TURBOZB

Użytkownicy
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About TURBOZB

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wgraj na starym wyświetlaczu plik DRV 1.5.5 i potem podmień wyświetlacz na nowy powinno być O.K.
  2. Fajnie jak by połączyli jedno i drugie, i wyeliminowali oryginalny zawias i stworzyli nowy.
  3. Sziva dzięki za odpowiedź. Co do adaptera to jak by cana była przestępna to też się pisze na niego.
  4. Sziva no adapterek pierwsza klasa też bym taki chciał ja niestety rzeźbiłem z tego, co dostałem do zacisku. Co do tarczy mam 120 i problem jest jeśli chcesz wyciągnąć koło trzeba zdemontować zacisk i wyciągnąć go razem z kołem, a gdy chcesz wyciągnąć zacisk to muszę odkręcić tarcze niby 10 mm większa, ale zacisk nie przejdzie. Gdzie mogę kupić te klocki ceramiczne, bo na allegro są tylko zwykłe.
  5. Gwarancja mnie nie dotyczy, ponieważ jej już nie mam. Dziewięć baterii podskakujących w rurze no niestety wejdzie tylko sześć dosyć ciasno koło siebie, ponieważ są tam jeszcze przewody i linka hamulcowa następnie dwie są też wciśnięte przed kontrolerem jedna nad nim i jedna z tyłu za baterią też jest wciśnięta. Długość przewodów jest różna, ale przekrój jest dosyć duży tak, że nie ma najmniejszego znaczenia czy ma 5 cm. czy 20 cm. BMS kontroluje pakiety, których jest 10 po 3 ogniwa jeżeli dołożymy jaszcze po jednym ogniwie do pakietu nie robi to żadnej różnicy, bo BMS sprawdza pakiet nie ogniwo i jeśli któreś ogniwo osiągnie żądaną wartość (4,16 volt) odłączany jest cały pakiet od ładowania.
  6. Partanina jak zwał tak zwał na pierwszy rzut oka może tak wygląda jestem elektrykiem tak, że zasady bezpieczeństwa są zachowane. Wszystkie ogniwa są w koszulkach termokurczliwych oprócz jednego z tego względu, że jest nad kontrolerem, a koszulka bardzo go pogrubiła i po prostu nie mogłem zamknąć pokrywy i dlatego jest na razie owinięte taśmą do czasu wykonania dolnej pokrywy. Ogniwa są jednej firmy o pojemności 3500 mA ze zgrzanymi blaszkami połączone przewodem 1,5 mm kwadrat także z dużym zapasem. Wiem, że można dołożyć zewnętrzna baterie, ale ja chciałem zachować w miarę oryginalny wygląd i nie ingerować w oprogramowanie tak, że plecak nie wchodził w grę. Z czasem zamierzam wymienić wszystkie ogniwa na większe z 2600 na 3500.
  7. Proszę film i artykuł https://www.wykop.pl/wpis/33654017/testowa-trasa-po-dolozeniu-10-ogniw-wedlug-hulajno/
  8. Witam, wszystkich co do tuningu to ja wymieniłem wyświetlacz na pro wymiana zacisku hamulcowego i tarczy na większą 120 i chyba najważniejsza rzecz dołożenie 10 ogniw co skutkowało zwiększeniem zasięgu o 10 kilometrów. Ogniwa oczywiście weszły do środka nie chciałem żadnych plecaków na zewnątrz. A i jeszcze opony 10 cali bez żadnej podkładki pod błotnik tylko podkładka pod stopkę. Zamierzam jeszcze wymienić dolną płytę pod hulajnogą na masywniejszą.
  9. Ok. myślałem że na 10. Jeszcze jedno czy jest różnica jazdy bez dętek na 8,5.
  10. Sziwa czy ty też masz te same opony co na zdjęciu, bo ja też nie mogłem ich napompować bez dętki. Bicia też u mnie występują, ale podczas jazdy są nieodczuwalne fakt, że jazda na 10 jest na pewno przyjemniejsza, niż na 8,5. Co do 8,5 napompowałem je bez najmniejszego problemu i powietrze było w nich cały czas dodam, że nie wlewałem mleka.
  11. Ja wreszcie założyłem 10 cali ale razem z dętkami + mleko. Niestety próby bez dętki nie powiodły się nawet z kompresorem który daje 8 atmosfer. Wydaje mi się że z tymi oponami które zakupiłem tego nie da się zrobić ponieważ bez żadnego trudu je założyłem to znaczy bez łyżek. Dałem 40 psi jazda jest napewno bardziej przyjemniejsza niż na orginałach.
  12. To rozładuj ją do końca i dopiero naładuj tak będzie najlepiej.
  13. Próbuj może coś to pomoże i wszystko wróci do normy.