Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

Zamówienie zlozone 11.08 zrealizowane 12.08 zamawialem rn3p 2/16 i rn3p 3/32 a przyszly 2x 2/16 dzwonilem przez kilkanascie dni i wysłałem maile dostalem odp.na maila przyjechal kurier z dobra wersja a zabral ta z 2/16 . 2 września nadana paczka a 6 wrzesnia w koncu mialem dobry tell czyli calosc trwala prawie miesiac 😉

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Też mam pytanie co do ich pobraniówki, zamówiłem u nich mi4c 31.08, jednak na zły adres (autouzupełnianie formularzy, uwielbiam).

W sumie później trafiłem na ten temat, który mnie utwierdza w tym, że sklep trzeba olać.
Pisałem 3x maile, że mają nie wysyłać paczki (albo ją przekierować na niemiecki adres), bo aktualnie przebywam w niemczech w delegacji, bez sensu jest wysyłanie tego telefonu skoro nikt go nie odbierze, tym bardziej, że to pobranie - sąsiad odpada, ale oczywiście zero kontaktu, na maile mają odpowiadać w 3 dni robocze - odpowiedzi się nie doczekałem, dramat. Aż taki problem jest z odbieraniem tam telefonu albo czytaniem maili? 

Pytanie co teraz? Kurier do mnie dzwonił, umówiłem się, że dam mu znać do wieczora co z paczką, bo i tak jej nikt nie odbierze, a pisałem do nich żeby nie wysyłali. Powiedzieć kurierowi, że nie odbieram i paczka wróci do nich i po sprawie, czy ewentualnie jakieś dodatkowe konsekwencje z tego wynikające?

Oczywiście sklep kładzie lachę na klienta, na maile nie odpisują, telefon albo wyłączony, albo nie odbiera, ewentualnie jest wyłączony tudzież nie odbiera. No i czasem jest wyłączony ;)

Generalnie dramat. ;)

Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? ;)

PS - kupiłem mi4c w iltrade_gi, dostawa do niemiec bez problemu, całkiem przyzwoity fon - zatem tym bardziej nie mam zamiaru się bawić w xiaomi.com.pl

Link to comment
Share on other sites

Dnia 24.08.2016 o 16:24, best1991 napisał:

Na stronie zamówiłem 2 telefony. Pierwszy RN3P 3/32 gb w dniu 6.08 , telefon wysłany w piąty dzień roboczy od zamówienia i dotarł w 6 dzień roboczy więc nie tak źle w międzyczasie zamówiłem drugi telefon RN3P 2/16 gb  też wysłany po 5 dniach na 6 był u mnie. Jak dla mnie czas dostawy ok. (Za 150-200 zł taniej można poczekać 3-4 dni dłużej) Telefony kupowałem za pobraniem, najbezpieczniej a 10 zł drożej. Telefony oryginalne z wszystkimi naklejkami, żadnych pomyłek z kolorem itp.

Niestety trafił mi się wadliwy model pierwszego telefonu i na drugi dzień padł dotyk. Napisałem maila w tej sprawie a na następny dzień spakowałem i wysłałem telefon wraz z protokołem reklamacji kurierem DPD . Telefon odebrali wczoraj a dziś dostałem potwierdzenie, że przyjęto moją reklamację i jest w trakcie realizacji.  

Czekam na realizację reklamacji ale jak do tej pory nie miałem problemów ze sklepem. 

Reklamacja została uwzględniona 31.08 (środa). W piątek kurierem DPD dotarł do mnie nowy telefon. Więc 5 dni roboczych zajęło im rozpatrzenie reklamacji i 2 dni wysyłka. Obydwa telefony działają jak należy więc mogę polecić sklep. Zmienili siedzibę i powoli zaczynają się wyrabiać z wysyłkami i reklamacjami.

Co prawda kontakt nadal leży więc najlepiej zamawiać za pobraniem (jak nie przychodzi to można olać sprawę). W sprawie reklamacji spisać protokół ze strony zrobić zdjęcia na potwierdzenie usterki oraz wysyłki i wysłać kurierem dpd (15zł a mamy potwierdzenie, że dotarło i nie utknie awizo na poczcie).  

Link to comment
Share on other sites

Ja zamówiłem RN pro 3/32 w niedziele wieczorem, 4 wrzesnia, dzis jest wtorek i zamowienie nadal wisi na "w trakcie realizacji". Ale skoro mowicie, ze maja 5 dni, to czekam. Byle dotarlo najpozniej na 12 wrzesnia. A zamowienie opłacilem z gory, moze bym wzial pobranie, gdybym wczesniej przeczytal watek... 

 

Zauwazylem, ze czesto regularnie odpisuja w komentarzach do roznych telefonow. W piatek wczesniej wyslalem zapytanie o ten telefon i odpowiedz dostalem w niedziele, mimo ze nie pracuja w weekedny, a na tygodniu ponoc tylko do 15 czy 15.30.

