Jump to content

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Recommended Posts

Napisałem że jeśli do piątku ktoś się ze mną nie skontaktuje telefonicznie to rezygnuje z zamówienia. Oczywiście nie muszę dodawać że nikt nie zadzwonił ani nawet maila nie napisał. Więc napisałem że rezygnuję efekt był taki że dostałem maila z dpd że idzie paczka, której oczywiście już nie mam zamiaru odbierać. Generalnie nie polecam sklepu gdyż nie wyobrażam sobie ewentualnej reklamacji towaru w sklepie w którym mam wrażenie że piszę z robotami. Całe szczęście że zamówiłem za pobraniem i przypadkiem natknąłem się tutaj na opinie o sklepie, które niestety są zgodne z prawdą. Ze swojej strony mogę polecić http://fostertechnologies.pl/ gdzie koniec końców telefon wyszedł mi taniej gdyż odebrałem go osobiście i jeszcze dostałem rabat na hasło miui polska. Do tego mili i pomocni ludzie tam pracują i przede wszystkim mam pewność że istnieją naprawdę :P 

Link to comment
Share on other sites

Z resztą... wysłałem zawiadomienie do UOKiKu, czekam na odpowiedz.

UOKIK nie zajmuje się indywidualnymi sprawami... Trzeba było jeszcze do NIK I KNF iść. Odeślą Cię do RPK, bo to on jest od tego. Warto najpierw sprawdzić, do kogo można się skarżyć.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

45 minut temu, Naberius napisał:

UOKIK nie zajmuje się indywidualnymi sprawami... Trzeba było jeszcze do NIK I KNF iść. Odeślą Cię do RPK, bo to on jest od tego. Warto najpierw sprawdzić, do kogo można się skarżyć.

Napisałem po e-mail podany dla konsumentów indywidualnych na stronie UOKiK. Szukasz dziury w całym. Jak ktoś napisze "poszedłem na policję" to też mu zarzucasz, ze nie poszedł na policję, tylko co najwyżej do jednego z pobliskich komisariatów? 

Link to comment
Share on other sites

Dnia 24.07.2016 o 08:30, Kojotass napisał:

Keleos - Pisałem tam wcześniej o żalach po DWÓCH dniach o zakupu, rozumiem sytuacje jak Twoja, że czekasz już dłuuuugo... Chyba, że w pierwsze dni swojego nieudanego zakupu skrobałeś mail za mailem z dziwnymi pytaniami.

Ale poczytajcie forum i większość jest napisana przez ludzi, którzy wyciągnęli kasę na swojego wymarzonego smartfona ;-) kupili go po najniższej linii oporu (chodzi mi głównie o cenę) i  najlepiej żeby teleportował się on w ich ręce w ten sam dzień :-) Naprawdę ciężko to się czyta...

ps: do super ultra Moderatora: konfidentów nie zniosę i nikt mnie nie przekona by było inaczej :-P

 

//Nezu: Widać, czytanie regulaminu boli, jak tak dalej pójdzie, to na forum niewiele popiszesz, za obrażanie i prowokowanie lecą ostrzeżenia i sobie uważaj co chcesz, ale ubieraj to w słowa kulturalne i jasne, polecam także wrócić do szkoły na lekcje języka polskiego i matematyki, nie po "najniższej linii oporu" lecz "po linii najmniejszego oporu", jak linia może być "niska"? Linia jest ciągła, nieskończona, więc nie może być ani niska, ani mała, ani krótka... 

 


Panie moderator (nie przez przypadek napisałem z małej litery), a co pan się tu mnie uczepił, że tak się zapytam??? Czyżbyś był miłośnikiem Pokemonów, czy konfidentów, że Cię tak uraziły moje słowa? Bo nie mogę jakoś się dopatrzyć obrażania w moim tekście :-)

A po najniższej linii będę pisał, bo mi się tak podoba i możesz sobie "Miodkować" jeżeli rozumiesz o co mi chodzi :-P Twoja sprawa, forum Pana Miodka to nie jest... ani matematyczne zresztą, a opinię o sklepie i kupujących w nich "dzieciach" mam prawo napisać.

