cichy45

Użytkownicy
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About cichy45

  • Rank
    Użytkownik

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi Mi 8

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. Z moich obserwacji wynika, że stuknięcie związane jest z tym, że kiedy jedziemy na luzie z wyłączonym kersem - powiedzmy 23km/h - i lekko wciśniemy manetkę - manetką kontrolujemy szybkość - więc system próbuje nas zwolnić do tej niskiej prędkości którą "wybraliśmy" manetką. Zauważyłem że zjawisko nie występuje jeśli oda razu, szybko wciskam manetkę do końca - wtedy system chce nas przyspieszyć do maksymalnej szybkości więc nie szarpie silnikiem który by hamował.
  2. Pewnie się okaże, że jak fabrycznie ma 10" to da się włożyć 12 albo 11, i ludzie będą tak samo zmieniać jak w M365
  3. Ja pompowałem kompresorem domowym, ale dosyć potężnym. Jak będziesz delikatnie operował spustem to nie powinno być problemu - według mnie.
  4. Zielono to najwyższe napięcie, czerwony to najniższe i samo w sobie nic nie znaczy, kolor po prostu na wprowadzić większą czytelność. Ale 0.4V to za duża różnica, może pakiet jest uszkodzony. Ja mam 0.03V różnicy i to według mnie sporo, bo niektórzy mają różnicę min max w granicach 0.002-0.005V.
  5. Ostatnio chyba generator tworzy zipa gdzie jest firmware zaszyfrowany i nieszyfrowany więc teoretycznie będzie działać na 81 i 72 ten sam zip
  6. No to trzeba czekać aż zrobią amorki na tył i zamontować od razu pełny zestaw
  7. Właśnie przecież taki amortyzator to ułatwienie życia baterii. Teraz mamy w m365 same opony pompowane i nie ma problemu z aku. Jak do tego dodasz kolejny poziom redukcji drgań czyli amorki to będzie jeszcze lepiej niż na samych oponach, a nie gorzej.
  8. Prędkość jaką pokazują aplikacje np m365 tools jest brana z silnika hulajnogi. Łatwo to sprawdzić, wystarczy podnieść przednie koło i nim zakręcić i rozpędzić. Apka pokaże że jedziesz mimo iż stoisz w miejscu.
  9. Jeśli dałeś tranzystory kilka razy mocniejsze niż fabryczne, to nawet kers maksymalny nie powinien nic popalić. Fabrycznie się tranzystor przebijają bo są za słabe właśnie. A, no i fajnie byłoby zmienić wszystkie tranzystor na tej sam model, tak się zwykle robi żeby zachować równowagę. Teraz jak będzie jeden z mniejsza rezystancją (i inne parametry jak napięcie przy którym zaczyna przewodzić) to większość prądu pójdzie przez niego i się może okazać że mimo iż mocniejszy to znowu się spali w myśl zasady "i Herkules d*pa kiedy wrogów kupa".
  10. Nie rozumiem totalnie tego co napisałeś @mariusz13 Przecież hulajnoga bierze pokonany dystans i prędkość nie z GPS a z ilości obrotów silnika/sekundę. I tak, bardziej będę wierzył w prędkość GPS z mojego Mi 8 który korzysta z 6 systemów niż z przeliczania prędkości obrotowej koła, taki pomiar będzie mocno niedokładny bo masz tam mnóstwo czynników które wpływają na niego.
  11. Ja moją zwykłą m365 sprawdzałem na dwóch telefonach, aktualnym Mi 8 oraz moim najstarszym Xiaomi - Redmi Red Rice (pierwszy model Redmi w ogóle, na mediateku) i na każdym z nich komunikacja Bluetooth z hulajnogą działa bezproblemowo. Teraz Redmi jeździ na kierownicy. Zobaczę jeszcze z ciekawości na Redmi 5 Plus dziewczyny, czy nie będzie problemów.
  12. To zależy czy BMS w baterii ma współdzielony przewód zasilania baterii. Jeśli tak, to na tym samym przewodzie ładujesz i rozładowujesz baterię, przy ładowaniu BMS dba o to same napięcie na ogniwach. Jeśli masz BMS z osobną linią obciążenia, wtedy trzeba go (baterię zewnętrzną) ładować osobno.
  13. Mi po złożeniu mojej m365 też się wydawało że kierownica jest minimalnie w lewo (albo prawo) względem koła. Ale myślałem o tym jakieś 30 sekund po czym olałem temat. Nie jestem aż tak pedantyczny żeby drobna nierówność mi przeszkadzała choć rozumiem że niektórych może to irytować.
  14. Spróbuj przykleić śrubokręt do łepka klejem. Czasami pomaga, jak mocno złapie to da radę tak odkręcić.
  15. Przepraszam za post pod postem ale tak będzie czytelniej. Dzisiaj sprawdziłem to zachowanie i jest tak jak opisałem w punkcie drugim. Przy zjeździe czułem że prędkość jest ograniczona, M365 Dashboard pokazywał 25-26km/h oraz to, że hulajnoga jest ładowana (od - 50 do -150W mocy). Po stuknięciu w tempomat i jego wyłączeniu prędkość wzrosła do 28-29km/h i hulajnoga nie była już ładowana (pobór mocy kilkanaście do 20 kilku W). Więc można jechać szybciej niż ustawiona prędkość w trybie Drive, ale nie na tempomacie, bo tempomat pilnuje abyśmy nie przekroczyli tej wartości. Można ją przekroczyć tylko "na luzie" przy wyłączonym kersie. Wszystko to na sofcie 1.3.8 z fabrycznymi ustawieniami poza wyłączonym kersem. Nie wiem natomiast czy da się w ten sposób przekroczyć 30km/h ale mam wrażenie że powinno się dać - w końcu silnik nie pracuje a limity prędkości zdjęte. Ktoś kto ma większą górkę u siebie mógłby to sprawdzić? Jak nie, to niedługo jadę do Kudowy, tam będzie okazja żeby to przetestować.