Skocz do zawartości

best1991

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe

  • Smartfon
    lg optimus g

Osiągnięcia best1991

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Reklamacja została uwzględniona 31.08 (środa). W piątek kurierem DPD dotarł do mnie nowy telefon. Więc 5 dni roboczych zajęło im rozpatrzenie reklamacji i 2 dni wysyłka. Obydwa telefony działają jak należy więc mogę polecić sklep. Zmienili siedzibę i powoli zaczynają się wyrabiać z wysyłkami i reklamacjami. Co prawda kontakt nadal leży więc najlepiej zamawiać za pobraniem (jak nie przychodzi to można olać sprawę). W sprawie reklamacji spisać protokół ze strony zrobić zdjęcia na potwierdzenie usterki oraz wysyłki i wysłać kurierem dpd (15zł a mamy potwierdzenie, że dotarło i nie utknie awizo na poczcie).
  2. Czytałeś ich regulamin w ogóle ? Mają napisane w nim, że czas realizacji to 5 dni roboczych i realizują dopiero po wpłacie na konto. Zamówiłeś w czwartek wieczorem to kasę dostali na konto w piątek. Ty telefon otrzymałeś w kolejny piątek więc w regulaminowym terminie 5 dni roboczych. Nie ma to jak nie przeczytać regulaminu a potem spamować wiadomościami. Jeśli każdy ich klient tak się zachowuje to nie dziwię się, że tyle trzeba czekać na odpowiedz.
  3. Na stronie zamówiłem 2 telefony. Pierwszy RN3P 3/32 gb w dniu 6.08 , telefon wysłany w piąty dzień roboczy od zamówienia i dotarł w 6 dzień roboczy więc nie tak źle w międzyczasie zamówiłem drugi telefon RN3P 2/16 gb też wysłany po 5 dniach na 6 był u mnie. Jak dla mnie czas dostawy ok. (Za 150-200 zł taniej można poczekać 3-4 dni dłużej) Telefony kupowałem za pobraniem, najbezpieczniej a 10 zł drożej. Telefony oryginalne z wszystkimi naklejkami, żadnych pomyłek z kolorem itp. Niestety trafił mi się wadliwy model pierwszego telefonu i na drugi dzień padł dotyk. Napisałem maila w tej sprawie a na następny dzień spakowałem i wysłałem telefon wraz z protokołem reklamacji kurierem DPD . Telefon odebrali wczoraj a dziś dostałem potwierdzenie, że przyjęto moją reklamację i jest w trakcie realizacji. Czekam na realizację reklamacji ale jak do tej pory nie miałem problemów ze sklepem.
  4. Zrobiłbym tak ale na telefonie jest już kilka zdjęć i aplikacji których wcześniej nie było. Więc widać, że jakiś czas telefon działał :/ Będę próbował się jutro dodzwonić i zapytać jak to rozwiązać ale czytając wcześniejsze posty obawiam się, że sprawa będzie się trochę ciągnąć.
  5. Dzięki za odpowiedz. Więc jedynie pozostaje mi odesłać telefon na reklamacje i czekać aż go naprawią lub zamienią na nowy i odeślą ? Czy jest opcja żeby oddali mi pieniądze z powodu wadliwego sprzętu?
  6. Telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB na stronie zamówiłem dnia 6/08/2016. Mail o zrealizowaniu zamówienia otrzymałem 11/08/2016, na następny dzień telefon odebrał kurier i do mnie telefon dotarł wczoraj 16/08/2016 (długi weekend) niby długo ale z tym się liczyłem. Natomiast dziś o 17 w telefonie padł dotyk. Telefon podświetla ekran ale jakiegokolwiek próby odblokowania nie działają. Nie uszkodziłem w żaden sposób telefonu i nie ma na nim jakichkolwiek śladów uszkodzenia. Czy mogę w takim przypadku odstąpić od umowy? czy mogę jedynie reklamować telefon i oddać na naprawę gwarancyjną ? Niby nie minęło 14 od odbioru przesyłki ale telefon na samym początku był sprawny dopiero dziś coś mu się stało :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...