Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej. No to i ja zamówiłem swój Mi8 w wersji EU. Mam nadzieje, że będzie wszystko ok. Tylko ten Netflix mnie zdołował. Wcześniej miałem REDMI 5 PLUS i już nie pamiętam czy tam było HD. Ogólnie telefon będzie włączany na dużej jasności (sporo przeglądam internetu w słonecznych miejscach - taka praca itp), nawigacja, mam nadzieje, że po miesiącu nie pojawia się powidoki:/

Myślę żeby wytrzymał jakiś czas. Bo nie myślę zmieniać za rok, jeśli sam go nie zniszcze. Redmi niestety poległ... Tel vs podłoga... Ehh.

Ogólnie napiszę za jakiś czas, jak go sprawdzę :)

Posted

Powidoki mogą się pojawić, ale one znikają. Powidoki to nawet na LCD są (któryś telefon miał z tym straszny problem). Tobie zapewne chodzi o wypalenie ekranu, cóż. Jechałem 2 godziny na nawigacji z ekranem 100% i nic się nie stało, telefonu używam jak telefonu, nie oszczędzam i nie dbam (testuję, to mój pierwszy OLED). Większym problemem w Mi 8 jest migotanie ekranu, ale u mnie całe szczęście nie występuje...

Posted

2 godziny to jest nic, tym bardziej, że za pierwszym razem nie wypali się. Wypalenia się pojawiają po jakimś czasie i nie od razu na maks, tylko stopniowo.

Jestem ciekawy jak będzie się zachowywał po użytkowaniu non stop - po 8 godzin dziennie - na włączonym ekranie. W końcu smartfon i do czegoś to zobowiązuje. On ma działać. No nic, zobaczymy.

Co do migotania ekranu, myślę że jest to znikomy procent i przecież telefon można reklamować. A wypaleń raczej nie zareklamujesz. 

Posted

Żona jechała na nawigacji NaviExpert non stop ponad 5h w dzień, więc jasność ekranu pewnie była duża i nic a nic się nie wypaliło.

Posted

Ludzie. Wypalenie pojawia się po miesiącach czy latach korzystania a nie po kilku godzinach. Takie licytowanie się, że po 5h nawigacji nic nie ma na ekranie to po prostu bezsens.

Niżej wstawiam zdjęcie ile klawiatury (i tylko klawiatury) wypaliło się w Mi Note 2 po 2 LATACH (może coś będzie widać, zdjęcie dostałem na fejsbuku).

 

received_321467718472849.jpeg

Posted

Bzdura. Wypalić ekran można nawet w jeden dzień, były opisywane przypadki głównie Samsungów czy Note'ów nowszych, gdzie YT lub nawigacja zostawała na ekranie na telefonach które miały kilka dni. Po ukryciu notcha w OP6 po 2-3 msc była już różnica w jasności. 

  • Like 2
Posted

Pokaż gdzie w jeden dzień wypaliło ekran. Zdjęcia, kwity z serwisu potwierdzające usterkę. A co do OP6:

5 godzin temu, paveu napisał:

Wypalenie pojawia się po miesiącach

 

Posted

Czyli według Ciebie wypalanie się ekranu po 2 msc jest ok? Bo szczerze? Dla mnie, czy wypali się po tygodniu, czy po 1 msc średnio ma znaczenie, bo to nadal jest nowy telefon. Na necie jest tona tematów, nawet na oficjalnym forum samsunga, gdzie ludzie piszą o wypalaniu się po 1-2 miesiącach od zakupu, bez możliwości naprawy na gwarancji, bo "taka cecha produktu". Co innego jak do wypalenia/uszkodzenia dochodzi po 1.5-2l, a co innego, jak do tego dochodzi po 1-2msc. Wszyscy wiedzą, że po 1 dniu się nie wypali, ale jeżeli ktoś pracuje 5dni w tygodniu, przez ten czas 5h poświęca na jazdę z odpaloną nawigacją na telefonie, to możliwość wypalenia takiego telefonu jest sporo większa, a dodając do tego awaryjność AMOLED samą w sobie, nie zdziwię się, jeżeli trafią się osoby, co po 2 tygodniach będą mieć wypalenia. Pamiętam aferę z jakimś S (teraz nie pamiętam, czy 6, czy 7), który się wypalał po 1-2 tygodniach. Aktualnie walczę z uszkodzoną Mi8, właśnie z ekranem. Telefon ma 4 miesiące...