A nawiasem mówiąc, może się po prostu nie nadajesz się do moderowania tego forum, bo to nie ja prowokuję tylko właśnie TY!  ale to zbadam w inny sposób, u osób bardziej kompetentnych niż pan, panie superultramoderator :-)

PEACE!

 

Link to comment
Share on other sites

Kojotass, mógłbyś skończyć z kręceniem tej gównoburzy? : P Wyszalej się w jakimś barze albo przynajmniej hydeparku, jeśli preferujesz dramy internetowe. To nie pan moderator się do ciebie przyczepił (nie przez przypadek napisałem z małej litery), ale ty do wszystkich tu zebranych już na samym wstępie właściwie bez powodu. Każdy jest szczęśliwy, że dostałeś upragniony gadżet zaledwie po 4-ech dniach oczekiwania, ale część z nas tu zebranych czeka już drugi tydzień i nie może doprosić się nawet o kontakt z usługodawcą, więc atmosfera jest lekko podminowana. Rekordziści przebili już okres miesiąca, więc nie jest do końca tak kolorowo jak tobie się wydaje, że jest i żaden wielki sukces tego nie tłumaczy. Zachowujesz się jak małe, złośliwe dziecko, które dostało najnowszej generacji zabawkę poza kolejką a teraz lata od jednego zmęczonego oczekiwaniem człowieka do drugiego i na siłę truje im o cierpliwości i sprawiedliwości. Nie masz nic sensownego do powiedzenia to po prostu przestań się udzielać, bo to żenujące w jaki sposób próbujesz zabłysnąć - nie wiem tylko w sumie przed kim i po co.

Cheers.

Edited by Pusz3k
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Pusz3k napisał:

To nie pan moderator się do ciebie przyczepił (nie przez przypadek napisałem z małej litery), ale ty do wszystkich tu zebranych już na samym wstępie właściwie bez powodu.

Chyba Cię ponosi trochę. Z tego co widzę to kolega Kojotass zwrócił tylko uwagę na gimbazę spamującą ich skrzynkę pocztową. I sądzę że nazwanie ich "dzieciaczkami" nie było żadną obelgą, tylko zwróceniem uwagi na absurd ich działań. W żaden sposób nie ujmując jednak osobom faktycznie mającym problemy z otrzymaniem towaru.

Ani ja ani on nie bronimy sprzedawcy, bo (jak już tu pisałem) ma wiele na sumieniu. Uważam jednak, że reakcja kolegi Nezumi jest cokolwiek nadgorliwa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Pusz3k napisał:

Kojotass, mógłbyś skończyć z kręceniem tej gównoburzy? : P Wyszalej się w jakimś barze albo przynajmniej hydeparku, jeśli preferujesz dramy internetowe. To nie pan moderator się do ciebie przyczepił (nie przez przypadek napisałem z małej litery), ale ty do wszystkich tu zebranych już na samym wstępie właściwie bez powodu. Każdy jest szczęśliwy, że dostałeś upragniony gadżet zaledwie po 4-ech dniach oczekiwania, ale część z nas tu zebranych czeka już drugi tydzień i nie może doprosić się nawet o kontakt z usługodawcą, więc atmosfera jest lekko podminowana. Rekordziści przebili już okres miesiąca, więc nie jest do końca tak kolorowo jak tobie się wydaje, że jest i żaden wielki sukces tego nie tłumaczy. Zachowujesz się jak małe, złośliwe dziecko, które dostało najnowszej generacji zabawkę poza kolejką a teraz lata od jednego zmęczonego oczekiwaniem człowieka do drugiego i na siłę truje im o cierpliwości i sprawiedliwości. Nie masz nic sensownego do powiedzenia to po prostu przestań się udzielać, bo to żenujące w jaki sposób próbujesz zabłysnąć - nie wiem tylko w sumie przed kim i po co.

Cheers.

Kolejny od tzw. gównoburzy, ale czytałeś te ponad 30 stron forum przynajmniej, bo ja się przemęczyłem i wiem co piszę:-) A mowa tu o parodniowej panice, że sprzętu nie otrzymałem... A prawo rynku mówi, tam gdzie jest dużo zamówień, jest też sporo pomyłek. Nie myli się tylko ten, co nic nie robi (nie ma klientów).

