Jump to content

cysior

Użytkownicy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About cysior

  • Rank
    Użytkownik

Dodatkowe

  • Smartfon
    S3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Typemail i bluemail to te same apki, niczym się wizualnie nie różnią, więc działaniem też z pewnością nie. Wina leży po stronie miui
  2. Mam to samo z bluemail. Tel wchodzi w deep sleep i powiadomienia push działają dopiero po tym jak wybudzę ekran. Wszelkie ustawienia nic nie dają.
  3. Też cierpię na to samo , choć wersję mam starszą
  4. To że sklep Ci przysłał telefon za który zapłaciłeś i że działa to chyba nie powód do zachwalania sklepu ani żaden sukces. Daj znać jak Ci się telefon zrypie czy nadal będziesz zadowolony z firmy technos.
  5. To jeszcze napisz kiedy odesłali ci tel. Bo przecież wg technosa "procedury oraz konsekwencje zostały już przeprowadzone" i teraz to już tylko będzie za***iście ...
  6. A pan z technosa może by sie wypowiedział konkretnie o co chodzi z tym serwisem a raczej jego brakiem i jakie kwalifikacje ma serwisant . Dlaczego nie ma raportu z przeprowadzanych napraw? Coraz więcej ludzi skarży sie na Wasz serwis na czołowym portalu Xiaomi a tu głowa w piasek lub tylko frazesy ? Przecież tu padają konkretne przykłady jak wykręcacie sie od napraw i obwinacie za wszystko nabywce lub jeśli jakimś cudem podejmiecie sie naprawy to jest zwykłe druciarstwo a nie profesjonalna naprawa ? Przecież jest to mega ANTY reklamą dla Was !
  7. Miałem S3 i specjalnie porównywałem jakość zdjęć z RN3P, te same ujęcie w domu, światło itd. Z HDR jakość jest porównywalna w obu aparatach. Żadne takie że S3 nokautuje. Tyle że przy tej ilości pixeli jednak powinno być na plus dla Xiaomi - a nie jest. Android 6, soft eu 6.11.13
  8. Rozwala , razi mnie właśnie technos, bo wg tego komentarza firma ubzdurała sobie że może na gwarancji odliczać sobie jakkieś koszty amortyzacji... Czyli nie będzie umiał (lub chciał bo wyjdzie mu drożej) naprawić telefonu w 11 miesiącu gwarancji to zostawi sobie telefon, mi rzuci z 60zł i wg niego to jest ok .No rewelacja... Skoro mają takie podejście do klienta to pozostaje przestudiować warunki rękojmi.
  9. No to się nie zgadzaj na 25zł i żądaj 50zł o ile masz na piśmie co chciałeś miec zainstalowane..
  10. Rozwalił mnie ten komentarz na allegro: Telefon doszedł w porządku, zastrzeżenia tylko co do gwarancji, nie jest to pełna gwarancja, sklep przy zwrocie gotówki w razie nie naprawienia odejmuje koszty amortyzacji za każdy miesiąc użytkowania telefonu.
  11. Czy jest na forum ktoś kto korzystał z gwarancji technos i nie została ona odrzucona ? Bo do tej pory same negatywy..
  12. ups sorka etui które po otrzymaniu okazują się za ciasne albo szkła które są potem za krótkie? Przeciez nawet na ali nic nie ma. Jak słyszę że komuś ten telefon leży dobrze w dłoni i ma pewny chwyt to nie wiem, ja mam chyba lewe ręce. A co do B20, jak wyłączysz 4G to na 3g albo 2g już neta nie złapiesz? Bo nie rozumiem tej Twojej "biedy": Ja nie widzę różnicy w LTE czy 3G, może tylko w zużyciu baterii hehe
  13. Jakie bieda play ? Red bull ma taki sam zasięg co play i ten sam dostęp do roamingu. To są te same sieci, te same kody, funkcje, nawet logowanie do konta jest na stronie play. Wiem bo mam. Część ludzi pytam o LTE 800 a potem i tak wyłącza LTE bo na skraju miasta i słabszym sygnale więcej to żre prądu niż daje jakiegoś efektu. Co do wersji International - sprzedają od kilku miesięcy a jakichkolwiek etui brak , szkła też. A telefon śliski jak diabli. Dlatego kupiłem standartowy RMN3pro. Mimo że produkcja tego modelu jest od 2 tygodni wygaszona to przynajmniej akcesorii nie brak.
  14. Ale jaki android i która wersja Miui .. Dość istotna to informacja, którą nie wiem czemu większość w tym wątku przemilcza
  15. 2-3 godziny na necie co dnia przez 5 dni ? Czyli 10-15 godzin netu na jednym ładowaniu - To raczej niemożliwe tak jak i non stop internet przez 2 doby. Uściślij ile dokładnie. Oraz jaki soft.
×
×
  • Create New...