Setous

aze.com.pl - opinie o sklepie

Recommended Posts

1 godzinę temu, acocieto napisał:

Dlaczego nie zgłosisz reklamacji i nie wyślesz jak to robią inni?

 

Jak mam zgłosić reklamacje skoro nie posiadam żadnego kontaktu do nich, a formularz na stronie już parę razy nie działał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przykra sprawa, tym bardziej że formularz nie działa. Musisz jakoś się do nich dostać i ewentualnie czekać na działający formularz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jak narazie moge z całego serca polecić tą firmę ;) RN3pro+ipaky+szyba zamówione za pobraniem w piątek 21.11 o 14:50, dziś o 8:37 mail z fakturą, o 8:40 mail potwierdzający zrealizowanie zamówienia, o 16:39 mail od kuriera, że paczka będzie u mnie jutro :)

i dziś jeszcze w ciągu 15 minut, uzyskalem zgody xiaomi na odblokowanie bootloadera :)

Edited by miniek15m
dodanie tresci

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, miniek15m napisał:

Ja jak narazie moge z całego serca polecić tą firmę ;) RN3pro+ipaky+szyba zamówione za pobraniem w piątek 21.11 o 14:50, dziś o 8:37 mail z fakturą, o 8:40 mail potwierdzający zrealizowanie zamówienia, o 16:39 mail od kuriera, że paczka będzie u mnie jutro :)

i dziś jeszcze w ciągu 15 minut, uzyskalem zgody xiaomi na odblokowanie bootloadera :)

Ja zamówiłem 19 października i dopiero dziś od nich dostałem maila z fakturą i potwierdzające zamówienie, ale niestety od kuriera nie dostałem wiadomości. Więc licze, że chyba jutro dostanę maila od kuriera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, acocieto napisał:

Super. Daj znać jak dotrze, czy pudełko ofoliowane, bo zamowiles Kate czy Kenzo?

koniec końców jednak wybrałem KENZO

Dam jutro znać jak tylko uda mi się spotkać z kurierem

Edited by miniek15m
wpisanie złego modelu xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w niedziele zamowilem kate ale wczoraj zadzwonili do mnie z info ze nie maja i trzeba czekac tydzien. Zapytali czy chce kenzo czy anulowac zamówienie lub czy poczekam. Reklamacja - jak nie wyslesz do nich telefonu to sie nie dowiesz czy uwzglednia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anulowalem zamowienie. Mozesz i formulaz wypelnic i wyslac papier razem z telefonem musza sie do tego odniesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również spróbowałem mimo wszystko i z czystym sumieniem mogę polecić - zamówienie w piątek przed południem, wpłata na PayU od razu. Wczoraj, czyli w poniedziałek rano 9.00 info o realizacji zamówienia i FV, o 14 info z InPostu o nadanej paczce. Dzisiaj o 10.00 odebrałem z paczkomatu - 100% zgodne z zamówieniem. RedMi Note 3 Pro kenzo - wgrany Global v8 na Androidzie 6.0 - język polski jest bez problemu, chińskich śmieci póki co nie stwierdziłem :) Telefon hula aż miło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, RASTY777 napisał:

Ja również spróbowałem mimo wszystko i z czystym sumieniem mogę polecić - zamówienie w piątek przed południem, wpłata na PayU od razu. Wczoraj, czyli w poniedziałek rano 9.00 info o realizacji zamówienia i FV, o 14 info z InPostu o nadanej paczce. Dzisiaj o 10.00 odebrałem z paczkomatu - 100% zgodne z zamówieniem. RedMi Note 3 Pro kenzo - wgrany Global v8 na Androidzie 6.0 - język polski jest bez problemu, chińskich śmieci póki co nie stwierdziłem :) Telefon hula aż miło :)

Mi wysłali wczoraj, że telefon jest pakowany i wyślą jeszcze dziś. Maila od kuriera nie widzę nadal. 

edit. dostałem maila od kuriera. 

Edited by MasakRRa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Zastanawiam się nad kupnem w tym sklepie aze.com.pl, pomiedzy Redmi3s a Redmi note 3 pro. 

