Mi Band 3
172 tematów w tym forum
-
- 2 odpowiedzi
- 8,3 tys. wyświetleń
Cześć, Mam problem z Mi bandem 3. Mianowicie dziś do pracy wybrałam się pieszo, jest to około 2km. W połowie drogi zauważyłam, że opaska nie liczyła kroków. Naliczyła tylko około 200 kroków, które pewnie zrobiłam po domu. W połowie drogi włączyłam tryb "spacer" kroki były naliczane, jednak po zapisaniu "treningu" w podsumowaniu pojawiły się ilość wykonanych kroków, ale w apce nadal mam te 300 kroków. Jest to już taka druga sytuacja, za pierwszym razem rozłączyłam opaskę z telefon i podłączyłam na nowo, było wszystko w porządku. Teraz ta sama sytuacja, jednak rozłączenie nie pomogło. Przesyłam screeny, o co dokładnie mi chodzi. Podłączoną mam również aplikację ZDROWIE…
Ostatnia odpowiedź: Stefa20, 21 Marca 2019 -
-
- 2 obserwujących
- 2 odpowiedzi
- 1,9 tys. wyświetleń
Cześć Dzisiaj kupiłem mi band 3, sparowałem z Samsungiem galaxy S8 i udzieliłem pozwolenia na wszystko na co się tylko da i w telefonie i aplikacji(jakby mi tam ktoś podsunął zezwolenie na wzięcie organów to też pewnie zaznaczyłem "tak"). Działają mi tylko powiadomienia jak ktoś dzwoni nic więcej, ktoś jakieś pomysły? Aplikacja MiFit, myślicie, ze to kwestia ostatnich aktualizacji? Jest ktoś z tym telefonem i mu działają wszystkie powiadomienia, jeśli tak to jak to zrobił? Myślicie, ze ta płatna apka tool coś tam pomoże mi naprawić ten błąd?
Ostatnia odpowiedź: kac222, 9 Kwietnia 2019 -
- 2 odpowiedzi
- 20,3 tys. wyświetleń
Witam wszystkich, Zakupiłem dwie opaski Xiaomi Mi Band 3. Jedną dla siebie przez internet i jedną na prezent w Media Markt. Próbowałem sparować je przez aplikację z moim telefonem Xiaomi Mi A2, ale bezowocnie. Obie są zimne i nie reagują na nic. Zostawiłem jedną przez noc, żeby się naładowała niestety to nie pomogło. Wątpię, że mam tak wielkiego pecha, że obie są fabrycznie uszkodzone. Czy jest to może jakiś znany problem? Edit: Na Samsung J5 też nie działa
Ostatnia odpowiedź: Kermith, 19 Kwietnia 2019 -
- 2 odpowiedzi
- 770 wyświetleń
Było wszystko dobrze do puki, nie wyszła aktualizacja i opaska się łączy lecz cały czas na wyświetlaczu opaski pokazuje się (Połącz z apk by uaktualnić) i tak cały czas.Kroki liczy i pokazuje że jest połączone tylko ten wyświetlacz od opaski nie działa poprawnie i nie wiem jak to naprawić.Myślałem o rozładowaniu jej i może będzie działać.Please help me
Ostatnia odpowiedź: Herooo, 13 Maja 2019 -
- 2 odpowiedzi
- 3,6 tys. wyświetleń
Witam, Czy w opasce istnieje coś takiego jak powiadomienie o zbyt wysokim pulsie? Np. chciałbym ustawić, aby opaska mnie alarmowała jak osiągnie powiedzmy tętno 130+ i jak spadnie poniżej 40. Jest taka opcja w aplikacji? Niestety opaski jeszcze nie posiadam.
Ostatnia odpowiedź: kawior2007, 27 Czerwca 2019 -
- 2 odpowiedzi
- 923 wyświetleń
Witam, po ostatniej aktualizacji (sprzed kilku dni) mam następujący problem. Mianowicie, samoistnie na opasce wyświetlają się powiadomienia/wiadomości z Messengera. Co więcej, przy próbie wyłączenia powiadomień w MI Fit okazuje się, że Messengera w ogóle nie ma na liście aplikacji. Próbowałem też wyłączyć powiadomienia z Facebooka myśląc, że może być to powiązane jednak to też nie przyniosło efektu.
