Janusz Andrzej Nowak Posted October 5, 2020 Posted October 5, 2020 Cześć, mam takie pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć. Czy można używać płynu do mycia podłóg do mopowania? Czy lepiej samą wodą?
quiet Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 W sumie to można ale lepiej użyć płynu nie pieniącego się. Jeżeli dodasz zwykłego to na skutek ruchów odkurzacza powstanie piana która może zablokować dopływ wody do filtra a tym samym mop nie będzie nawilżany.
Warson Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 (edited) Siema, jakiś czas temu był problem z aktualizacja która uwalała urządzenie, czy już to naprawili? Obecnie mam 3.5.3_0046 Czy warto iść wyżej? Narazie jestem na EU i od dobrego pół roku nie wyskoczyło info o aktualizacji, na Chińskim pewnie to się zmieni, jakie jest wasze zdanie? Edited November 8, 2020 by Warson
NEWRO Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Witam, mam odkurzacz od jakiegoś czasu i był powiązany z telefonem żony (Redmi Note 3), po zmianie telefonu na Redmi Note 8T nie ma możliwości połączenia w aplikacji - tzn. aplikacja znajduje urządzenie, łączy się z nim, wysyła do niego komunikat i do tego momentu wszystko jest OK, a następnie realizacja połączenia urządzenia z siecią za każdym razem kończy się niepowodzeniem. Hasło do Wi-Fi wpisane poprawnie, częstotliwość 2,4, dane komórkowe wyłączone. Co ciekawe na innym telefonie aplikacja znajduje urządzenie ale wysłanie do niego kontaktu kończy się niepowodzeniem. Pomoże ktoś, doradzi co to może być?
Bigbluee Posted November 28, 2020 Posted November 28, 2020 Witam Przyjechał do mnie odkurzacz Vacuum MOP i wszystko wygląda OK ale nie daje mi spokoju jedna sprawa. Gumowe zamknięcie wlewu zbiornika na wodę ma otwór, który na naklejce zbiornika oznaczony jest jako otwór odpowietrzający i jak mop podaje mało wody to należy go przeczyścić. Problem w tym że otwór ten nie jest u mnie na wylot. Efekt taki, że po mopowaniu, zbiornik na wodę w wyniku podciśnienia wkląsł sie a po otwarciu gumowego zamkniecia, zassało powietrze do środka i zbbiornik wrócił kształtem do oryginalnego kształtu. Prosiłbym o informacje jak powinien wyglądac ten otwór na powietrze. U was jest na wylot?
Kiperek Posted December 2, 2020 Posted December 2, 2020 Cześć czy warto w Vacuum mop pro użyć moda aplikacji żeby go zaktualizować bo mam wersję 3.5.3.017 i ostatnio mak problem z tym że mało wody daję mi przy mopowaniu jest to Polska wersją robota czy w modzie będzie język polski i czy ewentualnie można jakoś go zakualizowac przez mi home
audilhr Posted December 9, 2020 Posted December 9, 2020 (edited) Witam serdecznie posiadam model G1 i mam pewein problem robot posprzatał sobie parę razy no i na telefonie pojawiła sie za pierwszym razem mapa po ponownym sprzataniu mapa nie ginie tylko pozostaje bez zmian jest cała na niebiesko nie można przez to stwierdzić czy wszystko jest posprzątane , co w moim odczuciu własnie nie i wczesnie sprzatał powieszchnie okoł 78m2 a teraz 52m2 po czym mowi ze zakonczono sprzatanie powrót do stacji ładowania stan bateri 60%. Myślałem że ten model pracóje aż stan bateri uzyska 20%. A mapa bedzie sie kreśliła za karzdym razem. Edited December 9, 2020 by audilhr
Anna8700 Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Hej :) Czy filtr od mi vacuum mop pro można myć ?
