Jump to content

Bartize

Użytkownicy
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi4s

Bartize's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Dzięki za odpowiedź. Kasy jeszcze nie distalem. A niegrzeczny to był Pan Magazynier. Dlaczego nie ma z nimi kontaktu telefonicznego? Nie są w porządku i nie chcą wysłuchiwać. Tak mają prawo przez siebie nadane do odnowienia obsługi klienta. Z tym, że transakcja została zawarta i dokumentacyjnie zatwierdzona. Pani nawet nie wie, że powinna wystawić korektę bo fv była na firmę a nie osobę fizyczną. Jak oni tak robią to nic tylko do US. Proszę zwrócić uwagę na chronologię o której pisałem wcześniej. 12:00 zatwierdzenie, 12:01 fv wysłane e-mail. 15:10 telefon że nie mają telefonu. Jak mam to rozumieć? Najlepiej zwalić winę na klienta... Ps Byłem osobiście w tej "firmie" . Domek na wsi a w salonie magazyn. Na schodach siedzieli ludzie z przestraszona mina, że znowu ktoś z zażaleniem przyjechał. Ludzie przestraszeni. Trafić do nich ciężko. Spotykanego człowieka jsk zapytałem o adres powiedział.. To tam i wszyscy o nich pytają a potem śmiech.
  2. Proszę omijać szerokim kołem sklep internetowy AZE electronics. Kupiłem u nich 2 tygodnie temu mi4s. Fv została źle wystawiona, ok może się zdarzyć, wysłałem e-mail z prośbą o poprawienie. Cisza, cisza,cisza po10 dniach pojechałem do nich, w mojej obecności poprawili fv i w przeprosiny przyznali mi 3℅ rabatu na kolejne zakupy. W ostatni piątek zamówień 3 kolejne telefony obliczając 3℅ obiecane. Był to Black Friday . We wtorek dostałem informację email, że rabat nie działa w okresie innych promocji, ok myślę,, doplacilem. Dzisiaj dostałem e-mail z informacją: zamówienie zostało zrealizowane, kolejny e-mail fv gdzina 12:01. O godzinie 15:10 odbieram telefon i słyszę że nie ma dla mnie jednego z telefonów. Ale ja dostałem potwierdzenie i fv. Słyszę ... Nic mnie to nie interesuje.....???? Telefon przejmuje inny pracownik i mnie atakuje. Telefon to prezent dla żony, przy składaniu zamówienia wszystko było ok. Zrealizowane e-mail ok, fv wystawiona ok. Napisałem e-mail z prośbą i kontakt. Przedstawiam treść: Witam, ­ z uwagi na agresywne ­zachowanie klienta sk­lep nie jest w stanie­ realizować zamówień do Pana. Wszystkie zamówienia ­jakie będą składane w­ Pan imieniu będą anu­lowane. Nie życzymy s­obie kontaktu z Pana stron­y. Zwrot za zamówieni­e 43764 został przeka­zany na Pana konto. ........???????? Właśnie odebrałem najświeższy e-mail od firmy AZE. Witam, ­ Pana bardzo agresywno­ ton , który było z m­agazynu słychać w biu­rze, przy czym magazy­nier w sposób spokojn­y próbował Panu wytłu­maczyć zaistniała syt­uację spowodował, że postan­owiłam zakończyć jedn­ostronne krzyki do na­szego pracownika. Nie­ pozwolimy na takie t­raktowanie przez klie­ntów innych osób. Wobec tego, że zamówi­enie faktycznie nie z­ostało zrealizowane z­arówno zamówienie jak­ i fv zostały anulowa­ne. A zwrot został pr­zekazany na Pana kont­o. Decyzja jest ostatecz­na. To my klienci jesteśmy nie fer Oni są OK. He ps. Również przed chwilą przyszedl do mnie e-mail od firmy kurierskiej, że paczka od AZE jest w doręczeniu. Pani od tak sobie anuluje Fv.
  3. Proszę omijać szerokim kołem sklep internetowy AZE electronics. Kupiłem u nich 2 tygodnie temu mi4s. Fv została źle wystawiona, ok może się zdarzyć, wysłałem e-mail z prośbą o poprawienie. Cisza, cisza,cisza po10 dniach pojechałem do nich, w mojej obecności poprawili fv i w przeprosiny przyznali mi 3℅ rabatu na kolejne zakupy. W ostatni piątek zamówień 3 kolejne telefony obliczając 3℅ obiecane. Był to Black Friday . We wtorek dostałem informację email, że rabat nie działa w okresie innych promocji, ok myślę,, doplacilem. Dzisiaj dostałem e-mail z informacją: zamówienie zostało zrealizowane, kolejny e-mail fv gdzina 12:01. O godzinie 15:10 odbieram telefon i słyszę że nie ma dla mnie jednego z telefonów. Ale ja dostałem potwierdzenie i fv. Słyszę ... Nic mnie to nie interesuje.....???? Telefon przejmuje inny pracownik i mnie atakuje. Telefon to prezent dla żony, przy składaniu zamówienia wszystko było ok. Zrealizowane e-mail ok, fv wystawiona ok. Napisałem e-mail z prośbą i kontakt. Przedstawiam treść: Witam, ­ z uwagi na agresywne ­zachowanie klienta sk­lep nie jest w stanie­ realizować zamówień ­do Pana. Wszystkie zamówienia ­jakie będą składane w­ Pan imieniu będą anu­lowane. Nie życzymy s­obie kontaktu z Pana stron­y. Zwrot za zamówieni­e 43764 został przeka­zany na Pana konto. ........????????
×
×
  • Create New...