  • Like 1
Posted

Problem w tym, że to telefon a nie nawigacja. Trzeba mieć to na uwadze. Nie spotkałem urządzenia do nawigacji z ekranem Amoled. Wszystko w granicach rozsądku. 

  • Like 1
Posted (edited)
3 minuty temu, mariusz.ur napisał:

Problem w tym, że to telefon a nie nawigacja. Trzeba mieć to na uwadze. Nie spotkałem urządzenia do nawigacji z ekranem Amoled. Wszystko w granicach rozsądku. 

Tak samo jak nie ma monitorów OLED dla graczy/biura ;) Chociaż jakaś firma zapowiedziała...

Edited by galakty
Posted
Tak samo jak nie ma monitorów OLED dla graczy/biura  Chociaż jakaś firma zapowiedziała...
Zapowiedziane są laptopy z OLEDem. Mi się wydaje, że wypalanie się sprzętu to spisek producentów, żeby kupować nowe produkty;)
Oczywiście to wyżej to żart, ale czasem człowiek ma wrażenie, że właśnie w niektórych momentach jest robiony po prostu w wała.. Wystarczy porównać trwałość elektroniki z lat 90 do dzisiejszej. Ja wiem, że proces technologiczny się zmniejsza i ryzyko uszkodzenia się zwiększa, wady technologiczne itp. No ale cykle ładowania baterii, ilość włączeń... To już jest fakt.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Posted
12 minut temu, peseq napisał:

Zapowiedziane są laptopy z OLEDem. Mi się wydaje, że wypalanie się sprzętu to spisek producentów, żeby kupować nowe produkty;)
Oczywiście to wyżej to żart, ale czasem człowiek ma wrażenie, że właśnie w niektórych momentach jest robiony po prostu w wała.. Wystarczy porównać trwałość elektroniki z lat 90 do dzisiejszej. Ja wiem, że proces technologiczny się zmniejsza i ryzyko uszkodzenia się zwiększa, wady technologiczne itp. No ale cykle ładowania baterii, ilość włączeń... To już jest fakt.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
 

Zgadzam się ale akurat OLED musi się zużywać, taka jego definicja. Już mniejsza z zużywaniem, ale różowy ekran, zielony, paski, migotanie...

  • Like 1
Posted (edited)
19 minut temu, galakty napisał:
Zgadzam się ale akurat OLED musi się zużywać, taka jego definicja. Już mniejsza z zużywaniem, ale różowy ekran, zielony, paski, migotanie...

O to to właśnie:) ale zużywanie po 2-3 miesiącach to też tragedia, powinna być gwarancja na ekran osobna powiedzmy na rok. To w oledach TV ritings zrobił fajny test, pojawiły się wypalenia, ale po naprawdę hardcoreowym czasie. A czytając internety o ekranach w telefonach, człowiek łapie się za głowę jakie to słabe. Oczywiście wiem, że jeden przypadek w internecie może być powielony i z tego jednego robi się 100 przypadków i sprawa jest głośna, choć naprawdę problem występuje w 1%, to dziwi mnie fakt, że łatwo producentom sprzętu poszło ze słynnym "to cecha takich ekranów", a ludzie na to pozwolili. Tragedia 

Oczywiście wszystko co pisze, to moje subiektywne zdania i przemyślenia. Nikomu nie zamierzam wpajać swoich teorii, i że one tylko mają rację. :)

Btw. Nie mogę się doczekać mojego Mi 8 hehe

Pozdrawiam mocno

 

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Edited by peseq
Posted

Rynek ma swoje prawa... Problemem nie jest to, że się zużywa, bo wszystko się zużywa, nic nie jest wieczne, problemem jest to, że ludzie sami zgadzają się na to, aby zużywało się w 1-2 miesiące, aby producenci ich robili w wała i odmawiali napraw gwarancyjnych sprzętu, bo "taka cecha". Gdyby ludzie tego nie kupowali, to by takich bubli się nie produkowało, a że się sprzedaje? to cóż, trzeba klepać dalej i jak najwięcej.

