Jump to content

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zaczep dorobiony u tokarza ze stali narzędziowej,pasuje idealnie.Załączam pdf z wymiarami,gdyby ktoś chciał sobie dorobić. wspornik.pdf

Skasowałeś swoje wpisy, które były bardzo przydatne, zupełnie niepotrzebnie, bo to tym dzieciakom, którzy tu "moderują" nie robi żadnej różnicy, a jest strata dla wszystkich forumowiczów. Wszędzie na

Posted Images

Wiem że to nie temat modyfikacji, ale o różne rzeczy tutaj pytacie i tutaj ktoś najszybciej mi odpowie ;)

Od niedawna mam zwykłą M365, chciałbym wgrać CFW aby wyłączyć kersa. Przygotowałem sobie odpowiednią wersję na stronie m365.botox.bz na bazie 1.3.8 ale nie znalazłem nigdzie wyczerpującego poradnika jak go wgrać. Aplikacja DownG pokazuje mi następujące wersje firmware:

https://i.imgur.com/FPGZouD.png

BMS: 115

BLE: 81

DRV 151

 

1. Jakiej wersji DownG używać? Najnowszej z GooglePlay?

2. Trzeba przed flashem zrobić najpierw downgrade BLE z 81 do 72?

3. Można z OFW 1.5.1 iść od razu na 1.3.8 CFW czy trzeba zainstalować najpierw pośrednie 1.4.X OFW?

Link to post
Share on other sites

1. Jakiej wersji DownG używać? Najnowszej z GooglePlay?
2. Trzeba przed flashem zrobić najpierw downgrade BLE z 81 do 72?
3. Można z OFW 1.5.1 iść od razu na 1.3.8 CFW czy trzeba zainstalować najpierw pośrednie 1.4.X OFW?


Ad 1. Zawsze najnowsza wersja downG ze sklepu, nawet nie próbuj takiej z dopiskiem „patched”

Ad 2. Tak. Najpierw downgrade ble do 072
https://www.spzshop.com/blogs/best-practices-and-tutorials-for-m365/update-xiaomi-m365-1-5-1-and-ble-0-81-be-careful-there-is-the-solution

Ad 3. Po downgrade ble możesz wgrać wersje dowolną
Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, pixelq napisał:

 


Ad 1. Zawsze najnowsza wersja downG ze sklepu, nawet nie próbuj takiej z dopiskiem „patched”

Ad 2. Tak. Najpierw downgrade ble do 072
https://www.spzshop.com/blogs/best-practices-and-tutorials-for-m365/update-xiaomi-m365-1-5-1-and-ble-0-81-be-careful-there-is-the-solution

Ad 3. Po downgrade ble możesz wgrać wersje dowolną

 

Dziękuję za konkretne i zwięzłe odpowiedzi. Za pomocą najnowszej wersji Down_G z GooglePlay bez problemu przeszedł downgrade bluetooth do 072. 

Zauważyłem u mnie to samo o czym czytałem gdzieś indziej o 1.3.8 - przy luźnym toczeniu się, po naciśnięciu manetki następuje jakby lekki szarpnięcie. Jest na to jakaś rada oprócz zmiany na wersję >1.3.8?

I jeszcze dwa pytania. Ustawiłem sobie moc według tabelki: 4udcjuhoq9r21.jpg

na 700W, ale zauważyłem że M365 dashboard pokazuje nawet 800 przy przyspieszaniu. To normalne? 

2. Mimo wyłączonego KERSa przy hamowaniu i tak jest aktywny o czym wiedziałem że tak będzie. Jednak, czy jeśli mam w pełni naładowaną baterię to KERS przy mocnym hamowaniu nie spali niczego? Niektórym podobno przepalał BMS (ale w innej sytuacji, przy długotrwałej jeździe z górki na mocnym ustawieniu KERSa).

Edited by cichy45
Link to post
Share on other sites
Dnia 21.08.2019 o 18:55, gucio napisał:

Ostrzeżenie!!!