Smutu Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Witam! Może ktoś mnie naprowadzi co mogę jeszcze zrobić? Mam robota Mi Vacuum Cleaner v1 - ma on już co najmniej 4 lata. Ponieważ kolekcja urządzeń od Xiaomi mocno urosła wszystkie mam w lokalizacji na serwerze Chiny w apce Mi Home. Ale jest problem od jakiegoś czasu z odkurzaczem - odłączas ie od WiFI (p.1) i nie mogę zrobić update FW (p.2). 1. Jak go zresetuję i podłączę ponownie do sieci to jest on widoczny przez jakiś czas - kliku godzin max 24 godz - następnie odkurzacz robi się offline. Na routerze mam stały adres dla niego przypisany. Nic to nie daje. Dynamiczny również. Poprostu odkurzacz odłącza się od sieci WiFi. Reset WiFi i ponownie wraca do sieci - ale to jest upierdliwe. Ktoś zaraz napisze a jaki masz aktualnie FW - no i własnie patrz punkt 2. 2. Kolejna rzecz to nie mogę zrobić update do najnowszego FW. Ja mam jakiś zabytkowy FW - 3.39_003468. Wykrywa mi że jest nowy - i zalecają zrobic update do 3.5.8_004018 - ale ja nie mogę tego zrobić bo FW się pobiera, następuje instalacja ale ona nigdy nie zakończyła sie sukcesem. Robię update zarówno wykorzystując iPhone jak i Androidowe telefony. Ten sam efekt. Próbowałem wykorzystac Androida i oprogramowanie: FloleVac - ten sam efekt - wgrywa się ale instalacja nie kończy się sukcesem. Zainstalowałem na Androidzie XVacuum Firmware - FW nie udaje się zaktualizować. Udaje mi się wgrać język PL - oczywiście tracę go jak robię reset odkurzacza. Ale nowego FW zarówno poprzez aplikację Androida jak i bezpośrednio po OTA z serwerów Xiaomi się nie udają. Nawet podpinałem odkurzacz do VPN ustawionego na region azjatycki żeby update zrobić - nic z tego. Ktoś ma pomysł co jeszcze mogę spróbować zrobić?
JimmyChiller Posted February 9, 2021 Posted February 9, 2021 Cześć, mam problem z robotę mopującym 1C. Od ostatniej aktualizacji całkowicie zgłupiał. Jeździ bez sensu podczas sprzątania. Wcześniej nigdy nie było takiego problemu. Ktoś mi podpowiedział, żebym zmienił lokalizację z Chin na Polskę. Niestety to nic nie zmieniło. Czy istnieje jakaś możliwość ustalenia poprzedniej wersji oprogramowania i jej zainstalowanie ponownie?
audilhr Posted February 16, 2021 Posted February 16, 2021 Siema ja posiadam 1g i tez od jakiegoś czasu jeżdzi jak chce co prawda jeżdził chaotycznie bo tylko ma żyroskop ale ostatnio to przebija samego siebie. Czas sprzątania urósł o 15 minut dłużej . I mam pytanie wam też ta aplikacja tak topornie działa że telefon staje dęba.
bartolinio Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Dzisiaj wyskoczyło mi kuku o aktualizacji 1 ver cleaner'a, firmware 3.5.8_004028 Ktoś już wrzucał?Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
kubica Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 A więc mam Mi Robot Vacuum, ale jak zjedzie do bazy na ładowanie i się już naładuje to należy go wyłączyć przyciskiem na korpusie czy co, bo z kija nie rozumiem.
ravenpoz Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Nic nie robisz. Zjeżdża do bazy i czeka włączony na kolejną misję
prekabik Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 Poradźcie proszę. Poradziłem sobie wczoraj z S5 Max. Przeniosłem go i wszystkie sprzęty z regionu Chin do PL za pomocą moda Mi Home Mam tylko jednak problem z odkurzaczem Mi Robot Vacuum 1S. On się nie chce za chiny ludowe dać znaleźć w regionie PL Różne próby nie daly rezultatu. Jest tylko widziany w Chinach. Czy jest na to jakiś sposób? Czy konieczne wgranie jakiegoś zmodowanego firmware'u czy można sobie jakośinaczej poradzić?
tomas111 Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 (edited) U mnie 1S jak najbardziej działa na zmodowanej apce z regionem pl i łączy się bez żadnego problemu. Niedawno zmieniałem na Chiny żeby zaktualizować firmware, bo na PL nie chciał, wróciłem na PL i śmiga. Edited December 23, 2021 by tomas111
blavache Posted March 3, 2022 Posted March 3, 2022 Będę zobowiązany jeśli ktoś z Was byłby w stanie mi pomóc. Kilka lat temu kupiłem robota Mi Vacuum Cleaner V1 dla osoby z rodziny (zdaje się, że z polskiego magazynu Banggood albo Gearbest). Odkurzacz przez te kilka lat był względnie bezproblemowo użytkowany bez stosowania aplikacji. Kiedy teraz mogłem się mu przyjrzeć okazuje się, że oczywiście w związku z tym nie był aktualizowany firmware oraz robot cały czas pracuje na języku chińskim. Spróbowałem zainstalowac najnowszą aplikację Xiaomi Home i teoretycznie wykrywa odkurzacz ale nie łączy się z nim jakby do końca ponieważ cały czas jest na statusie "przygotowanie" więc nie ma możliwości używania aplikacji do sterowania odkurzaczem. Aplikacja posiada opcję aktualizacji firmware'u i widzi że aktualizacja jest wymagana ale niestety nie udaje się jej skutecznie pobrać i wyskakuje błąd. Próbowałem przełączyć region z polski na chiny czy stany zjednoczone ale po przełączeniu aplikacja w ogóle nie widzi odkurzacza do dodania. Po szybkim zgooglowaniu gdzieś zauważyłem że podobno niektórzy mają problemy z łącznością z pierwsza generacją z najnowszej aplikacji więc było zalecane zainstalowanie starszej wersji celem zaktualizowania odkurzacza czy zmiany pakietu językowego. Spróbowałem zainstalować wersję 5.4.49 z poniższego artykułu: https://flemmingss.com/how-to-fix-connection-problems-on-first-generation-xiaomi-mi-robot-vacuum-cleaner/ W tej wersji aplikacji odkurzacz łączy się i jestem nawet w stanie nim sterować. Niestety aktualizacja nadal nie udaje się przeprowadzić. Wspomniana wersja aplikacji posiada także osobną opcję aktualizacji pakietu językowego (nawet sama zmiana języka bardzo by mnie satysfakcjonowała) ale niestety po jej kliknięcie prowadzi do "przekroczono czas" i nic się nie dzieje. Mam w związku z tym do Was pytanie czy jesteście w stanie polecić mi jakikolwiek skuteczny sposób do aktualizacji firmware'u lub przynajmniej samej zmiany języka? Czy jest możliwe że dla pierwszej generacji te pliki juz po prostu nie istnieją na żadnych serwerach i stąd żadna aktualizacja nie będzie możliwa niezaleznie od wersji aplikacji czy regionu?
