Skocz do zawartości

Odblokowywanie bootloadera


zehell

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja ze strony xiaomi.eu ma wszystko i działa bez zdejmowania blokady.

Trzymajcie się tylko instrukcji, bo można zniszczyć telefon, choć w zasadzie najważniejsze jest odznaczenie jednej opcji w programie.

W moich poprzednich telefonach tylko tak można było aktualizować oprogramowanie i nigdy nic nie popsułem.

W opisie gdzie pojawia się "wcisnąć vol- i zasilanie" wystarczy tylko vol-

Nic się nie stanie jak ktoś będzie wciskał oba przyciski, ale jednym łatwiej operować i równocześnie drugą ręką podłączyć sobie przewód USB do PC.

Edytowane przez Jacekkonto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sprawa z tym romem EU odnośnie aktualizacji przez OTA, jak będę chciał coś aktualizowac przez OTA to otrzymam automatycznie jak wyjdzie nowszą wersję EU czy mi wgra jakiś chinski orginalny rom ? 

I jescze sprawa baterii, jak sie miewa bateria na EU romie ? Są jakieś bugi rażące ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, robrexx napisał:

Jak wygląda sprawa z tym romem EU odnośnie aktualizacji przez OTA, jak będę chciał coś aktualizowac przez OTA to otrzymam automatycznie jak wyjdzie nowszą wersję EU czy mi wgra jakiś chinski orginalny rom ? 

I jescze sprawa baterii, jak sie miewa bateria na EU romie ? Są jakieś bugi rażące ?

Nie ma wcale OTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Jako że to mój pierwszy post na forum: chciałbym się uprzejmie z Wami przywitać!

Na wstępie zaznaczę, że przeczytałem ten wątek (i kilka innych) dość dokładnie, i to dwukrotnie: wpierw na sucho, a drugi raz jak już trzymałem mojego Redmi Note 3 w dłoni.

Podobnie jak koledzy z kilku ostatnich postów napotkałem problem już na etapie zgłoszenia się na stronie http://www.miui.com/unlock/ . Strona wygląda inaczej niż w pierwszym poście z tutorialem JoHnNy08PL (zielone barwy), ale generalnie po wypełnieniu imienia, numeru telefonu i wprowadzeniu sugerowanego powodu zgłoszenia i przejściu do strony z generowanym kodem smsowym i wpisaniu go system nie chce przyjąć zgłoszenia. Spodziewam się raczej potwierdzenia, coś na wzór tego co na screenshotach zaprezentował ktoś na 25 stronie tego wątku (potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia), ale zamiast tego wyskakuje komunikat modalny przeglądarki (używam chrome) z tekstem jak dwóch wspominanych kolegów na tej stronie. Koledzy tłumaczą to jako problem z IP. U mnie to wygląda tak jak na załączonym obrazku.

Niestety pomocy z Live chata Xiaomi nie otrzymałem, sugerują poszukiwanie rozwiązania na forum, wspomniali tylko lekko kulawym angielskim, że jest to opcja dla Chin (mam nadzieję, że ja źle zrozumiałem, a rozmówca źle się wysłowił i nic takiego nie wprowadzono).

Czy ktoś obszedł ten problem? Powoli przestaje to być śmieszne ze strony Xiaomi...

pozdrawiam,

Krzysiek

unlocking_issue.JPG

Edytowane przez krzysmir
jedno dodatkowe zdanie nt. wcześniejszego przeczytania wątku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, krzysmir napisał:

Hej.

Jako że to mój pierwszy post na forum: chciałbym się uprzejmie z Wami przywitać!

Na wstępie zaznaczę, że przeczytałem ten wątek (i kilka innych) dość dokładnie, i to dwukrotnie: wpierw na sucho, a drugi raz jak już trzymałem mojego Redmi Note 3 w dłoni.

