Guest Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 19 minut temu, AdamT napisał: To urządzenie to katastrofa. Posiadam od kilku miesięcy i nie ma dnia, bym nie musiał restartować. Rwie, szarpie, jęczy, skacze. Pierwszy zakup czegoś od Xiaomi i taka wtopa. Stanowczo odradzam tym, którzy jeszcze nie kupili a chcieliby. Działa po restarcie ok. Po dniu dwóch już tnie, klatkuje, nie wznawia filmów z netflix, hbo. Naprawdę utopiłem 300 pln. Mogłem wziąć jabłko TV używkę. Tam raz uruchamiasz i działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 Dnia 21.04.2019 o 15:55, darq7 napisał: A ja namówiłem znajomych, zakupione 2 sztuki w Rossmanie pomogłem skonfigurować oczywiście wgrany najnowszy soft, zero problemów żadnego zacinania u każdego inny internet i wifi też wzorowo tak jak u mnie. Najnowszy soft super i szczerze nie rozumiem fenomenu jakichś problemów u innych przy włączonym HDMI CEC nie ma prawa nic mulić. u mnie to samo, wszystko od zakupu działa i nigdy nic nie przycina, zero problemow o ktorych pisza. Moze kupuja jakies dziwne dystrybucje i bog wie jaki hardware tam siedzi.... moja kupiona z polskiej dystrybucji z cyfrowe.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
nołbady Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 7 godzin temu, AdamT napisał: Stanowczo odradzam tym, którzy jeszcze nie kupili a chcieliby. A ja polecam. Działa super, nie mam żadnych problemów. Mam starszą wersję (bez S) i jestem bardzo zadowolony. Nie żałuję zakupu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red_tatulek Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 Odkryłem taką zależność, jak podłączę słuchawki bt, to wtedy wszystko zaczyna przycinać: Netflix, YouTube, kodi, WP pilot. Bez słuchawek ok. Wersja S po aktualizacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerzu Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 U mnie problem lagowania MiBoxa S pojawił się całkiem niedawno. Przez trze miesiące sprzęt działał bez żadnego zacięcia. Od około dwóch tygodni jest lipa. Dodam że w międzyczasie nic nie doinstalowywałem. Pomaga jedynie twardy reset, przy pomocy odcięcia od zasilania. Opcja "uruchom ponownie" nic nie zmienia. Obecne po prostu zostawiam MiBoxa włączonego, na kilka dni jest spokój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nołbady Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 Spróbowaliście włączyć HDMI CEC w ustawieniach waszych Mi Boksów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red_tatulek Posted June 3, 2019 Share Posted June 3, 2019 Tak, HDMI cec włączone, ale już mi box do zwrotu, bo kupiłem przez internet. O wiele lepiej działa hykker box z biedronki, chociaż Netflix bez full HD i sterowanie nim tylko myszką ( wersja na smartfony). Link to comment Share on other sites More sharing options...
skiba Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 (edited) Nie mam Mi Boxa ale jak czytam o waszych problemach z lagowaniem, to obstawiam problemy z pamięcią na dane. Raz, jest jej absurdalnie mało, a chyba każdy wie, że wszelakie nośniki danych pokroju SSD czy eMMC mają tę wadę, że zaczynają bardzo tracić na wydajności w miarę ich zapełniania. Dwa, idę o zakład, że wrzucają najtańsze kości pamięci. Trzy, linkowany tekst sprzed kilku lat, jednak kto wie, jak jest z TRIMem w urządzeniach na Android TV? http://blog.pclab.pl/mieszko/Dlaczego.mój.smartfon.zamula.się.po.pewnym.czasie,312 Cztery, sam procek, to też wydajnościowa nędza. Wystarczy, że któraś z aplikacji lub jakaś usługa(np bluetooth itp) działa w tle i ów procek bankowo zdycha przy odtwarzaniu materiałów w wysokiej rozdzielczości oraz konkretnym bitrate. Podsumowując, zainstalować tylko to, co absolutnie niezbędne. Edited June 4, 2019 by skiba Link to comment Share on other sites More sharing options...
