Battery_Saver

Użytkownicy
  • Content Count

    350
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Excellent

About Battery_Saver

  • Rank
    Zaawansowany

Dodatkowe

  • Smartfon
    M365 PRO-mod

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jeśli masz gwarancję - oddaj. Naprawa własna unieważni Ci gwarancję.
  2. Przeczytaj po prostu warunki gwarancji, ale z mojej wiedzy wynika, że żadna gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, więc moim zdaniem (i w sumie patrząc na inne przypadki takiego samego uszkodzenia) - nie przyjmą. W sensie: na naprawę gwarancyjną - nie przyjmą, na naprawę odpłatną - owszem, za wygórowaną kwotę. Pewnie wyjdzie Cię to około 600zł do nawet 1000zł w zależności czy to zwykła czy PRO. I pewnie powiesz: taaaa, za co tyle? No i słuszne pytanie, ale odpowiedź jest smutna. Urwanie kabelka nastąpiło przed wtyczką od strony baterii. A kabelek jest integralną częścią baterii, co w naprawie serwisowej w autoryzowanym punkcie wiąże się z wymianą całej baterii na nową ze sprawnym kabelkiem. I pewnie powiesz: jasne, bajki opowiadasz. I zmartwię Cię, to niestety prawda. W necie oraz nawet na tym forum były już takie same przypadki a jeden nawet dokładnie opisany wraz ze skanem z serwisu z wyceną takiej samej naprawy. No więc co zrobić? Naprawić to samemu za darmo i 30 min roboty. Jak? Odkręć koło, wyciągnij bardziej kabelek z podestu, odetnij wtyczkę od błotnika, odizoluj przewody po obu stronach, dolutuj z obu stron parę cm przewodu aby połączyć je ze sobą, zaizoluj i najlepiej przyklej np. klejem dekarskim, sylikonem czy klejem na gorąco na stałe do ramy i po sprawie. PS. A jeśli nie jesteś w stanie sam ogarnąć takiej naprawy to oddaj do pierwszego lepszego mechanika samochodowego, powiedz mu o co chodzi o on Ci to dosztukuje za przysłowiową flaszkę. (jeśli będzie miał czas :/ )
  3. Jeśli dashboard NIE jest uszkodzony to się musi uruchomić po podaniu 5v. Oczywiście robisz to PO ODŁĄCZENIU od hulajnogi wszystkich przewodów. Jeśli układ nie reaguje na napięcie to znaczy, że jest uszkodzony lub źle podłączony. Podłącz +5V np tak jak na obrazku poniżej: Jeśli nie ma żadnej reakcji - masz uwalony układ. Oczywiście wylutowałeś kondensator C6? No ale jeśli układ nie daje oznak życia po podaniu napięcia - to nie ma znaczenia
  4. w tym miejscu mamy z góry i z dołu: miskę na łożysko a raczej kulki w wianku, oraz oring środkujący a także u góry blaszkę stabilizująca oraz plastik który ma wszystko chronić przed piaskiem itp. I tak, jest to bardzo prawdopodobne, że przy przywaleniu w coś, lub przy bardzo nagłym hamowaniu, lub wjechaniu w dziurę/krawężnik, uszkodzeniu ulega właśnie łożyskowanie (pęka kulka, lub sam wianek, lub się wygina nieco) bo to jest najsłabszy element w tej osi a po nim cały zawias do składania. Możesz to sprawdzić odkręcając dwa imbusy po bokach zawiasu oraz wcześniej wymienianą przeze mnie śrubę imbusową i będziesz wszystko widział. Koszt części jest znikomy i elementy są do kupienia praktycznie w każdym sklepie rowerowym Jest też szansa, że uszkodzenia nie ma a tylko poluzowała się śruba imbusowa wkręcana w gwiazdkę nabitą na widełki. Nawet niewielkie jej odkręcenie spowoduje luz na wszystkich elementach wymienionych wyżej i naprawa ograniczy się tylko do dokręcenia śruby. Gdyby tak było, to w przypadku niedokręcenia tej śruby - nastąpi uszkodzenie kulek/wianków bo nie będą dolegać do misek tak jak powinny
  5. opisz dokładniej w czym jest problem. Po samym podłączeniu dashboardu uruchamia się czy nie? Jeśli nie, to albo źle podłączyłeś albo jest uszkodzony. Po samym podaniu napięcia 5V powinien się normalnie włączyć
  6. musisz najpierw sprawdzić mechaniczne elementy, ponieważ przy hamowaniu, następuje nagłe przeniesienie ciężaru do przodu, więc jeśli coś gdzieś ma luz itp to będzie przeskakiwać. Sprawdź miejsca takie jak: - sprawdź śruby mocujące mostek do rury sterowej - poruszaj po prostu hulajnogą i sprawdź czy ten Twój stukot to po prostu nie jest obijający się przewód łączący BLE z ESC, który idzie przez całą rurę kierownicy i nie jest nijak przymocowany - lata sobie w środku - mocowanie/składanie kierownicy czy są luzy na samym zawiasie, przód tył, może trzeba dokręcić i zakontrować śrubę oczkową? - po rozłożeniu ww składania będziesz widział śrubę imbusową która wkręcana jest w gwiazdkę nabitą na widełki. Sprawdź czy ona nie ma luzu - jak już