Dobry Papa Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 (edited) 22 godziny temu, Kicksaw napisał: Ludzie pewnie boją się że stracą tą gwarancję gdyby w razie czego zamknęli firmę więc też nie podejmują odpowiednich kroków. Wiem, że napisałeś tylko o tym, że ludzie się boją a nie, że tak jest ale sprostuję i rozwieję wątpliwości: jeśli firma jest zarejestrowana w Polsce (i nie jest to spółka z o.o.) to po zamknięciu łatwo można wytropić osobę (lub osoby), która daną firmę prowadziła. Co więcej - gwarancja importera jest nadal ważna nawet jeśli ten zamknie swój biznesik. Musi się tym zająć. Choć nie jestem pewny czy z tytułu gwarancji czy rękojmi, ale w każdym razie nie trzeba się bać, że firma się zwinie i nie będzie po niej śladu (i po naszym prawie do reklamacji również). Edited August 2, 2016 by ZduneX25 usunięcie cytatu z linkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Jak tak sądzisz Twoja sprawa, co twój post wnosi do tego tematu ,nie bądź śmieszny mogę Ci przesłać pełny raport z inpostu do czerwca 2016 ,jak stoi firma i co zostało wprowadzone, poczytasz to się dowiesz,ale nie lepiej jest napisać głupią docinkę no bo jestem SUPERMODERATOREM Za to Ty jesteś superuserem i wiesz wszystko, już Ci ktoś wcześniej napisał że niemożliwe jest zwolnienie dziesiątek tysięcy ludzi bo tyle tam nawet nie pracuje,ale brniesz dalej. Paczkomaty zostają, będą dalej rozwijane jako nieliczne. Zwykłych listów nie będzie, sądy, operatorzy telekomunikacyjni i sprzedawcy na Allegro już nie korzystają z usług inpost, było to mega nie rentowne więc zamykają 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kicksaw Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 (edited) https://inpost.pl/report-show/1555.pdf Proszę, to raport bieżący dot. planowanych zwolnień grupowych z powodu odstąpienia od przesyłek listowych. Niecałe 1300 osób. Możemy wrócić do tematu sklepu który zamówienia realizuje z najwyższą możliwą prędkością i rzetelnością? Albo chociaż do Xiaomi.com.pl? Edited August 2, 2016 by Kicksaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Mam nadzieje że sklep się ogarnie, mają najlepszą domenę w pl jeśli chodzi o xiaomi, potencjał jest ogromny, nawet gdyby jeszcze podnieść cenę żeby zatrudnić jeszcze kilka osób. Link to comment Share on other sites More sharing options...
solko12 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Moim zdaniem jedyne co muszą poprawić to kontakt z klientem no i oczywiście czas realizacji zamówienia. Wysłane z mojego Moto G 2014 LTE przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
venexus Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Na czas przenoszenia siedziby itp, powinni wyłączyć możliwość zakupów i skoncentrować się na zaległych zamówieniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waski11 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Mnie już coś trafia: zamówienie złożone 21 lipca, do dziś brak kontaktu ze sprzedającym, brak potwierdzenia e-mail o realizacji zamówienia. Na e-maile i telefonicznie oczywiście nadal nie odpowiadają. Coś czuję, że trzeba będzie się do nich przejechać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kicksaw Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 12 minut temu, Waski11 napisał: Mnie już coś trafia: zamówienie złożone 21 lipca, do dziś brak kontaktu ze sprzedającym, brak potwierdzenia e-mail o realizacji zamówienia. Na e-maile i telefonicznie oczywiście nadal nie odpowiadają. Coś czuję, że trzeba będzie się do nich przejechać... Widzisz. Ja jestem bardzo cierpliwym człowiekiem. Jednak sądzę, że to w obowiązku sprzedawcy jest dostarczenie towaru w umówionym terminie a w razie ewentualnych problemów - niezwłoczne poinformowanie kupującego o jego ewentualnym przedłużeniu. W chwili obecnej piszę odstąpienie od umowy, które wyślę w środę po południu. Sprzedawca nie przestrzega własnego regulaminu więc nie interesuje mnie ich czternastodniowy czas zwrotu pieniędzy. Nieprzekraczalny termin siedmiu dni z uzasadnieniem problemu, żeby nie było później durnego tłumaczenia się. Nie przestrzegają warunków umowy więc może zostać zerwana nawet w trybie natychmiastowym, a zwrot pieniędzy musi być dokonany w terminie który jest terminem "rozsądnym" - jakkolwiek to postrzegać z punktu widzenia prawa. Następnie sprawa trafia na Policję i/lub do Prokuratury o przywłaszczenie mienia, narażenie na straty finansowe, oszustwa zbiorowe (zresztą polecam treść art. 286 kodeksu karnego). Przestępstwo (czyli np. nie wywiązanie się z warunków umowy i przywłaszczenie mienia na kwotę powyżej 420 zł) jest ścigane z urzędu, nie ma więc potrzeby zakładania sprawy cywilnej. Mam cichą nadzieję jednak że się ruszy coś dzisiaj-jutro bo komu by się chciało tak bawić - ale też nie popuszczę tego co mi się należy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waski11 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Ja również jestem cierpliwym człowiekiem, ale wszystko ma swoje granice. Gdyby chociaż był jakiś kontakt ze sprzedającym o planowanym terminie realizacji czy coś. No cóż... W takim razie też czekam do końca tygodnia i piszę pismo o odstąpienie umowy. Specjalnie zamówiłem telefon z polskiego "sklepu", bo mi zależało na czasie, ale widocznie z Chin byłoby szybciej i parę dyszek taniej i nie dałbym zarobić tym !