Jump to content

Battery_Saver

Użytkownicy
  • Posts

    667
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Battery_Saver last won the day on September 16

Battery_Saver had the most liked content!

Dodatkowe

  • Smartfon
    M365 PRO-mod

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Battery_Saver's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

135

Reputation

  1. wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania masz na tym forum a także pliki. I nie musisz używać płatnej aplikacji, są darmowe i nieraz dużo lepsze
  2. Jeśli chodzi o tempomat musisz zrobić downgrade oprogramowania bo w nowych wersjach ta funkcja została wyłączona a jeśli chcesz ustawić inną prędkość to musisz przygotować sobie odpowiedni soft z odpowiednimi dla Ciebie parametrami i go wgrać. Jak to zrobić? Już setki razy było to przedstawiane tu na forum, więc dasz sobie radę
  3. - jeśli nie chcesz mieć ograniczenia prędkości, baterii, braku tempomatu, problemów z łączeniem z innymi aplikacjami niż Xiaomi - to nie aktualizuj - dla opon 8,5cala zalecane wartości dla tej wagi to: przód: 40-45psi, tył: 45-55psi - nie są niezbędne, lecz panel nie jest uszczelniony i w przypadku jazdy w deszczu jest szansa na to, że zamoknie i będzie do wymiany. Sama wilgoć spowodować może w dłużnym czasie korozję i tym samym również uszkodzenie modułu Wszystko o czym musisz wiedzieć, zostało już napisane tu na forum, poczytaj i będziesz miał pełną wiedze na takie jak i inne tematy związane z pojazdami od XIaomi
  4. Z adapterem jaki pokazałem na zdjęciu i który cytuje użytkownik który pytał o tarczę 140mm (czyli v2/3 od amalibay) nie ma szans na zmieszczenie się samego zacisku, bo jest inny profil tego adaptera i już tutaj nie da się go zdemontować bez demontażu koła. Ten adapter z aukcji, które pokazujesz Ty to monorim i jest płaski/niski na maxa. Jego mocowanie dolne to na oko 2mm w amailbay jest prawie 7-8 co podnosi sam zacisk o ponad 12mm do góry w najwyższym punkcie i jakby chcieć go podnieść jeszcze o te 2,5mm dla terczy 140mm to by obcierał o felgę tylną częścią. Z adapterem jaki pokazujesz od monorima nie będzie takiego problemu bo jest zdecydowanie niższy i ma inny profil. Oczywiście to będzie pasować tylko do PRO i PRO2.
  5. Tarcza 140mm będzie na 200% za duża. Przy zastosowaniu tego adaptera sam zacisk będzie już obcierał o felgę
  6. to gdzie będziesz jej używał nie ma znaczenia. Blokada jest softwareowa i jest to niezależne od tego w jakim regionie ją aktywujesz. Jeśli pojazd jest na rynek niemiecki z datą produkcji 2000+ to ma ograniczenie fabrycznie i jedyna opcja by je usunąć to wgrać odpowiednio zmodyfikowany soft
  7. Zgadza się, to jest tak na prawdę najważniejsze i powinno być na pierwszym miejscu plusów pełnych opon. Są udokumentowane przypadki utraty gwarancji przy oddaniu pojazdu z pełnymi oponami do serwisu.
  8. tak jak napisał kolega, jeśli nic się nie dzieje, to jedyne co to sprawdź śruby czy nie wymagają dokręcenia oraz sprawdź klocki hamulcowe, ale po 500km to pewnie będą jak nowe
  9. Przecież to nie ma żadnego związku z Twoją sytuacją ani z tym modułem BLE. Gość ma procesor bez elementów towarzyszących a Ty masz cały moduł. Ty usunąłeś (CHYBA) KONDENSATOR, dlatego, że z nim nie ma możliwości zaprogramowania procesora, bo JEST NA PCB Z INNYMI ELEMENTAMI, połączone są ze sobą i po prostu nie da się wymusić odpowiednich stanów wymaganych do zaprogramowania procesora. U Ciebie nie wykrywa modułu, bo albo jest uszkodzony albo źle podłączasz, albo nie usunąłeś odpowiedniego kondensatora, lub usunąłeś nie to co trzeba, spowodowałeś jakieś zwarcie, masz niesprawny programator, nie ma odpowiednich sterowników do niego, lub źle podłączasz się pod niego sugerując się opisem na obudowie, co nie zawsze jest tożsame z tym, co jest na pcb programatora. Ale nie mogę nic powiedzieć na pewno, bo nadal nie zastosowałeś się do moich instrukcji sprzed ponad trzech dni. Bez tego ja Ci nie udzielę pomocy bo zupełnie nie wiem co Ty tam robisz.
