Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

Sklep tragedia. Nie dostałem żadnego dowodu zakupu ani potwierdzenia zamówienia na maila. Nie istnieje żaden kontakt z nimi. Brak możliwości reklamacji, a o fakturze nie wspomnę. Nie kupujcie tam!

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie, czy mogę odesłać kuriera po tym jak paczka przyjdzie? Albo po prostu nie odebrać, poniosę jakąś karę?

Zamówiłam mi5 4 dni temu, dziś co prawda dostałam fakturę, ale nie wiem, kiedy się spodziewać kuriera, a chciałabym zamówić od technosa, gdyż potrzebuję telefon mieć do czwartku.

Jeszcze opcja, przy kurierze sprawdzić stan i zawartość paczki, jeśli bym miała zastrzeżenia to czy mogę go odesłać?

Wybaczcie chaotyczne pisanie, ale ten wątek sprawił, że teraz przed zakupem będę sprawdzać sprzedawcę.
 

Link to comment
Share on other sites

Zamówiłem Redmi Note 3 Pro 2/16 dnia 12.08.2016 około 14. Potwierdzenie dostałem parę minut po złożeniu zamówienia. 16.08.2016 dostałem fakturę. 17.08.2016 wiadomość od kuriera, że jutro wpadnie. Dzisiaj (18.08.2016) o 10 dostałem telefon. Ogólnie jest to wielka loteria kiedy dostaniemy telefon i jaki. Mi na szczęście udało dostać prawidłowy.

Edited by H4RRY
Link to comment
Share on other sites

Kochani, stwierdziłam, że nie ma co się denerwować i zamowiłam sobie z technos-online, trochę drożej, ale mam pewność, że dojdzie i że nie dostanę czegoś innego. I zachęcam do odradzania znajomym kupowania na xiaomi.com.pl. Dzwonilam do nich 30 razu i nic, nie dodzwoniłam się, pisałam też maile, nikt nie odpisal.

Kiedy kurier przyjedzie z "towarem" z xiaomi.com.pl, po prostu pokryję koszty wysyłki i tyle no, nie będę ryzykować.

Link to comment
Share on other sites

A ja stwierdzam, że gdy ktoś zamawiał inny telefon niż Redmi Note 3 Pro w kolorze szarym to nie ma zawielkich problemów. Ciekawe na którym numerku zamówienia jest teraz gościu który to pakuje... ? ;-) Jest ktoś z numerkiem wyższym niż 28908 i dostał już info od kuriera ?

Link to comment
Share on other sites

 

1 minute ago, Bit3ls said:

A ja stwierdzam, że gdy ktoś zamawiał inny telefon niż Redmi Note 3 Pro w kolorze szarym to nie ma zawielkich problemów. Ciekawe na którym numerku zamówienia jest teraz gościu który to pakuje... ? ;-) Jest ktoś z numerkiem wyższym niż 28908 i dostał już info od kuriera ?

ja mam 29455 i cisza

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, nabesaki napisał:

Mam pytanie, czy mogę odesłać kuriera po tym jak paczka przyjdzie? Albo po prostu nie odebrać, poniosę jakąś karę?

Zamówiłam mi5 4 dni temu, dziś co prawda dostałam fakturę, ale nie wiem, kiedy się spodziewać kuriera, a chciałabym zamówić od technosa, gdyż potrzebuję telefon mieć do czwartku.

Jeszcze opcja, przy kurierze sprawdzić stan i zawartość paczki, jeśli bym miała zastrzeżenia to czy mogę go odesłać?

Wybaczcie chaotyczne pisanie, ale ten wątek sprawił, że teraz przed zakupem będę sprawdzać sprzedawcę.
 

Jeśli płatność jest przy odbiorze, to nic nie musisz odbierać. Możesz po prostu się rozmyślić :)

Link to comment
Share on other sites

Jestem autentycznie urzeczona tą grupą wsparcia dla uzależnionych od Xiaomi Store ;-)

Zamówienie numer  #28793, złożone i opłacone 11/08/2016. 11/08 pierwszy mail potwierdzający, 12/08 podziękowanie za zapłatę, potem długo długo nic i dziś o 8:11 faktura oraz informacja, że zostało zrealizowane. Ciekawa jestem bardzo, jak długo będą zanosić paczuszkę panu kurierowi.