Wzrusza mnie twa historia i łączę się w bólu nad wyczekiwaniem, ale już paręnaście postów ktoś napisał, że nikt się nie rejestruje tutaj, aby pochwalić sklep! A ja właśnie to zrobiłem, tylko takie zawistne (cenzura) jak ty, którzy mają ból (cenzura), że ktoś otrzymał to co zamówił, a TY nie, Tworzą opinię o takich sklepach.

I nie dziwcie się, że tak mało ludzi chwali takie sklepy, bo ten kto odebrał i cieszy się sprzętem nie będzie się przepychał z takimi jak ty "kolego"

PEACE!

Link to comment
Share on other sites

@Ahr, imho Kojotass rzuca się bez powodu. To nie jest normalne i poza właśnie gimnazjum dawno większych pozerów i cwaniaków nie widziałem.

@Kojotass, nie jesteśmy żadnymi "kolegami" więc już na wstępię grzecznie po proszę, abyś odbił ;) I tak, przeczytałem cały wątek. Poza jednostkowymi przypadkami, większość osób naprawdę swoje odczekała.

Nikt nie rejestruje się tutaj, aby chwalić ten sklep, bo nie ma tu czego chwalić. Chłopaki działają już od dłuższego czasu, więc mogli zadbać o dobrej jakości obsługę klienta - nie zrobili tego, więc jest to ich zaniedbanie. Jeśli jakaś restauracja zgarnia 2 dobre opinie na 10 to proste, że z niej nie korzystasz. Tak samo jest i w tym przypadku. Tobie się udało i fajnie, 9 innym osobom nie.

Ja jestem człowiekiem z natury bardzo cierpliwym i nie miałbym nic do chłopaków prowadzących sklep o ile tylko zachowaliby na tyle wiele przyzwoitości, aby nie kłamać w tych trzech kwestiach jakimi są: 1) stan towaru w sklepie, 2) czas realizacji poszczególnych etapów zamówienia (co opisali we własnym regulaminie sklepu), 3) kontakt ze sklepem. Wybacz mi, że jako klient wykładający kasę mam czelność interesowania się tym, co się z tymi pieniędzmi tak naprawdę stało/dzieje ;) 

I wypraszam sobie te chamskie uwagi kierowane w moją stronę. W żadnym wypadku nie jestem zawistny i poza rzetelnymi, i obiektywnymi opiniami na temat sklepu nie posiłkowałem się żadnymi złośliwymi epitetami w jego kierunku ani też nie tworzę mu czarnego PR'u. To Ty masz tutaj ból d#@y o to, że ludzie mają własne zdanie. Prujesz się do większości z tu zebranych bez powodu i uważasz się za autorytet w kwestiach opiniotwórczych, chociaż tak naprawdę nie masz niczego sensownego do powiedzenia. 

Poza tym sklep ten zgarnia generalnie marne noty od klientów w internecie, więc wydaje mi się, że gdyby każdy kto odebrał od nich sprzęt i po tygodniach wyczekiwania z zerowym kontaktem z ich strony w końcu wytchnął z ulgą po otrzymaniu zamówienia tu zajrzał, to ten wątek miałby drugie tyle stron, z czego większość byłaby podobnej maści i treści co obecnie już zebrane.

Osoby, które tu się udzielają po prostu chcą się upewnić co do tego, czy towar na pewno do nich dojdzie. Część ludzi wybiera opcję z przelewem, więc nie mają tego przywileju aby zwyczajnie zamówić towar gdzie indziej i nie przyjąć spóźnionego o miesiąc kuriera od satnetu, i skoro jest to temat z opiniami o właśnie tym wybranym sklepie, to próbują dowiedzieć się o tym jak on działa. W tym wypadku nie interesuje mnie wcale to, że niewielka tylko część spośród bazy klientów xiaomi.com.pl udziela się właśnie tutaj a reszta czeka spokojnie w domowym zaciszu, bo jako wolny człowiek mam prawo do wolności słowa i do tego, aby sie na tego typu forach udzielać. Jeśli coś Ci się nie podoba, to zapraszam do Turcji. Może Erdogan doceni Twoje dyktatorskie zapędy ;) 
 

Edited by Pusz3k
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, ahr napisał:

Chyba Cię ponosi trochę. Z tego co widzę to kolega Kojotass zwrócił tylko uwagę na gimbazę spamującą ich skrzynkę pocztową. I sądzę że nazwanie ich "dzieciaczkami" nie było żadną obelgą, tylko zwróceniem uwagi na absurd ich działań. W żaden sposób nie ujmując jednak osobom faktycznie mającym problemy z otrzymaniem towaru.

