Guest Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 Oj tam oj tam przeciez dla Polaka CE to tylko papierek a CCC to to samo co CE przeciez jak to nie jeden mi na fb probowal wcisnac czy tutaj
Francis Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 10 minut temu, IT4Geeks.Polska napisał: Oj tam oj tam przeciez dla Polaka CE to tylko papierek a CCC to to samo co CE przeciez jak to nie jeden mi na fb probowal wcisnac czy tutaj Dlatego cały czas mnie interesuje ten fakt. Straciłem już koszty wysyłki, bo mi DHL cofnął sprzęt (brak CE) - majfrend mnie oszukał, kasę odzyskałem minus koszty przesyłki zwrotnej. Drugim razem musiałem pokazywać stosy papierów (szło przez Pocztę Polską), na szczęście produkt był w wersji International. Odpuściłem import prywatny i żyjąc w głębokim przeświadczeniu, że w Polsce kupię wersję zgodną z wymogami oniemiałem kiedy przy trzecim zakupie dla rodziny Janusz Allegro sprzedał mi Mi5 w wersji CN i naklejką wydrukowaną na drukarce atramentowej Po dziś dzień setki sprzedanych urządzeń wszelakiej maści, które zgodnie z dyrektywą nie mają prawa być dopuszczone do obrotu na terenie UE. Jak Oni walą w rogi celników, że im to puszczają do obrotu? Czary? W pracy zajmuję się certyfikacją CE (maszyny CNC), wiem jakie obostrzenia mają producenci oraz importerzy, a tutaj rynek jest praktycznie zawalony chińczykami. Nikt nie ma nad tym kontroli? Po co ta cała afera z kontrolą przesyłek osób prywatnych kiedy Janusze mają wolne pole? Nie wspomnę co grozi Januszowi jeśli sprzedany przez niego "chińczyk" ma podrobioną deklarację...
Mariuszes Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 (edited) 4 godziny temu, Francis napisał: Nadal sobie wmawiajcie, że sprzęt bez CE niczym nie różni się od tego, który CE ma. Ktoś w końcu poświęcił środki na testy i badania, aby przejść proces certyfikacji i w pełni odpowiadać za bezpieczeństwo produktu. Porażają opinie, że to tylko "biurokracja" i to wyrażane przez wiodących tej grupy Zaraz ktoś napisze, że Samsungi też wybuchały, owszem zdarza się .. księgowi dzisiaj projektują sprzęt i to się na Samsungu zemściło z nawiązką (wycofanie czasowe produktu, odszkodowania, etc.), ale nie jest podstawą do uogólniania, że CE to tylko papier. Jak chiński szmelc wybuchnie któremuś z Was w ręku, spali Wam chatę to co, pozwiecie Janusza Allegro? Świadomość niektórych z Was mnie przeraża ... dla tych 100-200 zł oszczędności ignorujecie swoje bezpieczeństwo. Ale ja nikomu a tym bardziej sobie nie wmawiam Dlatego tu pytałem bo mam wersję international telefonu rn3se 152 mm Gdzie ładowarka była z d*py i robiła jaja ....Telefon ma CE Edited April 10, 2017 by Mariuszes
Francis Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 7 minut temu, Mariuszes napisał: Ale ja nikomu a tym bardziej sobie nie wmawiam Dlatego tu pytałem bo mam wersję international telefonu rn3se 152 mm Gdzie ładowarka była z d*py i robiła jaja ....Telefon ma CE Odpowiedziałem w kontekście poprzednich komentarzy, spokojnie 1
Derewald Posted April 15, 2017 Posted April 15, 2017 Zamawiałem już różne rzeczy z tego sklepu. Najpierw telefon potem powerbanka, słuchawki itp. Razem były 4 zamówienia i wszystkie były sprawne i szybkie( za każdym razem płatność przy odbiorze). Jak chciałem się coś dopytać to co prawda telefon mieli cały czas zajęty, ale jak napisałem na maila to bardzo szybko odpisali. Na razie nie mam za co nie lubić tego sklepu i na razie jest moim numerem jeden jeśli chodzi o zamawianie z Polski. Dla forumowych Wotsonów chciałbym dodać że mam ponad jeden post
zbysogi Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Czy Mi5 pro jest gdzieś dostępny w Polsce w wersji czarnej? Widzę tylko białe, złote i liliowe :/
zbysogi Posted April 27, 2017 Posted April 27, 2017 Dnia 13/03/2017 o 21:56, Mariuszes napisał: Ciekaw jestem czy sklep ów sprzedaje telefony rn3 (Kate) z polską ładowarka Cysk10 czy daje czajna z.marnym adapterem Z tego.Co się orientuje telefon ten właśnie powinien mieć cysk10 W moim wypadku jest to taki zestaw Który notabene już nadgrzal kabel - tylko czekać na pożar Czy ta ładowarka napewno jest do rn3kate ??? Kupiłem telefon 2 dni temu w aze, właśnie przyszedł, wszystko bez zarzutu. jedno pytanie, gdzie dostanę taka czarną przejściówkę na wtyczkę do ładowarki? przejście z płaskiego wejścia na polskie?
