Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

 

22 godziny temu, Kicksaw napisał:

Ludzie pewnie boją się że stracą tą gwarancję gdyby w razie czego zamknęli firmę więc też nie podejmują odpowiednich kroków.

Wiem, że napisałeś tylko o tym, że ludzie się boją a nie, że tak jest ale sprostuję i rozwieję wątpliwości: jeśli firma jest zarejestrowana w Polsce (i nie jest to spółka z o.o.) to po zamknięciu łatwo można wytropić osobę (lub osoby), która daną firmę prowadziła. Co więcej - gwarancja importera jest nadal ważna nawet jeśli ten zamknie swój biznesik. Musi się tym zająć. Choć nie jestem pewny czy z tytułu gwarancji czy rękojmi, ale w każdym razie nie trzeba się bać, że firma się zwinie i nie będzie po niej śladu (i po naszym prawie do reklamacji również).

Edytowane przez ZduneX25
usunięcie cytatu z linkiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak sądzisz Twoja sprawa, co twój post wnosi do tego tematu ,nie bądź  śmieszny mogę Ci przesłać pełny raport z inpostu do czerwca 2016 ,jak stoi firma i co zostało wprowadzone, poczytasz to się dowiesz,ale nie lepiej jest napisać głupią docinkę no bo jestem SUPERMODERATOREM

Za to Ty jesteś superuserem i wiesz wszystko, już Ci ktoś wcześniej napisał że niemożliwe jest zwolnienie dziesiątek tysięcy ludzi bo tyle tam nawet nie pracuje,ale brniesz dalej. Paczkomaty zostają, będą dalej rozwijane jako nieliczne. Zwykłych listów nie będzie, sądy, operatorzy telekomunikacyjni i sprzedawcy na Allegro już nie korzystają z usług inpost, było to mega nie rentowne więc zamykają

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://inpost.pl/report-show/1555.pdf

 

Proszę, to raport bieżący dot. planowanych zwolnień grupowych z powodu odstąpienia od przesyłek listowych. Niecałe 1300 osób.

Możemy wrócić do tematu sklepu który zamówienia realizuje z najwyższą możliwą prędkością i rzetelnością? Albo chociaż do Xiaomi.com.pl? :D

Edytowane przez Kicksaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Waski11 napisał:

Mnie już coś trafia: zamówienie złożone 21 lipca, do dziś brak kontaktu ze sprzedającym, brak potwierdzenia e-mail o realizacji zamówienia. Na e-maile i telefonicznie oczywiście nadal nie odpowiadają. Coś czuję, że trzeba będzie się do nich przejechać...

Widzisz. Ja jestem bardzo cierpliwym człowiekiem. Jednak sądzę, że to w obowiązku sprzedawcy jest dostarczenie towaru w umówionym terminie a w razie ewentualnych problemów - niezwłoczne poinformowanie kupującego o jego ewentualnym przedłużeniu.

W chwili obecnej piszę odstąpienie od umowy, które wyślę w środę po południu. Sprzedawca nie przestrzega własnego regulaminu więc nie interesuje mnie ich czternastodniowy czas zwrotu pieniędzy. Nieprzekraczalny termin siedmiu dni z uzasadnieniem problemu, żeby nie było później durnego tłumaczenia się. Nie przestrzegają warunków umowy więc może zostać zerwana nawet w trybie natychmiastowym, a zwrot pieniędzy musi być dokonany w terminie który jest terminem "rozsądnym" - jakkolwiek to postrzegać z punktu widzenia prawa. Następnie sprawa trafia na Policję i/lub do Prokuratury o przywłaszczenie mienia, narażenie na straty finansowe, oszustwa zbiorowe (zresztą polecam treść art. 286 kodeksu karnego). Przestępstwo (czyli np. nie wywiązanie się z warunków umowy i przywłaszczenie mienia na kwotę powyżej 420 zł) jest ścigane z urzędu, nie ma więc potrzeby zakładania sprawy cywilnej. Mam cichą nadzieję jednak że się ruszy coś dzisiaj-jutro bo komu by się chciało tak bawić - ale też nie popuszczę tego co mi się należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem cierpliwym człowiekiem, ale wszystko ma swoje granice. Gdyby chociaż był jakiś kontakt ze sprzedającym o planowanym terminie realizacji czy coś. No cóż... W takim razie też czekam do końca tygodnia i piszę pismo o odstąpienie umowy. Specjalnie zamówiłem telefon z polskiego "sklepu", bo mi zależało na czasie, ale widocznie z Chin byłoby szybciej i parę dyszek taniej i nie dałbym zarobić tym !@#$@! ;)...

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Waski11 napisał:

Ja również jestem cierpliwym człowiekiem, ale wszystko ma swoje granice. Gdyby chociaż był jakiś kontakt ze sprzedającym o planowanym terminie realizacji czy coś. No cóż... W takim razie też czekam do końca tygodnia i piszę pismo o odstąpienie umowy. Specjalnie zamówiłem telefon z polskiego "sklepu", bo mi zależało na czasie, ale widocznie z Chin byłoby szybciej i parę dyszek taniej i nie dałbym zarobić tym !@#$@! ;)...