Podobnie jak koledzy z kilku ostatnich postów napotkałem problem już na etapie zgłoszenia się na stronie http://www.miui.com/unlock/ . Strona wygląda inaczej niż w pierwszym poście z tutorialem JoHnNy08PL (zielone barwy), ale generalnie po wypełnieniu imienia, numeru telefonu i wprowadzeniu sugerowanego powodu zgłoszenia i przejściu do strony z generowanym kodem smsowym i wpisaniu go system nie chce przyjąć zgłoszenia. Spodziewam się raczej potwierdzenia, coś na wzór tego co na screenshotach zaprezentował ktoś na 25 stronie tego wątku (potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia), ale zamiast tego wyskakuje komunikat modalny przeglądarki (używam chrome) z tekstem jak dwóch wspominanych kolegów na tej stronie. Koledzy tłumaczą to jako problem z IP. U mnie to wygląda tak jak na załączonym obrazku.

Niestety pomocy z Live chata Xiaomi nie otrzymałem, sugerują poszukiwanie rozwiązania na forum, wspomniali tylko lekko kulawym angielskim, że jest to opcja dla Chin (mam nadzieję, że ja źle zrozumiałem, a rozmówca źle się wysłowił i nic takiego nie wprowadzono).

Czy ktoś obszedł ten problem? Powoli przestaje to być śmieszne ze strony Xiaomi...

pozdrawiam,

Krzysiek

unlocking_issue.JPG

Mam ten sam problem, nie mogę przejść tego etapu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, miczkins napisał:

Wszystko spolszczone, od startu jest Google i cała ferajna, nie ma chińskiego syfu, na pierwszy rzut oka nie widzę większej różnicy pomiędzy tym a romem miuipolska, cały tutorial tutaj:

http://en.miui.com/thread-214146-1-1.html

Należy bezwzględnie trzymać się instrukcji. 

Bootloader można olać. 

Odrazu wgrywamy  6.1.21.

Bardzo dziękuję za ten bardzo dużo wnoszący post.
Ładuję baterię i biorę się za temat.

W związku z wersją beta tego FW, są z nim jakieś problemy?

Edytowane przez jacek666b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Jako że to mój pierwszy post na forum: chciałbym się uprzejmie z Wami przywitać!

Na wstępie zaznaczę, że przeczytałem ten wątek (i kilka innych) dość dokładnie, i to dwukrotnie: wpierw na sucho, a drugi raz jak już trzymałem mojego Redmi Note 3 w dłoni.

Podobnie jak koledzy z kilku ostatnich postów napotkałem problem już na etapie zgłoszenia się na stronie http://www.miui.com/unlock/ . Strona wygląda inaczej niż w pierwszym poście z tutorialem JoHnNy08PL (zielone barwy), ale generalnie po wypełnieniu imienia, numeru telefonu i wprowadzeniu sugerowanego powodu zgłoszenia i przejściu do strony z generowanym kodem smsowym i wpisaniu go system nie chce przyjąć zgłoszenia. Spodziewam się raczej potwierdzenia, coś na wzór tego co na screenshotach zaprezentował ktoś na 25 stronie tego wątku (potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia), ale zamiast tego wyskakuje komunikat modalny przeglądarki (używam chrome) z tekstem jak dwóch wspominanych kolegów na tej stronie. Koledzy tłumaczą to jako problem z IP. U mnie to wygląda tak jak na załączonym obrazku.

Niestety pomocy z Live chata Xiaomi nie otrzymałem, sugerują poszukiwanie rozwiązania na forum, wspomniali tylko lekko kulawym angielskim, że jest to opcja dla Chin (mam nadzieję, że ja źle zrozumiałem, a rozmówca źle się wysłowił i nic takiego nie wprowadzono).

Czy ktoś obszedł ten problem? Powoli przestaje to być śmieszne ze strony Xiaomi...

pozdrawiam,

Krzysiek

unlocking_issue.thumb.JPG.f4840ff3ebd5c64ee643677f4b050487.JPG

Mam ten sam problem, nie mogę przejść tego etapu...