Ani ja ani on nie bronimy sprzedawcy, bo (jak już tu pisałem) ma wiele na sumieniu. Uważam jednak, że reakcja kolegi Nezumi jest cokolwiek nadgorliwa.

Bo widzisz tylko to, co ja poprawiłem tak, aby post nie godził w regulamin, wcześniejsza wersja była dużo bardziej obraźliwa i prowokująca, ale co tam, to ja jestem winny, mogłem zostawić jak było i po prostu pozwolić na rozpętanie wojny między nim, a 30 innymi userami, którzy zostali przez sklep oszukani, a do tego obrażeni przez niego, ale co tam, niech wam będzie, moja wina :).

 

24 minuty temu, Kojotass napisał:

Kolejny od tzw. gównoburzy, ale czytałeś te ponad 30 stron forum przynajmniej, bo ja się przemęczyłem i wiem co piszę:-) A mowa tu o parodniowej panice, że sprzętu nie otrzymałem... A prawo rynku mówi, tam gdzie jest dużo zamówień, jest też sporo pomyłek. Nie myli się tylko ten, co nic nie robi (nie ma klientów).

Wzrusza mnie twa historia i łączę się w bólu nad wyczekiwaniem, ale już paręnaście postów ktoś napisał, że nikt się nie rejestruje tutaj, aby pochwalić sklep! A ja właśnie to zrobiłem, tylko takie zawistne (cenzura) jak ty, którzy mają ból (cenzura), że ktoś otrzymał to co zamówił, a TY nie, Tworzą opinię o takich sklepach.

I nie dziwcie się, że tak mało ludzi chwali takie sklepy, bo ten kto odebrał i cieszy się sprzętem nie będzie się przepychał z takimi jak ty "kolego"

PEACE!

A nie można było po prostu napisać: "Dostałem towar w 4dni, poczekajcie, nie panikujcie po 2-3dniach, bo regulamin mówi xxxxx"? Trzeba było wyjechać z "dzieciaczkami", "pieniążkami rodziców", "konfidentami", "gimbazą" i całą resztą? Ty zacząłeś wojnę, nie ja, ja jedynie Twój post zedytowałem tak, aby był zgodny z regulaminem tego forum, czyli nie prowokował nikogo do wojenki, do niepotrzebnych dyskusji, nie obrażał, nie zmieniłem sensu wypowiedzi, a jedynie ją złagodziłem, a ty zamiast przytaknąć, że tak, poniosło Cię, to jeszcze na mnie naskoczyłeś, baaa, poleciałeś na skargę do Acid'a bo zuy moderator Cię upomniał, jak on w ogóle śmiał?! Pisz sobie co chcesz, ale pamiętaj, ze regulamin forum jest po to, aby go przestrzegać, chcesz wyrazić swoją opinię, to to zrób w sposób nie obrażający innych userów! Ja się tutaj nie mam zamiaru z Tobą dalej przepychać, będę robić dalej to, co do mnie należy, a to czy będziesz dalej pędzić i skarżyć się, wołać prawników, czy kogo tam chcesz, średnio mnie obchodzi, regulamin jest prosty i krótki i daje na prawdę sporo swobody, a że nie potrafisz tych kilku punktów przestrzegać to już nie mój problem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dnia 21.07.2016 o 13:46, Azazello napisał:

Witam

Tak samo jak większość czekam za zamówienie: R3 + RN3pro + dodatki

8/07/2016 Złożone zamówienie oraz wpłata przez PayU

14/07/2016 Faktura oraz potwierdzenie zrealizowania... (tylko nie wiem czego)

18/07/2016 Moje pierwsze ponaglenie mailowe sprzedawcy - bez odzewu

20/07/2016 Mail do sprzedawcy z żądaniem zwrotu gotówki

20/07/2016 Mail do PayU z prośbą o zwrot pieniędzy.

