Jeśli mamy do czynienia z błędem 39 to jest to problem z baterią konkretnie z jej temperaturą, która jest poza zakresami ustalonymi przez oprogramowanie w BMS.
Powody mogą być dwa: albo rzeczywiście jest to zbyt niska lub zbyt wysoka temperatura, albo uszkodzony jeden lub więcej czujników temperatury.
Należało by to sprawdzić, dostając się do baterii i sprawdzając jakimś innym, zewnętrznym miernikiem temp. jak wygląda temperatura rzeczywista. Możliwe, że bateria się przegrzewa - przyczyn może być wiele, najczęściej - uszkodzenie jednego z ogniw lub większej ilości, uszkodzenie zgrzewów co powoduje iskrzenie i jeśli się to dzieje w pobliżu czujnika to efektem jest wspomniany błąd. Należy przyjrzeć się BMS-owi, sprawdzić czy nie ma na nim jakiś uszkodzeń, czy luty są w porządku. Na pcb jest switch do resetowania układu - można wykonać taki reset i sprawdzić czy to przyniesie jakąkolwiek zmianę stanu rzeczy.
Optymistyczny scenariusz: Ja stawiam na zwykłe, chwilowe przegrzanie i to, że dotarłeś do domu, temperatura nadal była zbyt wysoka, podłączyłeś do ładowarki i był aktywny błąd 39. Ale teraz, na drugi dzień, błędu już nie ma, ponieważ pojazd i komponenty ochłodziły się i jest ok. Musisz brać pod uwagę, że teraz gdy są ekstremalnie wysokie temperatury na zewnątrz, ryzyko przegrzania jest bardzo wysokie i bardzo częste, trzeba na to uważać, gdyż przegrzanie baterii może się skończyć wręcz tragicznie i nie mam na myśli ewentualnych kosztów jej wymiany na nową.