Ostatnia odpowiedź: Baytet, 3 Lipca 2019 -
- 2 odpowiedzi
- 1 tys. wyświetleń
Mam problem z synchronizacją wewnątrz aplikacji Mi Fit. Jak widać na załącznikach poszczególne karty aplikacji widzą różną ilość kroków! Ale nie zawsze, tylko czasami. Kilka razy już mi się zdarzyło, że zrobiłem limit dzienny kroków, a aplikacja przerwała mi passę. Myślałem, że problemem jest łączność mojego Mi Band 3 z aplikacją, ale jak widać nie. Pomóżcie.
Ostatnia odpowiedź: Sabina, 12 Czerwca 2020 -
- 2 odpowiedzi
- 900 wyświetleń
Hej ekipa, Posiadam telefon mi 9 oraz opaskę band 3, po aktualizacji miui na 11 działają mi tylko powiadomia połączeń przychodzącycj oraz budzik, nie działają powiadomia z sms oraz apk.. Oczywiście wszystko co trzeba mieć wł jest tak jak trzeba, do momentu aktualizacji wszytko było ok.
Ostatnia odpowiedź: TED, 8 Kwietnia 2020 -
- 2 odpowiedzi
- 1,9 tys. wyświetleń
Cześć, od poniedziałku mam duży problem z Bandem 3. Nagle, z minuty na minutę, przestała działać synchronizacja na linii opaska-aplikacja. Po przekroczeniu 13 tys. kroków w poniedziałek aplikacja wstrzymała dalsze zliczanie, zaś sam band robił to dalej bezproblemowo. Następnego dnia sytuacja analogiczna - sen, kroki, kalorie - wszystko elegancko rejestrowane przez opaskę, jednak gdy wejdę w apkę - brak danych dot. kroków, spalonych kalorii i snu. Co ciekawe, sprzęt nie ma problemu ze sparowaniem. Wszystko jest połączone, mam najnowszą wersję aplikacji (zaktualizowała się sama z miesiąc temu). Próbowałem rozłączyć banda z telefonem, resetować telefon, reset…
Ostatnia odpowiedź: Lunatic1337, 11 Czerwca 2020 -
- 1 obserwujący
- 1 odpowiedź
- 789 wyświetleń
Hej, mam problem z opaską Mi band 3, nie spotkałem podobnego tematu, więc mam pytanie, czy ktoś miał podobny probleme. Mam połączoną opaskę mi band 3 z telefonem (Redmi 5 plus). Działają wszystkie funkcje, powiadomienia o połączeniu itp. Jednak kiedy przychodzi sms powiadomienie powtarza się kilkukrotnie, nie dając się wyłączyć. Próbowałem ponownego parowania, różnego włączania\wyłączania alertów itp. Nic nie pomogło. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnia odpowiedź: Joanna12, 22 Maja 2019 -
- 1 odpowiedź
- 3,7 tys. wyświetleń
Witam, Mam problem z aplikacją Mi Fit. Dane techniczne : - telefon : Xiaomi Redmi Note 7 - opaska : Mi Band 3 - wersja android : 9 PKQ1.180904.001 Przy próbie założenia konta w aplikacji Mi Fit wyskakuje błąd : "Nie udało się połączyć z siecią, spróbuj ponownie" (Pierwszy etap wybieranie lokalizacji [Polska].) W telefonie jest włączone dane mobilne, wi-fi, bluetooth i lokalizacja. Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję, Pozdrawiam Milo03.