Moje pytaniem co lepiej wybrac ( nie gram w gry, tylko rozmowy, internet itd) i czy RN3 PRO 2/16 gb ma juz Androida 6.0 z tego sklepu? 

Z góry dzięki za odpowiedź. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.10.2016 o 10:17, LukaszS napisał:

Witam!

Zastanawiam się nad kupnem w tym sklepie aze.com.pl, pomiedzy Redmi3s a Redmi note 3 pro. 

Moje pytaniem co lepiej wybrac ( nie gram w gry, tylko rozmowy, internet itd) i czy RN3 PRO 2/16 gb ma juz Androida 6.0 z tego sklepu? 

Z góry dzięki za odpowiedź. 

Jakiego będzie miał Androida, to zależy na jaką wersję trafisz. W jednych mają wgrane wersje stable w innych dev. Ale w większości sytuacji trafia się dev z Andkiem 6.0.

 

Dnia 26.10.2016 o 16:38, Avre napisał:

O co chodzi z  Kenzo/Kate?

Ten temat to nie miejsce do takich pytań.

 

A teraz przejdę do sedna.

Ostatnio (około miesiąca temu) z nie wiadomych przyczyn padł mi Note 3 Pro 3/32 zakupiony w tym sklepie, o czym pisałem m. in. tutaj

Opiszę więc swoje wrażenia odnośnie obsługi gwarancyjnej.

Postanowiłem, że przed wysłaniem telefonu na gwarancję, spróbuję się z nimi najpierw skontaktować (nie chciałem wysyłać telefonu nie mając pewności czy "nie przepadnie"). Od razu więc bez zastanawiania się wysłałem do nich maila z krótkim opisem sytuacji i pytaniem co mam w tej sytuacji uczynić. Odpowiedź na mojego maila (4.10.2016 20:12) nadeszła następnego dnia (5.10.2016 09:30) więc można uznać, że bezzwłocznie. Spytano się mnie czy mogę wejść w tryb fastboot. Odpowiedziałem, że tak. Po około 30 minutach, kolejna odpowiedź z linkiem do tematu na forum MIUI jak sflashować telefon tak żeby wrócił do żywych. Pomyślałem sobie, że skoro oni doradzają mi taką opcję, to zrobię to nie bojąc się nawet o utratę gwarancji. Nie pomogło. Zdecydowałem więc, że wysyłam telefon na gwarancję i niestety pech chciał, że odklejając szkło hartowane (było uszczerbione) pękło w miejscu w którym było uszkodzone. Wpadłem na pomysł, żeby się z nimi dogadać, że jak będą mi odsyłali już telefon po naprawie, to żeby dorzucili mi do tej paczki nowe szkło (za które oczywiście wcześniej zapłacę). Polecono mi, abym złożył zamówienie u nich na stronie i wybrał sposób dostawy "odbiór osobisty" - tak aby nie płacić za koszt wysyłki - a następnie dołączył do paczki z reklamowanym telefonem informację, że opłata za dane zlecenie została uiszczona itp. itd.

Tak też zrobiłem. Zamówienie złożyłem, wykonałem przelew bezpośredni, i do paczki dołączyłem treść maila, dowód wpłaty i informację. Wysłałem paczkę kurierem DPD pod adres - i tutaj uwaga.

Satnet

Królikowice ul. Długa 29

55-040 Kobierzyce

 

I największym problemem okazało się dostarczenie paczki do celu. DPD nie chciało jej wydać kurierowi twierdząc, że podany adres nie istnieje. Wykonałem do nich mnóstwo telefonów żeby sytuację wyjaśnić i ciągle się upierano, że adres jest błędny (zadzwoniłem nawet na oddział poczty w Kobierzycach z pytaniem czy taki adres rzeczywiście nie istnieje - usłyszałem, że adres jak najbardziej istnieje i Pani nawet wiedziała, że chodzi o firmę AZE). Zażądałem więc, aby paczka została wydana kurierowi, tak żeby mógł chociaż podjąć próbę jej doręczenia. I jak tylko tak się stało to kurier już dał sobie radę z adresem i paczka dotarła do miejsca docelowego. Całość trwała równo tydzień. Czwartek - nadanie, czwartek - doręczenie.