Guest Posted April 27, 2017 Posted April 27, 2017 (edited) 2 godziny temu, zbysogi napisał: Kupiłem telefon 2 dni temu w aze, właśnie przyszedł, wszystko bez zarzutu. jedno pytanie, gdzie dostanę taka czarną przejściówkę na wtyczkę do ładowarki? przejście z płaskiego wejścia na polskie? Ja mam kilka przejściówek, ale tych troszke solidniejszych niż ta na foto...ale to nadal przejściówka Edited April 27, 2017 by Guest
MD13 Posted April 28, 2017 Posted April 28, 2017 Czy Mi5 pro jest gdzieś dostępny w Polsce w wersji czarnej? Widzę tylko białe, złote i liliowe :/Fostech. Tam dostaniesz w czarnej wersji.Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka
floyd Posted May 2, 2017 Posted May 2, 2017 Zakup w Aze Mi band2 przebiegł szybko i sprawnie, produkt orginalny.
Conor Posted May 11, 2017 Posted May 11, 2017 (edited) Aze już spoko ? Ma ktoś na zbyciu kod na te 5% czy 3% jeśli dalej działają ? Edited May 11, 2017 by Conor
redmati2 Posted May 25, 2017 Posted May 25, 2017 Padł mi RN2 Prime... Żółta plama na ekranie i nie wykrywał karty SIM. Kupiony jeszcze od królika24 przez allegro. Wysłałem na aze.com.pl Przyjęli tel. na gwarancję bez problemu. Uznali ją i zaproponowali wymianę na nowy telefon. Jako, że nie mieli RN2 to musiałem sobie coś nowego wybrać. Padło na RN4Global. Dopłaciłem jedynie 60 zł i już ciesze się nowym telefonem. Przez cały okres jaki tel. był u nich na gwarancji nie miałem żadnego problemu z kontaktem tel. a po niektórych postach miałem przed tym obawy. Cały proces trwał dwa tygodnie ale jednak się opłacało. Jestem zaskoczony a już myślałem, że skoro nie ma poprzedniej firmy to nie będę miał gdzie reklamować telefonu. 1
Astroch Posted June 27, 2017 Posted June 27, 2017 W sobotę (24.06.17) zamówiłem powerbanki i etui od aze. Dzisiaj we wtorek (27.06.17) dostałem przesyłkę o 15 od kuriera. Wszystko się zgadzało, jedyne do czego miałbym zastrzeżenia jakiekolwiek to sposób zapakowania przesyłki. Zwykła koperta z bąbelkami. Wszystko inne jak najbardziej na "+" dla firmy. Pozdrawiam!
zolty83 Posted June 30, 2017 Posted June 30, 2017 (edited) Witam W końcu znalazłem ten wątek. Rok temu kupiłem mojego red mi not 3 pro u nich jak jeszcze się nazywali xiaomi.com.pl W tamtym tyg padła płyta główna. Niestety.wszystkie meile od nich z tamtego okresu skasowałem(głupek ze mnie) Telefon kupowałem poprzez payu Do telefonu nie było rachunku tylko wysłana faktura meilowo którą skosowałem. Mam potwierdzenie na allegro ze kupiłem oraz umowe z bankiem Napisałem tereaz do nich meila czy uwzględnią gwarację. Czekam na odpowiedź I tu wielki + Dodzwoniłem się przed chwilą do sklepu. Telefon odebrany od razu. Wytłumaczyłem co i jak Muszę znależć dowód zakupu bądź potwierdzenie przelewu i nie będzie problemu z rozpatrzeniem gwarancji Jak mi pan wytłumaczył-albo dokonają naprawy(wymiany płyty głównej) albo wymienią na nowy Będę informował na bieżąco co i jak Edited June 30, 2017 by zolty83
zolty83 Posted July 3, 2017 Posted July 3, 2017 Nie mam przesłanej od nich faktury tylko potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z kwotą Potwierdzenie wraz z numer zamówienia wysłane od xiaomi.com.pl i nie uznają reklamacji jeżeli nie będę miał faktury kur......a
Guest Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 Dnia 3.07.2017 o 08:21, zolty83 napisał: Nie mam przesłanej od nich faktury tylko potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z kwotą Potwierdzenie wraz z numer zamówienia wysłane od xiaomi.com.pl i nie uznają reklamacji jeżeli nie będę miał faktury kur......a Też musiałem wysłać do nich telefon na gwarancję bo padło mi gniazdko słuchawkowe, microUSB i prawdopodobnie czujnik światła. Na początku napisałem do nich maila, jak rozpatrzą moją reklamację skoro mimo posiadania od nich maili potwierdzających zakup, to jednak link do pobrania faktury nie działa. Zacytuję to co mi odpisali: Cytat Nie posiadamy księgowości ze sklepu Xiaomi.com.pl Realizujemy jednak gwarancje, więc można do reklamowanego produktu dołączyć wydruk maila potwierdzającego zamówienie
zielonyBB Posted July 6, 2017 Posted July 6, 2017 Kontakt mejlowy szybki. Etui do RM2 wyslane błyskawicznie. Sklep ok.Sent from my MI 5 using Tapatalk
zolty83 Posted July 7, 2017 Posted July 7, 2017 Trendkiller za drugim mailem też mi tak w końcu odpisali. Wysłąem do nich we wtorek. W środę o 13:00 odebrali przesyłkę. Teraz czekam na jakieś info. Jestem ciekaw ile potrwa rozpatrzenie reklamacji gwarancyjnej
Guest Posted July 8, 2017 Posted July 8, 2017 @zolty83 No ja wysłałem w sobotę i do czwartku była cisza, więc napisałem maila do nich z zapytaniem czy doszedł i jak długo będzie na gwarancji. Jakiś czas potem, dostałem maila z ich systemu gwarancyjnego, że mój telefon został wprowadzony systemu. Z tego co jest tam napisane to czas realizacji gwarancji to 21 dni. Ogólnie wątpię by go naprawili, tylko: nie uznają tej reklamacji (uszkodzone wejście słuchawkowe, microusb i prawdopodobnie czujnik światła) lub przyślą nowy aparat.
zolty83 Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 zobaczymy u mnie raczej płyta główna więc wątpie ,że będą chcieli się bawić w wymianę płyty. Zobaczymy
Guest Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 6 godzin temu, zolty83 napisał: zobaczymy u mnie raczej płyta główna więc wątpie ,że będą chcieli się bawić w wymianę płyty. Zobaczymy Dzisiaj dostałem aktualizację statusu. Cytat Rezultat zlecenia: uwzględnione, naprawa Uzasadnienie: wymiana płyty głównej, gniazdo ładowania działa poprawnie(wyczyszczone) I wysłano... Jestem mocno ciekaw.
zolty83 Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 ciekaw jestem ze opłaca im się wymieniać płyty główne Ile w sumie czekałeś od momentu wysłania telefonu?
Acid Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 Jak mają przeznaczone jakieś sztuki nowe na demontaż to jako tako mają płyty główne. Tak robią sklepy jeśli nie mają możliwości mieć same płyty z Chin.