Do tej pory dalej brak reakcji ze strony sprzedawcy, ale patrząc po Waszych mailach widzę że jest nadzieja.

Ciąg dalszy

21/07/2016 Info od DPD o nadaniu przesyłki

22/07/2016 Doręczenie przesyłki, Ale...

  • Brak szkiełka do jednego z telefonów "Szkło poślemy pocztą ;) "
  • Otrzymałem RN3 a zamawiałem RN3pro  :(

25/07/2016 Napisałem do nich aby wysłali mi RN3pro a wtedy im odeślę RN3, podałem również telefon kontaktowy, jednak w pozytywne załatwienie sprawy wątpię. Zapewne zaproponują mi zwrot gotówki ~70 zł

35 minut temu, Kojotass napisał:

Kolejny od tzw. gównoburzy, ale czytałeś te ponad 30 stron forum przynajmniej, bo ja się przemęczyłem i wiem co piszę:-) A mowa tu o parodniowej panice, że sprzętu nie otrzymałem... A prawo rynku mówi, tam gdzie jest dużo zamówień, jest też sporo pomyłek. Nie myli się tylko ten, co nic nie robi (nie ma klientów).

Wzrusza mnie twa historia i łączę się w bólu nad wyczekiwaniem, ale już paręnaście postów ktoś napisał, że nikt się nie rejestruje tutaj, aby pochwalić sklep! A ja właśnie to zrobiłem, tylko takie zawistne (cenzura) jak ty, którzy mają ból (cenzura), że ktoś otrzymał to co zamówił, a TY nie, Tworzą opinię o takich sklepach.

I nie dziwcie się, że tak mało ludzi chwali takie sklepy, bo ten kto odebrał i cieszy się sprzętem nie będzie się przepychał z takimi jak ty "kolego"

PEACE!

Zakupiłem już setki produktów przez internet i jeszcze nigdy nie trafiłem na tak beznadziejny sklep. Zdarzały mi się reklamacje, zwroty, opóźnienia ale zawsze był jakiś kontakt oraz w takich sytuacjach pojawiało się słowo "przepraszam", a ten sklep do tego nie dorósł.

 

Edited by Azazello
Link to comment
Share on other sites

Macie sporo racji, ale też ją potrafię zrozumieć kogoś komu przy zamówieniu 3 powebankow przysyła się 1 i nie ma jak skontaktować się ze sklepem itp. Ja zamawiając w tym sklepie widziałem ten temat a mimo to zamówiłem. Sklep wyrobił się w terminie.

A z tym rejestrowaniem się żeby napisać że wszystko przebiegło prawidłowo to ciężko mi jakoś zrozumieć, ale OK

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, b0nias napisał:

20 lipca zamowilem telefon mi4 i zaplacilem z gory na razie zero odzewu ze strony sklepu... Nawet brak faktury, potwierdzenia. Mija 6dzien...

Z tego co widzę, to mi4 już nie mają w "magazynie" to prawdopodobnie sobie poczekasz. Ja 21 lipca zamówiłem u nich mi4c i z góry zapłaciłem przelewem, status jest "Wstrzymane (oczekujące na płatność)", a że od jutra do piątku mają wolne, to poczekam sobie pewnie do przyszłego miecha.

edit. Zmienił mi się status na "W trakcie realizacji"

Edited by venexus
Link to comment
Share on other sites

Ja zamawiałem 22 lipca i MI4 było jeszcze na stanie. Teraz już faktycznie nie ma. Oczywiście ze sprzedającym nadal brak kontaktu a chciałem jedynie się dowiedzieć kiedy zamówienie będzie zrealizowane ponieważ na początku sierpnia wyjeżdżam i nawet fizycznie nie będzie kto miał odebrać przesyłki. Gdyby sprzedający poinformował, że zostanie zrealizowane później to bym po prostu odstąpil od umowy i zamówił gdzie indziej... Ehh... Takie rzeczy tylko w Polsce. Nawet zamawiając z Aliexpress jest tysiąc razy lepszy kontakt ze sprzedającym - pisali nawet z zapytaniem czy przesyłka dotarła i czy wszystko jest ok.

