Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

3 minuty temu, rafixwpt napisał:

Nie rozumiem dlaczego ludzie co teraz zamawiają dostają już swoje zamówienia a moje z 8 sierpnia dalej nie wysłane

Pierwsza sprawa to czy sprawdzałeś czy był telefon na magazynie? 

Druga sprawa mniej przyjemna - musisz zadzwonić do nich, ja dziś zadzwoniłem i okazało się że moje zamówienie zaginęło i gdybym nie zadzwonił to bym przesyłki chyba nigdy nie dostał ;)

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, bobikrk napisał:

Pierwsza sprawa to czy sprawdzałeś czy był telefon na magazynie? 

Druga sprawa mniej przyjemna - musisz zadzwonić do nich, ja dziś zadzwoniłem i okazało się że moje zamówienie zaginęło i gdybym nie zadzwonił to bym przesyłki chyba nigdy nie dostał ;)

Kiedy kupowałem to był dostępny, sprawdzałem 2 razy dla pewności.

Zginęło? No ciekawe jak mam tam się dodzwonić jak chyba cały czas zajęty jest ten telefon, a na maile nie raczą zobaczyć

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, rafixwpt napisał:

Kiedy kupowałem to był dostępny, sprawdzałem 2 razy dla pewności.

Zginęło? No ciekawe jak mam tam się dodzwonić jak chyba cały czas zajęty jest ten telefon, a na maile nie raczą zobaczyć

Na maila nawet nie pisz, ja pisałem chyba z 10 i nic... Dzwoń za dnia do skutku... mi za chyba 100 razem się udało. Też cały czas był zajęty aż się wstrzeliłem ;)

Dodzwonić się do nich to jak na audiotele ;P 

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, bobikrk napisał:

Na maila nawet nie pisz, ja pisałem chyba z 10 i nic... Dzwoń za dnia do skutku... mi za chyba 100 razem się udało. Też cały czas był zajęty aż się wstrzeliłem ;)

Dodzwonić się do nich to jak na audiotele ;P 

Ehhh..... już sam nie wiem czy nie lepiej jak tam się dodzwonię to nie kazać zwrócić pieniądze, po 2 tygodniach czekania mam dość tego sklepu, na pewno więcej tam nie zaglądne

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, mrosi napisał:

He, he... Czyli standard. Większość kupujących dostaje maila, a potem pojawia się status "W trakcie realizacji". Tyle tylko, że taki status trwa kilka tygodni. Euforia opada i towarzystwo trafia tutaj, gdzie próbuje się nawzajem pocieszać...

No nie wiem. Mi załatwili wszystko w tydzień. Telefon działa, wszystkie elementy są.

Link to comment
Share on other sites

W tydzień? Tyle to idzie paczka DHL z Chin. W technosie kurier był wyznaczony na następny dzień od złożenia zamowienia (ale musiałem przełożyć na dzień później). Gdyby nie to, transakcja zamknęłaby się w 24 godziny.

Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Sam wcześniej korzystałem z tego wątku szukając opinii o tym sklepie. Telefon kupiony parę miesięcy temu Redmi Note 3. Co mogę powiedzieć po czasie? NIE POLECAM.

Po pierwsze sklep to jak dla mnie firma krzak, nie będę wnikał skąd mają towar ale jedno jest pewne- pewniejsze warunki gwarancyjne macie chyba na Aliexpress niż w tym czymś.

Skusiłem się na nich patrząc na cenę i mając nadzieję, że w razie czego nie zostanę na lodzie w razie gwarancji- całkiem profesjonalna stronka itd. 

Rezultat jest taki, że mam problem z wyświetlaczem, a szanowny sklep ma mnie głęboko w 4 literach. SKrzynka mailowa odrzuca maile(podobno jest zapchana), tak samo zresztą jak poczta głosowa. Kontakt przez panel obsługi klienta z ich strony także bez skutku.

Jak dla mnie to firma- sprzedaj frajerowi (którym się stałem) i zapomnij że koleś istaniał.

Pozstaje mi zakup i naprawa we własnym zakresie. 

REASUMUJĄC

Jak patrzysz na cenę kup na ALI- a jak na pewność- znajdź inny sklep

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, alkirian napisał:

Witam,

Sam wcześniej korzystałem z tego wątku szukając opinii o tym sklepie. Telefon kupiony parę miesięcy temu Redmi Note 3. Co mogę powiedzieć po czasie? NIE POLECAM.