 

Dokładnie o to samo rozchodziło się u mnie przy zamówieniu sprzętu z Polski. Widać sami płyną tym statkiem z Chin, temu nie ma z nimi żadnego kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kamiltbg napisał:

Wysyłają, skończcie panikować.

Tu nie chodzi o to, czy wysyłają czy nie. Zostawiasz w sklepie połowę swojej wypłaty (niestety mamy takie realia) i oczekujesz, że sprzedawca wywiąże się z umowy. A w tym przypadku sprzedający ewidentnie leci sobie w kulki, bo sprzedaje towar, którego fizycznie nie posiada, nie ma z nim żadnego kontaktu, nie wiesz kiedy można się spodziewać przesyłki... Totalna olewka z jego strony. Jak tak sklep może funkcjonować w XXI wieku? Takie rzeczy tylko w Polsce... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie szczęście że wybrałem przesyłkę pobraniową, więc kłopotu że tak powiem z nieoddanych pieniędzy być nie powinno ;) i pozostaje tylko czekać... Ale no chociaż na jednego maila by odpowiedzieli, chociaż że mają za dużo zamówień i wyślą wtedy i wtedy ehh...

Wysłane z mojego Moto G 2014 LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łączę się z wami wszystkimi w bólu!

Ja także popełniłem błąd "ufając" firmie Xiaomi.com.pl i zamówiłem Telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro - 3/32GB LTE.

Zamówienie zostało złożone wraz z wpłatą 19.07, a zaksięgowania dokonano tydzień później 29.07 (po uprzednim zapytaniu w formie emaila).

Do dzisiaj nic się nie zmieniło i status "w trakcie realizacji" pozostaje bez zmian. Dziś poszedł karny (xD) ... w postaci kolejnego emaila i czekam, czekam, czekam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Makasplendor napisał:

Jak im chciałam napisać opinię na stronie, to nawet przycisk "wyślij" nie działał xD Ale jak się odblokuje, to ja już zadbam o ocenę. Może jak się postarają o dostawę w tym tygodniu, to zamiast 1 dam im 2 albo nawet 3, hehe.

Koleżanko...Czy Ty naprawdę nie domyślasz się, że właściciel sklepu może dowolnie moderować komentarze na własnej stronie? Pomijam już kwestię, czy słusznie usunie Twój komentarz, po prostu zrobi to, jeśli nie będzie mu pasował.

Edytowane przez cointreau
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, cointreau napisał:

Koleżanko...Czy Ty naprawdę nie domyślasz się, że właściciel sklepu może dowolnie moderować komentarze na własnej stronie? Pomijam już kwestię, czy słusznie usunie Twój komentarz, po prostu zrobi to, jeśli nie będzie mu pasował.

Wiem, tylko że ja nawet nie mogłam tego komentarza zamieścić do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Makasplendor napisał:

Jak im chciałam napisać opinię na stronie, to nawet przycisk "wyślij" nie działał xD Ale jak się odblokuje, to ja już zadbam o ocenę. Może jak się postarają o dostawę w tym tygodniu, to zamiast 1 dam im 2 albo nawet 3, hehe.

Tu można o tych ancymonach się wypowiedzieć :)

 

http://www.ceneo.pl/sklepy/xiaomi.com.pl-s20412

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<Sarycan> Masz cały dział poświęcony sprzedawcom...Wykaż się trochę inicjatywą i poszukaj tego na czym Ci zależy. W wątku "pytania ogólne" też o tym pisaliśmy, użyj wyszukiwarki w prawym górnym rogu forum. Minuta szukania i dowiesz się, że Redmi 3 można kupić u alternatywnych sprzedawców 50zł drożej.

Edytowane przez cointreau
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gdzie w rezultacie można kupić te telefony? xiaomiforsale daje d*py, xiaomi.com.pl też, na polskich stronach redmi 3 kosztuje stówę więcej... Chciałbym wydać ze 6 stów na np. redmi 3 albo mi 4c (btw, co lepsze?)

Goldway na aliexpress z wysyłką gwarantującą brak VAT, jeszcze stówka Ci zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Makasplendor napisał:

Jak im chciałam napisać opinię na stronie, to nawet przycisk "wyślij" nie działał xD Ale jak się odblokuje, to ja już zadbam o ocenę. Może jak się postarają o dostawę w tym tygodniu, to zamiast 1 dam im 2 albo nawet 3, hehe.

Żeby umieścić komentarz na ich stronie musisz zaznaczyć pierw ocenę. Mój wisi od 2 dni - oczywiście oczekuje na moderację. Z ciekawości - jaki model telefonu zamówiłaś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...