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Do zakupu w tym sklepie przekonały mnie: niskie ceny jak na nasze realia, dobrze wykonana strona, informacja o dostępności towaru drogą mailową oraz dobrze i jasno napisany regulamin. No i to, że poszukują kogoś do pracy, z wyszczególnieniami, co świadczy samo o tym, że mają dużo zamówień, sklep jest popularny i rozwija się.

No więc tyle na wstępie o sklepie. Teraz historia mojego zamówienia, którą postaram się zaktualizować jeżeli coś się zmieni :)

20.07 przyszła mi informacja zwrotna na maila: towar jest już dostępny w sklepie. Grafitowy Redmi Note Pro 3, na stanie, 211 komentarzy u nich, z tych świeżych (tj. od maja) wszystko wygląda ok, kontakt średniej jakości ale jakoś tam odpowiadają - są konkurencyjne ceny więc i dużo zamówień, co daje mało czasu na odpowiedzi a więcej na pracę. Zamówiłem telefon, zapłaciłem za pomocą PayU, minęła godzina i przyszła mi wiadomość na skrzynkę że zamówienie jest w trakcie realizacji. No to nic tylko czekać. Ze stanu zniknęło dopiero na dzień następny więc powinno być dobrze.

W międzyczasie - po zapłacie i potwierdzeniu - doczytałem więcej na temat tego sklepu, że kontakt kiepski, że długie terminy realizacji, jednak mi się jakoś specjalnie nie śpieszy z takimi rzeczami, jak przyjdzie do dwóch tygodni to będę zadowolony, praktycznie to samo co z Chin, tyle że bez nerwówki pt. "a może wwalą akcyzę?".

W piątek, 22.07 nowa informacja na ich stronie: przenosiny sklepu. I tutaj troszeczkę się przestraszyłem. Bo co z zamówieniami które mają status "w trakcie realizacji", takimi jak te moje dla przykładu? Ale przecież to nie jest koniec świata, nie zabiorą pieniędzy i nie uciekną na Filipiny czy gdzie tam (zresztą wszystko idzie odzyskać w tych czasach). Co prawda wystosowałem do nich maila z zapytaniem o to, czy terminy realizacji na sprzęt zamówiony przed 22.07 nie zostaną jakoś przedłużone, no ale sztampowo dostałem z automatu "skrzynka jest pełna, czas oczekiwania do 72 godzin". Niech chłopaki robią, wgrywają, wysyłają, byleby przyszło.

 

I tutaj kilka pytań do Was, forumowicze. Czy ktoś kojarzy jakieś sytuacje, że zamówiony telefon w ogóle nie przyszedł do kupującego? Tak jak pisałem - 14 dni realizacji jeszcze rozumiem, w niektórych przypadkach było to miesiąc. Ale czy w ogóle nie przyszedł? Przekopałem się przez ten temat (nie ukrywam - powierzchownie, żeby się nie nakręcić że będzie wszystko źle i tak dalej) i nie zauważyłem czegoś takiego.

Jak myślicie, czy jest realna szansa, że telefon zamówiony w dniu 20.07 zostanie wysłany gdzieś do końca tego tygodnia mimo ich przeprowadzki?  Jakoś nie czuję się nabity w butelkę jak na razie, Rzecznik praw konsumenta w razie czego też się tym zajmuje, PayU jest swojego rodzaju potwierdzeniem wpłaty więc tutaj się nie ma co bać.  Jedyne co jest w tym wszystkim niesmaczne to brak realnego kontaktu ze sprzedawcą.