Uwaliłem w swojej hulajce m365 pro silnik i sterownik zjeżdżając z ostrej góry (Gubałówka) ok 35 km/h kers ustawiony na max po odpuszczeniu manetki hamowanie silnikiem dziwne buczenie dochodzące z silnika i po ptokach, silnik i sterownik upalone. Tak więc ostrzegam nie róbcie ostrych zjazdów bo może was spotkać to samo.

 

1 godzinę temu, cichy45 napisał:

2. Mimo wyłączonego KERSa przy hamowaniu i tak jest aktywny o czym wiedziałem że tak będzie. Jednak, czy jeśli mam w pełni naładowaną baterię to KERS przy mocnym hamowaniu nie spali niczego? Niektórym podobno przepalał BMS (ale w innej sytuacji, przy długotrwałej jeździe z górki na mocnym ustawieniu KERSa).

Spali i wcale nie musisz mieć naładowanej baterii, ja miałem około 40% i silnik i sterownik poszły z dymem

Link to post
Share on other sites
15 minut temu, gucio napisał:

Spali i wcale nie musisz mieć naładowanej baterii, ja miałem około 40% i silnik i sterownik poszły z dymem

Strach jeździć w ogóle w takim razie :-o Miałeś tak na fabrycznym sofcie czy jakimś modzie? 

Edited by cichy45
Link to post
Share on other sites

Moc fabryczna tylko prędkość odblokowana, ale i na fabrycznym ograniczeniu prędkości do 25 km/h i tak bym się z ostrej góry rozpędził do tych 35 i więcej i efekty byłby taki sam, zdjęcie blokady nie miało na zjaranie silnika raczej żadnego wpływu. Jeżdżąc po zdjęciu ograniczenia prędkości do tych 32km/h ale po płaskiej drodze nic się nie działo przy hamowaniu kersem, tak że w moim przypadku było parę km/h za dużo ostry zjazd i moja masa ok 100kg i maszynka padła.

Link to post
Share on other sites

Faktycznie mógł to być zbiór pechowych czynników.

 

Z innej beczki, testowałem sobie cfw z rosyjskim algorytmem kontroli, na fabrycznej mocy (500W) na eko rozpędził się do 22 a na trybie zwykłym 35 i zaczął skakać - nie wyłączyłem hard limitu szybkości bo nie sądziłem że tyle wyciśnie. Ale to na pełnej baterii i przy mojej niskiej wadze - 56kg. Gdyby zmodyfikować baterie na 12S to 40km/h pewnie byłoby osiągnięte bez problemu ale już raczej mocno niebezpieczne na tej hulajnodze.

 

Póki co Itaka wróciłem do fabrycznym parametrów na 1.3.8, tylko z wyłączonym kersem.

Edited by cichy45
Link to post
Share on other sites

Pytanie do tych którzy mieli okazję się przesiąść na m365 pro... Zastanawiam się nad zmianą ze względu na to że w zwykłej emce po 10km zaczyna mi brakować mocy przy podjazdach pod górkę ( waga robi swoje blisko 100kg .. kiedyś i 10 kg mniej  nie miałem takiego problemu :P ) I się zastanawiam czy pro starczy energii na dłużej i czy się nie rozczaruje po wydaniu ~ 2 klocków. Emka naturalnie odblokowana ale zauważyłem że zwiększanie mocy nic nie daje ( powiedziałbym że na słabszych ustawieniach lepiej sobie radzi po 10km). 