Jest to odrobinę irytujące, chociaż zadziwia kunszt, z jakim pisali regulamin: realizacja do 5 dni roboczych? Bardzo proszę, zrealizowane w 4, a wysłania nikt nikomu nie obiecywał ^.^

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, seidh said:

 

Jest to odrobinę irytujące, chociaż zadziwia kunszt, z jakim pisali regulamin: realizacja do 5 dni roboczych? Bardzo proszę, zrealizowane w 4, a wysłania nikt nikomu nie obiecywał ^.^

No wlaśnie sama sie dziwię, że o wyslaniu paczki już wzmianki w regulaminie nie ma. :/

Link to comment
Share on other sites

Ja uważam, że panowie siedzą sobie w kółeczku, śpiewają pioseneczki i obwiązują kartoniki wstążeczką, żeby ładniejsze paczuszki szły do ludzi. Dlatego tak długo to trwa (gdzieś tam wcześniej była mowa, że paczki mają po 5 kg, więc dużo wstążeczki) (^.^)
Zastanawia mnie tylko, że u mnie przejście od "opłacone" do "zrealizowane" trwało klika dni, a sam status przesyłki zmienił się chwilę po tym, jak założyłam konto na tej ich profesjonalistycznej stronie. 
Mam nadzieję, że telefon dotrze do końca przyszłego tygodnia, bo mój obecny SAMSUNG dogorywa bardzo.
Poza tym, było brać złoty, a nie dobierać sobie lepiej pasujący do karnacji grafitowy.

Taka mądra Polka po szkodzie :-P

Edited by seidh
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu zamówilam mi5 z technosa, dostalam e-maila, ze paczka zostanie wyslana dzis i będzie jutro, nawet sam Pan z obsługi do mnie dzwonil, czy zainstalowac oprogramowanie global... 

To jest coś, czego brakuje xiaomi.com.pl

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A ja stwierdzam, że gdy ktoś zamawiał inny telefon niż Redmi Note 3 Pro w kolorze szarym to nie ma zawielkich problemów. Ciekawe na którym numerku zamówienia jest teraz gościu który to pakuje... ? ;-) Jest ktoś z numerkiem wyższym niż 28908 i dostał już info od kuriera ?

28907 numer ma jutro być u mnie kurier

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

A u mnie zamówienie 27831 dalej "zrealizowane" a kuriera dalej nie słychać ani nie widać. (Xiaomi Mi5)
U mnie sprawa wyglądała nieco inaczej. 2 miesiące temu kupiłem Xiaomi Redmi 3 Pro, następnego dnia rano po wysłaniu pieniędzy otrzymałem wiadomość zrealizowane, a wieczorem dostałem wiadomość od kuriera o paczce, kolejnego dnia była już u mnie. Całościowo od kupna do dostarczenia minęło więc nie całe 2 dni. Z tego względu postanowiłem (w ciemno) kupić drugi telefon. Jak widać okazało się to błędem. Jak ta sprawa się zakończy na pewno nie skorzystam z ich usług ponownie.

Czy ktoś kto dzwonił tam dostał jakieś info czy dalej głucho?

Link to comment
Share on other sites

Śmiesznie się złożyło, właśnie dostałam e-maila, że przesyłka została nadana i będzie jutro. A numer zamówienia mam 29455, ja nie wiem jak oni to rozplanowują, śmiech na sali.

Zabawne będzie, jak przyjadą obaj kurierzy, lecz jednemu będę musiała odmówić przyjęcia paczki.

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, nabesaki napisał:

Śmiesznie się złożyło, właśnie dostałam e-maila, że przesyłka została nadana i będzie jutro. A numer zamówienia mam 29455, ja nie wiem jak oni to rozplanowują, śmiech na sali.

o 18:07 również zostałam szczęśliwą posiadaczką numeru przesyłki ^.^

A jeśli o systemie wysyłania mowa, to nie mam bladego pojęcia. Podrzucają telefony  w górę i te, które wpadną do kartonika z numerem zamówienia wysyłają? Alfabetycznie po nazwisku? Po dacie urodzin?
Teraz mam tylko nadzieję, że dotrze telefon, który zamawiałam i będzie genialnie <3
 

Link to comment
Share on other sites

 

3 minutes ago, seidh said:

o 18:07 również zostałam szczęśliwą posiadaczką numeru przesyłki ^.^

A jeśli o systemie wysyłania mowa, to nie mam bladego pojęcia. Podrzucają telefony  w górę i te, które wpadną do kartonika z numerem zamówienia wysyłają? Alfabetycznie po nazwisku? Po dacie urodzin?
Teraz mam tylko nadzieję, że dotrze telefon, który zamawiałam i będzie genialnie <3
 

To całkiem możliwe! XD 

Jednak ja powiem papa panu kurierowi dpd, bo w razie przyszłych reklamacji i gwarancji, nie wiem czy udałoby mi się skontaktować z xiaomi.com.pl, boję się też wadliwości zarówno telefonu jak i pudełka, so...