Edited by Kicksaw
Link to comment
Share on other sites

zamówiłem mi4c 19 lipca, płatność z góry przez payu. Do dziś żadnego odzewu, zero kontaktu. tylko mail automat po wysłaniu przelewu, że oczekuje na realizacje bla bla bla.... Zero wiadomości od inpostu więc nic a nic się nie dzieje. Wg ich regulaminu mieli 5 dni na wysyłkę, więc wyskrobałem wiadomość o realizacji tegoż oto zamówienia z dniem jutrzejszym. Jeśli jutro nie otrzymam żadnej wiadomości wystosuje im pismo w wersji pisanej i zgłoszenie na policje :) A pomyśleć, że w sobotę byłem na mokotowie w jedynym prawdziwym przedstawicielstwie xiaomi w Polsce i mogłem niewiele więcej kupić taki telefon z ręki do ręki z pisemną gwarancją :(

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, vinnere napisał:

 A pomyśleć, że w sobotę byłem na mokotowie w jedynym prawdziwym przedstawicielstwie xiaomi w Polsce 

Nie żebym się czepiał ale xiaomi nie ma przedstawicielstwa w Polsce

 

Co do tematu ja do tej pory nadal bez kasy na maile przestali odpisywać , no nic jak minie 14 dni od 18/08 wysyłam pismo o zwrot kasy w podanym terminie jak nie pomoże idę na policje  

Edited by Rostii
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, mrosi napisał:

Taka dygresja...

Każdy kolejny wpis w tym temacie jest dowodem na to jak bezgraniczna jest g..., tfu, naiwność ludzka... Ech...

raczej bym powiedział, jak bardzo ten sklep leci sobie ... no wiecie w co. Zamawiałem tam telefon tylko i wyłącznie dlatego, że widniał napis w regulaminie ,,realizujemy zamówienie w 24 godziny", a bardzo zależało mi na czasie bo przypadkiem zniszczyłem sobie telefon :( 

Ten sklep jest tylko przykładem na to, że niektórzy nie dorośli do prowadzenia biznesu, bardzo przepraszam, ale gdyby jakaś renomowana firma pozwoliła sobie na takie traktowanie klienta przestała by istnieć w kilka chwil. Mam szczerą nadzieję, że link do tego wątku, na tym forum pojawi się przy każdej publikacji odnośnie firmy Xiaomi. Nie to, że życzę im upadku. Chciał bym tylko traktowania klienta według standardu ,,Business is business" czyli każdy chce ugrać jak najwięcej, ale wywiązać się maksymalnie ze swoich zobowiązań 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, magyarek napisał:

A możesz podać adres? ;)

Dobra zwracam honor. Tak jak napisał Rostii. Oficjalnego nie ma, ale tamten gość jak pisałem dawał pisemną gwarancję, a ludzie tam wyglądali na bardzo kompetentnych. Poza tym mieli  wszystkie modele od ręki i można było się nimi pobawić przed zakupem. Adres dokładny to ten pasaż jak się tylko wysiada z metra Służew (CH land) lokal nie pamiętam, coś około 70. 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, magyarek napisał:

Ale gość się podaje za oficjalnego przedstawiciela?

nie pamiętam, mówił na pewno, że jako jedyni  w Polsce zajmują się serwisem i dają pisemna gwarancję 

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, mrosi napisał:

Taka dygresja...

Każdy kolejny wpis w tym temacie jest dowodem na to jak bezgraniczna jest g..., tfu, naiwność ludzka... Ech...

Tak ku prawdzie: gdybym widział wcześniej ten oto temat: https://miuipolska.pl/forum/topic/10125-niepolecane-sklepy-xiaomi/ to na pewno bym się nie zdecydował.

Przy kupnie telefonu człowiek szuka czegoś taniego, bo jakby mnie było stać na wywalenie dodatkowych 200-300 zł za ten sam model to bym to zrobił. Opinie są różne, a w momencie gdy szukałem informacji na temat tego sklepu były opinie głównie pozytywne nie licząc tych, gdzie ktoś narzeka bo nie ma kontaktu i aż 4 dni czekał na telefon. Takie sytuacje zdarzają się. Natomiast nie ma to nic wspólnego z głupotą. Z naiwnością jak najbardziej bo patrząc na pierwsze wpisy widnieją sprzeczne informacje o rekomendacji sklepu.

 

Zobaczymy co to będzie dalej. Nie boję się utraty pieniędzy czy wadliwego telefonu, czasu mam trochę to poczekam. Jak to powiadają niektórzy: tylko spokój może nas uratować. A gdyby było coś nie tak to Rzecznik praw konsumenta tym na pewno się zainteresuje. 