  • Like 1
Posted

Dokładnie, tak samo napisałem wyżej, ale troszkę w innym tłumaczeniu:) ludzie głosują portfelem i raczej to się nie zmieni nigdy... Chociaż może kiedyś jakas korporacja przegnie pałkę i ludzie wtedy zmądrzeją, chociaż wątpię hehe

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Posted (edited)
2 godziny temu, Nezumi napisał:

Czyli według Ciebie wypalanie się ekranu po 2 msc jest ok? Bo szczerze?

Nie jest okej, ALE:

2 godziny temu, Nezumi napisał:

taka cecha produktu

Wszystko w temacie. Nie ma określonych ram czasowych, kiedy to się pojawi, ale się pojawi. U jednego będzie to miesiąc, u innych 2 lata. Pojawi się i tyle, u innego nie - wszystko zależy od użytkownika telefonu, od sposobu, w jaki się go wykorzystuje. Jeśli kupuję telefon z OLEDem to dowiaduję się o wadach i zaletach tej technologii. Poza tym CZYTAM DOKŁADNIE, zawsze bez wyjątku, karty gwarancyjne. Stawiam piwo, że taki Samsung w karcie gwarancyjnej zawarł odpowiednie zapisy, ale setki ludzi robią "hurr durr, wypala się, Samsung wuj, nie potrafią robić ekranów!!!11oneone". No nie. Samsung doskonale wie co robi a cała technologia jest doskonale opisana. To samo jest z martwymi pixelami. Ktoś zauważy jeden, od razu robi raban. A tu niespodzianka, są normy regulujące ilość takich martwych punktów. Jeden serwisant ekran wymieni, inny powie nie, bo wszystko jest okej. 

2 godziny temu, Nezumi napisał:

jeżeli ktoś pracuje 5dni w tygodniu, przez ten czas 5h poświęca na jazdę z odpaloną nawigacją na telefonie, to możliwość wypalenia takiego telefonu jest sporo większ

Jeśli taka osoba kupi telefon z OLEDem to gratuluję jej skrajnej głupoty. @mariusz.ur wyczerpał temat w tej kwestii.

2 godziny temu, Nezumi napisał:

Pamiętam aferę z jakimś S (teraz nie pamiętam, czy 6, czy 7), który się wypalał po 1-2 tygodniach.

Nie przypominam sobie takiej afery. Możesz podlinkować coś o niej?

2 godziny temu, Nezumi napisał:

 Aktualnie walczę z uszkodzoną Mi8, właśnie z ekranem.

No sorry, ale blyskanie ekranu (skopane łączenie ekranu z płytą główną, złe sterowniki, problemy z czujnikami) to NIE JEST wypalanie. Co wspólnego z tym problemem ma Twój przypadek?

2 godziny temu, galakty napisał:

nie ma monitorów OLED dla graczy/biura

Ale telewizory OLED mamy. Zdobywają coraz większą popularność, i uwaga, wypalają się. Tutaj po raz kolejny kłania się brak znajomości tematu przez użytkownika.

33 minuty temu, galakty napisał:

różowy ekran, zielony, paski, migotanie...

I to jest problem, bo da się go uniknąć. Z tym rzeczywiście dają ciała, ale jak na razie, przez tyle lat produkowania OLEDów, wypalania nie uniknęli.

14 minut temu, Nezumi napisał:

Gdyby ludzie tego nie kupowali, to by takich bubli się nie produkowało, a że się sprzedaje? 

Skoro OLED to bubel to dlaczego kupiłeś telefon z takim ekranem? Jesteś masochistą czy co? Jeśli wiedziałeś jakie wady ma ten rodzaj ekranu to sorry, ale wina jest tylko Twoja. 

 

 

Btw,

Ma ktoś sprawdzone i działające DolbyAtmos na Mi8 z Pie? :D

Edited by paveu
Posted
14 minut temu, paveu napisał:

Ale telewizory OLED mamy. Zdobywają coraz większą popularność, i uwaga, wypalają się. Tutaj po raz kolejny kłania się brak znajomości tematu przez użytkownika.

TV nie wyświetlają dolnego paska Windows przez 12 godzin jak u mnie ;) 

  • Like 1
Posted

Ale są ludzie, którzy oglądają przykładowo 2 stacje telewizyjne (czyli przez parę godzin dziennie wyświetlają się loga tych stacji), albo tylko stacje informacyjne (przez kilka godzin mamy sławne paski wokół ekranu). To wszystko się wypala, sam widziałem taki telewizor.