Mam identycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, karsto1982 napisał:

Wgralem rom z xiaomi.eu i wszystko jak narazie ladnie smiga... teraz tylko trzeba sie przystosowac do nowego telefonu.

Też właśnie przeszedłem z Chińskiego MIUI ver.77. i tak już chyba pozostanę.
Nie widzę różnić między MIUI PL na Red Rice 1S mojej Pani, a tym.

Mam tylko pytanie-jak to w przyszłości aktualizować? Skąd pobierać update? Da się poprzez aplikację?
Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flashtool nie jest paczki z romem. Uzyj tego 1532

Swego czasu ludzie pisali o ucegleniu rn3 przy flashowaniu 1532 wersji z 32Gb - ten z paczki z xiaomi.eu jest ok?

I przy okazji - mogę z śmieciowego romu 77.0.11.0 wskoczyć od razu na ten 6.1.21?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chcę się pozbyć komunikatu w sklepie google że zbyt duża aplikacja i pobieraj tylko przez wifi.
Poszperałem trochę, i jest napisane żeby w apce POBRANE wejść w ustawienia i zmienić limity.

Natomiast u mnie w ustawieniach jest tylko domyślny katalog pobierania oraz wersja aplikacji-nic poza tym.
Na chińskim romie było tam więcej opcji, aktualnie używam wersji z Xiaomi.eu...
Ma ktoś może samą aplikację (może być po angielsku)... lub nie wiem co jeszcze można ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Charvel napisał:

Swego czasu ludzie pisali o ucegleniu rn3 przy flashowaniu 1532 wersji z 32Gb - ten z paczki z xiaomi.eu jest ok?

I przy okazji - mogę z śmieciowego romu 77.0.11.0 wskoczyć od razu na ten 6.1.21?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Faktycznie była dyskusja, że wersja sp flashtool 1532 może uceglić wersję RN3 32GB. Podejrzewam, że na początku ludzie nie odznaczali preloader i to powodowało uceglenie słuchawki. Ja instalowałem na wersji RN3 16GB z użyciem flahtoola w wersji z paczki xiaomi.eu czyli 1532.

Tak można flashowac od razu z wersji 77.0.11.0 na xiaomi.eu 6.1.21 za pomocą sp flahtoola. 

25 minut temu, anonymous napisał:

Mam ten sam komunikat co kolega, założyłem już drugie konto i właśnie coś takiego wyskakuje. Nie można złożyć wniosku, wie ktoś co to może oznaczać?

Od 22.01.2016 nie ma możliwości wysłania prośby o odblokowanie bootloadera. Xiaomi zablokowalo tą funkcjonalność dla ludzi spoza Chin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem ten rom i wszystko ładnie śmiga. tylko mam jeden problem, laptop nie wykrywa mi plików na telefonie. Tzn. wykrywa urządzenie, ale jak je otwieram to nie ma na nim żadnego folderu przez co nic nie mogę wgrać. Wie ktoś może czym to jest spowodowane? I jak to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Charvel napisał:

Swego czasu ludzie pisali o ucegleniu rn3 przy flashowaniu 1532 wersji z 32Gb - ten z paczki z xiaomi.eu jest ok?

Witam wszystkich,

u mnie poszło bez problemu, użyłem do flashowania ver. 1532 z paczki od xiaomi.eu http://en.miui.com/thread-214146-1-1.html.

RN3 / 3 / 32, Windows 10 / 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoje konto Mi Account założyłem mniej więcej półtora tygodnia temu jeszcze przed otrzymaniem telefonu Redmi Note 3. Czy to ma wpływ na czerwony komunikat we wniosku o odblokowanie? Z przetłumaczenia mniej więcej chodzi coś o usługę chmury, że za mało z niej korzystałem. Wiecie o co chodzi? Czy oni weryfikują, że ktoś faktycznie korzysta już z telefonu np. przez zapełnienie Mi Cloud danymi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...