Battery_Saver

Użytkownicy
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Battery_Saver

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    M365

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zrób takie zdjęcie jak kolega @pixelq to będzie można cokolwiek porównać. Na razie nie ma jak
  2. Na pewno jest to kwestia innego oprogramowania, żeby podać większą moc, inna jest chrakterystyka na trybach, bo są trzy a nie dwa itp. Natomiast mi się wydaje, że różnice mogą być w tych tranzystorach. Przecież jeśli tranzystor daje większą moc, która nie jest to w zakresie jego pracy, to przez takie obciążenie się na pewno bardziej grzeje i może ulec uszkodzeniu. Wydaje mi się, że różnica jeśli jest w hardware, to właśnie inne są tranzystory, no i może wyższe zabezpieczenie. Trzeba by porównać, nawet naocznie, ale nawiązując do: Ciężko będze, bo nie wiedząc który jest do PRO a który nie, trzeba zawierzyć sprzedającemu. Może się okazać, że jeśli się nie różnią niczym, to po prostu sprzedający daje wyższą cenę dla wersji niby PRO, tak jak z każdą częścią jest. Do zwykłej taniej,. do PRO - drożej.
  3. @endrius99 Z czystej ciekawości, można wiedzieć jak w ogóle doszło do takiego uszkodzenia?
  4. Koszt rzeczywiście - w porównaniu do całego nowego koła/silnika - niewielki. Cóż, oby się trzymało jak najdłużej i nic się nie działo. Choć zdjęcia z uszkodzeniami wyglądają na prawdę koszmarnie, powiedziałbym, że silnik w kosz
  5. @Dani90 patrząc na zdjęcia wszystko wydaje się być w porządku
  6. @endrius99 napisz jeszcze, jaki był całkowity koszt takiej naprawy razem z oponą
  7. Musi zadziałać hard reset. Włączasz hulajnogę, naciskasz naaz hamules, przycisk włączania i manetkę i trzymasz przez parę sekund. Powinno zapikać 2x sekwencja: 1x długi 4x krótki
  8. Tak z kołem będzie problem, są przykłady w sieci osób, którym odrzucono roszczenie gwarancyjne bo miało inne niż orginalne opony, np. pełne. Z 10cio calowymi byłoby na 99% tak samo. Tak na prawdę, każda modyfikacja, może być powodem do odrzucenia gwarancji, więc oddając sprzęt do serwisu, trzeba się postarać o to, by jego stan (nie zużycie, bo to normalna sprawa) był jak najbardziej zbliżony do pierwotnego.
  9. Wgram taki setup dziś wieczorem i weekend będę testował. Na pewno dam znać jakie wrażenia
  10. @smalecwks wygląda że nie faluje czy nie faluje? Daj konkretnie namiar na to forum na generator z którego korzystałeś i screen z wszystkich pól formularza. Chętnie stestuje tylko że chyba Ty masz wersję zwykłą A ja mam z dashbordem od pro, więc może być zupełnie inny rezultat, ale spróbować nie zaszkodzi.
  11. Tak, ale teraz na startupie koszt hulajki to 699USD (w sumie to 1pc opcja nie jest już dostępna), skończy się indiegogo, może wejdzie do seryjnej produkcji - a może nie, jeśli tak, to cena będzie na bank wyższa. I trzeba sobie zadać pytanie: Czy przekładanie czegokolwiek z takiego "drogiego", nowego skutera do starej Emki będzie miało sens? Wydaje mi się, a raczej jestem pewnien, że NIE. pozdro
  12. @sebekcrx Nie wiem jak inni, ale ja nie pobieram i tym bardziej nie instaluje plikow, zwłaszcza tych o których udostępniający nie napisał żadnych szczegółów. Podaj parametry jakie ustawiłeś i wtedy każdy będzie mógł sobie wygenerować taki soft i sprawdzić. Co do szarpania - nikt nie pisze o szarpaniu, tylko tzw. falowaniu prędkości a to zupełnie inna sprawa. U mnie też nie ma żadnego szarpania, jest tylko powyższe zjawisko i to nie tylko umnie, ale jak widać u kolegi który o to zapytał i u zdecydowanej większości użytkowników CFW. Niech mi tutaj napisze ktoś, komu nie faluje prędkość na customie na prędkościach w okolicach 30km/h. Bo póki co - jesteś wyjątkiem. I PS. Daj mi konkretny opis tego jaki wygenerować FW, aby przy 10% lecieć na prostej 29km/h - stestuje i dam znać. Ale od razu napiszę, że ja przeprowadzałem na swojej hulajce testy z CFW dobrych parę miesięcy, skrzętnie notując parametry i robiąc statystyki i wybacz, ale nie udało mi się uzyskać ani braku falowania przy wysokich prędkościach ani prawie maksymalnej prędkości przy 10% (27km/h i owszem, ale 29km/h - w życiu). I PS2: Bierz pod uwagę to co napisałem wcześniej: pozdro i czekam na konkretne setupy CFW - chętnie stestuję
  13. Dodano nowy serwis: MiCenter (https://micenter.pl)ul. Jackowskiego 57/D (1 p.), WrocławPn-Pt. godz. 9.00 – 15.30 (17.30)TEL: 780 080 521
  14. Prędkości maksymalne powyżej 30kmh są do osiągnięcia przy naładowaniu akumulatora na 100% do powiedzmy 70% jest to zależne od napięcia które spada wraz z rozładowywaniem ogniw i tak na prawdę każdy egzemplarz ma trochę inaczej bo każdy ma baterie zużyte w innym stopniu, każdy ma inne parametry jak waga wiatr nachylenie terenu itp. Takie falowanie niestety jest normalne ponieważ prędkość jest wyliczana na podstawie obrotów silnika. To też jest normalne. Winny tutaj jest kers i sama konstrukcja silnika. Podsumowując: wszytko jest tak jak powinno
  15. Chodzi o tę śrubę. Nią reguluje się wstępne napięcie, jeśli można tak powiedzieć, resztę naciągiem linki.