Posted
10 minut temu, paveu napisał:

Co wspólnego z tym problemem ma Twój przypadek?

Chodzi o OGÓLNĄ awaryjność AMOLED, którą poruszyłem, a którą ominąłeś :).

10 minut temu, paveu napisał:

Jeden serwisant ekran wymieni, inny powie nie, bo wszystko jest okej. 

Serio... wbij na forum Samsunga i zobacz ile jest odrzutów, a też poczytaj sobie warunki gwarancyjne. Samsung nie wymienia wypalonych ekranów, nie ważne w jakim czasie się wypalają.

11 minut temu, paveu napisał:

Jeśli taka osoba kupi telefon z OLEDem

Zwykły kowalski nie jest specjalistą. Kupuje produkt za 2-7tyś PLN i oczekuje, że będzie działać przez przynajmniej ten okres gwarancyjny bez problemów. Nie każdy musi się na wszystkim znać.

12 minut temu, paveu napisał:

Możesz podlinkować coś o niej?

Jak znajdę to podrzucę.

13 minut temu, paveu napisał:

Skoro OLED to bubel to dlaczego kupiłeś telefon z takim ekranem? Jesteś masochistą czy co?

Bo tak zdecydowałem. Moja decyzja. Godzę się na to, że z końcem gwarancji ekran może być w gorszym stanie. Moja decyzja za którą ja będę płacić. To, że ekrany nawet tego terminu nie wytrzymują ma prawo rozsierdzić, czyż nie?

15 minut temu, paveu napisał:

ale wina jest tylko Twoja. 

Czekej Pan! Hamuj! Bo wyrżniesz... Moja wina, że oczekuje sprawnego przynajmniej 12 miesięcznego (oficjalny okres gwarancji producenta) działania sprzętu, na który wydaję hejs? Z taką logiką, to producent nie powinien w ogóle dawać jakiejkolwiek gwarancji, bo i po co? Wszystko i tak wina klienta, bo kupił, a nie producenta, że spierdzielił sprawę :). Niestety, albo i stety, mamy coś takiego jak gwarancja producenta i każdy ma prawo żądać, aby przez ten czas sprzęt działał bezproblemowo. Co za tym idzie, producenci powinni tak sprzęt robić, aby przez ten okres wszystko było OK, a wszelkie usterki z winy firmy były naprawiane, bez względu na to, czy to jest "cecha produktu" czy nie. 

Nadmienię także, że kupujący nie ma jak sprawdzić w sklepie przed zakupem warunków gwarancji, o nich dowiaduje się dopiero po zakupie i powrocie do domu. Zostaje postawiony przed faktem dokonanym. To tak jakbyś kupił samochód w salonie (nie posiadając wiedzy z tego zakresu, bo jesteś np. Panią po 50, która stwierdziła, że kupi sobie nowy samochód), wyjechał z salonu, zrobił 5km i by się rozkraczył, a serwis by powiedział "panie, taka cecha produktu, goń się" byłbyś zadowolony? Raczej wątpię.

Reasumując, otrzymując 12-24 miesiące gwarancji, w tym okresie KAŻDA usterka wynikająca z winy producenta (w tym także jakości zastosowanych podzespołów) powinna być naprawiana i tyle. 

  • Like 2
Posted (edited)

Odpowiem tylko na 2 wątki, resztę pominę bo ręce mi opadły.

26 minut temu, Nezumi napisał:

Zwykły kowalski nie jest specjalistą. 

Przy kupnie samochodu zwykły Kowalski nie jest specjalistą. Przy kupnie lodówki zwykły Kowalski nie jest specjalistą. Przy kupnie farby na ścianę zwykły Kowalski nie jest specjalistą. Wymieniać dalej? Wydaje mi się jednak, że przed zakupem tych produktów robi rozeznanie, to samo powinno być przy telefonach. 

26 minut temu, Nezumi napisał:

Nadmienię także, że kupujący nie ma jak sprawdzić w sklepie przed zakupem warunków gwarancji, o nich dowiaduje się dopiero po zakupie i powrocie do domu. Zostaje postawiony przed faktem dokonanym

Kupowałem elektronikę w wielu sklepach, za każdym razem dostałem do ręki kartę gwarancyjną przed zakupem. Ani razu mi nie odmówiono. 

Edited by paveu
Posted
Odpowiem tylko na 2 wątki, resztę pominę bo ręce mi opadły.
Kupowałem elektronikę w wielu sklepach, za każdym razem dostałem do ręki kartę gwarancyjną przed zakupem. Ani razu mi nie odmówiono. 
Ale zgodzisz się z tym, że "to jest cecha", to największy szwindel jaki się dopuścili i to przeszło? Dlaczego nie jest to konkretnie powiedziane przed zakupem. To tak jak wada ukryta. Nigdy nie spotkałem się przy kupnie, żeby ktoś powiedział o "takiej z cech". Cechą jest piękny obraz, kolory itp its, ale NIKT nie wspomina, że może się wypalić w czasie gwarancji, ale już my tego nie naprawimy, bo taka cecha. Wiesz co by było? Nikt by nie kupił, bo 70% kupujących o tych cechach się dowiaduje po fakcie, 20% to ludzie którzy nic złego nie powiedzą o sprzęcie który posiadaja, bo przecież tyle kasy - wstyd. Żyją z wypalenia mi, a 10% procent to użytkownicy świadomi, którzy po prostu wiedzą o tym, ale liczą na to, że akurat ich model wytrzyma trochę dłużej.

Oczywiście wszystkie procenty napisałem bez sprawdzania, a jedynie z obserwacji. Dlatego kupiłem TV LCD, bo wiedziałem o wypaleniach w oledach i wiedziałem, że nie wytrzymałby w użytkowaniu przez tyle, ile chcę żeby działał.

Co do telefonu. Będę miał pierwszy raz tel z technologią AMOLED, nie będę go ograniczał. Będę go używał tak, jak obecne na IPS. Jesli zobacze przy normalnym użytkowaniu jakieś wypalenie przed gwarancją, to niestety znak, że będzie kolejny brać na IPS, tylko coś czuję, że za rok lub dwa lata będą wszędzie AMOLEDy.. chociaż:D
Także nie przyjmuje usterki w czasie trwania gwarancji jako normalne i nie godzę się z tym. Tak jak wyżej napisałem, jeśli się wypali w trakcie gwarancji, to po prostu odpuszczam w przyszłości AMOLED.
Pozdrowiam

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Posted
9 godzin temu, paveu napisał:

Wydaje mi się jednak, że przed zakupem tych produktów robi rozeznanie

Nie. Zwykły Kowalski idzie do sklepu i pyta się tzw "Doradcy klienta" w takim Media, albo Euro, ew sprawdza suche opinie nt. danego produktu(a to jak już napisał wyżej @galakty jest niemiarodajne, bo jak ktoś wyda tyle hejsu na telefon, to złego słowa o nim nie powie), nie wchodzi w wątki techniczne, bo się na tym nie zna... Dotarło? Bo teraz to mi ręce opadają... Wiem co mówię, pracowałem w sklepie, wiem jak ludzie podchodzą do zakupów, do sprawdzania. Jeżeli coś ma 24msc gwarancji, to nikt się nie zastanawia nad tym, że "coś się zepsuje", bo przecież jest na gwarancji i mi to naprawią. Z AMOLED tak nie jest, bo Ci się zacznie po miesiącu wypalać i guzik z tym możesz zrobić, "taka cecha", a żaden doradca w sklepie Ci o tym nie wspomni.

9 godzin temu, paveu napisał:

Kupowałem elektronikę w wielu sklepach, za każdym razem dostałem do ręki kartę gwarancyjną przed zakupem.

Shieeet, żyjesz w jakimś pięknym miejscu, bo u mnie jest to niemożliwe, nikt nie daje kart przed zakupem, nie pozwala otworzyć pudła przed zakupem, baaa jak w sklepie pracowałem to też nie pozwalano nam pokazywać takich rzeczy przed zakupem, a dopiero po dokonaniu go...

EOT, bo mi już ręce opadają, ciągnie się ogólne stwierdzenie, że "jak nie wie, to głupi", a ciężko zrozumieć, że nie każdy się zna na technologicznych faktach, nie każdy jest na tyle ogarnięty, aby sprawdzać wszystko w internecie. Masa osób nawet w wieku 18-30lat się nie zna na technicznych zagadnieniach i średnio one ich interesują, kupują fona i on ma działać, a jak się zepsuje, to ma być naprawiony w ramach gwarancji...