nołbady Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 W takim razie, jak wyjaśnić to, że w większości przypadków pomaga włączenie HDMI CEC w ustawieniach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siuchol Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 u mnie zacina sie jak ogladam w kodi albo na zalukaj przez przegladarke HBO go nnie tnie netflix tez nie tnie, gowno to jest nie box Link to comment Share on other sites More sharing options...
jadwinin Posted June 7, 2019 Share Posted June 7, 2019 Zacinanie: Nasze TV nie są w stanie dostosować natywnego odświeżania matrycy do fps treści. TV ma zmienne odświeżanie o czym zapominamy. W KODI jest taka opcja ale nie działa. W Mi BOX S opcja AUTO także nie działa prawidłowo. Aby uzyskać optymalną konfigurację należy ustalić fps video i ustawić zgodność sprzętową z outputem playera. YT i Netflix to jest zagadka; 24/50/30 i krotności typu 60 fps. Opisy na YT są często nieprawdziwe. Jedyny sposób to zassanie pliku i zbadanie Media Info. SAT TV i DVBT to 50 fps. Tu sprawa jest prosta. Opis jest tu: Link to comment Share on other sites More sharing options...
front242p Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 U mnie po włączeniu tnie się wszytko muli strasznie ale jak wyjme na 10 sek wtyczkę z zasilania wszystko jest idealnie. Nie rozumiem tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
nołbady Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Próbowałeś w ustawieniach włączyć HDMI CEC? W większości przypadków to pomaga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
front242p Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Wszystkie trzy opcje mam zaznaczyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nołbady Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Wystarczy zaznaczyć tylko tą pierwszą od góry. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Idol85 Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 jednym słowem tragedia tez mam te wszystkie wymienione przypadki, można go jakos zwrocic do sprzedawcy jako wadliwy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccvv Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 Nie rozumiem tych wszystkich narzekan typu tragedia box wogole jest nie do uzytku musze go zrestatrowac . Owszem to ze nie ma opcji "wylacz" i przechodzi w jakby stan czuwania to moim zdaniem bzdura kompletna ale co za problem jest go zrestartowac w sensie "uruchom ponownie". Sam mam MI Boxa S i tez mi po wyjsciu z tego czuwania/ wlaczeniu zamula konkretnie ale nie widze w tym problemu restaruje sie szybko a po ponownym uruchomieniu smiga bez zajakniecia. Zreszta mam taki nawyk ze swoj telefon co jakies 2 dni restaruje wiec i boxa moge. Moja kobieta ma galaxy s10 i jeczala ze jej telefon cos muli patrze a tam 400h bez restartu 10% i pyk ladowarka a opcji restart nie zna jak sie sam nie wylaczy. Oczywiscie ze jest to sprawa/bug/lag/niedorobka softowa/blad optymalizacji jakby to nie nazywac do naprawienia ale zeby zwracac boxa z tego powodu tudziez mowic ze hykker z biedronki lepszy W sumie to i mozna samochod zostawic na noc pod chalupa z wlaczonym silnikiem wacha sie skonczy to sie sam wylaczy a jak nie to rano nie bedzie trzeba odpalac i nagrzene bedzie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 To nie jest żaden problem pamięci danych czy innych wynalazków bo wiekszości box działa bez zarzutu. U mnie to samo. Od początku nigdy nic mi nie zamulało i wszystko działa pięknie i to po wifi 2.4Ghz ! problem pojawił się dopiero kiedy podłaczyłam