 W swojej po zjechaniu do 50 % baterii ( wychodzi akurat ~ 10 km ) jazda staje się nudna ... długo się rozpędza a pod górkę słabo jedzie. Pro ogarnie ?  Czy lepiej od razu dorzucić i kupić coś konkretniejszego ( tu akurat myślę o skywalkerze S10+ ) 

Link to post
Share on other sites

Mam do Was pytanie w kwestii prawnej. Ogólnie orientuję się w tym, że w tej chwili hulajnoga jest uznawana za pieszego a więc i zasady poruszania się po drodze są jak dla pieszego. No a mianowicie problem mam taki, że dosłownie przez 200m jak jadę do pracy niema chodnika a pobocze powiedzmy jest umowne, raz szersze a raz prawie wgl niema tylko same krzaki. Jakiś czas temu, jak była ta policyjna akcja z w związku z pieszymi, to dostałam swój pierwszy w życiu mandat, bo jechałam prawą stroną ulicy. Przyjęłam go, no bo  w tym momencie wiedziałam, że zrobiłam źle. Wszystko potem wydawało się być ok aż do wczoraj. Policja mnie zatrzymała, bo jechałam lewym poboczem drogi :) Specjalnie do nich podeszłam porozmawiać o tym i pochwalić się mandatem. Policjant jednak był uparty i upierał się, że powinnam jechać prawą stroną (za co dostałam mandat miesiąc temu) bo hulajnoga to nie pieszy tylko pojazd. No ja na prawdę nie wiem jak mam przejechać ten króciutki kawałek, żeby się nie narażać na następny raz. Całą drogę mam piękny głatki chodnik, unikam ścieżki rowerowej. Tylko ten krótki odcinek to jakaś makabra xd Czemu to, czy dostanę kolejny mandat ma zależeć od tego, jakie policjant  będzie miał "widzi mi się". Wiem, że kolejnego mandatu nie przyjmę ale co mi to da, jak czas mi i tak zmarnują. Domyślam się, że zanim uregulują przepisy, to się jeszcze zdążę nadenerwować. Co wy robicie w takich sytuacjach, jak jeździcie i jak się tłumaczycie?

Edited by Lilinith
Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Lilinith napisał:

Mam do Was pytanie w kwestii prawnej. Ogólnie orientuję się w tym, że w tej chwili hulajnoga jest uznawana za pieszego a więc i zasady poruszania się po drodze są jak dla pieszego. No a mianowicie problem mam taki, że dosłownie przez 200m jak jadę do pracy niema chodnika a pobocze powiedzmy jest umowne, raz szersze a raz prawie wgl niema tylko same krzaki. Jakiś czas temu, jak była ta policyjna akcja z w związku z pieszymi, to dostałam swój pierwszy w życiu mandat, bo jechałam prawą stroną ulicy. Przyjęłam go, no bo  w tym momencie wiedziałam, że zrobiłam źle. Wszystko potem wydawało się być ok aż do wczoraj. Policja mnie zatrzymała, bo jechałam lewym poboczem drogi :) Specjalnie do nich podeszłam porozmawiać o tym i pochwalić się mandatem. Policjant jednak był uparty i upierał się, że powinnam jechać prawą stroną (za co dostałam mandat miesiąc temu) bo hulajnoga to nie pieszy tylko pojazd. No ja na prawdę nie wiem jak mam przejechać ten króciutki kawałek, żeby się nie narażać na następny raz. Całą drogę mam piękny głatki chodnik, unikam ścieżki rowerowej. Tylko ten krótki odcinek to jakaś makabra xd Czemu to, czy dostanę kolejny mandat ma zależeć od tego, jakie policjant  będzie miał "widzi mi się". Wiem, że kolejnego mandatu nie przyjmę ale co mi to da, jak czas mi i tak zmarnują. Domyślam się, że zanim uregulują przepisy, to się jeszcze zdążę nadenerwować. Co wy robicie w takich sytuacjach, jak jeździcie i jak się tłumaczycie?

Póki co wyjściem z sytuacji może być przeprowadzenie hulajnogi lewym poboczem przez te 200 metrów.

Ja dzisiaj we Wrocławiu widziałam gościa, który popylał na hulajnodze po ruchliwej jezdni - środkiem :eek:

Link to post
Share on other sites

Cześć, mam pytanie do przegubu (mechanizmu składania)  Z wielu opinii wynika, że jest to delikatna cześć i szybko ulega zniszczeniu. Przez co może podczas jazdy pęknąć. Czy wiecie jak wygląda zużyta śruba? Na swojej nie zauważyłem zużycia a jeżdżę hulajnogą codziennie od pół roku. Nie wiem czy profilaktycznie ją wymieniać co jakiś czas? 