  • Like 2
Posted
57 minut temu, Nezumi napisał:

żaden doradca w sklepie Ci o tym nie wspomni

Ojciec ostatnio kupował TV i pan DORADCA powiedział, że OLEDY się nie wypalają i nie mieli jeszcze żadnego zwrotu :D Nie wytrzymałem i parsknąłem. 

  • Like 1
Posted
5 minut temu, galakty napisał:

Nie wytrzymałem i parsknąłem. 

Nie dziw się, jak pracowałem to kazali mi takie rzeczy pomijać lub mówić, że nigdy takich zwrotów nie miałem, wiec to jakieś marginalne przypadki i sztuczny chaos budowany w internecie... A ostatnio jak byłem w sklepie po telefon dla kogoś z rodziny, to koleś w ciuszkach Samsunga usilnie starał się mnie zaciągnąć na dział Samsunga, a na moje "dziękuje, ale nie chce po miesiącu mieć wypalenia" palnął "AMOLED się nie wypala, to idelany ekran, wypalają się te tanie IPSy"... Jak widać, muszą ludzi na takie teksty łapać...

  • Like 2
  • Haha 2
Posted
2 godziny temu, Nezumi napisał:

 "AMOLED się nie wypala, to idelany ekran, wypalają się te tanie IPSy"...

Ciekawe czy miałby tu zastosowanie zwrot z tytułu niezgodności towaru z umową...

Posted
Ciekawe czy miałby tu zastosowanie zwrot z tytułu niezgodności towaru z umową...
Może jakby gościa przycisnąć , żeby podpisał się pod tym.. :D ale wszyscy wiemy, że nie zrobił by tego, jakby pod nos przysunąć mu kartkę hehe

Dostałem maila z mobil_king2, że jutro moje Mi8 blue 6/128 będzie wysłane. Ahhh. Jeszcze 2 dni :D
:)

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Posted
1 godzinę temu, Miodeczek napisał:

Ciekawe czy miałby tu zastosowanie zwrot z tytułu niezgodności towaru z umową...

Nie. Chyba, że go nagrasz lub koleś się podpisze pod własnymi słowami.

Posted

Panowie, to jak to jest z tym wypalaniem, chciałem brać mi mxi2s ale stwierdziłem, ze jak dużo uzywam przedniej kamerki to będzie to idiotyczne non stop obracanie telefonu, no wiec zmiana na mi8,  ale jak czytam o tym wypalaniu, to 1400zł za coś co po 2 miesiącach mi sie wypali to też tak średnio.

Posted
Panowie, to jak to jest z tym wypalaniem, chciałem brać mi mxi2s ale stwierdziłem, ze jak dużo uzywam przedniej kamerki to będzie to idiotyczne non stop obracanie telefonu, no wiec zmiana na mi8,  ale jak czytam o tym wypalaniu, to 1400zł za coś co po 2 miesiącach mi sie wypali to też tak średnio.
Myślę że nic się nie stanie. Ludzie mają ten tel od lipca i nie widać i słychać o wypaleniach

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Posted
9 godzin temu, cieniak napisał:

za coś co po 2 miesiącach mi sie wypali

Na forach na razie cisza w temacie wypalania się Mi8, więc spokojnie, a to już pół roku od premiery. Część osób ma problem z błyskającym ekranem po 3-4msc użytkowania. Przyczyna nieznana.

  • Like 1
Posted



Część osób ma problem z błyskającym ekranem po 3-4msc użytkowania. Przyczyna nieznana.


Tu na tym forum tylko kilka osób. Ogólnie przeglądałem zagraniczne fora. Mały procent puki co. Dużo postów piszą te same osoby

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Posted

Znaczy, zapomniałem sprostować, bo troszku pogadałem i poczytałem en.miui. To nie jest niby błąd hardu, a softu, coś z ciemnymi motywami i AoD. Po zainstalowaniu OLED Saver problem znika, a samo Xiaomi niby pracuje nad łatką. Zrobiłem Edit w temacie o błyskaniu, zapomniałem tutaj :P.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...