@#$@! ;)... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kicksaw Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 15 minut temu, Waski11 napisał: Ja również jestem cierpliwym człowiekiem, ale wszystko ma swoje granice. Gdyby chociaż był jakiś kontakt ze sprzedającym o planowanym terminie realizacji czy coś. No cóż... W takim razie też czekam do końca tygodnia i piszę pismo o odstąpienie umowy. Specjalnie zamówiłem telefon z polskiego "sklepu", bo mi zależało na czasie, ale widocznie z Chin byłoby szybciej i parę dyszek taniej i nie dałbym zarobić tym !@#$@! ;)... Dokładnie o to samo rozchodziło się u mnie przy zamówieniu sprzętu z Polski. Widać sami płyną tym statkiem z Chin, temu nie ma z nimi żadnego kontaktu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makasplendor Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Mam ten sam problem. Zamówiłam telefon 21 lipca i ani widu ani słychu. Zwyzywałam ich każdą możliwą drogą i przed chwilą dostałam maila "zamówienie zostało zrealizowan" i fakturę. Mam mieć nadzieję, że wyślą telefon, czy nie bardzo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waski11 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 6 minut temu, kamiltbg napisał: Wysyłają, skończcie panikować. Tu nie chodzi o to, czy wysyłają czy nie. Zostawiasz w sklepie połowę swojej wypłaty (niestety mamy takie realia) i oczekujesz, że sprzedawca wywiąże się z umowy. A w tym przypadku sprzedający ewidentnie leci sobie w kulki, bo sprzedaje towar, którego fizycznie nie posiada, nie ma z nim żadnego kontaktu, nie wiesz kiedy można się spodziewać przesyłki... Totalna olewka z jego strony. Jak tak sklep może funkcjonować w XXI wieku? Takie rzeczy tylko w Polsce... Link to comment Share on other sites More sharing options...
venexus Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Ja też dostałem fakturę i status "zrealizowane" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makasplendor Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 No to jest jakaś nadzieja. Teraz tylko trzymać kciuki, żeby doszło info o nadanej paczce. Oby to był koniec problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobiibos Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 również zamówiłem 21 lipca FV i status zrealizowane miałem już 26. Jednak do dziś cisza więc nie byłbym taki huraoptymistyczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makasplendor Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Możliwe, że po 26 nie nadawali paczek, bo zmiana biura. Oby. Teraz jak już ogarnęli, to może wyślą kilka naraz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grz3siek Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Czy oni z kraju uciekli ? Sklep który nie przestrzega własnego regulaminu do tego telefon nie odpowiada nie powinien chyba być polecany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makasplendor Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Jak im chciałam napisać opinię na stronie, to nawet przycisk "wyślij" nie działał xD Ale jak się odblokuje, to ja już zadbam o ocenę. Może jak się postarają o dostawę w tym tygodniu, to zamiast 1 dam im 2 albo nawet 3, hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
solko12 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Ja mam takie szczęście że wybrałem przesyłkę pobraniową, więc kłopotu że tak powiem z nieoddanych pieniędzy być nie powinno i pozostaje tylko czekać... Ale no chociaż na jednego maila by odpowiedzieli, chociaż że mają za dużo zamówień i wyślą wtedy i wtedy ehh... Wysłane z mojego Moto G 2014 LTE przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Łączę się z wami wszystkimi w bólu! Ja także popełniłem błąd "ufając" firmie Xiaomi.com.pl i zamówiłem Telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro - 3/32GB LTE. Zamówienie zostało złożone wraz z wpłatą 19.07, a zaksięgowania dokonano tydzień później 29.07 (po uprzednim zapytaniu w formie emaila). Do dzisiaj nic się nie zmieniło i status "w trakcie realizacji" pozostaje bez zmian. Dziś poszedł karny (xD) ... w postaci kolejnego