Jump to content

Matked

Użytkownicy
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Matked's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputation

  1. Po 26 dniach od wysłania odstąpienia od umowy w związku z brakiem realizacji zamówienia dostałem dziś zwrot na konto. Sklepu zdecydowanie nie polecam.
  2. O czym Ty człowieku do mnie piszesz? Telefon zamówiłem 6 lipca i myślisz że jakieś przenosiny robią na mnie wrażenie? Oni tak funkcjonują od dawna, a to ostatnie twoje zdanie to pozostawię bez komentarza
  3. Właściciel robi co może, skąd więc taki wniosek? Bo wujek go widział w sklepie przez 15 minut? Przecież ten temat jest o tym, że ewidentnie z niczym sobie nie dają rady, a tutaj jakby ktoś patrzył na ten sklep przez różowe okulary. Bardzo ciekawa perspektywa muszę powiedzieć. Bardzo ciekawa. Może jakby u mnie transakcja zakończyła się sukcesem, to również natchnęłoby mnie to do zachwalania pod niebiosa załogi sklepu, ale niestety prawdopodobnie zakończy się na policji
  4. Coś pięknego, pewnie jeszcze po pracy większość dochodów rozdają ubogim, a sobie zostawiają tylko na jedzenie. A chamy nie mogą poczekać na telefony kilku tygodni/ miesięcy. Bezczelność!
  5. PayU wysłało im 2 maile w związku z moją sprawą. A jak jest, widzisz w moim poprzednim poście
  6. Ja wysłałem im odstąpienie na maila 15.07. Jakoś pieniędzy nie ma. Także jak widać nie wszyscy dostają zwrot.
  7. Ja odstąpiłem od umowy po przekroczeniu przez nich tych regulaminowych dni, po których rzekomo miał się ze mną ktoś kontaktować, jeżeli przesyłka się opóźni. Dziś, a właściwie to już wczoraj minął ostatni 14 dzień, w którym mieli mi zwrócić pieniądze, a ich nadal brak, W poniedziałek wybiorę się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, nic mi innego nie pozostało.
  8. Sugerowanie jakby ten ich telefon kiedykolwiek normalnie funkcjonował, śmieszne trochę
  9. Ale tam jest napisane, że zamówienia złożone po 22 lipca, a on zamówił i opłacił 21.07 więc pytam, o co Ci chodzi? Co prawda jeśli chodzi o kontakt, to też jest napisane jak byk że w dniach 26-29.07 biuro jest zamknięte, więc nie rozumiem po co w ogóle próbowałeś już nie mówiąc o tym, że i wcześniej na telefon nie szło się dodzwonić.
  10. W niektórych aspektach ma rację, piszą tutaj ludzie, którzy nie dostają odpowiedzi po 2 dniach(?) od zakupu, zażenowani poziomem obsługi klienta. Zaniepokojenie po przekroczeniu tych 5 dni, po których rzekomo ktoś ma się skontaktować z klientem jest już jak najbardziej zrozumiałe. Ja po 8 dniach oczekiwania zdecydowałem się na rezygnację z zakupu( 6.07.2016r. kupno - 14.07.2016 rezygnacja z zakupu i odstąpienie od umowy w związku z kompletną ignorancją sklepu oraz brakiem kontaktu z ich strony) Do dziś czekam na pieniądze, mają na to mimo wszystko 14 dni. Mimo wszystko wiele komentarzy jest tutaj pisanych na wyrost. Poczekajcie chociaż te 5 dni, bo jednak niektórzy te telefony, jak widać, dostają.
  11. Może najpierw sprawdź o jaki sklep chodzi. Tutaj mowa o sklepxiaomi.pl, a nie xiaomi.com.pl
  12. Myślisz że zamknie się w 1000zł? Bo też rozważam zakup w granicach tysiąca.
  13. Ja grafitowy zamówiłem 6.07.2016 i do zeszłego tygodnia go nie dostałem. W ostatni czwartek odstąpilem od umowy. Napisali mi wtedy że w poniedziałek będą mieli na stanie, ale jak chcę to mi zwrócą pieniądze. Jeszcze to bajerowanie, jak to pracownik rzekomo wysłał mi maila o braku tego modelu. Jestem dalej ciekaw czy zwrócą mi te pieniądze, czy wcisną mi ten ich telefon bo dostawę niby mieli. Szkoda gadać.
  14. Ja dostałem pozytywną odpowiedź co do zwrotu pieniędzy w sobotę, ale teraz już nie jestem pewien czy nie wyślą mi telefonu na siłę, skoro od dziś je rzekomo mają na stanie.
  15. To nie wgrywają MIUIPolska/globala?
×
×
  • Create New...