Jump to content

Amsi

Użytkownicy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Amsi

  • Rank
    Użytkownik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi 2

Recent Profile Visitors

402 profile views
  1. Ja czekałem ponad miesiąc. Dostałem dopiero wtedy, gdy zrobiłem chargeback w banku. Najpierw zwrócił bank, potem dopiero ściemniacze z Aze, które wtedy nazywało się jeszcze inaczej.
  2. Może dlatego, ze najczęściej wkurzenie powoduje, że komuś chce się cokolwiek napisać o jakimś sklepie. Zadowoleni uznają, że jest wszystko OK i nie ma sensu się tym chwalić
  3. No dobra, to opiszę jak zakończyła się moja historia z zakupem telefonów, z których jeden uciekł Technosowi ze stanu Zachowali się naprawdę profesjonalnie. Bez problemu dostałem wyższe modele z bardzo przyzwoitym rabatem. Korespondencja przebiegała bez żadnych zgrzytów, na wysokim poziomie (ale nadal bez polskich ogonków ), nawet w godzinach wieczornych odpowiedzi przychodziły bardzo szybko. Suma sumarum, sklep zachował twarz. Telefony już u mnie. Jak zawsze u nich, dołączone folie i silikony. Gwarancja i faktura załączone, przesyłka dobrze zabezpieczona - nie mam się do c
  4. Dostałem więcej. Myślę, że wysokość rabatu zależy od kwoty poprzednich zakupów.
  5. Musisz wysłać prośbę mailem. Tylko tak go dostaniesz.
  6. Redmi2. Kupiłem jakiś czas temu u nich jeden dla dziecka. Spodobał się. Teraz chciałem kupić dwa dla pozostałej dwójki I du*a zimna. Korespondencja urwała się po mojej prośbie o zwrot pieniędzy. edit: sklep odezwał się z propozycją zwrotu pieniędzy. edit2: Technos wybrnął z nieciekawej sytuacji z klasą - opiszę dokładniej w osobnym poście.
  7. Do tej pory nie miałem problemów z Technosem. Dziś to się diametralnie zmieniło. W piątek zamówiłem identyczne dwa smartfony. Natychmiast za nie zapłaciłem. Kupiłem tego samego dnia folie w 3mk. Dziś, przed chwilą dostaję maila od Technos o treści: "Witamy,mamy tylko jedna sztuke. Czy dokonal Pan wplaty?" Po potwierdzeniu, że dokonałem (swoją drogą leży u nich na koncie od piątku - gratuluję przejrzystej księgowości) dostałem następującą wiadomość. " Ten model juz nie jest produkowany. Moze Pan odebrac jedna ostatnia sztuke." Pomijając fakt, że porządna firma w k
  8. Nie ma problemu. Znajomy brał i dostał fakturę VAT.
  9. Cytat z opisu: Przy wyborze opcji instalacji oprogramowania w telefonie instalujemy oprogramowanie Global, z językiem polskim oraz Google Play.
  10. Xiaomi Redmi 3s Global LTE Cena:799=>799 To o ile jest obniżona cena?
  11. Szczerze mówiąc nie wiem. Smartfon był zakrzaczony. Spakowałem i odesłałem. Teraz, jak czytałeś, boksuję sie o zwrot pieniedzy. Kontakt z nimi jest tragiczny, bo telefonów nie odbierają, a na maile odpowiadają po trzech, czterech dniach. Nie chcialo mi się bawić, więc po prostu odesłałem.
  12. Mój miał MIUI PL z pierdylionem chińskich śmieci.
  13. I wtedy dopiero zaczynają się komplikacje. Wysłałem im formularz mailowo. Potwierdzili, jak to mają w zwyczaju, po trzech dniach. Wysłałem telefon wraz z papierową wersją formularza i... cisza. Minął termin na zwrot kasy. Uruchomiłem chargeback, zawiadomiłem PayU, a jutro muszę maszerować na Policję zgłosić wyłudzenie. Najśmieszniejsze, że wczoraj wieczorem dostałem maila, że zwrócą pieniądze, gdy sprawdzą smartfon - sprawdzają od tygodnia. Cóż sprawa kończy się chargebackiem, potem mam ochotę zgłosić sprawę o należne odsetki od przeterminowanego zwrotu. Odradzam szcze
  14. No to trzymam kciuki. Ja odstąpiłem od umowy 30 czerwca, a pieniędzy do dziś ani widu, ani słychu. Jutro zgłaszam chargeback i pewnie będę się z nimi musiał poboksować. Mam wprawę, ale zawsze to parę godzin z życiorysu wyjęte.
  15. Dziś odebrałem na Smochowicach telefon. Wszystko w porządku. Komunikacja ze sklepem bardzo dobra - odpowiedzi mailowe udzielane szybko. Standardowy zestaw gadżetów (standardowy w Technosie) dołączony. Dziecko zadowolone z Redmi2, a ja mam wreszcie święty spokój
×
×
  • Create New...