Po pierwsze sklep to jak dla mnie firma krzak, nie będę wnikał skąd mają towar ale jedno jest pewne- pewniejsze warunki gwarancyjne macie chyba na Aliexpress niż w tym czymś.

Skusiłem się na nich patrząc na cenę i mając nadzieję, że w razie czego nie zostanę na lodzie w razie gwarancji- całkiem profesjonalna stronka itd. 

Rezultat jest taki, że mam problem z wyświetlaczem, a szanowny sklep ma mnie głęboko w 4 literach. SKrzynka mailowa odrzuca maile(podobno jest zapchana), tak samo zresztą jak poczta głosowa. Kontakt przez panel obsługi klienta z ich strony także bez skutku.

Jak dla mnie to firma- sprzedaj frajerowi (którym się stałem) i zapomnij że koleś istaniał.

Pozstaje mi zakup i naprawa we własnym zakresie. 

REASUMUJĄC

Jak patrzysz na cenę kup na ALI- a jak na pewność- znajdź inny sklep

W temacie o tym bardzo popularnym i znanym nam ;) sklepie, ktoś napisał że miał jakiś problem z telefonem, oczywiście ze strony sklepu nie było żadnych odpowiedzi co ma z nim zrobić, więc wypełnił  formularz gwarancyjny spakował razem z telefonem oraz wysłał. Czekał nadal na odpowiedź lecz jej nie uzyskał, a po ok dwóch tygodniach, przyszedł mu nowy egzemplarz bez żadnych wyjaśnień. Także i ty tak zrób, wysyłaj i się nie zastanawiaj, opisz dokładnie problem z telefonem w formularzu gwarancyjnym, oraz na maila im napisz (mimo że prawdopodobnie nie odpiszą) o problemie,  i poinformuj  ich że telefon nadałeś, oraz poproś o regulaminowe rozpatrzenie czyli 21 dni według ich regulaminu i czekaj..... nie, nie na odpowiedź :P a raczej na naprawiony lub wymieniony sprzęt.

Link to comment
Share on other sites

Zamowilem tam telefon  17/08/2016  po godzinie 22, dzis o 10:30 dostalem go do reki, szkoda ze nie chce sie wlaczyc ;/ fastboot nie dziala recovery nie dziala. Odsylaliscie telefon(czy inny sprzet) do nich kurierem czy poczta ? ;) 

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, edage napisał:

Zamowilem tam telefon  17/08/2016  po godzinie 22, dzis o 10:30 dostalem go do reki, szkoda ze nie chce sie wlaczyc ;/ fastboot nie dziala recovery nie dziala. Odsylaliscie telefon(czy inny sprzet) do nich kurierem czy poczta ? ;) 

Nie włącza się? Czy włącza i co? Może rozładowany?

 

Ps. Ja dziś swojego RN3 odebrałem i śmiga - pierwsze uruchomienie trwało chyba z 10 min. Później każde kolejne uruchomienie niecała minuta :)

Link to comment
Share on other sites

Wyjalem go z pudelka trzymam przycisk Power (pod VolumeDown/Up) :D i nic sie nie dzieje, podlaczajac pod ladowarke zadna dioda nic sie nie pokazuje ;(, probowalem kombinacje  Power+VolDown,Power+VolUp zadna nie dziala 

Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, edage napisał:

Wyjalem go z pudelka trzymam przycisk Power (pod VolumeDown/Up) :D i nic sie nie dzieje, podlaczajac pod ladowarke zadna dioda nic sie nie pokazuje ;(, probowalem kombinacje  Power+VolDown,Power+VolUp zadna nie dziala 

Może masz zabezpieczoną baterię? Tzn jakiś papierek albo coś? Sprawdzałeś?

Link to comment
Share on other sites

YYY... jak ? xD Xiaomi mi5 da sie zdjac obudowe zeby dostatac sie do baterii ? :D
Dodam ze telefon jak i ladowarka robi sie ciepla co by wskazywalo ze telefon sie laduje 

Edited by edage
Link to comment
Share on other sites

Dzień Dobry.

