Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

Kilka dni temu kupiłem (w xiaomi.com.pl) telefon Note 3 Pro, dodatkowo etui i "szklo" na wyświetlacz. Zapłaciłem przez PayU, czekałem 3 dni na wysyłkę, dnia 4. kurier przyniósł paczkę. Telefon zaskakująco dobry (przeszedłem z Sony Xperia Z1). System preinstalowany miałem w wersji polskiej (7.2 chyba). Jedyny problem, który zauważyłem był taki, że nie działała ta ichnia przeglądarka - od razu się zamykała. Zrobiłem upgrade systemu (2x z jakiegoś powodu), teraz mam wersję 7.3, wszystko działa idealnie, włącznie z przeglądarką, która na razie wydaje mi się lepsza od Chrome...
Podsumowując - sklep z mojej perspektywy działa dobrze - fakt, mogliby mieć więcej statusów dot. zamówienia, żeby niecierpliwcy mogli spać spokojniej.

Link to comment
Share on other sites

Moja przygoda z tym pożal się boże sklepem zakończyła się na dobre.

Streszczenie poniżej, jeżeli ktoś wątku nie śledził:

 

W dniu 20.07 zamówiłem Redmi Note 3 Pro, w dniu 22.07 pojawiła się informacja że zamówienia po 22.07 będą realizowane od 01.08. Więc czekałem cierpliwie dwa tygodnie.

Odzewu brak, nie odbierali telefonu, maile to chyba już im się z Outlooka wysypywały na pulpit. Zero kontaktu, zamówienie wisiało, a pieniądze zapłacone od ręki. Odstąpiłem więc od umowy przez list polecony i tego samego dnia wysłałem im to mailem dla pewności - o dziwo ten mail dotarł i nie wywaliło komunikatu "sorry, 72 godziny na odpowiedź". I stał się cud, nie nad Wisłą - godzina 16 wysłali mi paczkę, pod odstąpieniu od umowy.

Paczki nie odebrałem i wróciłem ją skąd przybyła poprzez kontakt z DPD. Wczoraj zaś zwrócili mi kasę na konto w pełnej kwocie. 

Reasumując - nigdy w życiu nie polecę takiego sklepu komuś, kto chce liczyć na kontakt z klientem. Ceny przystępne? Owszem. Ale czy warto tracić czas (dwa tygodnie + zwrot) by dostać to, co Wam się należy? To dopowiedzcie sobie sami.

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Spiritus napisał:

Szczerze wole poczekać 2 tygodnie i mieć towar o 150zł tańszy niż u konkurencji.

Cebulą jedzie i to nieźle, nie ma to jak oszczędzać na sprzęcie, który i tak jest już cholernie tani... Po 2, jak chcesz "taniej" to zamawiaj od razu z Chin, paczka dojdzie Ci i szybciej i taniej! :o

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Nezumi napisał:

Cebulą jedzie i to nieźle, nie ma to jak oszczędzać na sprzęcie, który i tak jest już cholernie tani... Po 2, jak chcesz "taniej" to zamawiaj od razu z Chin, paczka dojdzie Ci i szybciej i taniej! :o

Chyba, że naliczą VAT i wyjdzie na to samo. A hazardzistą nie jestem.

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, Spiritus napisał:

To pytanie? Dlaczego ktoś miałby zaniżać cene na paczce za towar, który jest w środku?

Raczej, zdziwienie. Serio, wujek google Ci wyjaśni, dlaczego Chińczycy zaniżają kwoty na paczkach i dlaczego jest to na korzyść dla nas :). Pierwszy raz spotkałem kogoś, kto jest tym faktem zaskoczony...

Link to comment
Share on other sites

Telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB na stronie zamówiłem dnia 6/08/2016. Mail o zrealizowaniu zamówienia otrzymałem 11/08/2016, na następny dzień telefon odebrał kurier i do mnie telefon dotarł wczoraj 16/08/2016 (długi weekend)  niby długo ale z tym się liczyłem. Natomiast dziś o 17 w telefonie padł dotyk. Telefon podświetla ekran ale jakiegokolwiek próby odblokowania nie działają. Nie uszkodziłem w żaden sposób telefonu i nie ma na nim jakichkolwiek śladów uszkodzenia. 

Czy mogę w takim przypadku odstąpić od umowy? czy mogę jedynie reklamować telefon i oddać na naprawę gwarancyjną ? Niby nie minęło 14 od odbioru przesyłki ale telefon na samym początku był sprawny dopiero dziś coś mu się stało :/

 

Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, best1991 napisał:

Telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB na stronie zamówiłem dnia 6/08/2016. Mail o zrealizowaniu zamówienia otrzymałem 11/08/2016, na następny dzień telefon odebrał kurier i do mnie telefon dotarł wczoraj 16/08/2016 (długi weekend)  niby długo ale z tym się liczyłem. Natomiast dziś o 17 w telefonie padł dotyk. Telefon podświetla ekran ale jakiegokolwiek próby odblokowania nie działają. Nie uszkodziłem w żaden sposób telefonu i nie ma na nim jakichkolwiek śladów uszkodzenia. 

