bartaspoz

Użytkownicy
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About bartaspoz

  • Rank
    Zaawansowany

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznań

Dodatkowe

  • Smartfon
    RN3Pro 3/32

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bartaspoz

    Szkło hartowane

    Zgadza się. Mam 3MK Hardglass Max, nazbierał się kurz, ale przy aparacie nie ma kleju więc spokojnie raz na jakiś czas czyszczę wkładając zwykły kawałek papieru, nie wiedziałem, że to będzie takie proste Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  2. bartaspoz

    Szkło hartowane

    Ja mam hardglass Max i nie mam takiego efektu. Ale Max ma czarna ramkę Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  3. bartaspoz

    Szkło hartowane

    Nillkin Nature Series TPU, ma lekki rant na ekran, ale kupiłem głównie ze względu właśnie na ochronę aparatu. Do tego ma fajny grip po bokach i niby poduszki powietrzne na narożnikach w celu lepszej amortyzacji przy upadku. Muszę przyznać, że korzysta się wyśmienicie Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  4. bartaspoz

    Szkło hartowane

    Ja mam 3mk HardGlass MAX i jestem bardzo zadowolony. Wydaje się być cieńsza od tego nillkina, który ktoś pokazywał wyżej. Jedyny problem to brak wcięcia na kamerę i faktycznie zbiera się tam brud, ale myślę, że dam radę to zabezpieczyć jak tylko to oczyszcze Generalnie nigdy nie miałem tak dobrego szkła, ale też nie miałem ich jakoś specjalnie dużo. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
  5. Tak to wygląda biorąc na logikę. W takim razie zacytowany post z pierwszej strony mówi nieprawdę, albo co najmniej wprowadza w duży blad. Przekreślone są wcześniejsze zdania, które warunkowały i różnicowały które telefony mają, a które nie mają 2 lat gwarancji w EU. Ostatnie zdanie jasno wskazuje na wszystkie telefony, a odnośnik do regulaminu prowadzi do tekstu, który wskazuje na wyłączenie bodajże 3 modeli, a zdecydowanie więcej ma w tej chwili info o 1 roku gwarancji w ChRL. @rubson wg mnie wymaga to jasnego opisu, sam się prawie skusiłem na tel, bo myślałem, że ma gwarancje w EU, a jednak nie ma.
  6. @rubson jesteś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie? Jakoś pustkami wieje...
  7. Jak się ma zapis mówiący, że wszystkie tel Xiaomi z ibg mają 2 lata gwarancji w EU do tego, że przy niektórych pozycjach mamy napisane tak: 1 Year Warranty in China (Free of Charge) - i nie są to modele wykluczone z opisywanej gwarancji
  8. I co, próbował ktoś instalować któras z aplikacji? Mam RN3Pro i Mi5s i mnie korci żeby spróbować Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  9. Przy przejściu do płatnośći PayPal powinno Ci uwzględnić.
  10. Chyba już nieaktualne ") "0 left" - a ja właśnie dokupiłem parę rzeczy na GB żeby mieć $350. Kurcze...
  11. Kurcze opcja darmowego Tax included pojawila się jeszcze przed 11.11. ja kupiłem 10.11 i płaciłem od razu, nie wiem, może w całym tym ferworze to ja zrobiłem błąd i zła formę przesyłki zaznaczyłem.
  12. Czy ktoś może potwierdzić, że zamówione i opłacone przedmioty mają w shipment method cały czas opcię "Tax included" Zastanawiam się o co kaman - bo zarówno w mailu potwierdzającym zakup, jak i na karcie zamówienia na stronie mam napisane "Shipping method: Registered Airmail", a jestem pewien, że wybierałem opcję z "Tax included". Mi 5s zamawiałem 10.11 i wtedy jeszcze ta opcja była dostępna, teraz już niestety jej nie ma. @piotr.geekbuying co w tej sytuacji? Jesteś w stanie napisać do nich ode mnie? Będzie lepsze przebicie niż do zwykłego supportu Mój numer zamówienia to: 3836731 Z góry dzięki!
  13. Tak samo chociażby kamera, którą wrzucałeś ostatnio w innym wątku http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-YI-4K-Action-Camera-2-19--Retina-Screen-Ambarella-A9SE-Sony-IMX377-12MP-155--Degree-Wide-Angle-1400mAh-EIS-LDC-Sport-Camera---Black-366658.html @piotr.geekbuying jeśli opcja zniknęła - trudno i szkoda. Potwierdź tylko proszę w GB, że produkty zamówione jeszcze gdy opcja była dostępna zostaną dostarczone zgodnie z założeniem. Bo odpowiedź, jaką dostał @IVIagic od supportu jest dosyć klarowna
  14. Sam też kupiłem. I chyba zaczynam się martwić po niespodziewanym zniknięciu tej opcji... Już zaczynam w myślach złowróżyć, że może już doszła do kogoś paczka, która miała być bez VAT, a okazało się inaczej? Obym nie miał racji