spz86

Użytkownicy
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About spz86

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 3 Pro SE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardzo dziwne ale od niechcenia wlaczylem google maps i wylaczylem ekran.... odziwo dalej nawigacja gadala. Wlaczylem endomondo i dalej pokazywalo dystans. Wynika z tego, ze po ustawieniu wszystkich aplikacji w trybie oszczedzania baterii endomondo nie trzyma sygnalu gps "na biegu jalowym" czyli bez wcisnietego przycisku start. Jak nacisnie sie start to juz trzyma fixa. Temat teraz uwazam za zamkniety. Choc dalej nie wiem dlaczego u mnie w telefonie nie ma opcji "lokalizacja w tle". Dziekuje bardzo za pomoc.
  2. Czy przez ustawienia czy panel sterowania i tak kieruje mnie na koncu do tych samych ustawien. Mam tam ustawione wszystkie aplikacje, ktore maja dzialac z GPSem na "bez ograniczen". Juz nawet dodalem do autostartu endomondo, na probe. Klodke zalozylem. I dalej nic.Wyglada jakby cos ubijalo te apki/procesy podczas uspienia. Sciagnalem taka aplikacje jak gps locker. I ta aplikacja chodzi niezaleznie od ustawien ciagle w tle. I pokazuje, ze sygnal GPS nie traci sie. To musi byc cos zwiazanego z zarzadzaniem aplikacjami.... I dlaczego nie mam tej opcji, ktora wkleiles wczesniej? "Lokalizacja w tle"
  3. To kontynuacja watku, ktory admin przeniosl do kosza myslac, ze temat jest latwy lekki i przyjemny: Niestety. Gdyby tak bylo nie zasmiecialbym forum. Probowalem juz roznych kombinacji. Obecnie jest: Ustawienia>bateria i wydajnosc>oszczedzanie baterii>tryby oszczedza baterii>nie blokuj. Efekt: GPS gubi fixa po wylaczeniu ekranu. Przy ustawieniach: Ustawienia>bateria i wydajnosc>oszczedzanie baterii>tryby oszczedza baterii>blokuj aktywnosc Ustawienia>bateria i wydajnosc>oszczedzanie baterii>aplikacje z ograniczeniem>endomondo>bez ograniczen GPS gubi fixa po wylaczeniu ekranu. Co ciekawe @gonzo_86 pisal, o "lokalizacja w tle">zezwol. Ja nie posiadam takiego pola do wyboru. Dlaczego jest ono niedostepne/niewidoczne.? MIUI 7.5.11 // Prosze o przeniesienie do dzialu problemy techniczne. Przez pomylke wybralem zly dzial.
  4. Od jakiejs aktualizacji mam problem polegajacy na tym, ze jak tylko wylacze ekran to pzrestaje dzialac mi nawigacja. Tzn. gubi sie sygnal GPS. Jak tylko wlacze ekran to jest napis szukanie sygnalu, znajduje sygnal i dalej dziala. Nie wiem co mam wlaczyc/wylaczyc bo tryb oszczedzania baterii jest wylaczony (ten z GPS). Problemy sa z roznymi programami jak endomondo, sygic, mapa google.
  5. To moze bedzie dziwne ale spytam. Czy jesli wgram Rom xiaomi_eu dla kenzo do kate, a potem modem od kate, to czy po ponownym wgraniu romu od kate (gdyby naszla taka potrzeba) albo podczas kolejnego updatu romu kenzo czy tez instalacji innego custom romu do kenzo, bede musial wgrywac za kazdym razem plik modemu od kate? Dlaczego chce zwykle xiaomi_eu od kenzo? Poniewaz chcialbym sprawdzic czy na romie od kenzo, kernel Radon w wersji 4.5 bedzie stabilnie dzialal. Na Kate niestety zawiesza telefon otwierajac niektore aplikacje albo podczas ich uzywania.
  6. No wlasnie tutaj jest zagadka. Dlaczego. W takim razie w weekend zrobie inaczej i zainstaluje Rom Kenzo, modem Kate, kernel i zobaczymy
  7. I? https://forum.xda-developers.com/redmi-note-3/how-to/index-custom-roms-t3396628 Note for Kate users Roms and Kernels for Kenzo are working on Kate. You may have to flash the non-hlos.bin from a Rom for Kate. The non-hlos.bin file should be located inside a Miui Rom in the firmware-update folder, just extract this file and flash it with twrp. To chyba wyjasnia, ze niczym nie ryzykowalem.
  8. Dlaczego mam sie cieszyc? Ktos pisal, ze kernel mozna podmieniac i nic zlego nie bedzie bo to to samo i bedzie pasowac. Co innego modem bo jest roznica.
  9. Zainstalowalem wersje 4.5 tego kernela i moge powiedziec, ze straszne dziadowstwo. Oprocz funkcji wybudzania po podwojnym kliknieciu w ekran i zwiekszonym pradzie ladowania to niestety nie moglem korzystac normalnie z telefonu. Wlaczylem przegladarke puffin, za 30 sekund zwiecha telefonu. Ale taka, ze nie moge wylaczyc ekranu, zamknac aplikacji, nic. Ekran swieci sie w najlepsze. To samo z innymi aplikacjami jak np Ampere. Myslalem, ze to dlatego, ze zainstalowalem baterry saving mode. No to zrobilem reinstall do ustawien "balanced". Efekt taki sam. Przypadkowe zwiechy systemu. Zmuszony zostalem do odinstalowania tego kernela.
  10. To wina softu. Wystarczy wlaczyc lampe blyskowa, wylaczyc i juz nie ma paska.
  11. spz86

