akslow Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) problem, że zrobili wymuszony autoupdate. Nie miałbym pretensji jakbym kliknął sam na aktualizacje. Ogólnie wyznaje zasade działa nie dotykaj. Edytowane 31 Lipca 2018 przez akslow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Panowie... Przypominam o kulturze wypowiedzi... Chcecie się obić po mordkach? To się umówcie na PW.... Tyczy się to wszystkich z ost. 2-3stron... Pamiętajcie, że ani administracja Xiaomi.eu, ani MIUIPolska nie jest wyrocznią, nie wie wszystkiego i może się mylić. To, że dziś któryś z nich nie ma info, nie znaczy, że nie będzie jej jutro... Pierwsze i ostatnie moje ostrzeżenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Dokładnie, nie ma się czym przejmować na razie. Pamiętacie jak było z pojawieniem się Oreo? Też były wielkie dyskusje, dadzą, nie dadzą, plotka, fake news etc. A Oreo się pojawił. Z błędami, owszem ale update jednak też się już pojawiło i naprawiło kilka najważniejszych błędów (choćby z dyskami zewn.). Cierpliwości Panowie, w końcu to doszlifują, nie takie firmy maja problemy z update. Z Samsungiem tez były podobne hece - po update do Oreo bootloop. Też wycofali aktualizację, dopracowali i wpuścili poprawki. A pyskówek w necie było więcej niż tu bo S8 i S8+ ma o wiele więcej ludzi niż Miboxa. Dajmy czas Xiaomi, na pewno zdają sobie sprawę ze skali problemów i robią poprawki, gdyby tego nie poprawili - byłaby to katastrofa wizerunkowa a na to nie mogą sobie pozwolić, zwłaszcza teraz - po wejściu na giełdę. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FalconTech Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie wiem czy dopatrywać się tu zależności ale po odinstalowaniu aktualizacji Netflixa nie miałem ani jednej przycinki czy komunikatu o braku internetu. Nawet YouTube chodzi a wcześniej to nawet potrafił nie wczytać ikon z menu YouTuba a co dopiero miniaturki filmów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Hm, ciekawe. W sumie teraz spojrzałem: Netflix chodzi w tle nawet zaraz po restarcie i bez uruchamiania go więc może jakaś skopana aktualizacja apki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FalconTech Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Support trochę się miesza w zeznaniach. Na pierwszego maila w odpowiedzi dostałem: Cytat We understand that the new system update for our Mi Box is currently encountering some bugs and issues. We already have escalated the concern to our Technical team and they are currently working on a fix in regards to this issues. W dalszej dyskusji odpisała mi już inna osoba: Cytat We do apologize for the inconvenience that may have cause you however as per confirming we have released another update for the Mi box addressing some issues and bugs for the initially Android 8 version, have you tried installing it? Żadnej nowej aktualizacji nie było jak do tej pory. Po czym można poznać, że łatka była instalowana? Numer 8.0.0 zostanie niezależnie od łatki... Co, wersja jądra (4.9.54) czy numer kompilacji? Box mi zawiesza internet na całym routerze, przestaje chodzić box to nie mam neta na żadnym urządzeniu. Nigdy problemów nie miałem. Mało tego jak wyłączę box'a to momentalnie net rusza z kopyta. Zaobserwowałem to przy pobieraniu pliku na laptopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkonrad Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Można poznać po numerze kompilacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 ... mi już rwie połączenie nawet na KODI na IPTV ... ręce opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mini21 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Witam. Jak u Was z dużymi dyskami i "widzialnością" ich przez Mi Box'a? Na forum eu.miui.com facet napisał, że po aktualizacji 2174 problem powinien zniknąć - u mnie niestety cały czas występuje. Mój dysk to 2TB Tośka na usb 3.0. Jak u