Link to post
Share on other sites
Mam do Was pytanie w kwestii prawnej.

Ja bym poprosił swojego dzielnicowego/komendanta jednostki o interpretacje przepisów na piśmie.
Czy wiecie jak wygląda zużyta śruba?

Nowszej daty M365/pro maja lekko poprawiony zawias.
Śruba zawiasu pęka nagle i nie spodziewanie co czuć wyraźnie - kierownica dostaje nagle luzu.
Zatrzask z przodu po mału się wygina i pęka (to widać)

Ważne aby wyregulować mechanizm, powinien zamykać się bez użycia dużej siły.
Link to post
Share on other sites

Słuchajcie jak z tym hamulcem? Warto zmieniać zacisk? Bo u mnie słabo działa ten hamulec od początku i zastanawiam się, a na ali jakieś kupony można coś wyrwać kilka dolców taniej ..

Dużo roboty przy wymianie? Co dokładnie oprócz zacisku trzeba zamówić - ten adapter? 
https://www.aliexpress.com/item/33009232360.html?spm=a2g0o.cart.0.0.17003c00nk6QEt&mp=1

https://www.aliexpress.com/item/33057415564.html?spm=a2g0o.cart.0.0.17003c00nk6QEt&mp=1

Edited by Gravis
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Gravis napisał:

Słuchajcie jak z tym hamulcem? Warto zmieniać zacisk? Bo u mnie słabo działa ten hamulec od początku i zastanawiam się, a na ali jakieś kupony można coś wyrwać kilka dolców taniej ..

Dużo roboty przy wymianie? Co dokładnie oprócz zacisku trzeba zamówić - ten adapter? 
https://www.aliexpress.com/item/33009232360.html?spm=a2g0o.cart.0.0.17003c00nk6QEt&mp=1

https://www.aliexpress.com/item/33057415564.html?spm=a2g0o.cart.0.0.17003c00nk6QEt&mp=1

Warto, hulajnoga w miejscu staje pomimo mojej wagi 95 kg :)

 

zacisk.thumb.jpg.4aaf50eaa343533d77ccfcecb541b0ae.jpg

Ja zamiast  adaptera wykorzystałem płaskownik stalowy o grubości ok 2 mm , docięty szlifierką kątową do odpowiedniej wielkości, pod zacisk trzeba dać tuleje lub podkładki by nie opierał się na płaskowniku. Zupełnie inny hamulec, musiałem tylko przesunąć go do tyłu względem oryginału ponieważ zacisk opierał się o felgę i w związku z tym przerobiłem wspornik błotnika (aluminiowy)  - teraz jest tylko z jednej strony bo zbyt nachodził na zacisk. 

 

 

Link to post
Share on other sites

No właśnie też mam wspornik którego nie chciałbym ruszać. Czy istnieje jakiś inny adapter który bezinwazyjne idzie zastosować?
Nie mam zbyt wielu narzedzi, żeby się w tym grzebać tutaj na mieszkaniu :(

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Gravis napisał:

No właśnie też mam wspornik którego nie chciałbym ruszać. Czy istnieje jakiś inny adapter który bezinwazyjne idzie zastosować?
Nie mam zbyt wielu narzedzi, żeby się w tym grzebać tutaj na mieszkaniu :(

Hmm może ktoś jeszcze się wypowie , ogólnie sprawa wygląda tak że oryginalny adapter będziesz i tak musiał nawiercić i trochę podszlifować  a moim zdaniem nie zmieści się zacisk bez przesunięcia , przy próbie pozostawienia go w miejscu oryginału - zacisk ocierał o felgę , zobacz jak blisko felgi jest - on generalnie wchodzi do felgi  więc musi być tak ustawiony by o nią nie ocierać . Robota i tak warta zachodu bo skuteczność hamowania naprawdę olbrzymia w porównaniu z oryginałem

zacisk.thumb.jpg.3818afeac07792e805f6d680da43b22b.jpg

Link to post
Share on other sites

Mi brat wykonał taki adapter i prezentuje się to tak:

IMG_20190825_094251.thumb.jpg.3d347d11b19638cafeaec9adf03d4fda.jpg IMG_20190825_103537.thumb.jpg.47ce637da8f548da3bc3ac07874ed7f2.jpg

Zacisk hamulca jest dość blisko felgi, ale jej nie dotyka (jakieś 2-3mm przerwy).