słuchawki BT, wtedy wifi siada ale nie z winy boxa bo to samo mam na telefonie. Galaxy s8 przeciez to nie jest pierwszy lepszy złom a jak podłacze do niego słuchawki na bt to wifi w nim takze siada i musze wlaczyc net przez LTE. najwidoczniej BT chodzi na tej samej częstotliwości co wifi i dlatego się zakłocają. natomiast jesli chodzi o samo działanie mi boxa to niezależnie co oglądam, niezaleznie czy włacze hdmi cec czy nie wszystko śmiga. Ja mam teorie ze może w boxach naszych sa różne podzespoły róznych może firm, jednym działa wszystko innym nic nie pomoże i tnie. Ja nie żałuję zakupu i kupiłabym jeszcze raz. Mam tylko jedno pytanie. Co prawda nie potrzebuje tego robić, ale chciałabym sie dowiedzieć na przyszłość. Jesli kiedyś nadejdzie taka chwila że box mi się zwiesi i nie będzie się chciał uruchomić jak zrestartowac boxa ? kiedys był jakiś skrót z pilota ale po aktualizacji podobno nie działa. Czy coś w tym temacie się zmieniło ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccvv Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 (edited) Dnia 19.11.2019 o 22:21, Paraglobularna napisał: Mam tylko jedno pytanie. Co prawda nie potrzebuje tego robić, ale chciałabym sie dowiedzieć na przyszłość. Jesli kiedyś nadejdzie taka chwila że box mi się zwiesi i nie będzie się chciał uruchomić jak zrestartowac boxa ? kiedys był jakiś skrót z pilota ale po aktualizacji podobno nie działa. Czy coś w tym temacie się zmieniło ? Similar to Android phones, pressing the power button on the remote will reveal a restart option. Select it to restart the Mi Box S quickly. To pewnie ten skrot z pilota o ktory ci chodzi. Generalnie to w wielu boxach jest tak (w moim MI nie sprawdzalem bo nie ma takiej potrzeby poki co) masz wejscie Av na koncu, "dnie" tegoz wejscia powinien byc przycisk, gudzik po jego nacisnieciu powinno wchodzic sie w recovery, resetowac boxa roznie to bywa roznie to dziala. Zazwyczaj robisz w kolejnosci wciskasz guzik na odlaczonym zasilaniu i trzymasz wcisniety a nastepnie podpinasz zasilanie...tylko do ow dziury by nacisnac tenprzycisk lepiej nie wkladac nic metalowego, najlepiej wykalaczka tudziez zapalka jesli przycisk tam jest uslyszec sie da pstrykniecie, klikniecie Cytat . Od początku nigdy nic mi nie zamulało i wszystko działa pięknie i to po wifi 2.4Ghz ! problem pojawił się dopiero kiedy podłaczyłam słuchawki BT, wtedy wifi siada ale nie z winy boxa bo to samo mam na telefonie. Galaxy s8 przeciez to nie jest pierwszy lepszy złom a jak podłacze do niego słuchawki na bt to wifi w nim takze siada i musze wlaczyc net przez LTE "Częstotliwość 2.4GHz jest całkiem zatłoczona. Używają jej również inne urządzenia, takie jak telefony bezprzewodowe, urządzenia Bluetooth czy nawet mikrofalówki. Może to spowodować znaczące spadki prędkości, a czasem nawet kompletną blokadę sygnału." w wielu przypadkach dochodza tez sasiedzi jesli mieszka sie w bloku slabe/stare routery i ich konfiguracja zreszta sam pilot do MI Boxa tez jest bluetooth. Ja osobiscie lacze wszystkie urzadzenia na 5 GHz i problemow ze stabilnoscia wifi nie mam na zadnym z nich. Zauwazylem, ze w moim przypadku jak ktos wczesniej wspominal po wlaczeniu cec i arc box po wyjsciu z tego "uspienia" przestal zamulac i nie trzeba "uruchom ponownie" po kazdym wybudzeniu . Jakos nigdy nie uzywalem cec w przypadku tv i dekodera zastepuje to programowany pilot ale w sumie fajna opcja pilotem od telewizora mozna boxem sterowac. Edited November 21, 2019 by ccvv Link to comment Share on other sites More sharing options...