Raamboo Posted April 21, 2022 Posted April 21, 2022 W dniu 3.03.2022 o 08:08, blavache napisał: Będę zobowiązany jeśli ktoś z Was byłby w stanie mi pomóc. Kilka lat temu kupiłem robota Mi Vacuum Cleaner V1 dla osoby z rodziny (zdaje się, że z polskiego magazynu Banggood albo Gearbest). Odkurzacz przez te kilka lat był względnie bezproblemowo użytkowany bez stosowania aplikacji. Kiedy teraz mogłem się mu przyjrzeć okazuje się, że oczywiście w związku z tym nie był aktualizowany firmware oraz robot cały czas pracuje na języku chińskim. Spróbowałem zainstalowac najnowszą aplikację Xiaomi Home i teoretycznie wykrywa odkurzacz ale nie łączy się z nim jakby do końca ponieważ cały czas jest na statusie "przygotowanie" więc nie ma możliwości używania aplikacji do sterowania odkurzaczem. Aplikacja posiada opcję aktualizacji firmware'u i widzi że aktualizacja jest wymagana ale niestety nie udaje się jej skutecznie pobrać i wyskakuje błąd. Próbowałem przełączyć region z polski na chiny czy stany zjednoczone ale po przełączeniu aplikacja w ogóle nie widzi odkurzacza do dodania. Po szybkim zgooglowaniu gdzieś zauważyłem że podobno niektórzy mają problemy z łącznością z pierwsza generacją z najnowszej aplikacji więc było zalecane zainstalowanie starszej wersji celem zaktualizowania odkurzacza czy zmiany pakietu językowego. Spróbowałem zainstalować wersję 5.4.49 z poniższego artykułu: https://flemmingss.com/how-to-fix-connection-problems-on-first-generation-xiaomi-mi-robot-vacuum-cleaner/ W tej wersji aplikacji odkurzacz łączy się i jestem nawet w stanie nim sterować. Niestety aktualizacja nadal nie udaje się przeprowadzić. Wspomniana wersja aplikacji posiada także osobną opcję aktualizacji pakietu językowego (nawet sama zmiana języka bardzo by mnie satysfakcjonowała) ale niestety po jej kliknięcie prowadzi do "przekroczono czas" i nic się nie dzieje. Mam w związku z tym do Was pytanie czy jesteście w stanie polecić mi jakikolwiek skuteczny sposób do aktualizacji firmware'u lub przynajmniej samej zmiany języka? Czy jest możliwe że dla pierwszej generacji te pliki juz po prostu nie istnieją na żadnych serwerach i stąd żadna aktualizacja nie będzie możliwa niezaleznie od wersji aplikacji czy regionu? Wgranie nowszego firmware nie dawało możliwości wyboru języka polskiego. Wgrywało się go zewnętrznie programem XVacuum Firmware po pobraniu tokena i wybraniu pakietu językowego lub używając FloleVac i wykupując subskrypcję.
Warson Posted May 11, 2022 Posted May 11, 2022 Witam, po 3 latach nastał problem nagle z odkurzaczem. Dziś chciałem go puścić to po przejechaniu pokoju nagle się wyłącza i stoi w miejscu. Puściłem go drugi raz i to samo, spróbowałem 3 raz i też to samo, za każdym razem się wyłącza w innym miejscu. Aż nagle w ogóle nie widzi go Aplikacja i w ogóle się go nie da dodać do aplikacji. Nie pomaga Reinstall Apki, nie pomaga reset Wifi nic, niewidoczny. Proszę o pomoc czy ktoś z was miał podobny problem?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now