Was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszT Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 3 godziny temu, mini21 napisał: Witam. Jak u Was z dużymi dyskami i "widzialnością" ich przez Mi Box'a? Na forum eu.miui.com facet napisał, że po aktualizacji 2174 problem powinien zniknąć - u mnie niestety cały czas występuje. Mój dysk to 2TB Tośka na usb 3.0. Jak u Was? Po update problem z dyskiem zniknął, nie trzeba było mapować w KODI nic od nowa. Co do problemu z internetem to będę testował HUB usb i może po LAN będzie chodzić bez przycięć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mini21 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Kurde, a u mnie ciągle to samo - dysku nie widzi. Chyba muszę zrobić reset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 U mnie jak mam przedłużkę wifi od xiaomi wlączoną to internet zrywa, a jak nie to działa. Przedtem działało na przedłużce. Kodi u mnie stało się bezużyteczne, dobrze, że chociaż netflix i yt działa elegancko(oczywiście po przywróceniu do ustawien fabrycznych bo wcześniej to różne cuda się działy). Strasznie się pieprzą z naprawą tych bugów. Mogliby dać możliwość powrotu do poprzedniej wersji systemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FalconTech Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Tutaj to chyba sam Android nie daje możliwości powrotu do poprzedniej wersji (przynajmniej przez OTA). Ale jakby zrobili jakąś oficjalną ścieżkę to sporo serwisów by zarobiło na robieniu downgrade. Cytat As of the moment we do not have any option to downgrade update to the previous operating System. I nie wiem co dual band ma do rzeczy, ale ja dalej nie mam żadnej aktualizacji, mimo upartych twierdzeń supportu, że wypuścili: Cytat Can you please try going to Settings > About > System Update > Check Update and see if there's an available update? If none, can you please confirm if your router is dual band? If yes, please make sure that you're connected to 2.4GHz and not 5.0GHz. Once you're connected, please try if everything will work accordingly. Poza tym, przycisk "sprawdź aktualizację" u mnie nie robi nic. Tak jak pokazywał ostatnią godzinę sprawdzenia tak ją pokazuje, co z tego, że o tej godzinie to box był wyłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Ja w akcie desperacji zastanawiam się czy nie oddać urządzenia , które jest na gwarancji PL do sprzedawcy celem naprawy ... aktualizacja wykonała mi się sama ja się o nią nie prosiłem. Niech sobie walczą z dystrybutorem. Sprzęt w tym momencie ledwo nadaje się do przeglądania YT w 720p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 15 minut temu, Towi napisał: Ja w akcie desperacji zastanawiam się czy nie oddać urządzenia , które jest na gwarancji PL do sprzedawcy celem naprawy ... aktualizacja wykonała mi się sama ja się o nią nie prosiłem. Niech sobie walczą z dystrybutorem. Sprzęt w tym momencie ledwo nadaje się do przeglądania YT w 720p. Odinstaluj aktualizacje yt i będzie 4K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
92christof Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Dnia 26.07.2018 o 18:01, Mirrr napisał: Dnia 22.07.2018 o 00:08, Kraha napisał: Witam, spotkaliście się z tym że po kilku dniach wyłączony mi box nie chce się włączyć? Jedynie pomaga odłączenie od zasilania i ponowne podłączenie. Mam ten sam problem. Po kilkunastu godzinach od ostatniego użytkownia Mi Boxa nie da się włączyć go przyciskiem zasialania na pilocie. Pomaga dopiero kombinacja klawiszy przycisk zasilania, a później przycisk menu głownego (kółko). Po jakimś czasie załapuje, ale czasem pomaga tylko wyłaczenie z zasilania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirrr Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Ten sam problem. Sprobujcie jeszcze raz sparowac pilota, jak nie pomoze to reset mi boxa. Mi jakos samoistnie sie naprawilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2018 18 godzin temu, tomx napisał: Odinstaluj aktualizacje yt i będzie 4K Tylko tu chodzi o stabilność i prędkość połączenia WiFI .