Francis

Użytkownicy
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Francis

  • Rank
    Zaawansowany

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi5S 64GB, Mi5 32GB

Recent Profile Visitors

378 profile views
  1. Francis

    Case

    Wg mojej wiedzy tylko czarny.
  2. Francis

    Case

    Rugged Armor
  3. Francis

    Case

    W kwestii Spigena bardzo dziękuję (zbiorczo) za opinie. Zaryzykuję. Gestów i tak nie wykorzystuję. Bardziej zależy mi na ochronie telefonu.
  4. Francis

    Case

    Witajcie, Czy jest wśród Was posiadacz etui do Mi9 serii Rugged Armor od Spigena? Poszukuję wrażeń stricte użytkowych. Spigena znam i cenię sobie markę, ale moje doświadczenie z ich produktami zakończyłem za czasów iPhone 5S. W modelach Xiaomi bardzo ceniłem sobie Nillkina oraz Ipaky. Jako, że Mi9 to istna "patelnia" (rozmiarowo) to przeskok wielkości względem Mi5 oraz Mi5S (a także służbowego Redmi 5) będzie zauważalny, dlatego chętnie posłucham wrażeń od strony użytkowej dla powyższego modelu Spigena.
  5. Francis

    Mi 9 - pytania ogólne - watek zbiorczy

    Witajcie, Mi9 w wersji 6/128 Black Piano zamówiony w x-kom. W oczekiwaniu na dostawę szukam dobrego etui i szkła ochronnego. O ile w kwestii etui to od zawsze marka Spigen nie budzi moich wątpliwości o tyle w szkłach dla tego modelu zupełnie się nie orientuję. Do poprzednich Mi5 i Mi5S kupowałem kilka sztuk tanich 9H i było OK. U Januszy z Allegro jest już wysyp wszelakich szkiełek, a mnie osobiście kusi Mocolo TG, które jest wykonane z prawdziwego szkła AGC Asahi Glass. Ma już ktoś z Was doświadczenie z ochroną ekranu Mi9? Nie chcę ryzykować z zakupem tandety, która albo nie będzie pełnowymiarowa, albo nie będzie idealnie przylegać. Pomożecie?
  6. Witajcie, Szczerze mówiąc nie wiem w jakim celu było stworzenie przez dev najnowszej wersji Oreo dla naszych 5S. Naprawdę społeczność pragnęła wersji MIUI 10.1? 2 dni temu wpadła mi aktualizacja, bezwiednie kliknąłem aktualizację i od tego momentu telefon zachowuje się jak najtańszy, chiński badziew za 200 zł z Allegro. Mega input lag, wolne wczytywanie stron w Chrome, strasznie lagujący Messenger, topornie działający WhatsApp. Byłem mega zadowolony z Global Romu, po aktualizacji zawsze wszystko działało bez zarzutu. Sielanka trwała prawie 2 lata. Nie będę czekać do poprawek, bo te mogą nie nadejść. Odblokowuję łobuza i definitywnie przesiadam się na wersję eu MIUI 9.0. PS. Szczerze zastanówcie się czy chcecie przechodzić na MIUI 10.1 - w mojej ocenie obecna wersja tego romu dla Mi5S to niewypał. Szkoda nerwów.
  7. Francis

    PL-GSM-PL

    Na razie leci ustawowe 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Otrzymałem jak na razie informację, że telefon został przekazany do "ekspertyzy". Czekam. Poinformuję o wyniku reklamacji. Co do zakupu na Allegro - jest bardzo wielu uczciwych Sprzedawców oferujących wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne, poczytaj ten dział. Telefon naprawiony po 22 dniach, jednakże komunikacja to istna męka. Telefon ponownie zaczął wariować - ekran samoistnie się rozjaśnia i wyciemnia. Potrafi całkowicie się przyciemnić, że nic nie idzie zrobić. Ręce opadają. Update -> Po regulaminowych 14 dniach od reklamacji propozycja sklepu o wymianie na nowy Mi5S 64GB w ramach dbałości o dobro Klienta PL-GSM-PL chyba czyta ten dział
  8. 9 miesięczny Mi5 32GB zaliczył "padaczkę". Objaw .. podczas przeglądania zawartości SMS-ów wyświetlacz mrugnął kilka razy pod rząd, zaświecił dłużej na 5-6 sekund i zgasł na AMEN. Przy przycisku HOME mrugają dwie diody (z lewej i prawej strony). Po wyładowaniu telefonu i ponownym naładowaniu telefon nie daje się uruchomić. Poleciał do Sprzedawcy w ramach reklamacji.
  9. Francis

