Skocz do zawartości

zaiko

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe

  • Smartfon
    mi5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zaiko

Mitu

Mitu (1/14)

1

Reputacja

  1. x-sklep to nie to samo co AZE/Satnet/Królik24
  2. Nie czekaj na odpowiedź, bo się najprawdopodobniej nie doczekasz. Wyślij telefon w pudełku, dołącz wypełniony formularz reklamacyjny z zakładki do pobrania i jeszcze dla pewności dorzuć wydrukowaną fakturę. Nawet jeśli by Ci odpisali to napiszą to samo, więc nie trać czasu tak jak ja, tylko od razu wyślij
  3. Update reklamacji: 26.09 - telefon dotarł do sklepu 29.09 - automatyczny mail po zarejestrowaniu reklamacji w systemie 6.10 - zmiana statusu reklamacji na "uwzględniona" 8.10 - nowy telefon dotarł do mnie kurierem Brak jakiejkolwiek komunikacji, poza automatycznie generowanymi wiadomościami z systemu reklamacyjnego, brak informacji od kuriera, że idzie do mnie paczka, dostarczenie paczki w sobotę. Naprawdę dziwny proces, ale jestem zaskoczony, że poszło tak szybko.
  4. Tak, global posiada PL, ale nie jest to pełne spolszczenie, w niektórych miejscach i tak występują krzaki. Najlepiej sobie od razu wgrać MIUI Polska.
  5. Update mojej reklamacji. Ku mojemu zdziwieniu dostałem powiadomienie o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej. Niby jeszcze niczego to nie gwarantuje, ale na pewno na plus, że przynajmniej wiem, że coś się dzieje. W załączniku screen z systemu reklamacyjnego dla zainteresowanych.
  6. Zauważył ktoś. W poniedziałek sklep odebrał ode mnie paczkę z Mi5, który wysłałem do reklamacji. Oczywiście nie dostałem od nich żadnej informacji, a jedynie dzięki kurierowi wiem, że telefon trafił. Nie liczę na to, że dostanę od nich jakąkolwiek informację o tym co się z nim dzieje. Zobaczymy co z tego wyjdzie, będę informował Was jak przebiegała procedura.
  7. Dziękuję, ale widziałem ten formularz. Pytam dlatego, że jeśli dobrze kojarzę to ten formularz nie został zaktualizowany po przeprowadzce firmy (o ile to była prawdziwa informacja na ich sklepie) i dlatego chciałbym mieć pewność, że wysyłam na prawidłowy adres.
  8. Możesz podać adres, na który wysłałeś telefon? Też mam zepsuty do wysłania, a nie wiem, na który adres faktycznie należy wysłać, bo jak wiadomo od sklepu odpowiedzi na ten temat nie dostałem (brak kontaktu).
  9. Czy komuś się udało odesłać do nich telefon, który się zepsuł w ramach reklamacji/rękojmi? Jak rozpocząć taką procedurę? Po 3 tygodniach codziennych prób kontaktu nie wiem już jak załatwić sprawę, a telefon jak był cegłą tak nadal jest, pomimo wszelkich prób ratowania go.
  10. Witam, kupiłem Mi5 1 czerwca, wszystko było elegancko do czasu. Niecałe 2 tygodnie temu telefon po prostu umarł. Nie włącza się, nie reaguje na zasilanie (dioda się czasem włączy w zupełnie losowy sposób), fastboot, recovery - nic się nie pokazuje na ekranie, aczkolwiek czasem fastboot się chyba załącza, bo MiFlash czasem jest w stanie zobaczyć telefon (pomimo czarnego ekranu). Postanowiłem reklamować produkt i tak od ponad tygodnia nie udało mi się dodzwonić, ani uzyskać odpowiedzi mailowej. Chciałbym zapytać czy komuś udało się u nich wymienić/naprawić telefon lub uzyskać jakąkolwiek inną rekompensatę? Mile widziane porady jak powinienem się zachować w tej sytuacji. Pozdrawiam
  11. http://en.miui.com/thread-289751-1-1.html Pomoc mile widziana Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...