Teraz czekam na tarczę 120mm, bo spokojnie wejdzie. Siła hamowania jest nieporównywalna z oryginalnym hamulcem, a klamka łapie dość szybko. Zmieniłam też od razu klocki z chińskich na ceramiczne (pasują te od Shimano Saint M800).

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, sziva napisał:

Mi brat wykonał taki adapter i prezentuje się to tak:

IMG_20190825_094251.thumb.jpg.3d347d11b19638cafeaec9adf03d4fda.jpg IMG_20190825_103537.thumb.jpg.47ce637da8f548da3bc3ac07874ed7f2.jpg

Zacisk hamulca jest dość blisko felgi, ale jej nie dotyka (jakieś 2-3mm przerwy).

Teraz czekam na tarczę 120mm, bo spokojnie wejdzie. Siła hamowania jest nieporównywalna z oryginalnym hamulcem, a klamka łapie dość szybko. Zmieniłam też od razu klocki z chińskich na ceramiczne (pasują te od Shimano Saint M800).

Sziva no adapterek pierwsza klasa też bym taki chciał ja niestety rzeźbiłem z tego, co dostałem do zacisku. Co do tarczy mam 120 i problem jest jeśli chcesz wyciągnąć koło trzeba zdemontować zacisk i wyciągnąć go razem z kołem, a gdy chcesz wyciągnąć zacisk to muszę odkręcić tarcze niby 10 mm większa, ale zacisk nie przejdzie. Gdzie mogę kupić te klocki ceramiczne, bo na allegro są tylko zwykłe. 

Link to post
Share on other sites
39 minut temu, pixelq napisał:


Ręczna robota czy frezarka ?

CNC

27 minut temu, TURBOZB napisał:

Sziva no adapterek pierwsza klasa też bym taki chciał ja niestety rzeźbiłem z tego, co dostałem do zacisku. Co do tarczy mam 120 i problem jest jeśli chcesz wyciągnąć koło trzeba zdemontować zacisk i wyciągnąć go razem z kołem, a gdy chcesz wyciągnąć zacisk to muszę odkręcić tarcze niby 10 mm większa, ale zacisk nie przejdzie. Gdzie mogę kupić te klocki ceramiczne, bo na allegro są tylko zwykłe. 

Klocki ceramiczne kupowałam tutaj:

https://sklep.szajbajk.pl/pl/p/Klocki-do-Shimano-BR-M975%2C-LX%2C-SLX%2C-XT%2C-XTR-ceramiczne/307

Są też kevlarowe:

https://sklep.szajbajk.pl/pl/p/Klocki-do-Shimano-BR-M975%2C-LX%2C-SLX%2C-XT%2C-XTR-kevlarowe/306

i półmetaliczne:

https://sklep.szajbajk.pl/pl/p/Klocki-do-Shimano-BR-M975%2C-LX%2C-SLX%2C-XT%2C-XTR-polmetaliczne/308

Metalicznych chyba bym nie pakowała do hulajnogi, ale też są w ofercie:

https://sklep.szajbajk.pl/pl/p/Klocki-do-Shimano-BR-M975%2C-LX%2C-SLX%2C-XT%2C-XTR-metaliczne-spiekane/305

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, sziva napisał:

Mi brat wykonał taki adapter i prezentuje się to tak:

IMG_20190825_094251.thumb.jpg.3d347d11b19638cafeaec9adf03d4fda.jpg IMG_20190825_103537.thumb.jpg.47ce637da8f548da3bc3ac07874ed7f2.jpg

Zacisk hamulca jest dość blisko felgi, ale jej nie dotyka (jakieś 2-3mm przerwy).