Link to comment
Share on other sites

Zamówienie nr 29079 zamówione w piątek 12.08 i jak na razie zero odzewu... A jaki telefon zamawialiście? Zaczynam podejrzewać, że sprzedają towar, który jeszcze im nawet nie dotarł i po prostu wysyłają to co przyjdzie. Ja czekam na Mi4c.

Edited by czarny002
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, czarny002 napisał:

Zamówienie nr 29079 zamówione w piątek 12.08 i jak na razie zero odzewu... A jaki telefon zamawialiście? Zaczynam podejrzewać, że sprzedają towar, który jeszcze im nawet nie dotarł i po prostu wysyłają to co przyjdzie.

Ja czekam na info o Xiaomi Mi5, w piątek dostałem "zrealizowane" a od tego czasu dalej nic.

Edited by rafixwpt
Link to comment
Share on other sites

Czesc, jestem tu nowy. Przeczytalem ok 50 stron negatywnych komentarzy co do tego sklepu, zaryzykowalem choc zdecycydowalem sie podjac decyzje minimalna (zamowilem za pobraniem). Dokladnie zamowilem na stronie 14.08 byla to niedziela w poniedzialek bylo swieto takze nie ma co liczyc tych dni, wtorek potwierdzenie w srode faktura a dzis w czwartek dostalem informacje od DPD i teleffon od kuriera wraz z przesylka. Jestem 100% realny, lekko zaskoczony ze po podjeciu ryzyka telefon przyszedl tak szybko do mnie, co prawda zerowy kontakt choc nie staralem sie o niego tylko grzecznie czekalem na telefon. Telefon w 100% taki jak chcialem zero uszkodzen opakowanie wraz z telefonem cale, jedyne do czego moglbym sie przyczepic to to ze nie bylo w opakowaniu przejsciowki EU tylko ladowarka chinska ale to nie problem :) pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Z moich obserwacji wynika, że najczęściej maila z fakturą i info o kurierze dostaje się w 4 lub 5 dniu od zamówienia czyli według całego ich regulaminu. Dodatkowo ustaliłem, że zamówienia nie "idą" po kolei, być może jest spowodowane to brakiem jakiegoś towaru. Najgorzej mają się Redmi Note 3 Pro kolor szary.

numer mojego zamówienia to #28934, jeżeli ktoś zamawiał Redmi Note 3 Pro szary i ma większy nr niż Ja, to jeszcze nie ten czas :D

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, nabesaki napisał:

 

To całkiem możliwe! XD 

Jednak ja powiem papa panu kurierowi dpd, bo w razie przyszłych reklamacji i gwarancji, nie wiem czy udałoby mi się skontaktować z xiaomi.com.pl, boję się też wadliwości zarówno telefonu jak i pudełka, so...

Ja jestem spokojnym człowiekiem, upierdliwym, ale spokojnym. Jakby co, będę ich szczuła porządną ( i dużą ) poznańską rodziną. Nie ma gorszej szarańczy na tym świecie,  każdy się złamie pod napływem ciotek :-P

 

4 minuty temu, czarny002 napisał:

Zamówienie nr 29079 zamówione w piątek 12.08 i jak na razie zero odzewu... A jaki telefon zamawialiście? Zaczynam podejrzewać, że sprzedają towar, który jeszcze im nawet nie dotarł i po prostu wysyłają to co przyjdzie.

Xiaomi redmi note 3 pro 2/16, wersja grafitowa. Moim skromnym zdaniem, większość mają na stanie, a długi okres oczekiwania, to raczej kwestia natłoku zamówień.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, seidh said:

Ja jestem spokojnym człowiekiem, upierdliwym, ale spokojnym. Jakby co, będę ich szczuła porządną ( i dużą ) poznańską rodziną. Nie ma gorszej szarańczy na tym świecie,  każdy się złamie pod napływem ciotek :-P

Nie ma co szczuć, mamy prawo do odmówienia odebrania, nie muszę w to wciągać ciotek :D