    PL-GSM-PL

    Odświeżam temat z uwagi na fakt, że po 9 miesiącach od zakupu całkowicie (nagle i bez wcześniejszych symptomów) "umarł" zakupiony u tego sprzedawcy Mi5 32GB. Rozpocząłem procedurę reklamacji na zasadach rękojmi (wady ukryte). Oczywiście kontakt e-mailowy nieskuteczny, telefonów kontaktowych nadal brak w aktualnych ofertach sprzedażowych, brak odpowiedzi na mój wniosek o przesłanie wytycznych względem procedury reklamacyjnej. Pomimo widocznego logowania się użytkownika www_PL-GSM_pl na konto Allegro - brak kontaktu. Mimo to zgodnie z postanowieniami zawartymi w zakładce sprzedającego, wysłałem dzisiaj uszkodzony telefon do siedziby Sprzedawcy kurierem DPD (na własny koszt). Jestem ciekaw formy rozwiązania problemu. Z uwagi na fakt, że korzystam z prawa rękojmi w związku z wadą ukrytą (najlepsza forma reklamacji, o której wielu zapomina) skrupulatnie będę przyglądać się procedurze reklamacji i postępowaniu sprzedawcy (skutecznie potrafię dochodzić praw Konsumenta) o czym Was poinformuję. Szlag mnie już trafia, bo weź tu człowieku coś zaradź z niesprawnym urządzeniem jak kontakt ze Sprzedawcą zerowy. Czytając poprzednie niepochlebne opinie o tym sprzedawcy, który ma w zwyczaju odrzucać roszczenia reklamacyjne oraz z uwagi, że egzemplarz, który uległ usterce nie posiada ani jednego widocznego śladu używania (etui IPAKY, szkło ochronne 9H) i dbany był z należytą starannością przed zapakowaniem do przesyłki wykonałem dokładną dokumentację zdjęciową telefonu, aby nie zarzucono mi uszkodzenia mechanicznego, którego w moim przypadku brak.
  10. Francis

    Przesyłka z Chin a podatek VAT

    Polski celnik to pewnie po Rosyjsku, wiesz
  11. Francis

    Ostrzeżenie o sprzedawcy

    Wszystkich Januszy Allegrowego biznesu poznacie po obsłudze roszczenia reklamacyjnego
  12. Francis

    Przesyłka z Chin a podatek VAT

    Tak, głównie niespełnianie standardu CE. Niektórym jednak się udaje i nie każdy UC to weryfikuje (jeszcze).
  13. Francis

    aze.com.pl - opinie o sklepie

    Odpowiedziałem w kontekście poprzednich komentarzy, spokojnie
  14. Francis

    aze.com.pl - opinie o sklepie

    Dlatego cały czas mnie interesuje ten fakt. Straciłem już koszty wysyłki, bo mi DHL cofnął sprzęt (brak CE) - majfrend mnie oszukał, kasę odzyskałem minus koszty przesyłki zwrotnej. Drugim razem musiałem pokazywać stosy papierów (szło przez Pocztę Polską), na szczęście produkt był w wersji International. Odpuściłem import prywatny i żyjąc w głębokim przeświadczeniu, że w Polsce kupię wersję zgodną z wymogami oniemiałem kiedy przy trzecim zakupie dla rodziny Janusz Allegro sprzedał mi Mi5 w wersji CN i naklejką wydrukowaną na drukarce atramentowej Po dziś dzień setki sprzedanych urządzeń wszelakiej maści, które zgodnie z dyrektywą nie mają prawa być dopuszczone do obrotu na terenie UE. Jak Oni walą w rogi celników, że im to puszczają do obrotu? Czary? W pracy zajmuję się certyfikacją CE (maszyny CNC), wiem jakie obostrzenia mają producenci oraz importerzy, a tutaj rynek jest praktycznie zawalony chińczykami. Nikt nie ma nad tym kontroli? Po co ta cała afera z kontrolą przesyłek osób prywatnych kiedy Janusze mają wolne pole? Nie wspomnę co grozi Januszowi jeśli sprzedany przez niego "chińczyk" ma podrobioną deklarację...
  15. Francis

    ProLine - opinia

    Mylisz się, Fedex, UPS również mają swoich celników. Odprawę robi ten spedytor, którego majfrend ma w ofercie czyt. dana firma kurierska. PS. Akurat DHL najbardziej weryfikuje certyfikację