Kupiłem telefon właśnie z xiaomi.com.pl. Byłem przygotowany na problemy, bo śledziłem ten wątek już trochę czasu. Ale, kto nie ryzykuje ten nie ma. I ryzyko się opłaciło :D.
Telefon (Xiaomi Redmi 3) zmówiłem w sobotę (20.08.2016.r) i tego samego dnia dostałem potwierdzenie zamówienia. Wczoraj (23.08.2016.r w poniedziałek) dostałem fakturę i potwierdzenie zrealizowania zamówienia. Zamawiałem po przedpłacie (sic!) do Paczkomatów i wczoraj też telefon został wysłany. Dziś go odebrałem i (co najważniejsze) jest w pełni sprawny. Polecam ten sklep, mimo że miał swego czasu chyba gorsze dni :) (patrząc na ilość stron w temacie).

Link to comment
Share on other sites

Ja osobiście miałem przyjemność korzystać z usług serwisowych, oczywiście zero odzewu na emaile w sprawie problemu z wyświetlaczem telefonu, wiec spakowałem mi4c i wysłałem. Po tygodniu dostałem nowy telefon, więc chyba miałem szczęście :D

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, 1abc napisał:

Ja osobiście miałem przyjemność korzystać z usług serwisowych, oczywiście zero odzewu na emaile w sprawie problemu z wyświetlaczem telefonu, wiec spakowałem mi4c i wysłałem. Po tygodniu dostałem nowy telefon, więc chyba miałem szczęście :D

Czym wysylales ? poczta/kurier?
na ten adres ?  Satnet Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce

Link to comment
Share on other sites

Ja wysłałem paczka 48 tylko że wysyłałem na ten stary adres jeszcze przed przeprowadzką, teraz chyba trzeba wysyłać do nich na ten nowy adres, wrzuc ten formularz do paczki i spamuj na ten adres emaila serwis 

 

Link to comment
Share on other sites

Na stronie zamówiłem 2 telefony. Pierwszy RN3P 3/32 gb w dniu 6.08 , telefon wysłany w piąty dzień roboczy od zamówienia i dotarł w 6 dzień roboczy więc nie tak źle w międzyczasie zamówiłem drugi telefon RN3P 2/16 gb  też wysłany po 5 dniach na 6 był u mnie. Jak dla mnie czas dostawy ok. (Za 150-200 zł taniej można poczekać 3-4 dni dłużej) Telefony kupowałem za pobraniem, najbezpieczniej a 10 zł drożej. Telefony oryginalne z wszystkimi naklejkami, żadnych pomyłek z kolorem itp.

Niestety trafił mi się wadliwy model pierwszego telefonu i na drugi dzień padł dotyk. Napisałem maila w tej sprawie a na następny dzień spakowałem i wysłałem telefon wraz z protokołem reklamacji kurierem DPD . Telefon odebrali wczoraj a dziś dostałem potwierdzenie, że przyjęto moją reklamację i jest w trakcie realizacji.  

Czekam na realizację reklamacji ale jak do tej pory nie miałem problemów ze sklepem. 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, best1991 napisał:

Telefon odebrali wczoraj a dziś dostałem potwierdzenie, że przyjęto moją reklamację i jest w trakcie realizacji.  

Ja swój Mi4 wysłałem 08.08, dotarł do nich nazajutrz (sprawdziłem nr. przesyłki DPD na stronie), oczywiście wysyłałem na nowy adres. Nie otrzymałem od nich żadnej informacji, żadnego emaila czy telefonu. Kompletnie. Telefon oczywiście nie odpowiada, email odrzuca wiadomości. Tragedia... Kontakt z klientem fatalny, stanowczo odradzam. Wiem, że mają 21 dni wg. ich regulaminu, ale nie lubię gdy ktoś mnie ignoruje. Do tego firma otwarta od 9:30 do 15:30. Nie dziwię się, że mają takie zaległości z wysyłkami jeżeli pracują jedynie w tych godzinach. 

Link to comment
Share on other sites

Dopiero napisanie wczoraj do PayU o interwencje pomogło, opisałem całą sytuację, co kupiłem, na jaki adres, numer zamówienia itp. Odpisali mi, że kontaktowali się ze sprzedawcą i zamówienie zostało zrealizowane. Dziś po 16 dostałem już info od kuriera, że paczka idzie. Widocznie mają jakiś inny numer/mail skoro potrafią to załatwić od razu. Polecam każdemu kto ma już dość czekania i spamowania a płacił PayU