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 22 godziny temu, Towi napisał: Tylko tu chodzi o stabilność i prędkość połączenia WiFI .... Nie mam z tym problemu. W domu na kabelku, teraz na urlopie na routerze z T-mobile po wifi śmiga. Nawet netflix 4k idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 6 godzin temu, tomx napisał: Nie mam z tym problemu. W domu na kabelku, teraz na urlopie na routerze z T-mobile po wifi śmiga. Nawet netflix 4k idzie jednym słowem ... szczęściarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek291 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 19 godzin temu, tomx napisał: Nie mam z tym problemu. W domu na kabelku, teraz na urlopie na routerze z T-mobile po wifi śmiga. Nawet netflix 4k idzie Jaki masz konkretnie "kabelek" do internetu ? Bo u mnie po aktualizacji do Oreo internet po "i-tec USB 3.0 Metal HUB 3 Port + Gigabit Ethernet Adapter" przestał działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 to zaczyna się robić żenujące. Uwielbiam produkty xiaomi, ale zachowują się niepoważnie. Ile może trwać naprawa błędów i danie poprawki? Skoro to było tak zbugowne to po co to wypuszczać? Nie testowali tego? Tutaj jest cała lista wykrytych bugów https://xiaomi.eu/community/threads/mi-box-3-master-bug-list.44784/ Kupiłem mibox z myślą o kodi i oddałem raspberry pi2 ojcu, a okazuje się, że on został ze świetnym sprzętem a ja pudełkiem nadającym się na śmieci... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mini21 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 to zaczyna się robić żenujące. Uwielbiam produkty xiaomi, ale zachowują się niepoważnie. Ile może trwać naprawa błędów i danie poprawki? Skoro to było tak zbugowne to po co to wypuszczać? Nie testowali tego? Tutaj jest cała lista wykrytych bugów https://xiaomi.eu/community/threads/mi-box-3-master-bug-list.44784/ Kupiłem mibox z myślą o kodi i oddałem raspberry pi2 ojcu, a okazuje się, że on został ze świetnym sprzętem a ja pudełkiem nadającym się na śmieci...A co Tobie w Kodi nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0j0t Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 To nie kwestia "nie działa" - to kwestia "jak działa". Gdyby od poczatku urzadzenie mialo te felery typu zrywanie dzwieku czy zacinanie sie obrazu (freezowanie) (a sporo tanich chinszczyzn tak ma) to by nie bylo szumu. Sprzet zakupiony w wiekszosci przypadku z polecenia lub na podstawie opinii innych. Przed aktualizacja dzialal naprawde wybornie. Nie bylo sie do czego przyczepic (procz braku wsparcia HDR w moim przypadku oraz auto fps - bylo wrecz IDEALNIE). Jednak po aktualizacji komfort odtwarzania (temu wlasnie sluzy) jest zwyczajnie mowiac - SLABY. Stad zlosc. Zwyczajnie sie zawiedlismy. BARDZO. Szczegolnie, gdy wypuszczajac tak duza aktualizacje (wlasciwie nowy system) nie przeprowadza sie nalezytych testow i prob co do utrzymania JAKOSCI produktu. Rozumiem bledy i potkniecia... ale w komplecie z brakiem szybkiej reakcji oraz wrazeniu, ze zwyczajnie komus nie zalezy na poprawie jakosci - to juz prawdziwa katastrofa. To wydarzenia, ktore beda niosly sie echem przez dlugi czas - tak jak firmie ONKYO do tej pory wspomina sie problem przegrzewajacych sie ukladow obslugi HDMI - pomimo, ze firma po zorientowaniu sie zagwarantowala natychmiastowa wymiane WSZYSTKICH plyt HDMI (nawet tych jeszcze dzialajacych) na wlasny koszt... (akcja trwala 2 lata). No ale moze Xiaomi nie ma aspiracji do bycia "tym duzym". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 7 godzin temu, mini21 napisał: 11 godzin temu, stereo0 napisał: to zaczyna się robić żenujące. Uwielbiam produkty xiaomi, ale zachowują się niepoważnie. Ile może trwać naprawa błędów i danie poprawki? Skoro to było tak zbugowne to po co to wypuszczać? Nie testowali tego? Tutaj jest cała lista wykrytych bugów https://xiaomi.eu/community/threads/mi-box-3-master-bug-list.44784/ Kupiłem mibox z myślą o kodi i oddałem raspberry pi2 ojcu, a okazuje się, że on został ze świetnym sprzętem a ja pudełkiem nadającym się na śmieci... A co Tobie w Kodi nie działa? Iptv się zawiesza po kilku sekundach gdzie na kompie i na telefonie działa. Stwierdziłem ostatnio, że rzucę sobie ekran telefonu na miboxa i ogladne kodi, ale wtedy zrywa wifi xD super produkt. Przed aktualizacją działało. Mniejszy ból tyłka bym miał jakbym sobie sam zaktualizowal, ale zrobiło się to bez mojej zgody automatycznie podczas korzystania z miboxa i nie widzę prócz jednej aktualizacji by coś się działo w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mini21 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) To powiem Ci że ja takich problemów nie mam. Tzn. zdarza się że podczas oglądania wyjdzie i muszę go włączyć od nowa ale to się zdarza raz na jakiś czas. Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez mini21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketra12 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Cześć. Jestem nowym forumowiczem. Nie mam tych problemów, gdyż po kupnie miboxa w salonie Miu Polska nigdy mi się nie zaktualizował do oreo i jestem z tego powodu bardzo zadowolony czytając jakie są problemy. Wszystko działa tak jak ma działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FalconTech Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 6 godzin temu, mini21 napisał: To powiem Ci że ja takich problemów nie mam. Tylko pozazdrościć. Gros osób ma problemy, support uparcie twierdzi, że wypuścili poprawkę OTA. Ja rozumiem, że roll-out trochę trwa bo robi się go partiami... ale to trwa za długo lub zwyczajnie walą ściemę. 3 godziny temu, ketra12 napisał: Nie mam tych problemów, gdyż po kupnie miboxa w salonie Miu Polska nigdy mi się nie zaktualizował do oreo i jestem z tego powodu bardzo zadowolony czytając jakie są problemy. Zostaje ci tylko liczyć na to, że pewnego dnia nie zdecyduje się zrobić tego za ciebie, tak jak kilku poprzednikom. 7 godzin temu, k0j0t napisał: Jednak po aktualizacji komfort odtwarzania (temu wlasnie sluzy) jest zwyczajnie mowiac - SLABY. Naprawdę delikatnie to ująłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adbok Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 A u mnie po ostatniej aktualizacji i resecie do ustawień fabrycznych działa wszystko tak jak wcześniej i już nie mam czego żałować w temacie aktualizacji do oreo. Każdy z nas używa boxa inaczej, z innymi urządzeniami USB, sieciami wifi itp.Może tych problemów nie widzę bo nie używam takich opcji jak Wy ? Box z PL dystrybucji. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FalconTech Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Konfigurowałeś ręcznie czy przy pomocy telefonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adbok Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 RęcznieWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketra12 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Ja narazie zostaje przy 6.0, chyba że sami mi zaktualizują z automatu to będę się męczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Towi Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zauważyłem, że po resecie do ustawień fabrycznych ( z Oreo ) box ciągnął jakieś aktualizacje - oczywiście nic nie dały - i box chodzi jak chodził wcześniej na Oreo czyli beznadziejnie. Zrywa WiFi , a Kodi freezuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 @Towi a co konkretnie masz na myśli pisząc, że Kodi freezuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbbxx Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 https://xiaomi.eu/community/threads/mibox-3-global-new-oreo-update.45660/ U mnie 2 razy wyskoczyło powiadomienie i zniknęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się