  10. Nie polecam opon bezdętkowych. Testowałem różne modele i jeśli chodzi o komfort to od razu napiszę, że jest gorzej a nawet dużo gorzej niż na tych standardowych. Do tego, niewielu zdaje sobie sprawę z tego, że taka opona powoduje większe opory toczenia niż dętkowa z odpowiednim ciśnieniem, co się wiąże z tym, że maksymalne prędkości będą niższe i zużycie baterii większe. A teraz niby plus: Te wszystkie opony mają otwory po to by było bardziej miękko Ale nikt nie mówi o tym, że te otwory powodują z biegiem czasu, lub przy odpowiednio wysokiej wadze ridera - od razu, to, że taka opona przy kontakcie z podłożem jest spłaszczona i zamiast mieć kontakt z podłożem na szerokości na przykład 1cm to ma kontakt z podłożem na całej rozpłaszczonej szerokości, czyli ze 4 cm czasem i więcej. Chyba nie muszę tłumaczyć co powoduje taki stan rzeczy i jaki jest komfort jazdy, gdy masz usztywnioną kierownicę Moja rada jest taka: przetestuj gdzieś czy to jest dla Ciebie i to najlepiej na pojeździe na którym takie opony są zamontowane od jakiegoś czasu i będziesz wiedział o czym piszę
  11. 1. dla jednych warto dla innych nie. Na to pytanie musi sobie odpowiedzieć każdy indywidualnie. Nie ma jednej uniwersalnej odpowiedzi, bo każdy oczekuje czegoś innego, każdy ma inną wagę, są inne warunki i tak dalej. 2. Zasięg ZAWSZE będzie spadał wraz z używaniem pojazdu. Bo każda bateria ma to do siebie, że ma jakąś żywotność i się degraduje w czasie. To jak szybko to nastąpi zależy od tego w jaki sposób jest używana. Ale jeśli myślisz, że bateria się zdegraduje o 50% pojemności w pół roku na lekkim modzie to możesz spać spokojnie bo tak nie będzie. 3. To czy zasięg spada od razu po wgraniu moda, to nie można tak powiedzieć. Przecież to nie jest tak, że wgrywasz moda i od razu po resecie pojazdu masz mniejszy zasięg No zastanów się. To jest zależne od tego jakiego moda wgrasz i w jaki sposób jedziesz. Ja np. mam mocnego moda z Xiaogena do tego wielką baterię. Ale wyciskam max z podzespołów tylko w trybie Sport. Tak mam zaprogramowany ESC. Na trybie sport mam zasięg 50km, w trybie D 80km a w Eco to pewnie ze 130km ale nie jestem na tyle cierpliwy by to sprawdzać. 4. I na koniec. Tutaj nie jest najważniejsza prędkość a max moc. Bo im większe obciążenie tym bardziej schodzi bateria w czasie. Można jechać 35km/h, ale rozpędzając się do takiej prędkości powoli lub jechać z taką prędkością ale z przyspieszenia sporego i na przykład od zera. W drugim przypadku prąd pobrany z baterii musi być większy i tym samym bateria będzie się rozładowywać dużo szybciej. Dlatego w generatorach ustawiasz moc i moc max - czyli prąd w Amperach a nie prędkość. Prędkość to ustawiasz ewentualnie limit max, ale to jest tylko softwareowe ograniczenie, by pojazd nie pojechał za szybko. I najlepsza rada: wgraj moda i sam sobie porób testy. Wtedy będziesz znał odpowiedzi na wszystkie pytania ze swojej perspektywy. Poznasz możliwości swojego pojazdu z Toba na pokładzie, czyli dokładnie tak jak potrzebujesz. Lepszego sposobu nie ma
  12. Bez wykonania instrukcji jakie CI napisałem ponad 24h temu ja nie pomogę, bo to jest szukanie po omacku. Może ktoś inny się podejmie
  13. Nie mam bezpośredniego porównania, bo na 120 jeździłem dość dawno i to na stockowym zacisku a na 135 jeżdżę drugi sezon i na zacisku xtech-a. Więc nie wypowiem się. Ale większa tarcza = lepsze odprowadzanie ciepła + klocki ściskają tarczę całą swoją powierzchnią roboczą i zaciskają sie nie na 1/3 czy połowie tarczy a na całej wyznaczonej do tego powierzchni. Więc same plusy. Jedyne minusy jaki widzę to to, że obecnie trzeba by zamówić taką tarczę z CN, czekać i rozkręcać koło i zmieniać tarczę, no i wydać z 30zł na taką przyjemność. Ale czy to takie wielkie minusy? To już każdy musi sam ocenić
  14. zamontowane jest dobrze, adapter z najniższym profilem. Wina zbyt małej tarczy. Kup sobie 135mm i będzie idealnie. Sam jeżdżę na 135mm i chwyta całą powierzchnią. Poniżej przykład jaka jest różnica przy tarczy 135mm i adapterze od amaibay
  15. pokaż zdjęcie, to zależy od sposobu montażu i adaptera, ale tak może być, bo całym klockiem przy niskim wyprofilowanym adapterze zabiera przy tarczy 135mm
×
×
  • Create New...