Tymcio Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Próbował ktoś podłączyć do Mi Boxa kilka urządzeń po USB przez HUBa? Myślę nad tym, ale nie chcę kupować nic, żeby nie wywalić zbędnie kasy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vip Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 (edited) Jak hub, to raczej tylko z zewnętrznym zasilaniem. Podłączyłem bezpośrednio dysk, dostaje za mało prądu i się nie rozkręca nawet. Edit: dysk działa bez huba, reboot boxa pomógł. Edited August 31, 2017 by vip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tymcio Posted September 2, 2017 Author Share Posted September 2, 2017 Mi chodzi o podłączenie kilku rzeczy - dysk + pendrive np Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelevra Posted September 6, 2017 Share Posted September 6, 2017 Nie znam się więc się wypowiem Pierwsza uwaga to to że na reddicie wyczytałem, że nie wszystkie huby działają. Teoretycznie powinny, ale zdarza się, że niektóre nie działają - co za tym idzie, lepiej kupować coś sprawdzonego lub coś co będzie można oddać bez większego problemu. Ja huby miałem dwa, najpierw pożyczyłem z pracy jakiś stary 10-cio letni hub do testu i działał bez problemu. W międzyczasie zamówiłem to:https://www.amazon.de/gp/product/B00LLUEJFU/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AXZ3JQ1GVFPIF&psc=1 Akurat był w promocji i wyrwałem go za 60zł. Ethernet zastąpił wifi - i w tym miejscu zaznaczę, że z zakupu huba z ethernetem jestem bardzo zadowolony bo streamowanie po sieci działa nieporównywalnie lepiej. Aktualnie poza internetem podpięty jest pod niego też pendrive (na stałe sformatowany jako dysk pod MiBoxa) oraz klawiatura i myszka. Trzeci port jest wolny - czasem podpinam tam drugiego pena. Wszystko działa bez zarzutu i nie mam zasilacza - ale jakby ktoś chciał podpinać coś bardziej prądożernego jak kolega wyżej to na pewno warto w taki zainwestować. Jakby ktoś szukał wersji