Link to comment
Share on other sites

Moje doświadczenie związane z zakupem w sklepie xiaomi.com.pl

W w/w sklepie zakupiłem telefon "Xiaomi Redmi 3 - 2/16GB LTE", zakupu dokonałem w dniu 12/08/2016 (piątek godziny wieczorne) za pomocą systemu PayU - przedpłata.
Dodam iż był to piątek przed długim weekendem więc brałem pod uwagę że moje zamówienie zostanie zrealizowane najwcześniej we wtorek 16/08/2016.
Dwa dni 16-17/08/2016 status zamówienia na stronie wisiał - "w realizacji". Wieczorem drugiego dnia wysłałem do sklepu maila z zapytaniem kiedy mogę się spodziewać wysyłki zamówionego towaru.
Dzień później tj 18/08/2016 ok godziny 11 otrzymałem od sklepu dwa e-maile, jeden z fakturą za w/w telefon a drugi o treści "Twoje zamówienie zostało zrealizowane".
Tego samego dnia ok godziny 18 dostałem kolejnego maila tym razem już od firmy kurierskiej DPD o treści:

Cytat

W dniu dzisiejszym została nadana do Państwa przesyłka nr xxxxxxxxxxxxx. 
Nadawca: SATNET 
Liczba paczek: 1
Waga: 5kg
W następnym dniu roboczym zostanie Panstwu doreczona przesylka z SATNET o numerze xxxxxxxxxxxxx.
Referencje: -----;;NUMER ZAMÓWIENIA 29059;;;;

Podsumowując, 12-18/08/2016 czas w jakim sklep xiaomi.com.pl (SATNET) wywiązał się z zamówienia.
Przypominam że w tym czasie był długi weekend więc czas realizacji to 3 dni, co chyba nie jest tak tragicznym rezultatem.

Co do jakości zapakowania towaru wypowiem się już po odebraniu przesyłki.


 

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym pocieszyć wszystkich którzy zamówili Redmi Note 3 Pro. Na ich stronie jak by ktoś chciał zamówić telefon widnieje piękny napis " Brak w magazynie " nie chce nic sugerować no ale chyba każdy wie co to może oznaczać w naszej sytuacji.... ;-)

Link to comment
Share on other sites

57 minut temu, Bit3ls napisał:

Chciałbym pocieszyć wszystkich którzy zamówili Redmi Note 3 Pro. Na ich stronie jak by ktoś chciał zamówić telefon widnieje piękny napis " Brak w magazynie " nie chce nic sugerować no ale chyba każdy wie co to może oznaczać w naszej sytuacji.... ;-)

Nie ma tylko wersji złotej. Pozostałe są.

Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, eleks93 napisał:

Brak na magazynie to znaczy brak możliwego towaru do sprzedaży, to co było dostępne zostało już wykupione. Sklep nie prowadzi przedsprzedaży.

A to ciekawe co piszesz w kontekście treści wielu postów w tym temacie. Zwłaszcza, że miłośnicy niskich cen i gwarancji w firmie do której nie można się dodzwonić skłonni są kupić towar "dostępny" i poczekać na niego dwa - trzy tygodnie.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, ahr napisał:

A to ciekawe co piszesz w kontekście treści wielu postów w tym temacie. Zwłaszcza, że miłośnicy niskich cen i gwarancji w firmie do której nie można się dodzwonić skłonni są kupić towar "dostępny" i poczekać na niego dwa - trzy tygodnie.

Dokładnie, kupiłem "dostępny" a czekam jakby specjalnie z chin dla mnie zamawiali. No ale tak to jest jak się ufa sklepowi po jednej udanej transakcji nie czytając tego co inni piszą

Link to comment
Share on other sites

U mnie teraz problem z dpd :D Wczorajszy mail o tym ze dzis bedzie dostarczone to mysle sobie spoko fajnie . Niestety nie przyszla paczka i wszystko wskazuje na to ze jutro tez nie przyjdzie bo ciagle jest status ze na magazynie jest we Wroclawiu ( jestem z Podlasia) Zaraz weekend ,czyli sobie poczekam jeszcze ... Utknela ta paczka czy sie zgubila im kurcze... ?

Link to comment
Share on other sites

U mnie teraz problem z dpd Wczorajszy mail o tym ze dzis bedzie dostarczone to mysle sobie spoko fajnie . Niestety nie przyszla paczka i wszystko wskazuje na to ze jutro tez nie przyjdzie bo ciagle jest status ze na magazynie jest we Wroclawiu ( jestem z Podlasia) Zaraz weekend ,czyli sobie poczekam jeszcze ... Utknela ta paczka czy sie zgubila im kurcze... ?

u mnie tak samo paczka stoi w maganynie WRO od wczoraj

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

edit ruszyła jest teraz w ldz

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...