emaila i czekam, czekam, czekam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cointreau Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 (edited) 25 minut temu, Makasplendor napisał: Jak im chciałam napisać opinię na stronie, to nawet przycisk "wyślij" nie działał xD Ale jak się odblokuje, to ja już zadbam o ocenę. Może jak się postarają o dostawę w tym tygodniu, to zamiast 1 dam im 2 albo nawet 3, hehe. Koleżanko...Czy Ty naprawdę nie domyślasz się, że właściciel sklepu może dowolnie moderować komentarze na własnej stronie? Pomijam już kwestię, czy słusznie usunie Twój komentarz, po prostu zrobi to, jeśli nie będzie mu pasował. Edited August 2, 2016 by cointreau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makasplendor Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 17 minut temu, cointreau napisał: Koleżanko...Czy Ty naprawdę nie domyślasz się, że właściciel sklepu może dowolnie moderować komentarze na własnej stronie? Pomijam już kwestię, czy słusznie usunie Twój komentarz, po prostu zrobi to, jeśli nie będzie mu pasował. Wiem, tylko że ja nawet nie mogłam tego komentarza zamieścić do sprawdzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarycan Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 To gdzie w rezultacie można kupić te telefony? xiaomiforsale daje d*py, xiaomi.com.pl też, na polskich stronach redmi 3 kosztuje stówę więcej... Chciałbym wydać ze 6 stów na np. redmi 3 albo mi 4c (btw, co lepsze?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
darso_n Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 1 godzinę temu, Makasplendor napisał: Jak im chciałam napisać opinię na stronie, to nawet przycisk "wyślij" nie działał xD Ale jak się odblokuje, to ja już zadbam o ocenę. Może jak się postarają o dostawę w tym tygodniu, to zamiast 1 dam im 2 albo nawet 3, hehe. Tu można o tych ancymonach się wypowiedzieć http://www.ceneo.pl/sklepy/xiaomi.com.pl-s20412 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cointreau Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 (edited) <Sarycan> Masz cały dział poświęcony sprzedawcom...Wykaż się trochę inicjatywą i poszukaj tego na czym Ci zależy. W wątku "pytania ogólne" też o tym pisaliśmy, użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu forum. Minuta szukania i dowiesz się, że Redmi 3 można kupić u alternatywnych sprzedawców 50zł drożej. Edited August 2, 2016 by cointreau 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makasplendor Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Przesyłka nadana Więc Wam pewnie też zaraz wyślą Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 3 minuty temu, Makasplendor napisał: Przesyłka nadana Więc Wam pewnie też zaraz wyślą Ciekawe czy podziałały Twoje zwyzywania , czy obiecane 2 gwiazdki więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makasplendor Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Przed chwilą, wojtekmarchewka napisał: Ciekawe czy podziałały Twoje zwyzywania , czy obiecane 2 gwiazdki więcej Pewnie to i to Link to comment Share on other sites More sharing options...
venexus Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Moja też nadana Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobiibos Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 U mnie cisza a również mi4c... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Ciągle... w trakcie realizacji... czyli do następnego tygodnia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
solko12 Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 A u mnie RN 3 pro i sobie pewnie poczekam :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 To gdzie w rezultacie można kupić te telefony? xiaomiforsale daje d*py, xiaomi.com.pl też, na polskich stronach redmi 3 kosztuje stówę więcej... Chciałbym wydać ze 6 stów na np. redmi 3 albo mi 4c (btw, co lepsze?) Goldway na aliexpress z wysyłką gwarantującą brak VAT, jeszcze stówka Ci zostanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostek Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 (y) o tych z 21 i wcześniej lipca juz pewnie zapomnieli ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kicksaw Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 2 godziny temu, Makasplendor napisał: Jak im chciałam napisać opinię na stronie, to nawet przycisk "wyślij" nie działał xD Ale jak się odblokuje, to ja już zadbam o ocenę. Może jak się postarają o dostawę w tym tygodniu, to zamiast 1 dam im 2 albo nawet 3, hehe. Żeby umieścić komentarz na ich stronie musisz zaznaczyć pierw ocenę. Mój wisi od 2 dni - oczywiście oczekuje na moderację. Z ciekawości - jaki model telefonu zamówiłaś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts