surfer30

Użytkownicy
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About surfer30

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie mam żadnego xiaomi, ale czytając ten wątek wiem że zgoda jest dożywotnia, chyba że coś myfriendy zmanipulują....ile razy można pytać o tak podstawową sprawę
  2. Oczywiście że jest już wliczony w cenę, jest przecież droższy wyraźnie od tego z magazynu w Chinach. Sprawdź tyko w wersji komputerowej, czy wysyłają do Polski bo np mi5 nie. Wszystkie kraje wokół tak, Polski nie ma.
  3. Nie, no, spoko. Nie chcę reklamować sklepów, ale akurat oba, z których dałem przykłady są dość znane i popularne.
  4. Piotrek_ oczywiście, ale napisałeś, że tego modelu nie ma generalnie. Co do VAT, nawet jakbyś miał zapłacić to wychodzi cena nie więcej niż na ibuygou (zwróć uwagę, że w jednym z przykładów masz darmową wysyłkę). Oczywiście jest jeszcze kwestia gwarancji, ale ona dla części kupujących nie jest tak ważna.
  5. Jak nie ma jak są, np u dwóch innych znanych dostawców
  6. A co zamawiałeś? Bo jak pisałem wcześniej o black Mi5 64gb, to nie było żadnych opcji wysyłki bez VAT (można za to było wybrać wysyłkę z Hiszpanii, oczywiście płatną).
  7. Sprawdziłem Mi5 64gb czarny. Są opcje: wysyłką z Hongkongu za około 1100 + płatna wysyłka i ryzyko VAT, albo za 1400 z Hiszpanii również + wysyłka. Niestety, w tym drugim przypadku na wersji mobilnej nie widać istotnej informacji. Na liście krajów do których wysyłają z Hiszpanii nie ma Polski (są np Czechy i Słowacja) - dziwne. Tak więc na razie nie ma kokosów.
  8. Cofnij kilka postów, widziałem że musi być sterownik rozpoczynający się na 7. Dodatkowo było jak go uaktywnić bez restartu kompa.
  9. Panowie z Technos nie lubią dyskusji na argumenty. Dzienne bo nikt ich nie wyzywa, nie używa niczego co mogłoby być odebrane za obraźliwe a jedynie argumentów.
  10. A Panowie z Technos nadal swoje. Doskonale zrozumiałem wasz zapis na stronie. Ograniczenia rękojmi poprzez pisanie że czegoś nie będziecie rozpatrywać jest niezgodne z prawem i zaklinanie rzeczywistości nic nie da. To że dotąd nikt nie zgłosił wady podlegającej rękojmi po 1,5 roku świadczy tyko o dobrej jakości produktów, które sprzedajcie. Gdybym kupił u was produkt i wada ujawniłaby się na tydzień przed końcem 2 letniego okresu, zgłoszenie z tytułu rękojmi musielibyśmy rozpatrzyć. I nic tego nie zmieni.
  11. Szanowni panowie z Technos. Z tytułu rękojmi wasza odpowiedzialność trwa minimum 2 lata. I żadne ograniczenia pisane na waszej stronie tego nie zmienią. W pierwszym roku, jeśli nastąpi zgłoszenie wady, to wy musicie udowodnić, że tak nie jest. W drugim, to na kupującym spoczywa taki obowiązek. Oczywiście jeśli wada istniała w momencie zakupu i o tym poinformowaliście kupującego to nie podlega rękojmi. I jeszcze jedno, jeśli wiedzieliście o wadzie w momencie sprzedaży a to zatailiście, to kupujący może w ramach rękojmi zgłosić się do was nawet po 2 latach. Podstawa prawna: art. 5562, 557§1 i 568 Kodeksu cywilnego I na koniec, dzielenie przez was od początku klientów na tych dobrych i złych i robienie z tego swego rodzaju reklamy nie jest dobrym pomysłem na biznes.
  12. Czy ktoś u nich kupował, jakie opinie http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6560851754
  13. Cześć, ktoś, coś http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6560549070
  14. Witam forumowiczów. Czy ktoś kupował od tytułowego sprzedawcy? Dodatkowo aukcja http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6543391144