Ostatnia odpowiedź: zalko, 5 Czerwca 2019 -
- 1 odpowiedź
- 5,4 tys. wyświetleń
Siema, Od kilku dni przeszukuję różne fora/artykuły, ale nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Zastanawiam się nad zakupem Mi Band 3, wiem że obecnie jest tylko wersja Chińska, z ewentualną nieoficjalną nakładką z językiem angielskim. Podobno wersja Global oraz wersja z NFC ma wyjść jakoś we wrześniu. Byłbym wdzięczny jeśli moglibyście odpowiedzieć mi na pytania, które mnie nurtują (wybaczcie jeśli niektóre pytania mogą wydawać się logiczne, ale wolałbym się upewnić): 1. Czy wersja Global poza już wbudowanym językiem angielskim będzie się czymkolwiek różnić (specyfikacja/funkcje etc.)? 2. Rozumiem, że moduł NFC pozwala na płatności zbliżeniowe …
Ostatnia odpowiedź: abc00, 20 Czerwca 2018 -
Cichy budzik
przez gskoczylas- 1 odpowiedź
- 1,4 tys. wyświetleń
Witam, Dotychczas nigdy nie miałem żadnej opaski. Nie mam żadnego doświadczenia w tym zakresie. Od czasu do czasu przydałby mi się cichy budzik, czyli coś, co by mnie skutecznie obudziło, nie budząc nikogo innego. Być może taka opaska sprawdziłaby się w tej roli. Od kilku dni przeglądam różne opisy i recenzje w Internecie. Wszyscy podniecają się mierzeniem tętna, mierzeniu jakości snu, itp., ale o budzeniu są tylko ogólnikowe informacje. Co mnie interesuje: Czy można zdefiniować różne pory budzenia w różne dni tygodnia? Na przykład inne w dni robocze, a inne - w weekendy? Czy jest funkcja drzemki? Jeżeli tak, to czy można zdefiniować długość przerwy m…
Ostatnia odpowiedź: frrancuz, 19 Października 2018 -
- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
Witam. Dziś dostałem opaskę mi band 3 i spolszczyłem. Chciałbym wrócić jednak do angielskiego. Aby wszystko miało ręce i nogi. Tyle że jak próbuje wgrać angielski to się nie aktualizuje opaska. Coś robienie tak czy trzeba wykonać dodatkowo coś wgrać?? Pozdrawiam, Marcin. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: pkonrad, 17 Lipca 2018 -
MiFit aktywności.
przez szadoky- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
Witam. Używam aktywności na MiFit czy można zapisane trasy otworzyć na koncie w komputerze?
Ostatnia odpowiedź: hacid, 13 Września 2018 -
- 1 odpowiedź
- 2,1 tys. wyświetleń
Siema! Z tego co wyczytałem i ogarnąłem, to chyba nie będzie możliwe, ale zastanawiałem się czy może taka opcja pojawi się w przyszłości. Posiadam MiBand 3 (ale jeszcze wersję z czerwca/lipca więc chińska - nie wiem czy to ma znaczenie) oraz Redmi Note 4x ( Jak ustawię sobie język polski w telefonie, to opaska pięknie wyświetla polskie znaki w powiadomieniach, jednak zależy mi na tym aby mieć inny aniżeli Polski jako język systemu (i wszystkiego co w telefonie), ale żeby nie było krzaczków lub znaków zapytania a polskie znaki, przy powiadomieniach z mesaangera w MiBanda. Da się? Będzie się dało? Dzięki!
Ostatnia odpowiedź: b4s1l, 23 Sierpnia 2018 -
- 1 odpowiedź
- 1,2 tys. wyświetleń
Niedawno stałem się właścicielem Mi Banda 3. Mam pytanie dotyczące alertu bezczynności. Ten alarm wykrywa brak czynności kroków? Czy na przykład jeśli macham sobie ręką (ewentualnie pisze na klawiaturze), siedząc to nadal jest bezczynność? Pytam gdyż po godzinie siedzenia nie otrzymałem alertu. Czy przychodzenie i przeglądanie powiadomień zeruje licznik czasu?
