Jump to content

surfer30

Użytkownicy
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

surfer30's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Nie mam żadnego xiaomi, ale czytając ten wątek wiem że zgoda jest dożywotnia, chyba że coś myfriendy zmanipulują....ile razy można pytać o tak podstawową sprawę
  2. Oczywiście że jest już wliczony w cenę, jest przecież droższy wyraźnie od tego z magazynu w Chinach. Sprawdź tyko w wersji komputerowej, czy wysyłają do Polski bo np mi5 nie. Wszystkie kraje wokół tak, Polski nie ma.
  3. Nie, no, spoko. Nie chcę reklamować sklepów, ale akurat oba, z których dałem przykłady są dość znane i popularne.
  4. Piotrek_ oczywiście, ale napisałeś, że tego modelu nie ma generalnie. Co do VAT, nawet jakbyś miał zapłacić to wychodzi cena nie więcej niż na ibuygou (zwróć uwagę, że w jednym z przykładów masz darmową wysyłkę). Oczywiście jest jeszcze kwestia gwarancji, ale ona dla części kupujących nie jest tak ważna.
  5. Jak nie ma jak są, np u dwóch innych znanych dostawców
  6. A co zamawiałeś? Bo jak pisałem wcześniej o black Mi5 64gb, to nie było żadnych opcji wysyłki bez VAT (można za to było wybrać wysyłkę z Hiszpanii, oczywiście płatną).
  7. Sprawdziłem Mi5 64gb czarny. Są opcje: wysyłką z Hongkongu za około 1100 + płatna wysyłka i ryzyko VAT, albo za 1400 z Hiszpanii również + wysyłka. Niestety, w tym drugim przypadku na wersji mobilnej nie widać istotnej informacji. Na liście krajów do których wysyłają z Hiszpanii nie ma Polski (są np Czechy i Słowacja) - dziwne. Tak więc na razie nie ma kokosów.
  8. Cofnij kilka postów, widziałem że musi być sterownik rozpoczynający się na 7. Dodatkowo było jak go uaktywnić bez restartu kompa.
  9. Panowie z Technos nie lubią dyskusji na argumenty. Dzienne bo nikt ich nie wyzywa, nie używa niczego co mogłoby być odebrane za obraźliwe a jedynie argumentów.
  10. A Panowie z Technos nadal swoje. Doskonale zrozumiałem wasz zapis na stronie. Ograniczenia rękojmi poprzez pisanie że czegoś nie będziecie rozpatrywać jest niezgodne z prawem i zaklinanie rzeczywistości nic nie da. To że dotąd nikt nie zgłosił wady podlegającej rękojmi po 1,5 roku świadczy tyko o dobrej jakości produktów, które sprzedajcie. Gdybym kupił u was produkt i wada ujawniłaby się na tydzień przed końcem 2 letniego okresu, zgłoszenie z tytułu rękojmi musielibyśmy rozpatrzyć. I nic tego nie zmieni.
  11. Szanowni panowie z Technos. Z tytułu rękojmi wasza odpowiedzialność trwa minimum 2 lata. I żadne ograniczenia pisane na waszej stronie tego nie zmienią. W pierwszym roku, jeśli nastąpi zgłoszenie wady, to wy musicie udowodnić, że tak nie jest. W drugim, to na kupującym spoczywa taki obowiązek. Oczywiście jeśli wada istniała w momencie zakupu i o tym poinformowaliście kupującego to nie podlega rękojmi. I jeszcze jedno, jeśli wiedzieliście o wadzie w momencie sprzedaży a to zatailiście, to kupujący może w ramach rękojmi zgłosić się do was nawet po 2 latach. Podstawa prawna: art. 5562, 557§1 i 568 Kodeksu cywilnego I na koniec, dzielenie przez was od początku klientów na tych dobrych i złych i robienie z tego swego rodzaju reklamy nie jest dobrym pomysłem na biznes.
  12. Czy ktoś u nich kupował, jakie opinie http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6560851754
  13. Cześć, ktoś, coś http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6560549070
  14. Witam forumowiczów. Czy ktoś kupował od tytułowego sprzedawcy? Dodatkowo aukcja http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6543391144
×
×
  • Create New...