zawor___ Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Witajcie. Nie będę zakładał nowego tematu, bo problem mam podobny. Netflix czy YouTube działają bardzo dobrze. Chciałem uruchomić na urządzeniu iptv, żeby mieć na jednym urządzeniu kablówkę i netflixa. Mam w monitorze 1x HDMI i chciałbym, odłączyć kablówkę i zastąpić ją miboxem z iptv. Mam w domu router TP-Link wr740n. Dodam, że lista działa bez zacinania na kilkunastoletnim budżetowym laptopie LG. Miboxa s kupiłem w poniedziałek w media expert. Próbowałem już różnych programów iptv, bez rezultatu. Jest sens wymieniać miboxa w sklepie czy mogę zmienić na coś innego z oferty media expert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel.wu Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Użytkownicy Mi Boxa S, jak aktualnie wygląda sprawa z podstawką od Xiaomi, tj. problemy, przycinanie itd? Przymierzam się do zakupu, jednak przewijają się różne opinie różnych dat, stąd nie wiem jak obecnie po wszelkich aktualizacjach wygląda sprawa z Mi Boxem S? Warto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joda74 Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 Dnia 28.11.2019 o 20:17, daniel.wu napisał: Użytkownicy Mi Boxa S, jak aktualnie wygląda sprawa z podstawką od Xiaomi, tj. problemy, przycinanie itd? Przymierzam się do zakupu, jednak przewijają się różne opinie różnych dat, stąd nie wiem jak obecnie po wszelkich aktualizacjach wygląda sprawa z Mi Boxem S? Warto? Kupiony 25 list. Wymaga codziennego restart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkman89 Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 (edited) Dnia 28.11.2019 o 20:17, daniel.wu napisał: Użytkownicy Mi Boxa S, jak aktualnie wygląda sprawa z podstawką od Xiaomi, tj. problemy, przycinanie itd? Przymierzam się do zakupu, jednak przewijają się różne opinie różnych dat, stąd nie wiem jak obecnie po wszelkich aktualizacjach wygląda sprawa z Mi Boxem S? Warto? Po włączeniu HDMI cec nie ma u mnie problemu z przycinaniem. Edited November 30, 2019 by Darkman89 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek.d Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 Po włączeniu HDMI cec nie ma u mnie problemu z przycinaniem. Jest to interesujące, ale faktycznie nic nie scina po włączeniu ceca, przedtem masakraWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kola01 Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 (edited) 10 minut temu, bartek.d napisał: Jest to interesujące, ale faktycznie nic nie scina po włączeniu ceca, przedtem masakra Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka U mnie przycina, niezależnie czy mam CEC włączony czy nie (mój TV obsługuje HDMI CEC). Samo menu działa płynnie ale mikroprzycięcia w NETFLIX to jakiś koszmar. Nie da się oglądać. Na Nvidii Shield, zainstalowanej w dokładnie tym samym miejscu tego nie mam (ten sam TV, kable, internet itp.). Ten Mi BOX to jakaś kompletna tragedia. Nie polecam nawet za darmo. Jak nie uda mi się go zwrócić sprzedawcy to poleci za okno. Edited November 30, 2019 by kola01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 Ja nigdy nie narzekałem na ten android box, wręcz przeciwnie. Jestem mega zadowolony. Podłączony do neta za pomocą chińskiego huba usb wraz z ethernet i slotem na karty sd/microsd. Jest używany codziennie po parę godzin odtwarzając IPTV i różne serwisy streamingowe. Zawsze szukam najlepszej jakości. 4K śmiga aż miło, zarówno w IPTV, Netflix, YouTube jak i Kodi. No i chromecast jest przydatny. Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że czasami brakuje mu pamięci RAM i wyrzuca aplikacje z pamięci, np KODI. Szkoda, że nie ma opcji, aby zaznaczyć aplikację, która ma być trzymana w pamięci.Poza tym jest mega. Jestem zadowolony. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkman89 Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 Ja nigdy nie narzekałem na ten android box, wręcz przeciwnie. Jestem mega zadowolony. Podłączony do neta za pomocą chińskiego huba usb wraz z ethernet i slotem na karty sd/microsd. Jest używany codziennie po parę godzin odtwarzając IPTV i różne serwisy streamingowe. Zawsze szukam najlepszej jakości. 