Jak się później okazało adres na formularzu reklamacyjnym, a także w zakładce kontakt jest prawdopodobnie źle skonstruowany stąd te problemy. Na fakturze i w systemie RMA widnieje adres "bardziej" prawidłowy (nazwa firmy ma tu akurat małe znaczenie - chodzi bardziej o miejscowość):

AZE

ul. Długa 29

55-040 Królikowice

 

Dlatego uczulam, żeby ewentualne przesyłki reklamacyjne adresować właśnie w ten sposób.

 

W czwartek 20.10 - paczka odebrana (śledzenie paczki)

w piątek 21.10 - powiadomienie na maila o telefonie przyjętym do reklamacji

we wtorek 25.10 - telefon z serwisu, że urządzenie już jest sprawne i jeszcze tego dnia zostanie wysłane

w środę 26.10 - telefon od kuriera, że paczka będzie u mnie koło godziny 16:00 i tak też się stało

 

Telefon sprawny, w paczce znajdowało się szkło hartowane zgodnie z ustaleniami przez co uniknąłem kosztów przesyłki. Nikt mi nie wmówi, że z firmą nie ma kontaktu (fakt, że mógłby być telefoniczny, zawsze to lepiej) i że firma jest nierzetelna.

Zakładając, że DPD dostarczyło by paczkę na następny dzień, to cała sprawa została by zamknięta w ciągu tygodnia. Szybciej AZE zdążyło telefon naprawić, niż DPD dostarczyć do nich paczkę.

Sklep jak najbardziej polecam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem nowy więc witam wszystkich,

Ja również miałem szczęście doświadczyć udanej transakcji z AZE. We wtorek załatwiłem raty, w środę wysłali przesyłkę, a od wczoraj jestem już szczęśliwym posiadaczem Redmi 3S. Wcześniej czytałem poprzednie posty, ale po również udanym zakupie przez kolegę dwóch telefonów jakieś dwa tygodnie temu zdecydowałem się na zakup u nich i nie żałuję. Oby nie było potrzeby weryfikacji gwarancji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Rok temu zamówiłem Redmi Note 2 na aukcji LINK Niestety dziś telefon się zawiesił i już nie uruchamia. W mailu z allegro widniały następujące dane sklepu:

Radosław Chabrzyk 
Satnet 
Armii Krajowej 15
57-400 Nowa Ruda 
503262903 
[email protected] 

Nr telefonu jest wyłączony, na allegro nie mają żadnych wystawionych przedmiotów. Ktoś jest w stanie potwierdzić fakt, iż jest to sklep o którym rozmawiamy w tym temacie? Oczywiście chciałbym go odesłać na gwarancję i tu pytanie... na jaki adres? Niestety nie dostałem od sprzedającego żadnego potwierdzenia zakupu jednak myślę, że mail potwierdzający z allegro jest wystarczającym dowodem.

Edited by HaNz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to jest ten sam sklep zmienił siedzibę jakiś czas temu. 

Jak już miałbyś wysyłać, to na ten adres.

Satnet 
ul. Długa 29
55-040 Królikowice

Nie wiem jednak czy brak dowodu zakupu nie będzie problemem w twoim przypadku. Ponieważ ja jak wysyłałem telefon na gwarancję, to nie dołączałem żadnego dowodu zakupu choć takowy posiadam, ale było to związane z tym, że kupowałem u nich na stronie i w momencie składania reklamacji na formularzu podałem numer zamówienia i oni sobie sami sprawdzili czy się wszystko zgadza (dowód zakupu). Być może mail potwierdzający z allegro będzie wystarczający, jeżeli jeszcze go masz, to bardzo dobrze. Pewnie wszystko się powiedzie. ;)

EDIT:

W sumie u nich na formularzu w miejscu gdzie się wpisuje nr zamówienia z ich strony można też wpisać swój login z allegro, więc nie powinno być problemów. Formularz znajdziesz TUTAJ.

