Kermith Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 (edited) Witam wszystkich, Zakupiłem dwie opaski Xiaomi Mi Band 3. Jedną dla siebie przez internet i jedną na prezent w Media Markt. Próbowałem sparować je przez aplikację z moim telefonem Xiaomi Mi A2, ale bezowocnie. Obie są zimne i nie reagują na nic. Zostawiłem jedną przez noc, żeby się naładowała niestety to nie pomogło. Wątpię, że mam tak wielkiego pecha, że obie są fabrycznie uszkodzone. Czy jest to może jakiś znany problem? Edit: Na Samsung J5 też nie działa Edited April 19, 2019 by Kermith Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daviteusz Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Jeśli opaski się nie świecą i mifit ich nie widzi, no to chyba jednak masz pecha. Nawet po podpięciu do ładowania powinna się pojawić ikona baterii na cały ekran. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermith Posted April 19, 2019 Author Share Posted April 19, 2019 Dzięki za odpowiedź Daviteusz. Obydwa były całkowicie rozładowane. Jedna ładowarka (ta z której korzystałem) była uszkodzona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now