Ostatnia odpowiedź: rufik, 31 Sierpnia 2018 -
- 1 odpowiedź
- 674 wyświetleń
Czy można sparować Miscale2 z Miband3? Chodzi mi o sytuację, że nie muszę odpalać mifit na telefonie, żeby się zważyć. Tylko staję na wagę z opaską i opaska pobiera dane z wagi, a następnie gdy już mam telefon pod ręką, to telefon zgrywa dane w opaski. Powiem szczerze, że byłem przekonany, że to tak właśnie będzie wyglądać, i to był dla mnie główny powód do zakupu, a tu takie rozczarowanie...
Ostatnia odpowiedź: gasie, 2 Września 2018 -
W jaki sposób dodać z zewnątrz ikony aplikacji w powiadomieniach aplikacji mi Fit oraz mi Bandage?
przez milolek- 1 odpowiedź
- 661 wyświetleń
Zestawy standardowe są dosyć ubogie. Da się dodać np swoje ikony?
Ostatnia odpowiedź: Jepcio, 10 Września 2018 -
- 1 odpowiedź
- 2,7 tys. wyświetleń
Cześć, dostałem wczoraj zamówionego z Chin mi banda 3 , niestety nie działa. Ładowałem go ze dwie godziny, wyszukałem aplikacją , zgodnie z instrukcją zawibrował i dotykiem powinienem móc go sparować z telefonem. Nie łapie dotyku, wybudzić go bez parowania też nie mogę. Da się jakoś zresetować opaskę do ustawień fabrycznych albo jakoś inaczej naprawić? Czy zostaje mi tylko reklamacja w sklepie joybuy ? :(
Ostatnia odpowiedź: pkonrad, 18 Września 2018 -
padł miband3 ?
przez MrOwA- 1 odpowiedź
- 812 wyświetleń
Obudziłem się w nocy i chiałem sprawdzić godzinę, a niestety miband nic nie pokazał. Rano pomyślałem, że może jakoś przez przypadek się rozładował. Wróciłem z pracy i podłączyłem do ładowania, ale niestety na ekranie nie pojawiło się nic, że ładuje. Apka widzi mibanda, ale niestety wyświetlacz nic nie pokazuje. Jest szansa coś z tym zrobić, czy tylko próba reklamacji w Gearbest? Pierwszy sprzęt od xiaomi który by padł
Ostatnia odpowiedź: Lamcza, 1 Grudnia 2018 -
- 1 odpowiedź
- 951 wyświetleń
Cześć, mam przed sobą dwa mi bandy3 i zdziwiło mnie, że jeden wyświetla wszytko na biało a drugi na żółto. Skąd te różnice? Przy obu tryb nocny jest wyłączony.
Ostatnia odpowiedź: b4s1l, 10 Grudnia 2018 -
Brak aplikacji
przez PaulaWdo- 1 odpowiedź
- 832 wyświetleń
Kupiłam dzisiaj Mi Band 3 i nie ma dostępnej aplikacji Mi Fit. Zainstalowalam notify coś tam, działało dopóki nie zmieniłam języka na polski od tej pory wyskakuje mi tylko żeby połączyć z aplikacją żeby uaktualnić i nic poza tym.
Ostatnia odpowiedź: Miodeczek, 16 Stycznia 2019 -
- 1 odpowiedź
- 1,5 tys. wyświetleń
Czy jest taka możliwość, mod? Pytam bo nieco irytujące jest że chwilę trzeba odczekać aby pokazała się godzina czy powiadomienia
Ostatnia odpowiedź: SKORPION, 8 Lutego 2019 -
- 1 obserwujący
- 1 odpowiedź
- 2,8 tys. wyświetleń
Cześć, czy napotkaliście się z problemem synchronizacji danych z aplikacji MiFIt do Google Fit? W ustawieniach jest opcja takiej synchronizacji i ustawiłem ją. Problem polega na tym, że nie pełne dane są przesyłane do google fit. Bardzo często zdarza się, że w GF jest o wiele mniej kroków niż w MiFit. Jak jest u Was? Dzięki Rafał
Ostatnia odpowiedź: ZduneX25, 20 Lutego 2019
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Dalej
- Strona 5 z 7