4K śmiga aż miło, zarówno w IPTV, Netflix, YouTube jak i Kodi. No i chromecast jest przydatny. Jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że czasami brakuje mu pamięci RAM i wyrzuca aplikacje z pamięci, np KODI. Szkoda, że nie ma opcji, aby zaznaczyć aplikację, która ma być trzymana w pamięci.Poza tym jest mega. Jestem zadowolony. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Podpisuję się pod tym rękoma i nogami. Miałem zacięcia i mulenie po wybudzeniu (np po nocy) po włączeniu HDMI cec nie mam już tego problemu. Netflix też chodzi bardzo dobrze. Uważam że ten mibox to bardzo udany zakup. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze asystenta po polsku. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joda74 Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 Dnia 30.11.2019 o 22:14, Darkman89 napisał: Podpisuję się pod tym rękoma i nogami. Miałem zacięcia i mulenie po wybudzeniu (np po nocy) po włączeniu HDMI cec nie mam już tego problemu. Netflix też chodzi bardzo dobrze. Uważam że ten mibox to bardzo udany zakup. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze asystenta po polsku. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Jak mam włączyć hdmi cec? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkman89 Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 Jak mam włączyć hdmi cec?Ustawienia i jest tam zakładka HDMI cec, potem włączasz pierwszą opcję. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Longman Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Ja z kolei dotychczas ceniłem sobie tego boxa ale od jakiegoś czasu mam problem z youtube. Mianowicie włączam film z YT oglądanie leci (nic nie zacina) po czym odtwarzanie w filmie dochodzi do momentu reklamy i tu niezależnie czy ją obejrzę, czy pominę film już dalej się nie wczytuje i jest bądź to czarny ekran bądź logo wczytywania. Nie mogę np filmu dalej przewinąć i kontynuować, ponieważ już się dalej nie wczytuje. Czyściłem już pamięć YT w zasadzie robiłem wszystko poza fabrycznym resetem, czego chciałbym uniknąć. Czy znacie jakieś sposoby na poradzenie sobie z tym problemem?, może są jakieś adblocki na boxa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Spróbuj apki YouTube TV z wbudowanym adblockiem.. https://smartyoutubetv.github.io/Jak dotąd używałem jednego adblock na MiBoxie. Jest nim polski program Blokada.https://blokada.org/Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Longman Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 O dziwo włączenie HDMI CEC rozwiązało problem, co nie zmienia faktu, że reklamy są wkurzające i mam wrażenie, że jest ich ostatnio coraz więcej. @Matheusz Blokady używałeś, czy nadal używasz? Jak się sprawuje a jeśli przestałeś to dlaczego? Testowałeś Youtube TV? Dziękuję Ci za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Smart YouTube TV używam do dziś. Jestem mega. Blokady używam, aby na chrome nie mieć reklam. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Longman Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Aplikacja YouTube TV wywarła a mnie duże wrażenie, jest mega nawet na chwile użytkowania, zero zaciachów, wybór jakości. Zostawiam. Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Test Posted December 30, 2019 Share Posted December 30, 2019 Z mojego doświadczenia z MiBoxem S mogę powiedzieć tyle, że urządzenie nie lubi być wyłączane pilotem podczas działania jakiegokolwiek programu. Jeśli to zrobimy, po kolejnym włączeniu prawie zawsze zdarza się mniejsze lub większe jego zamulenie, czasami wręcz uniemożliwiające normalną pracę. Zanim to odkryłem, stosowałem zwyczajnie opcję z menu ustawień "uruchom ponownie", jakoś dostawanie się do wtyczki i wyrywanie z prądu, to trochę toporne rozwiązanie na XXI wiek Restart Androida zawsze pomagał, ale zauważyłem że zamulenie nie występuje kiedy przed wyłączeniem MiBoxa pilotem wyjdziemy z aktualnie uruchomionego na nim programu do strony głównej/domowej. Wtedy wyłączamy MiBoxa i... Tada...Po ponownym włączeniu nic nie muli, no przynajmniej u mnie tak jest, może więc komuś się przyda. Pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now