 

I taka porada dla ludzi naiwnych jak ja: w wypadku nierzetelnych sklepów trzeba zgłaszać sprawy do Allegro, PayU, rzeczników czy w ostateczności: na Policję. No ale to sprawdzi się jak wyjdzie w praniu. Mam nadzieję, że na dniach. Na pewno jeszcze napiszę na ten temat - oby niedługo :)

 

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, vinnere napisał:

nie pamiętam, mówił na pewno, że jako jedyni  w Polsce zajmują się serwisem i dają pisemna gwarancję 

Kłamie jak pies.

Aż się chyba przejadę, pomacam sobie Mi Note'y i przy okazji zapytam, na jakich częściach robią ten serwis... :D

Sorry za offtop ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nie pamiętam, mówił na pewno, że jako jedyni  w Polsce zajmują się serwisem i dają pisemna gwarancję 

... a to serwisów nie ma żadnych poza nim bo nie można nigdzie części do Xiaomi zdobyć i tylko on je ma? A pisemnej "gwarancji" to nikt inny nie daje bo nie ma drukarki w domu?

Nie mam więcej pytań.

Z Mi5 Pro

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pana "Pusz3k" i "Nezumi" już nawet nie czytam, bo nic nie wnoszą do dyskusji, więc nie potrzebna produkcja "koledzy" i nie bez przypadku napisane w cudzysłowie :-)

A teraz coś wnoszącego. Kolejne zamówienie, tym razem kolegi: 3 powerbanki + jakieś ładowarki - towar odebrany w 5 dni paczkomatem. Chyba mamy cholerne szczęście:-)

Obecnie przygotowuję się do większego zamówienia, między innymi na smartfony do Pokemonów i jeżeli nie będzie to prosto z Chin to raczej postawię na nich. Dam znać jakie efekty ;-)

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Kojotass napisał:

Pana "Pusz3k" i "Nezumi" już nawet nie czytam, bo nic nie wnoszą do dyskusji, więc nie potrzebna produkcja "koledzy" i nie bez przypadku napisane w cudzysłowie :-)

71c3931c1edc4353a0c03ec549753b965872a2c3

 

Nie wiem czemu, ale posty które zawierają jakieś wycieczki osobiste do krytykujących, są dla mnie całkowicie nie wiarygodne... ciekawe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zamówiłem telefon 11 lipca. Minęło 5 dni czekania - dostałem wiadomość że telefon będzie wysłany początkiem następnego tygodnia (za 3 dni). Minęło kolejne 5 dni - dostałem fakturę oraz wiadomość że telefon był wysłany. Od 11 do 21 lipca było wysłano ~ 8 maili ode mnie. Dostałem odpowiedź na jeden. Dzwonić niema sensu, telefon tam cały czas jest wyłączony. Xiaomi śmiga dobrze, oprogramowanie jest ok, żadnych problemów nie miałem. Telefon zaktualizował się po podłączeniu do wifi.
Podsumowanie: telefon jest dobry ale komunikacja z klientem jest ch***wa. Zastanówcie się czy nie lepiej zamówić z chin. Chyba doleci szybciej...

Edited by rafull6
Link to comment
Share on other sites

Kojotass jezeli nie maja duzo zamowien na dany sprzet to wysylaja szybko. Moze ludzie tutaj sie zabardzo nakrecaja, ale to troche denerwuje jak widzisz, ze ktos dostaje sprzet mimo pozniejszego zamowienia. 

Dodatkowo mowienie, ze sukces przerozl sklep jest przesadne. Tydzien po moim zamowieniu telefon nadal byl dostepny mimo to musialem czekac kolejny tydzien na dostawe.

No i dzieki vinnere za info o sklepie dzis sie przejde po jakies szkielko i etui :)

Link to comment
Share on other sites

Póki co to jestem zadowolony z tego sklepu zamówiłem telefon plus etui plus folie  21.07 około godziny 13 ,dzisiaj tj. 26.07 dostałem informację ,że telefon został wysłany o godzinie 18 i kurier ma pojawić się w najbliższym dniu roboczym. Od zamówienia do wysłania minęły tylko 3 dni robocze. Zobaczymy jak jutro będzie to wygladało czy wszystko kompletne itd.

Jak na razie jestem zadowolony z kupna w tym sklepie.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...