Teraz czekam na tarczę 120mm, bo spokojnie wejdzie. Siła hamowania jest nieporównywalna z oryginalnym hamulcem, a klamka łapie dość szybko. Zmieniłam też od razu klocki z chińskich na ceramiczne (pasują te od Shimano Saint M800)

Sziva dzięki za odpowiedź. Co do adaptera to jak by cana była przestępna to też się pisze na niego.

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, pixelq napisał:

Czy coś jest nie tak z tymi w komplecie ?

Samych klocków nie testowałam, więc nie odpowiem na to pytanie. Sprężynka między klockami z kompletu jest za to tragiczna - zbyt sztywna w górnej części, przez co klocki zamiast pracować równolegle, chodzą po łuku.

Link to post
Share on other sites

Dzień dobry wszystkim, wracam z pytaniem w sprawie wycentrowania kierownicy. Rozebrałem wszystko i jest problem natury "zepsute w fazie produkcji", otóż za możliwość regulacji lewo-prawo odpowiada "wycięcie" w kolumnie kierownicy, które jest zrobione po to, żeby można było ją nasadzić na śrubę przykręconą od prawej strony, mniej więcej w miejscu składania hulajnogi. Śruba trzyma podkładki i koło przed wypadnięciem od spodu oraz blokuje kierownicę przed zbyt mocnym skręcaniem. Prawdopodobnie źle wykonano ten szlif i nie mam w ogóle zakresu regulacji kierownicy w lewo, przez co patrząc od góry na lampkę widać, że jest lekkie odchylenie w prawo, bardziej to widać podczas jazdy, bardziej w lewo kierownicy już dać nie mogę. Teraz mam 4 wyjścia, pierwsze, to znaleźć gdzieś taką śrubę, ale z płaskim łebkiem i na krzyżak, fabrycznie jest zamontowana z wysokim łebkiem na imbus, nie wiem jednak gdzie tego szukać, bo to nietypowa śrubka i w Castoramie nie mają, drugie wyjście, to spróbować jakoś zeszlifować z jednej strony to wycięcie, aby powiększyć zakres regulacji, ale wtedy bym musiał to jakoś zabezpieczyć przed korozją, trzecie, to oddać to na gwarancję lub wymienić na nową, a czwarte olać to i jeździć jak jest, choć jakoś nie widzi mi się taka jazda :( 

Edited by zgodusiek
Link to post
Share on other sites

Mi po złożeniu mojej m365 też się wydawało że kierownica jest minimalnie w lewo (albo prawo) względem koła. Ale myślałem o tym jakieś 30 sekund po czym olałem temat. Nie jestem aż tak pedantyczny żeby drobna nierówność mi przeszkadzała choć rozumiem że niektórych może to irytować. 

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, cichy45 napisał:

Mi po złożeniu mojej m365 też się wydawało że kierownica jest minimalnie w lewo (albo prawo) względem koła. Ale myślałem o tym jakieś 30 sekund po czym olałem temat. Nie jestem aż tak pedantyczny żeby drobna nierówność mi przeszkadzała choć rozumiem że niektórych może to irytować. 

Niby można olać, ale przy jeździe wieczorem światło będzie mi świecić lekko w bok na jezdnię, zamiast na wprost :?

 

21 godzin temu, mariusz13 napisał:

Nie wiem skąd jesteś,ale w każdym większym mieście jest hurtownia ze śrubami,materiałami połączeniowymi itp,Castorama to jest sklep w którym jest wszystko i nic,masówka najczęściej sprzedawana,w Gliwicach jest taki sklep gdzie kupowałem śruby z nierdzewki za całe 2.48 zł łącznie 34 śruby plus kilkanaście podkładek na ulicy Szobiszowickiej,jeszcze nie było tak żeby nie jakiegoś rozmiaru o który pytałem np 3mm x 0.8 cm (śruby do podestu) nie mieli na imbus,ale były na krzyżak,a to chyba nawet lepiej,oczywiście nierdzewka.Kup twarde śruby nie szajs z Castoramy o niewiadomych parametrach najlepiej od 8,8 w górę,zęby nie rosną 3 razy.