Czy mogę w takim przypadku odstąpić od umowy? czy mogę jedynie reklamować telefon i oddać na naprawę gwarancyjną ? Niby nie minęło 14 od odbioru przesyłki ale telefon na samym początku był sprawny dopiero dziś coś mu się stało :/

 

Nie możesz zwrócić uszkodzonego sprzętu w terminie 14dni. Teraz masz albo rękojmie, albo gwarancję.

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Nezumi napisał:

Nie możesz zwrócić uszkodzonego sprzętu w terminie 14dni. Teraz masz albo rękojmie, albo gwarancję.

Dzięki za odpowiedz.

Więc jedynie pozostaje mi odesłać telefon na reklamacje i czekać aż go naprawią lub zamienią na nowy i odeślą ? Czy jest opcja żeby oddali mi pieniądze z powodu wadliwego sprzętu? 

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj sie do nich dodzwonić i powiedz, że telefon od razu przyszedł uszkodzony to będzie inna rozmowa i nie będą ci kazać wysyłać na gwarancję.

Chociaż w sumie kto tam wie co januszom biznesu przyjdzie do głowy

Link to comment
Share on other sites

Zrobiłbym tak ale na telefonie jest już kilka zdjęć i aplikacji których wcześniej nie było. Więc widać, że jakiś czas telefon działał :/ 

Będę próbował się jutro dodzwonić i zapytać jak to rozwiązać ale czytając wcześniejsze posty obawiam się, że sprawa będzie się trochę ciągnąć. 

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, best1991 napisał:

Dzięki za odpowiedz.

Więc jedynie pozostaje mi odesłać telefon na reklamacje i czekać aż go naprawią lub zamienią na nowy i odeślą ? Czy jest opcja żeby oddali mi pieniądze z powodu wadliwego sprzętu? 

Nie baw się w gwarancję, żądaj wymiany na nowy lub zwrotu gotówki. 

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, janusz007 napisał:

Witam, dzisiaj zamówiłem telefon u nich na stronie i mam pytanie, czy mogę gdzieś sprawdzić jaki jest stan zamówienia czy dostanę tę informację mailowo? o.O

zadzwoń, zapytaj :D

 

przeczytaj sobie ten wątek.

Link to comment
Share on other sites

Czy komuś się udało odesłać do nich telefon, który się zepsuł w ramach reklamacji/rękojmi? Jak rozpocząć taką procedurę? Po 3 tygodniach codziennych prób kontaktu nie wiem już jak załatwić sprawę, a telefon jak był cegłą tak nadal jest, pomimo wszelkich prób ratowania go.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Marcin16 napisał:

Ja jeszcze nie.

Przed chwilą dostałem maila od dpd :D Jeśli ktoś by pytał to zamawiałem Redmi note 3 pro 3/32 w czwartek wieczorem, a fakturę dostałem w piątek

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, XR3P napisał:

Przed chwilą dostałem maila od dpd :D Jeśli ktoś by pytał to zamawiałem Redmi note 3 pro 3/32 w czwartek wieczorem, a fakturę dostałem w piątek

Ja zamawiałem w piątek o 6:00 i nic jeszcze...jeszcze dopytam się ciebie. Jaki kolor zamówiłeś ? bo ja zamówiłem czarny czy tam szary a podejrzewam, że z tym kolorem może być największy problem. Płaciłeś Pay4u czy pobraniowo ?

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Bit3ls napisał:

Ja zamawiałem w piątek o 6:00 i nic jeszcze...jeszcze dopytam się ciebie. Jaki kolor zamówiłeś ? bo ja zamówiłem czarny czy tam szary a podejrzewam, że z tym kolorem może być największy problem. Płaciłeś Pay4u czy pobraniowo ?

Ja podobnie jak Ty zamówiłem kolor czarny oraz wziąłem opcję płatności za pobraniem. 

1 godzinę temu, janusz007 napisał:

Witam, dzisiaj zamówiłem telefon u nich na stronie i mam pytanie, czy mogę gdzieś sprawdzić jaki jest stan zamówienia czy dostanę tę informację mailowo? o.O

Ze sklepu dostaniesz 3 wiadomości: pierwszą że złożyłeś zamówienie, drugą że zrealizowano zamówienie oraz trzecią zawierającą fakturę. Z tego co wiem to jeśli przy zakupie zaznaczyłeś opcję "stwórz konto" (czy coś takiego) możesz sprawdzić status również na stronie.

Link to comment
Share on other sites

Zamówiłem we wtorek xiaomi redmi note 3 pro 3/32 plus szkło hartowane i etui. Zapłaciłem przelewem. dostałem tylko 1 maila z info, że zamówiłem. nie mogę się od 2 dni dodzwonić, nie ma mowy o dostaniu odpowiedzi na maila.. 

Edited by matio3334
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...