 

Bede informował o postepach ;)

 

Edit: W srode rano dostalem informacje, ze zamówienie zostało zrealizowane, a w czwartek ok poludnia znalazlo sie w paczkomacie. Odebralem dzis i wyglada na to, ze chyba jest ok, aczkolwiek nie testowalem, bo ma byc prezentem.

 

Podsumowując: sklep wyraźnie informuje w swoim regulaminie o zasadach dzialania,  rowniez przyjmowania i rozpatrzania reklamacji. Jesli ktos jest w goracej wodzie kapany i chcialby od malego biznesu, by funkcjonowal jak RtvEuroAgd, to moze sie przeliczyc :) dajcie im spokojnie popracować - maja oryginalne telefony, ceny sa bardzo dobre, wysylka jest z Polski i czeka sie pare dni, a nie miesiac, do tego 24mce gwarancji. Jest mnostwo plusow. Jesli mam poczekac przez to 2 dni dłużej - dla mnie nie stanowi to problemu.

Edited by piotrk87
Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, Nezumi napisał:

Mi5 3/32Black zamówiony w piątek 2.09 ok ~15, dziś już mam informację od InPostu oraz ze sklepu, że zamówienie zrealizowane, a InPost oczekuje na paczkę, także, nie ma tragedii, nie licząc piątku uwinęli się w 48h.

Mi jeszcze tego z poniedziałku 29.08 nie wysłali. Mój mail albo telefon musiał wpaść w jakąś czarną dziure XDDDDD. Maila jeszcze nie odczytali też xD 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Kacperovvsky napisał:

Mi jeszcze tego z poniedziałku 29.08 nie wysłali. Mój mail albo telefon musiał wpaść w jakąś czarną dziure XDDDDD. Maila jeszcze nie odczytali też xD 

Na przeczytanie maila nie masz co liczyć, ja czekam na odpowiedź na maila sprzed 2 jak nie 3 tygodni :D.

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, Kacperovvsky napisał:

Ale ja to anulowałem i się zastanawiam czy i jeśli tak to kiedy oni to zamierzają wysłać xDDDDD 

 

nie zdziw się, jeżeli od nich przyjdzie Ci szybciej niż z Technosa :D. Technos sie ostatnio obija, ponad tydzień próbowałem u nich zrobić zakup i ciągle coś było nie tak, tutaj zamówiłem, opłaciłem, a tel już do mnie jedzie...

Link to comment
Share on other sites

Źle nie jest.

23 godziny temu, worn napisał:

Ja zamawiałem 31.08 wieczorem Redmi Note 3 Pro 3/32 GB więc teoretycznie według regulaminu powinni się wyrobić do 15 w środę z wysyłką, więc cierpliwie czekam i się nie napalam. Dzisiaj dostałem maila, że zamówienie zostało zrealizowane i teraz czekam na informacje od InPostu.

Za zamówienie płaciłem przelewem przez PayU i jeszcze 31.08 dostałem informację, że zamówienie zostało opłacone.

Nie dostałem co prawda faktury na maila tak jak jest to zapisane w ich regulaminie, ale nie martwi mnie to, bo przy zamówieniu założyłem u nich konto i teraz przy zleceniu jest opcja pobrania faktury.

Wczoraj zero informacji od InPostu, dopiero dzisiaj pojawił się mail i spodziewałem się, że dzisiaj wysłali paczkę. Jednak zostałem całkiem miło zaskoczony. Okazało się, że paczka została nadana już wczoraj o 18, a dziś już jest u mnie w mieście i czekam aż trafi do paczkomatu.

Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, Nezumi napisał:

nie zdziw się, jeżeli od nich przyjdzie Ci szybciej niż z Technosa :D. Technos sie ostatnio obija, ponad tydzień próbowałem u nich zrobić zakup i ciągle coś było nie tak, tutaj zamówiłem, opłaciłem, a tel już do mnie jedzie...

Z technosa zamówiłem o 15 a o 19 telefon już był wysłany , już go mam w swoich rękach. Swoją drogą ,założyłem wczoraj konto na xiaomi i wysłałem zapytanie o odblokowanie bootloadera. Oni wyślą mi jakiegoś sms na telefon? Co mam teraz zrobić? Jest jakiś poradnik jakiego roma mam wgrać albo coś? Bo będzie to jest to moje pierwsze urządzenie xiaomi i jestem w tym trochę zielony.

 

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, Kacperovvsky napisał:

Z technosa zamówiłem o 15 a o 19 telefon już był wysłany , już go mam w swoich rękach. Swoją drogą ,założyłem wczoraj konto na xiaomi i wysłałem zapytanie o odblokowanie bootloadera. Oni wyślą mi jakiegoś sms na telefon? Co mam teraz zrobić? Jest jakiś poradnik jakiego roma mam wgrać albo coś? Bo będzie to jest to moje pierwsze urządzenie xiaomi i jestem w tym trochę zielony.

 

Poradniki są na forum, a co do technosa, zależnie od modelu jaki zamówiłeś, niektórzy czekają nadal, a zamawiali przed ich dniami wolnymi :D.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Nezumi napisał:

Poradniki są na forum, a co do technosa, zależnie od modelu jaki zamówiłeś, niektórzy czekają nadal, a zamawiali przed ich dniami wolnymi :D.