Link to comment
Share on other sites

Dzis nie zdazylem wyslac telefonu wiec postanowilem sprobowac wgrac cokolwiek na niego za pomoca miflash, wszystkie tutoriale mowilo ze trzeba wlaczac go w tryb recovery lub fastbood, mi udalo sie samym podpieciem telefonu do komputera zainstalowalem sterowniki z 2015 miphone, potem miflash z 2016 i udalo mi sie wgrac fastbood globalne, co do sklepu czas calej transakcji od klikniecia zamow po odbior trwala normalnie bez zwloki. Moge tylko ponarzekac na stan telefonu(nie wlaczal sie), ale jak w/w udalo mi sie to naprawic na wlasna reke ;) 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, edage napisał:

Dzis nie zdazylem wyslac telefonu wiec postanowilem sprobowac wgrac cokolwiek na niego za pomoca miflash, wszystkie tutoriale mowilo ze trzeba wlaczac go w tryb recovery lub fastbood, mi udalo sie samym podpieciem telefonu do komputera zainstalowalem sterowniki z 2015 miphone, potem miflash z 2016 i udalo mi sie wgrac fastbood globalne, co do sklepu czas calej transakcji od klikniecia zamow po odbior trwala normalnie bez zwloki. Moge tylko ponarzekac na stan telefonu(nie wlaczal sie), ale jak w/w udalo mi sie to naprawic na wlasna reke ;) 

Czyli co? Działa Ci już normalnie telefon?

Link to comment
Share on other sites

Dnia 23.08.2016 o 14:26, mrosi napisał:

He, he... Czyli standard. Większość kupujących dostaje maila, a potem pojawia się status "W trakcie realizacji". Tyle tylko, że taki status trwa kilka tygodni. Euforia opada i towarzystwo trafia tutaj, gdzie próbuje się nawzajem pocieszać...

Chyba miałem szczęście ponieważ dziś zamówienie zmieniło status na zrealizowane a po 18 dostałem maila od Inpostu :)) 

Telefon podróżuje do mnie z Wrocławia :) 

Ciekawe jaki będzie stan paczki:) 

Paczka przyszła w stanie nie naruszonym , przejściówka załączona w przesyłce , pudełko telefonu nienaruszone , naklejki też

reasumując oprócz kulejącej obsługi klienta nie ma się do czego przyczepić.

 

Pozdrawiam

 

Edited by Mar1980
Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, wajha1211 napisał:

Telefon został zamówiony 21.07.2016 od tamtej pory nic nawet nie ma potwierdzenia zamówienia. Ostrzegam przed oszustami !!!!!!!!!!

Jeśli płaciłeś PayU to polecam napisać do nich jak ja, też jak głupi czekałem 2 tygodnie, a po interwencji PayU info od kuriera na drugi dzień. Jeśli był to przelew bankowy to tylko mogę życzyć ci powodzenia w próbie kontaktu.

Link to comment
Share on other sites

Ja zamówiłem i zapłaciłem przez PayU  12.08. od 18.08 status zrealizowane. Fakturę mam i to tyle.

Cokolwiek będę kupował to za pobraniem, przynajmniej będę mógł kupić gdzie indziej jeżeli sklep nie dostarczy w przyzwoitym terminie.

Dzisiaj napisałem skargę do PayU, poinformuję o rezultatach.

 

Edited by MarekGD
Link to comment
Share on other sites

Chciałem zamówić telefon z tej strony jednak kiedy jestem zalogowany na swoje konto to widzę, że telefon jest "na stanie". Wchodząc w ten sam model będąc wylogowanym jest napisane "brak. Nie wiem za bardzo co o tym myśleć, chciałem zamówić telefon za pobraniem i w razie czego po prostu paczki nie przyjąć, moglibyście powiedzieć mi co myślicie o takich zmianach statusu ?

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Polak napisał:

Chciałem zamówić telefon z tej strony jednak kiedy jestem zalogowany na swoje konto to widzę, że telefon jest "na stanie". Wchodząc w ten sam model będąc wylogowanym jest napisane "brak. Nie wiem za bardzo co o tym myśleć, chciałem zamówić telefon za pobraniem i w razie czego po prostu paczki nie przyjąć, moglibyście powiedzieć mi co myślicie o takich zmianach statusu ?

Ucz się na cudzych błędach i kup na ibuygou.com kurierem

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, rafixwpt napisał:

Ucz się na cudzych błędach i kup na ibuygou.com kurierem

Chciałem z tej strony kupić, ale ciężko na ibuygou.com byłoby chyba z gwarancją w razie czego...

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...