będziesz przy ww śrubie - rozkręć i sprawdź łożyska i łoża na górze i na dole. Możliwe, że strzeliło jedna kulka lub się uszczerbił jakiś element, lub przestawiło się łoże i przy naprężeniu powstałym przy hamowaniu - przeskakuje - poruszaj silnikiem/kołem na wszystkie strony, wyczuj, czy nie ma luzu na piaście - najlepiej będzie odkręcić pokrywę silnika i zobaczyć czy może jakiś element nie jest uszkodzony - możliwe, że odkleił się jeden z magnesów i w określonych warunkach się przestawia Ale jeśli tak się dzieje również podczas gdy koło jest uniesione, to pewnie będzie to albo piasta, łożyska, albo coś w silniku np. magnes. Jest też szansa, że to stukanie to bug w oprogramowaniu, który de facto można zniwelować wgrywając moda i zaznaczając odpowiednią opcję
  7. ok, zajmę się tym w wolnym czasie. Daj znać czy wgranie stlinkiem przywróciło hulajkę do życia
  8. ok, to bardzo dobrze słyszeć. Pisz jak coś będzie wiadomo. Zrobię nowy poradnik dla wersji PRO2 i 1S, podeślij linki do plików na privie
  9. Nie zazdroszczę :/ daj znać co i jak z tego wszystkiego wyjdzie
  10. powiem szczerze..., że kurczę nie widziałem jeszcze nigdzie dostępnego BLE dla PRO2 w sensie surówki do wgrania. Nie wiem co ja bym zrobił w takiej sytuacji. No na pewno bym spróbował przeflashować stlinkiem to co jest dostępne licząc na to, że dashboard wstanie i będę mógł użyć xiaoflashera lub stockowej apki. Zobacz tu: https://hackm365.com/x/B-L-E/ ale nie widze tutaj BLE strikte pod PRo2
  11. Chyba się nie zrozumieliśmy. Teraz widzę, że piszesz o PRO2 czyli tej najnowszej a nie tej PRO#2 tej po PRO pierwszego wypustu. Więc piszę zanim zrobisz gorzej niż jest: BLE i DRV dla PRO i PRO2 są inne! Nie są kompatybilne w sensie - nie można wgrać DRV od PRO do PRO2! Pliki wymagają małych modyfikacji i bez tego NIE DZIAŁAJĄ Tu: https://pro2.cfw.sh/ jest generator dla PRO2 Tu: https://1s.cfw.sh/# dla 1S a wszystkie pliki do flashowania Stlinkiem DRV dla PRO2 masz tu: TU a dla 1S masz TU tam jest też stockowy DRV w pliku .bin i na początek najpewniej jego użyć Więc teraz jak przeczytałem wszystko co napisałeś jeszcze raz, problemem jest to, że pewnie wgrałeś BLE od PRO1 do PRO2 W takim wypadku chyba pomoże tylko wgranie BLE stlinkiem, ale BLE dla PRO2. A takie cuda widziałem tylko wbudowane w XiaoFlashera
  12. no będzie problem. 0.7 i 0.9 są dostępne. Jeśli nie masz dostępu do innego dashboardu nawet od zwykłej, to pozostaje flash ESC do niższej wersji DRV, czyli max 1.6, bo ta wersja jest na pewno kompatybilna z niższymi BLE - edit. A i jak wgrywane było? i czy finalnie był sukces czy był jakiś problem? Może coś źle się wgrało, lub wystąpił błąd, lub hulajnoga się rozłączyła albo wyłączyła podczas wgrywania? Czy zresetowała się po wgraniu (jeśli był sukces)? Z tymi nowymi wersjami, to najbezpieczniej jest wgrywać przez XiaoFlasher. Ogólnie to nawet po wgraniu tego BLE hulajnoga powinna się włączyć z pikaniem i błędem, choć to jest najnowsza wersja DRV i tutaj nie mam konkretnie doświadczenia - ze starszą tak, może w tej najnowszej wersji jest tak zrobione, że jest cegła...
  13. heh, widzisz... Ty od razu założyłeś, że obie baterie są full sprawne a zwłaszcza ta dodatkowa. Ja od razu założyłem, że problem jest z baterią - postawiłem na tą w podeście z powodu nieporównywalnie większego zużycia względem zewnętrznej, co na logikę było ok. Pisałem, że powodem takiego zachowania jest różnica w parametrach ogniw (z urwanym zgrzewem parametry są zupełnie inne niż w sprawnym pakiecie) i jak sam TERAZ piszesz - tak było. A wcześniej upierałeś się, że parametry są takie same. Ale jak poprosiłem o wykonanie pomiarów aby potwierdzić lub zaprzeczyć moim a także Twoim teoriom - odpowiedzi były: nie wiem, później, nie ja robiłem, jak się dowiem to napiszę, nie mam miernika itp, więc moje wypowiedzi opierały się na domysłach - finalnie okazały się dość trafne, tylko wbrew logice uszkodzony okazał się ten Twój nowy pakiet. Jakbyś wykonał pomiary o jakich pisałem to pewnie by to wyszło. No ale widzę, że mamy nowego znawcę M365 i tego jak działa system w Xiaomi (pokazywanie danych), więc bardzo dobrze, czekam teraz tylko na "klientów" takich jak Ty, którzy tu przyjdą, podadzą zdawkowe informacje na temat swojego problemu i będą oczekiwać, że się domyślisz o co chodzi a gdy Twoje domysły będą błędne, pozdrowią Cię po dwóch tygodniach i napiszą, że g***o się znasz. Nie pozdrawiam