
Bartize
Użytkownicy-
Posts
5 -
Joined
-
Last visited
Dodatkowe
-
Smartfon
Mi4s
Bartize's Achievements
Newbie (1/14)
0
Reputation
-
Dzięki za odpowiedź. Kasy jeszcze nie distalem. A niegrzeczny to był Pan Magazynier. Dlaczego nie ma z nimi kontaktu telefonicznego? Nie są w porządku i nie chcą wysłuchiwać. Tak mają prawo przez siebie nadane do odnowienia obsługi klienta. Z tym, że transakcja została zawarta i dokumentacyjnie zatwierdzona. Pani nawet nie wie, że powinna wystawić korektę bo fv była na firmę a nie osobę fizyczną. Jak oni tak robią to nic tylko do US. Proszę zwrócić uwagę na chronologię o której pisałem wcześniej. 12:00 zatwierdzenie, 12:01 fv wysłane e-mail. 15:10 telefon że nie mają telefonu. Jak mam to rozumieć? Najlepiej zwalić winę na klienta... Ps Byłem osobiście w tej "firmie" . Domek na wsi a w salonie magazyn. Na schodach siedzieli ludzie z przestraszona mina, że znowu ktoś z zażaleniem przyjechał. Ludzie przestraszeni. Trafić do nich ciężko. Spotykanego człowieka jsk zapytałem o adres powiedział.. To tam i wszyscy o nich pytają a potem śmiech.
-
Proszę omijać szerokim kołem sklep internetowy AZE electronics. Kupiłem u nich 2 tygodnie temu mi4s. Fv została źle wystawiona, ok może się zdarzyć, wysłałem e-mail z prośbą o poprawienie. Cisza, cisza,cisza po10 dniach pojechałem do nich, w mojej obecności poprawili fv i w przeprosiny przyznali mi 3℅ rabatu na kolejne zakupy. W ostatni piątek zamówień 3 kolejne telefony obliczając 3℅ obiecane. Był to Black Friday . We wtorek dostałem informację email, że rabat nie działa w okresie innych promocji, ok myślę,, doplacilem. Dzisiaj dostałem e-mail z informacją: zamówienie zostało zrealizowane, kolejny e-mail fv gdzina 12:01. O godzinie 15:10 odbieram telefon i słyszę że nie ma dla mnie jednego z telefonów. Ale ja dostałem potwierdzenie i fv. Słyszę ... Nic mnie to nie interesuje.....???? Telefon przejmuje inny pracownik i mnie atakuje. Telefon to prezent dla żony, przy składaniu zamówienia wszystko było ok. Zrealizowane e-mail ok, fv wystawiona ok. Napisałem e-mail z prośbą i kontakt. Przedstawiam treść: Witam, z uwagi na agresywne zachowanie klienta sklep nie jest w stanie realizować zamówień do Pana. Wszystkie zamówienia jakie będą składane w Pan imieniu będą anulowane. Nie życzymy sobie kontaktu z Pana strony. Zwrot za zamówienie 43764 został przekazany na Pana konto. ........???????? Właśnie odebrałem najświeższy e-mail od firmy AZE. Witam, Pana bardzo agresywno ton , który było z magazynu słychać w biurze, przy czym magazynier w sposób spokojny próbował Panu wytłumaczyć zaistniała sytuację spowodował, że postanowiłam zakończyć jednostronne krzyki do naszego pracownika. Nie pozwolimy na takie traktowanie przez klientów innych osób. Wobec tego, że zamówienie faktycznie nie zostało zrealizowane zarówno zamówienie jak i fv zostały anulowane. A zwrot został przekazany na Pana konto. Decyzja jest ostateczna. To my klienci jesteśmy nie fer Oni są OK. He ps. Również przed chwilą przyszedl do mnie e-mail od firmy kurierskiej, że paczka od AZE jest w doręczeniu. Pani od tak sobie anuluje Fv.
-
Masakra Winiu89 znasz dobry sklep?
-
Proszę omijać szerokim kołem sklep internetowy AZE electronics. Kupiłem u nich 2 tygodnie temu mi4s. Fv została źle wystawiona, ok może się zdarzyć, wysłałem e-mail z prośbą o poprawienie. Cisza, cisza,cisza po10 dniach pojechałem do nich, w mojej obecności poprawili fv i w przeprosiny przyznali mi 3℅ rabatu na kolejne zakupy. W ostatni piątek zamówień 3 kolejne telefony obliczając 3℅ obiecane. Był to Black Friday . We wtorek dostałem informację email, że rabat nie działa w okresie innych promocji, ok myślę,, doplacilem. Dzisiaj dostałem e-mail z informacją: zamówienie zostało zrealizowane, kolejny e-mail fv gdzina 12:01. O godzinie 15:10 odbieram telefon i słyszę że nie ma dla mnie jednego z telefonów. Ale ja dostałem potwierdzenie i fv. Słyszę ... Nic mnie to nie interesuje.....???? Telefon przejmuje inny pracownik i mnie atakuje. Telefon to prezent dla żony, przy składaniu zamówienia wszystko było ok. Zrealizowane e-mail ok, fv wystawiona ok. Napisałem e-mail z prośbą i kontakt. Przedstawiam treść: Witam, z uwagi na agresywne zachowanie klienta sklep nie jest w stanie realizować zamówień do Pana. Wszystkie zamówienia jakie będą składane w Pan imieniu będą anulowane. Nie życzymy sobie kontaktu z Pana strony. Zwrot za zamówienie 43764 został przekazany na Pana konto. ........????????