    MIUI 7.3.30

    Na Note3proSE wolny RAM znika w oczach. Normalnie nic nie robiac mialem ok. 1 GB, teraz przy takim samym uzytkowaniu jest ok 500 MB.
  12. Faktycznie.... bardzo dlugo trzymajac 3 przyciski naraz wchodzi do TWRP. A wlasnie przedtem uzywalem kombinacji PWR i VOL+ tak jak w moim Note3pro... No dobrze. W takim razie, zeby zaktualizowac nowy rom miuipolska wystarczy jak skopiuje zipa do pamieci telefonu i z menu instal wybioer plik. Dane zachowaja sie, rom zaktualizuje sie. Dobrze rozumiem?
  13. Potrzebuje od Was malej pomocy. Dawno temu czyli okolo rok temu, poprosilem xiaomi o odlbokowanie BL do telefonu zony. Niestety nie dostalem, zadnej zgody a zona chciala telefon z softem w jezyku polskim badz niemieckim i pojawila sie wygodna opcja sflashowania telefonem na zablokowanym BL przez miflash. Wgralem soft: Xiaomi.eu_Redmi3_V7.1.3.0.LHPCNCK_5.1. Wszystko ladnie poszlo i dzialalo. Teraz poprosilem jeszcze raz o zgode xiaomi i odziwo po 3 dniach dostalem smsa, ze zgoda udzielona. Niestety aplikacja nei dalo sie odblokowac. Powod: nie bylo romu chinskiego. Wiec, wgralem w trybie download rom: ido_xhdpi_images_6.3.31_20160307.0000.16_5.1_cn_74361e939a. Moze to byl blad, ale uruchomilem telefon i przeszedlem przez wstepna konfiguracje telefonu az do momentu wpisania PIN i wyswietlenia pulpitu. Nastepnie w trybie fastboot odblokowalem BL. Bez problemu. Potem przez adb wgralem twrp w wersji 3.0.0. Zrobilem full wipe, a nastepnie zainstalowalem xiaomi.eu_multi_HM3_7.3.16_v8-5.1. Rowniez bez problemu. Problemem jest to, ze teraz nie moge wejsc do TWRP bo caly czas namietnie bootuje mnie do stockowego trybu recovery z chinskimi krzaczkami i zoltym tle. Przez adb nie ma problemu, daje flash, daje boot i wchodzi do twrp. Ale jak tylko wyjde z niego i dam restart to twrp juz znika i ponownie pojawia sie ten stockowy. Co jest nie tak? Probowalem tez twrp 3.0.2-0-ido i dalej to samo. TWRP znika. Skonczyly mi sie juz pomysly. BL jest dalej odblokowany bo sprawdzalem przez adb.
  14. Kurcze, szczerze to nie robilem kopii. Tzn. kopie zrobilem tylko za 1 razem przechodac na miui polska, ale potem juz robilem "na zywca". Sprawdzilem tak jak mowiles. Czyli uruchom w recovery i potem guzik uruchom ponownie. Potwierdzam, telefon robi restart do.... systemu.
  15. Wchodze do aktualizacji, wybieram instalacje przez zip, wybieram plik, telefon restartuje sie, sam wchodzi do twrp i instaluje. To co mi nie dziala to opcja, znajdz dostepne aktualizacje. Nie ma info od miuipolska