem do wniosku że ich ilość wynika z wielkości sprzedaży. Negatywne opinie posiadały również inne sklepy. Cena była atrakcyjna więc kupiłem u nich. Zakupy powyżej pewnej kwoty i tak realizuje zawsze za pobraniem więc nie uważam abym podejmował jakieś ryzyko. Gwarancja nieoficjalnych dystrybutorów i tak jest wielką niewiadomą więc nie widziałem powodu abym płacił więcej u kogoś innego. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mietekzzalasu Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 No i Mietkowy Xiaomi Redmi Note 3 Pro, nie łączy się z siecią Orange, i co teraz ? Gwarancja XD ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Cytat Witam w załączeniu formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem. Adres jest podany wskazane problemy sugerują, że uszkodził Pan port usb w telefonie, już kilku klientów tak zrobiło poprzez niewłaściwe wkładanie kabla -- Pozdrawiam / Best regards Kamila Chabrzyk[email protected] -- www.królik24.pl www.sjcam.com.pl www.xiaomi.com.pl Dostałem odpowiedź w ciągu 24h, na razie jest okej, jeśli przyjmą drugi raz na gwarancję to podtrzymam pozytywną opinię. W załączniku daję formularz reklamacyjny: Adres serwisu: Satnet Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce formularz reklamacyjny.pdf Oraz ich e-mail: [email protected] przez pro14.linuxpl.com 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mietekzzalasu Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Aktualizacja do Miui 8, pomogła teraz wszystko prawdopodobnie działa, więc mogę polecić Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts