Jump to content

Trendkiller

Użytkownicy
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Puck/Władysławowo

Dodatkowe

  • Smartfon
    POCO X3 NFC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Trendkiller's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Hej, W niedzielę uświadczyłem, po raz pierwszy, "zaniku" karty SIM. Poprzez "zanik" mam na myśli to iż telefon wskazuje brak karty SIM w slocie. Myślałem, że jest to nieprawidłowa oznaka braku sygnału, gdyż znajdowałem się w totalnym wygwizdowie :P. Po jakimś czasie zaczęło działać. Problem jednak pojawił się ponownie i zwaliłem to na zużytą kartę SIM, gdyż po jej wyjęciu widać było ślady po wkładaniu. Dzisiaj otrzymałem duplikat karty SIM i niestety problem stale się pojawia. Zanika w momencie gdy docisnę dolną część tacki (obok gniazda na igłę). Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Czy takie coś obejmuje gwarancja? Może macie jakie domowe metody na naprawę (np. pryśnięcie tzw. "kontaktem")? Z góry dzięki i pozdrawiam!
  2. To ja też podpytam o jedno z wcześniejszych etui. Czy ktoś korzysta z tego: https://de.aliexpress.com/item/1005001587319376.html ? Jak z wytrzymałością i jakością wykonania? Jest możliwość wstawienia fotek jak to wygląda w rzeczywistości? Te rendery na stronie sklepu, wyglądają aż za dobrze
  3. Dzisiaj telefon odebrany i wszystko działa i ewidentnie jest to mój aparat. Miał kilka znaków szczególnych , więc na pewno go nie wymienili, tylko tak jak było to napisane w systemie gwarancyjnym. Muszę powiedzieć, że zrobili to całkiem szybko. EDIT: Małe sprostowanko, nie sprawdzili mojej ładowarki i kabla, bo na nim ciągle nie ładuje telefonu, ale to już tam pikuś - inne ładowarki działają. Nawet nie wiem czy kabel podlega gwarancji.
  4. No właśnie też mnie to zastanawia, czy w ogóle to zrobili. Szczególnie w kontekście wcześniejszych problemów z "xiaomi.com.pl". Telefon wysłałem dokładnie 1 lipca. Dzisiaj dostałem smsa, że wysłali kurierem i prawdopodobnie jutro do mnie dojedzie, dam znać co i jak.
  5. Dzisiaj dostałem aktualizację statusu. I wysłano... Jestem mocno ciekaw.
  6. @zolty83 No ja wysłałem w sobotę i do czwartku była cisza, więc napisałem maila do nich z zapytaniem czy doszedł i jak długo będzie na gwarancji. Jakiś czas potem, dostałem maila z ich systemu gwarancyjnego, że mój telefon został wprowadzony systemu. Z tego co jest tam napisane to czas realizacji gwarancji to 21 dni. Ogólnie wątpię by go naprawili, tylko: nie uznają tej reklamacji (uszkodzone wejście słuchawkowe, microusb i prawdopodobnie czujnik światła) lub przyślą nowy aparat.
  7. Też musiałem wysłać do nich telefon na gwarancję bo padło mi gniazdko słuchawkowe, microUSB i prawdopodobnie czujnik światła. Na początku napisałem do nich maila, jak rozpatrzą moją reklamację skoro mimo posiadania od nich maili potwierdzających zakup, to jednak link do pobrania faktury nie działa. Zacytuję to co mi odpisali:
  8. A ja mam inne pytanie, a nie chcę zaśmiecać forum nowym wątkiem. Czy taka usterka kwalifikuje się na gwarancję?
  9. Wersja MIUI: MIUI Global 7.5 (stabilna) 7.5.4.0 (LHOMIDE) Posiadany smartfon: Xiaomi Redmi Note 3 Pro 2/16 (Snapdragon 650) Jakim użytkownikiem jesteś? Początkujący Opis znalezionego błędu Podczas uruchamiania aplikacji do słuchania podcastów (Podcast Addict lub Pocket Casts) i działania w tle, wyłączają się. Zdarza się to najczęściej wraz z innymi aplikacjami działającymi w tle, a najrzadziej gdy zamknę inne procesy. Uprawnienia dla aplikacji dałem jak największe, niestety nie rozwiązuje to problemu. Jak dla mnie wygląda to na problem z zarządzaniem pamięcią RAM lub procesami w tle, ale mogę się mylić. Pozdrawiam
  10. Ja mam zainstalowane Globalnej. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  11. Ja dostałem dziś swój telefon (Redmi Note 3 Pro 2/16). Dokładnie po 14 dniach od złożenia zamówienia i zerowym kontakcie telefonicznym i mailowym (tutaj odpisali mi 1 raz!). Najzwyczajniej w świecie sprzedawali telefony, których nie mieli aktualnie na stanie, ale to w żaden sposób ich nie usprawiedliwia. Nie polecam. A co do samego telefonu to ma wgrany Global. Pozdrawiam
  12. Również dostałem potwierdzenie, że zostało zrealizowane, ale brak numeru przesyłki.
  13. Napisałem do PayU, że chcę zwrotu pieniędzy.
  14. Napisałem już jednego maila do PayU i odpisali mi, że skontaktowali się managerem sklepu i że dają 7 dni na ustosunkowanie się do mojego zażalenia. Po tych 7 dniach mam się ponownie do nich odezwać, termin mija jutro.
×
×
  • Create New...