Edited by worn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamówiłem u nich w kwietniu redmi 3 pro w czwartek wieczorem we wtorek sprzęt był u mnie kontakt nie jest najgorszy czasem ciężko się dodzwonić na email odpowiadają w sumie sklep ok i ceny też nie są najgorsze nie wiem jak tam wygląda gwarancja bo jak narazie z telefonem jest ok no ale niby jest 2 letnia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, planuję zakupić RN3 Pro w tym sklepie (znajomy wcześniej kupował i nawet z reklamacją nie było problemu). O dziwo dość szybko odpowiedzieli na moje wiadomości. Choć wiadomo, że pewne obawy mam. Najchętniej bym zamówił na ibuygou ale telefonu potrzebują na teraz, a z tego co widziałem to musiałbym czekać około tygodnia.

Ma ktoś może zbędny kod rabatowy na aze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefon (Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB International tzw. Kate) zamówiony w środę (02.11), otrzymałem go dzisiaj ok. 20:30. Wcześniejszy kontakt przez email, szybki, bezproblemowy :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Avre napisał:

Telefon (Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB International tzw. Kate) zamówiony w środę (02.11), otrzymałem go dzisiaj ok. 20:30. Wcześniejszy kontakt przez email, szybki, bezproblemowy :) 

Yoo, na stronce sklepu jest :

Zawartość zestawu:
– telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro
– ładowarka + przejściówka EU
– kabel USB
– opakowanie

Jak jest naprawdę?co miałeś w zestawie przecież Kate nie ma przejściówki - ładowarka jest eu, ponadto  w telefonie miałeś  andka 6 ? i update do miui 8 global?Ile dają gwaranacji 12msc? Thx:) 

ps: dziwi mnie trochę że mają taniej(849 zł) niż inni, foster=939zł, acom=969zł, funtech 969 zł,apollo=969 zł - właśnie się zastanawiam gdzie  zamówić hmm

Edited by chaos666

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, chaos666 napisał:

Yoo, na stronce sklepu jest :

Zawartość zestawu:
– telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro
– ładowarka + przejściówka EU
– kabel USB
– opakowanie

Jak jest naprawdę?co miałeś w zestawie przecież Kate nie ma przejściówki - ładowarka jest eu, ponadto  w telefonie miałeś  andka 6 ? i update do miui 8 global?Ile dają gwaranacji 12msc? Thx:) 

ps: dziwi mnie trochę że mają taniej(849 zł) niż inni, foster=939zł, acom=969zł, funtech 969 zł,apollo=969 zł - właśnie się zastanawiam gdzie  zamówić hmm

1.Gwarancja- 24 miesiace
2. Ładowarka eu bez przejściówki, widocznie po prostu skopiowali to opis Kenzo i dopisali ze tam się różni tym i ze ma LTE800 a o tym może zapomnieli, nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć czemu tak jest napisane

3. Był bodajże Android 6.0.1 i Miui 7.3 ileś tam i była aktualizacja do miui 8 :) 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Avre napisał:

1.Gwarancja- 24 miesiace
2. Ładowarka eu bez przejściówki, widocznie po prostu skopiowali to opis Kenzo i dopisali ze tam się różni tym i ze ma LTE800 a o tym może zapomnieli, nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć czemu tak jest napisane

3. Był bodajże Android 6.0.1 i Miui 7.3 ileś tam i była aktualizacja do miui 8 :) 
 

Thx za info, teraz tylko decyzja gdzie  zamówić hmm - kuszący jest ten sklep aze bo mają 100zł taniej:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zakupiłem 2 telefony w środę w południe i jutro do mnie przyjdą. O dziwo szybko odpisywali mi na maila (nawet w ten sam dzień). W czwartek dostałem wiadomość, że zamówienie zostało zrealizowane i FV. Niestety nie dostałem od DPD wiadomości z numerem przewozowym więc napisałem do sprzedawcy o numer i po dwóch godzinach go otrzymałem.

Teraz mam tylko nadzieję, że z telefonami będzie wszystko ok :) Dam znać jak już będą u mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, planuje kupić w aze telefon redmi 3s 3gb/32gb lte, ogólnie z tego co czytam sklep jest ok jeśli chodzi o gwarancje i zamówienia. Co do telefonu ktoś testował ten model? Rozumiem że jest on w polskim języku android 6.0 i MIUi v8 lub v7. Cena wydaje mi się bardzo dobra jak na te parametry (699zł). Ewentualnie ktoś posiada kod rabatowy.  

Share this post


Link to post
Share on other sites