Problemy techniczne
102 topics in this forum
-
- 5 replies
- 840 views
Mam taki problem. Używałem do ładowania telefonu kabla magnetycznego z funkcją szybkiego ładowania. Funkcja szybkiego ładowania przestała działać. Po podłączeniu kabla wszystko wygląda. tak jakby telefon był ładowany w trybie normalnym, ale po godzinnym ładowaniu procent naładowania baterii spadł o 1%. Aplikacja do kontroli baterii pokazuje jakby kabel był podłączony do przesyłania danych a nie do ładowania. Na innych kablach ładowanie odbywa się normalnie jest też szybkie ładowanie. Mój problem jednak polega na tym że telefon przestał wykrywać pendriva. Czy jest taka ewentualność że kabel magnetyczny mògł zmienić oprogramowanie lub uszkodzić port USB. Wcześniej nie miałe…
Last reply by Netoper, -
-
- 3 replies
- 864 views
Witam, jako że jestem tu nowy, i nie znam się na telefonach chciałbym uzyskać pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. W czasie przewijania stron internetowych bądź czytania dokumentów na telefonie ekran przestaje działać nie da się nic zrobić jedyna możliwością jest zablokowanie i ponowne odblokowanie telefonu. Problem ten pojawił się nagle. Po 2 latach użytkowania telefonu. Jakieś sugestie? Co zrobić? Dzięki i pozdrawiam
Last reply by erem, -
- 1 follower
- 4 replies
- 396 views
Cześć, Mam dwa mix2s w których przestał działać aparat. W jednym działał, lecz wgrałem rom Pixel evolution i przestał. Stąd mam pewność, że winny jest system. W drugim przestał działać po którejś z aktualizacji Pixel Experience. Tutaj wgrywałem już różne custom Romy, miui przez miflash. Aktualnie mam miui polska i przedni aparat w aplikacji systemowej pokazuje obraz z tylnej kamery. Gdzieś doczytałem, że problem występuje w różnych modelach xiaomi. Jest chyba związany z plikami camery. Będę wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę jak mogę przewrócić fabryczny system plików. Format w Twrp i miflash bez blokady BL nic nie dał.
Last reply by erem, -
- 0 replies
- 458 views