Rozkręciłem wszystko jeszcze raz, sprawdziłem inną śrubę z płaskim łebkiem, niestety jest połowę dłuższa i nie przykręcę przez to śruby centralnej, ale po nałożeniu kolumny jest możliwość wycentrowania równo kierownicy :)  Znalazłem jakieś hurtownie i w przyszłym tygodniu pojeżdżę i sprawdzę, może gdzieś taką śrubę dostanę.

Link to post
Share on other sites

Niestety nie mam narzędzi do takich operacji :( Te hurtownie, to bardziej sklepy typu "śrubex", pewnie w którymś sklepie trafię albo przynajmniej dowiem się jakiej konkretnie szukać :D Szczerze mówiąc myślałem, że jakościowo będzie lepiej, wczoraj zrobiłem 12km i w połowie drogi zaczęło mi coś brzęczeć, myślałem, że to ten plastikowy pierścień trzymający uchwyt do składania, ale dzisiaj sprawdziłem i to nie to, dźwięk bardziej dochodzi z mechanizmu składania. Podokręcałem co się dało i chyba jest ok, choć na drodze sprawdzę to dopiero jutro lub w poniedziałek :) 

Link to post
Share on other sites

pixelq jaki masz zaczep u siebie lub miałeś ? aluminiowy,stalowy ? mam blisko 700km przejechane i zastanawiam się nad wymianą tylko nie wiem na jaki :/ 

oprócz zaczepu(mam aluminiowy oryginalny) słyszałem że lubi jeszcze strzelić śruba którą trzyma język(mam rację ?) ją też proponujesz wymienić ? 

widziałem na grupach że te zaczepy z allegro (około 90-100zł) lubią się wyrabiać od tej śruby od środka.

 

Link to post
Share on other sites

Miałem taki z Ukrainy.

2442c09a7be22db466143cf7c1102dce.jpg

Jak ci się nie wygina to go zostaw.

Śruba języka raczej nie... mi pierwsza po cichu pękła śruba w uszach zawiasu.

 

Co do zamknięć z Allegro... niestety nie wiem, nie próbowałem.

Ale ten zaczep z Ukrainy miał gumowe oringi na śrubie.

 

 

 

Panie i Panowie,

 

Z wielka przyjemnością pragnę poinformować że, Michał Jach stworzył ku wielkiej radości dla ludzi z iOS port m365 downG

https://apps.apple.com/pl/app/m365-downg/id1474348198

 

Hip, hip huraaaa

 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, pixelq napisał:

Miałem taki z Ukrainy.

2442c09a7be22db466143cf7c1102dce.jpg

Jak ci się nie wygina to go zostaw.

Śruba języka raczej nie... mi pierwsza po cichu pękła śruba w uszach zawiasu.

 

Co do zamknięć z Allegro... niestety nie wiem, nie próbowałem.

Ale ten zaczep z Ukrainy miał gumowe oringi na śrubie.

 

 

 

Panie i Panowie,

 

Z wielka przyjemnością pragnę poinformować że, Michał Jach stworzył ku wielkiej radości dla ludzi z iOS port m365 downG

https://apps.apple.com/pl/app/m365-downg/id1474348198

 

Hip, hip huraaaa emoji16.png

 

w uszach zawiasu ci pękła ? czyli ta ? 

napisałeś że MIAŁEŚ zaczep z ukrainy tzn już nie masz ? czemu ? to jaki masz teraz ?

Bez tytułu.jpg

2 godziny temu, mariusz13 napisał:

W mojej z 2019 jest stalowy zaczep i śruba o innej konstrukcji .

image;s=1000x700

wiem,wiem,mam 2 m365 jedna (moja) ma aluminiowy zaczep,druga ma już stalowy

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...