Jump to content

Battery_Saver

Użytkownicy
  • Content Count

    501
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

75 Excellent

About Battery_Saver

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    M365 PRO-mod

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja bym wymienił od razu i nie ryzykował, ale rób jak uważasz
  2. No jak jest ok? Zastanów się. Czyli to co pisałeś wcześniej dotyczyło innego egzemplarza? Pzdr
  3. to i tak jest dobra cena, jak za oryginalny silnik i jak za +5 km/h
  4. możliwe. Rozumiem, to jest właśnie te 5km/h które robi różnicę
  5. ciężko jest ot tak napisać co jest bezpieczne, oprócz tego co daje producent. To jest zależne od wielu czynników, jak: waga gracza, waga całego zestawu, temperatura, powierzchnia po jakiej się jedzie, ukształtowanie terenu i tak dalej. Najlepiej ustawić jakieś minimum na przykład fabryczne, po czym stopniowo zwiększać i obserwować co się dzieje. Przede wszystkim monitorować temperatury, baterii, kontrolera i silnika. Test powinien trwać minimum tyle ile trwa Twoja standardowa przejażdżka. Lepszego sposobu na ustawienie bezpiecznych dla Ciebie parametrów nie znam.
  6. zgadza się, ale pamiętaj, że jak to zrobisz, to na obecną chwilę nie będzie łatwego sposobu na wgranie własnego softu, zwłaszcza po ostatnich aktualizacjach od Xiaomi
  7. powiększ go z obu stron, oczywiście mówimy o otworze. Użyj wentyla i sprawdzaj czy wchodzi już bez zbędnego oporu. Czy jest konieczne aby ten plastik tam był? On utrzymuje wentyl w jednej pozycji. Podczas jazdy nie będzie się przemieszczać, czyli się nie urwie. Uszczelnia również trochę możliwość dostania się do środka wody kurzu itp. Ja bym go jednak zostawił.
  8. jak najbardziej, jest to oryginał i od razu z dętką i oponą. Czyli zakładasz, podłączasz i działa.
  9. to jest bardzo możliwe a nawet graniczy z pewnością, że powodem było zbyt duże przegrzanie spowodowane zmodyfikowanym softem. Producent nie bez powodu (tutaj powodem jest bezpieczeństwo) ogranicza softem możliwości podzespołów. Oczywiście, można bezpiecznie zmodyfikować oprogramowanie, ale zawsze jest ryzyko, że bez dostatecznie długich testów coś się uszkodzi. Możliwe jest też po prostu to, że silnik był wadliwy, ale pewnie na oryginalnym sofcie działał by nadal Czy jest sens rozkręcać? Zawsze jest sens, dowiesz się (lub nie) co było przyczyną, ale to bardziej zaspokoisz ewentualnie swo
  10. od razu napiszę, że jeśli to nie łożysko/łożyska - a wszystko wskazuje na to, że nie, zwłaszcza po tym filmie który dodałeś ostatni - to nie naprawisz tego. Nawet w wyspecjalizowanych serwisach nie naprawiają takich rzeczy, bo nikt nie będzie kleił magnesów bo taka naprawa to placebo na chwile i wymieniają albo cały stojan albo bezpieczniej cały silnik, bo na taką naprawę mogą dać gwarancję i wziąć odpowiedzialność. Z tym jest tak jak z podgrzewaniem bga. Chwile podziała, ale może paść w każdym momencie i na pewno padnie, kwestia kiedy a najczęściej w najmniej oczekiwanym momencie. Proponuję r
  11. po zdjęciu pokrywy będziesz miał taki widok:
  12. Uszkodzenie aktywuje się prawdopodobnie pod wpływem ciepła. Silnik pracując nagrzewa się, dlatego na zimnym silniku pewnie nie będzie stukać. Choć może to by c kwestia odpowiedniego ułożenia, mocy ? ciężko powiedzieć nie mając silnika w ręce Napisałem co proponuję: sprawdzić łożyska oraz rozebrać silnik, wyjąć stojan i sprawdzić powierzchnię magnesów. Nie ma sensu niczego kupować, dopóki nie sprawdzisz w czym jest problem, chyba, że nie chcesz się bawić w detektywa i wolisz wymienić całe przednie koło na nowe i mieć sprawę z głowy. Na aliexpress nie polecam, bo w dobrej cenie nie kup
  13. po odkręceniu pokrywy będziesz miał lepszy dostęp do wentyla i wtedy rzeczywiście będzie większe pole manewru. Z tym jest loteria ja w paru egzemplarzach miałem spory problem ale w większości wychodzi z oporem ale takim do przeżycia. Za każdym razem trochę podpiłowuję, żeby powiększyć otwór. Jak to robią w serwisie? Nie mam pojęcia, ale pewnie mają ten sam problem, wątpię, by było jakieś magiczne narzędzie do tego
  14. możliwe również, że to problem z łożyskiem lub łożyskami, Ale to trzeba sprawdzić jak się kręci dokładnie. Słabej jakości łożyska pod wpływem temperatury potrafią się odkształcać, co oczywiście nie powinno mieć miejsca. Jednak aby wyeliminować problem z silnikiem, należałoby wyciągnąć stojan i sprawdzić powierzchnię magnesów oraz elektromagnesów. Jeśli są porysowane to na bank problem jest tutaj. edit. Jednak po parokrotnym zobaczeniu usłyszeniu filmu stwierdzam, że to będzie problem z uszkodzonym silnikiem. Nie proponuję jeździć z taką usterką, bo może się to skończyć tragic
  15. musisz go wygiąć i na chama wyciągnąć. Innej opcji nie ma. Na przyszłość by wychodził łatwiej, to możesz podpiłować/dociąć otwór w tym plastiku do którego wchodzi
×
×
  • Create New...