Wysłali mi dzisiaj ten telefon z xiaomi.com.pl. Jak kurier przyjdzie to mam powiedzieć żeby odesłał do nadawcy? Nie będe ponosił kosztów przesyłki?

 

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Kacperovvsky napisał:

Wysłali mi dzisiaj ten telefon z xiaomi.com.pl. Jak kurier przyjdzie to mam powiedzieć żeby odesłał do nadawcy? Nie będe ponosił kosztów przesyłki?

 

Tak, powiedz, że nie przyjmujesz bo rezygnacja była wysłana już dawno, a sklep mimo to wysłał, nic nie zapłacisz, to sklep płaci.

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich. Zarejestrowałem się tutaj tylko i wyłącznie w celu dodania opinii o tym sklepie. Szczerze to nie wiem czy bym zdecydował się tam na zakupy gdybym natknął się na ten temat wcześniej.

Do rzeczy...

Zamówiłem w niedzielę (4.09) około godziny 22 powerbanka Xiaomi 16000 maj. Po kupnie od razu przelałem kasę przez PayU. Dostałem potwierdzenie zakupu. Liczyłem na wysyłkę następnego dnia. Próbowałem się dodzwonić, napisałem maila. Niestety kontakt z tą firmą to istna PORAŻKA. Tak, tak. Jestem osobą niecierpliwą, poza tym potrzebuję tego powerbanka na dniach.

Wczoraj bardzo mnie zaskoczył otrzymany mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia. Spodziewałem się po przeczytaniu opinii w tym temacie, że dobrze będzie jak paczka wyjdzie w tym tygodniu. Pomyślałem zrealizowane, ale nie wysłane. Po południu otrzymałem maila od DPD z numerem przesyłki. Dziś paczka powinna być u mnie. Mam nadzieję, że zawartość będzie się zgadać.

Trzeba przyznać, że ceny mają bardzo konkurencyjne i chyba tylko to jest powodem dlaczego zdecydowałem się na ofertę tego sklepu.

Link to comment
Share on other sites

A ja zamówiłem u nich płacąc z góry z pełną sumę mając pełną świadomość opinii jakie mają:-P. Pomyślałem sobie że przetestuję ich. Ostatnio zaliczyłem wtopę z A4Y i musiałem im grozić policją. Teraz najwyżej będę groził xiaomi.com.pl:-D.

Tak w ogóle to muszę u siebie wyrobić nawyk żeby kupujac coś u polskich sprzedawców równocześnie z wysłaniem zamówienia składać na policję podejrzenie o dokonaniu przestępstwa. Oszczędzi mi to trochę czasu:-P

Edited by przemoo83
Link to comment
Share on other sites

Zamówiłam 29.08, od razu opłaciłam, przez kolejne 4 dni status zamówienia na koncie widniał jako "wstrzymane, oczekuje na opłacenie". Towar doszedł tydzień później, ale oczywiście postanowili być mądrzejsi ode mnie i jak zamawiałam kilka akcesoriów do mi4c+flip case do mi4, to uznali że na pewno chciałam zamówić case też do mi4c więc i taki mi wysłali. Teraz problem bo mam niepasujący case, dodzwonić się do nich nie da a w ciemno wysyłać nic do nich nie będę na reklamację. 

W lipcu zamawiałam u nich dwa powerbanki i wszystko było ok, dlatego zdecydowałam się złożyć u nich zamówienie drugi raz, ale 3 razu już raczej nie będzie ;/ 

ktoś ma jakieś doświadczenie z reklamacją/wymianą u nich czegokolwiek?

Link to comment
Share on other sites

Paczka dotarła, powerbank działa, oryginalność potwierdzona, zawartość się zgadza. Czas realizacji również zgodnie z regulaminem. 04.09 wieczorem zamawiałem, dziś 07.09 przesyłka jest u mnie. Mimo początkowych obaw nie mogę narzekać. Jedynie to ten kontakt.... Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, damize47 napisał:

Ktoś mi wyjaśni dlaczego na xiaomi.com.pl redmi note 3 pro 3/32gb kosztuje 850zł a na technos 1049zł? Oraz który z tych sklepów wybrać?

Marża, dostawca, ilość zamówionych sztuk... opcji wiele... a wybierz tego, który Ci bardziej odpowiada...

Link to comment
Share on other sites

Tak, zauważyłem. Pisałem już o tym tutaj.

Jest to tylko zmiana nazwy, ponieważ w regulaminie widnieje stary NIP i REGON, więc nie ma się raczej czym przejmować. Wydaje mi się, że faktury to tylko potwierdzą.

 

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś miał doczynienia z reklamacją w tym sklepie? w moim przypadku telefon po 2 miesiącach padł. nie wiem teraz jak go zareklamowac. nie odbierają ani maili ani telefonów.

Można się z nimi dogadać czy najlepiej zwrocic sie do prawnika?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...