Tak, załącz do rozmowy mail od payu ze wszystkimi informacjami o tej transakcji i opisz im cała sytuację, najlepiej podając link do tego tematu na forum że kręcą wałki w tym sklepie. Przekaz im że chcesz rozpocząć procedure chargeback bo ileż można czekać.
Tutaj wklejam moją rozmowę z payu, na drugi dzień przesyłka od xiaomi.com.pl była już nadana
Witam, W tej sytuacji do managerów sklepu przesłaliśmy mailowe powiadomienie o Pana reklamacji w sprawie tej transakcji. Sklep zobowiązany jest odpowiedzieć na zgłoszenie lub skontaktować się bezpośrednio w ciągu 7 dni. W przypadku braku rozwiązania problemu do tego czasu, proszę o ponowny kontakt. Pozdrawiam,.....Krystian DrzewickiZespół PayUhttp://www.payu.pl/kontakthttps://www.facebook.com/PayUplPayU SA ul. Grunwaldzka 182, 60-166 PoznańNIP 779-23-08-495, REGON 300523444Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoKRS 0000274399 Kapitał zakładowy: 4 944 000,00 PLNw całości opłacony2016-08-23 18:04 - Rafał Palej napisał(a):
Adres e-mail:
[email protected]
Imię i Nazwisko: Rafał Palej
Temat: Inne
Wiadomość:
Witam,
Niestety, moje zamówienie dalej nie zostało zrealizowane, od 18 sierpnia wysyłam maile do sklepu początkowo z prośbą o informacje na temat mojego telefonu, od 2 dni wysyłam już z prośbą o anulowanie i zwrot pieniędzy, zamówienie przecież zostało opłacone 2 tygodnie temu, już za długo to trwa. Nie tylko ja mam problem z tym sprzedawcą, pod adresem:
Znajduje się cały temat poświęcony temu sklepowi, wiele osób skarży się na fatalny, wręcz niemożliwy kontakt ze sprzedawcą. Co interesujące, osoby, które później składały zamówienie już je otrzymały, mojego jednak ani nie widać, ani nie słychać. Chciałbym dać im czas do końca czwartku, jeśli do tego czasu nie dostanę zwrotu pieniędzy bądź informacji od kuriera, że nadano towar, chciałbym wnieść do PayU prośbę o zwrot moich pieniędzy. Czy mógłbym prosić o informację jak to zrobić?
Gdyby się państwo kontaktowali w mojej sprawie a sprzedawca zapomniał o moim zamówieniu poniżej zamieszczam jego szczegóły:
Numer zamówienia: #27831
e-mail:
[email protected]
Towar: Telefon Xiaomi Mi5 64GB (złoty)
Adres do wysyłki:
Maciej Palej
Piłsudskiego
8
33370 Muszyna
Doklejam też wcześniejszą konwersacje, znajdą się tam szczegóły transakcji PayU
Pozdrawiam,
Rafał Palej