mariusz.ur

Użytkownicy
  • Content Count

    1,344
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mariusz.ur last won the day on July 22

mariusz.ur had the most liked content!

Community Reputation

193 Excellent

1 Follower

About mariusz.ur

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday December 23

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!

Recent Profile Visitors

1,493 profile views
  1. Były na początku Mi 5x ze zmodyfikowanym bootloaderem Tissot i wgranym Android One, ale teraz to już mało prawdopodobne aby taki kupić.
  2. A tak z ciekawości, pudełko jest z logo androidone i Mi A1?
  3. Nie napisałeś jakie romy wgrywałeś (Oreo, Pie). Skoro po wpisaniu fastboot oem unlock telefon się zrestartował to sprawdź w trybie fastboot czy nie jest odblokowany - fastboot oem device-info.
  4. @crazeywrecked jak wgrywałeś rom w EDL to zaznaczyłeś wyczyść wszystko?
  5. To, że kupiony w naszym kraju nie oznacza już polskiej dystrybucji. Jaki sklep?
  6. Problemem może być Android Q, Magisk na Androidzie 10 z tego co wiem na chwilę obecną działa tylko na urządzeniach z partycią systemową A/B. Spróbuj tego Zainstaluj Magisk manager na telefonie, zrób patch boot.img.i zainstaluj go w fastboot fastboot flash boot magisk_patched.img fastboot reboot Co do TWRP na globalu bez wgranego Magisk-a to raczej wumagany format data i disable dm-verity
  7. No jak zablokowałeś bootloader z xiaomi.eu to tylko instalacja w EDL. Kupiłeś telefon z odblokowanym bootloaderem co wg mnie nie jest rozsądną decyzją. Teraz przyjdzie Ci zapłacić za to. Masz dwa wyjścia - wysyłka do Micenter albo szukaj kogoś za granicą naszego kraju z autoryzawanym kontem xiaomi. Chińskie wersje telefonów Xiaomi należy odblokować samemu na swoim koncie. W razie zablokowania bootloadera zawsze możesz go odblokować ponownie.
  8. Jeden piksel to może być zbyt mało do uznania gwarancji. Warto spróbować zażądać nowy lub zwrot gotówki.
  9. Nie reaguje w ogóle? Jeśli są problemy z dotykiem po przywróceniu do ustawień fabrycznych to tylko serwis.
  10. No tu się nic nie zmieni. Musisz zalogować się do Wi-Fi i potem podać hasło do konta Xiaomi. Tego się nie da przeskoczyć bez serwisu.
  11. No to wejdź w mi recovery ( przycisk zasilania i pogłaśniania) i zrób wipe data czyli ustawienia fabryczne. Stracisz wszystkie dane, ale może pomoże. I tak nie masz zbyt wiele opcji. Jeśli wipe data nie pomoże to skorzystaj z gwarancji
  12. No musisz zalogować się do sieci wi-fi, potem powrót do aktywacji konta. Wpisz hasło jakie ustawiłeś dla konta Xiaomi.