Guest Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 (edited) Dnia 10.07.2017 o 14:27, zolty83 napisał: ciekaw jestem ze opłaca im się wymieniać płyty główne Ile w sumie czekałeś od momentu wysłania telefonu? No właśnie też mnie to zastanawia, czy w ogóle to zrobili. Szczególnie w kontekście wcześniejszych problemów z "xiaomi.com.pl". Telefon wysłałem dokładnie 1 lipca. Dzisiaj dostałem smsa, że wysłali kurierem i prawdopodobnie jutro do mnie dojedzie, dam znać co i jak. Edited July 11, 2017 by Trendkiller
zolty83 Posted July 11, 2017 Posted July 11, 2017 to raczej do piątku nie wróci do mnie Cóż jak wrócę z wakacji dopiero będę miał. Choć może do nich napisać?
Guest Posted July 11, 2017 Posted July 11, 2017 (edited) Dzisiaj telefon odebrany i wszystko działa i ewidentnie jest to mój aparat. Miał kilka znaków szczególnych , więc na pewno go nie wymienili, tylko tak jak było to napisane w systemie gwarancyjnym. Muszę powiedzieć, że zrobili to całkiem szybko. EDIT: Małe sprostowanko, nie sprawdzili mojej ładowarki i kabla, bo na nim ciągle nie ładuje telefonu, ale to już tam pikuś - inne ładowarki działają. Nawet nie wiem czy kabel podlega gwarancji. Edited July 11, 2017 by Trendkiller
zolty83 Posted August 8, 2017 Posted August 8, 2017 To kilka słów o mojej przygodzie Telefon wysłany na gwarancje po roku użytkowania przyjęty i wymieniony na nowy odebrałem z poczty 31.07 wczoraj 7.08 po 1tyg!!!!!!!!!!! padł dotyk nie znam się czy zamienniki,czy pech dzwnoniłem do nich zaproponowali zwrot kasy albo odesłać na ich koszt i w pierwszej kolejności go zrobią Ze względu ,że zależy mi na telefonie i chcę dać im szanse wybrałem drugą opcję zobaczymy ile będzie to trwało choć moje nerwy są już dość mocno nadszarpnięte 2
mrosi Posted August 13, 2017 Posted August 13, 2017 Dnia 8.08.2017 o 13:43, zolty83 napisał: zobaczymy ile będzie to trwało choć moje nerwy są już dość mocno nadszarpnięte Masz pecha. Po prostu. Póki co, jak widać, sklep wywiązuje się szybko i bez szemrania ze swoich obowiązków, więc ciesz się...
Loo Posted September 15, 2017 Posted September 15, 2017 (edited) Kolejny mój zakup w Aze. - TU UWAGA DO MODERACJI - adres "Xiaomi.com.pl" już nie funkcjonuje (nie kieruje na stronę AZE) więc wnoszę o zmianę tematu na "Aze.com.pl" Zakupiłem Mi 5. Zamówienie zrealizowane szybko i planowo, jednak otrzymałem telefon z wadą. Wada zgłoszona została w następny dzień roboczy i prawie natychmiast otrzymałem "zaproszenie" do bezpłatnego odesłania telefonu, co bezzwłocznie uczyniłem. W trzeci dzień od odesłania telefonu miałem sprawny telefon w ręce. Generalnie - profesjonalna obsługa i opinia pozytywna. Edited October 10, 2017 by Loo
Hexia Posted October 31, 2017 Posted October 31, 2017 Xiaomi.com.pl a aze.com.pl to dwa zupełnie inne sklepy. Zmienił się właściciel.
FromWP Posted October 31, 2017 Posted October 31, 2017 Dzisiaj u nich (aze.com.pl) zakupiłem słuchawkę bt i już mam potwierdzenie nadania z paczkomatów. Nadawca podpisany "AZE Bis" czyli chyba jeszcze pączkują.
the4anoni Posted February 10, 2019 Posted February 10, 2019 Kupiłem na aze 2 produkty: Mi powerbank 2 (w 2017) i mi kettle (niedawno). Obie rzeczy przyszły w wersji na europę ,nie ma z nimi rzadnych problemów. Na czajnik dostałem nawet fakturę i wyszło znacznie taniej niż jak bym na ali kupował (wtedy na aze akurat promo było na ten czajnik). Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to że na czajnik czekałem prawie tydzień.
Recommended Posts