Jump to content

Battery_Saver

Moderatorzy lokalni
  • Posts

    1,016
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Battery_Saver last won the day on October 16

Battery_Saver had the most liked content!

About Battery_Saver

Dodatkowe

  • Smartfon
    M365 PRO-mod

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Battery_Saver's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

191

Reputation

  1. proszę wykonać kroki: wyczyścić dane aplikacji, odinstalować ją i zainstalować ponownie po czym spróbować dodać aplikację. Jeśli kod błędu w apce był 29 to rozwiąże problem
  2. tak to rozwiązuje problem, lecz oczywiście w aplikacji nie będziesz widział urządzeń dodanych do innego regionu
  3. przydał by Ci się inny dashboard by potwierdzić uszkodzenie obecnego, bo wszystko na to wskazuje
  4. czy jest jakakolwiek reakcja na przycisk? czy cokolwiek wyświetla się na dasboardzie?
  5. czy pojazd się włącza gdy jest do niego podpięta łądowarka?
  6. zasięg i czas ładowania jednoznacznie wskazują na to, że bateria ma pojemność jaką powinna mieć wersja PRO-2, czyli 12.4Ah
  7. taki błąd pokazuje się w trzech przypadkach, pierwszy jest najbardziej prawdopodobny: 1. użyto dashboardu od modelu Essential i/lub wgrano do dashboardu soft od wersji Essential i pojazd identyfikuje się jako Essential, stąd taka pojemność baterii w aplikacjach 2. masz rzeczywiście baterię od Essential - to możesz sprawdzić naocznie lub po zasięgu/czasie ładowania baterii 3. uszkodzona bateria konkretnie BMS lub wgrany soft dla BMS od nieprawidłowej wersji Napisz konkretnie jaki błąd wyskakuje a najlepiej daj screen z tym błędem.
  8. to normalne, jest to tzw. procedura post-charge. Taki stan może się utrzymywać nawet do godziny po zakończeniu ładowania. Po jej zakończeniu dioda zmieni kolor na zielony, ale nie musisz czekać, możesz spokojnie odłączyć ładowarkę, bateria jest naładowana.
  9. spróbuj poskakać. Jeśli nie drgnie - uszkodzony
  10. w tym wypadku albo ogniwa na celach są uszkodzone albo jest problem z blaszkami/zgrzewami. Jeśli masz gwarancję to nie kombinuj tylko daj na gwarancję, pewnie dadzą Ci nową baterię ewentulanie naprawią za friko obecną. tylko zyskasz na takiej naprawie. Próba samodzielnej naprawy, unieważni Ci gwarancję.
  11. tak jest to możliwe z czterech powodów: - uszkodzony damper - zablokowany skok (jeśli w ogóle ma taką funkcje) - źle dobrany amor, pod Twoim ciężarem jest już ugięty na maxa - zbyt wysokie ciśnienie. Jest to damper powietrzny, więc jego parametry regulujesz za pomocą ciśnienia jakie panuje w komorze jest to damper sprężyka-olej więc opcja z ciśnieniem nie ma tu zastosowania
  12. dobra robota. Takie testy jakie wykonałeś mają jak najbardziej sens i pokazują przewagę zacisku hybrydowego, lub po prostu słabości zacisku fabrycznego
  13. owszem może, lub po prostu nieoryginalny i jest jakiś problem. Równie dobrze może to być problem z samą lampką lub jej połączeniem. Ciężko zgadywać, trzeba to rozebrać, pomierzyć miernikiem i sprawdzić. Przy naciskaniu hamulca lampka miga? jeśli tak, to raczej jest to kwestia softwareowa
  14. na 200% oprogramowanie sterownika silnika, czyli ESC/DRV jest nieoryginalne. Oficjalnie nigdy nie wyszła wersja 5.5.5. Prawdopodobnie to jest również powodem niestandardowego zachowania lampki.
×
×
  • Create New...