Skocz do zawartości

Niepolecane sklepy Xiaomi


Acid

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet na i ich stronie z opiniami dla redmi 3 było o tym, że unieważnia to gwarancję. Było to chyba cytowane w tym temacie. Potem chłopaki się pogubiły i napisały, że można bo pomylił im się rom wgrywany przez Miflash z romem wymagającym odblokowania, co jeszcze bardzie wprowadza ludzi w błąd.

Znalazłem.

Dnia 7.03.2016o13:10, Cz0rny810 napisał:

13-08-48.thumb.jpg.a91f79fc1af45eceeae5bCzy w każdym sklepie odblokowanie bootloadera=utrata gwarancji czy tylko satnet/xiaomi.com.pl wprowadził takie chore zasady ?

Jak byk jest napisane. A jeśli w jednym miejscu twierdzą inaczej a w innym inaczej to tak jak napisał nezumi jest to wprowadzanie klientów w błąd (nieważne czy świadome czy nie). Przykładowo Technos w mailu odpowiedzieli mi, że nie traci się u nich za to gwarancji a na forum jeszcze to oficjalnie potwierdzili.

Edytowane przez Farnsworth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że nie powinny być czyszczące tematy o sprzedających z "nieuzasadnionych" reklamacji (reszta spamu jak najbardziej). Nawet gdy były one bezpodstawne i wynikały z tymczasowego wkurzenia Kupującego, to:

1) my jako użytkownicy forum mamy w pełni prawo do własnej opinii i interpretacji tego co nam przedstawiono,

2) oprócz samej interpretacji problemu, można zobaczyć jakie podejście do klienta ma sprzedawca, nawet gdy problem nie wynika ze strony sprzedawcy; czy "wypnie się" czy postara się pomóc.

W innym wypadku nawet ze strony tentelefon da się zrobić polecany sklep.

Edytowane przez Bohyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nic mówić, ale Moderatorzy mam propozycje zrobienia dwóch tematów odnośnie niepolecanych sprzedawców.

1. Dział: Czarna Lista sprzedających - i tak jak koledzy napisali powyżej w punktach ładnie przejrzyście napisać co jest nie tak i czym sobie na to miano zasłużyli (Będzie to dział zablokowany przez moderatorów do pisania, taka przestroga podpięta na samej górze w ogłoszeniach lub innym ważnym dziale).

2. A ten temat zostawcie jako dział propozycje i spostrzeżenia co do zakupów w innych miejscach gdzie klient był niezadowolony.

 

PS: Sorry, ale dla mnie ten dział zaczyna się zmieniać coraz bardziej w syf, niż konkrety

Edytowane przez Wariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Vergiliusz napisał:

 

To chyba coś im się zmieniło po opublikowaniu ROMu z Polskim językiem.

ROM.png

Właśnie o tym pisałem, że potem jeszcze bardziej namieszali. Bo tu tak naprawdę nic nie piszą o odblokowaniu telefonu przeczytaj dokładnie pytanie i odpowiedź)! Piszą tylko o wgraniu wersji xiaomi.eu, i to zapewne o wgraniu przez Miflash! Tak namieszali, że ludzie będą odblokowywać a oni później umyją rączki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego umiesz czytać? Na inne beczki to są inne tematy w innych działach forum. Czy to pytanie ma związek z tym tematem?

Wysłano z Mi4c

A ja mam pytania trochę z innej beczki jak to jest z tą dodatkową opłatą w IBG jakby był VAT? Kto z kim się rozlicza IBG z DHL czy ja z urzędem celnym i dopiero o zwrot do IBG?

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Przepraszam za kłopot, potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi a nie znalazłem odpowiedniego wątku. Nie miałem zamiaru nikogo urazić.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to, ze z xiaomi.com.pl mialem niebywale szczescie. Trafilem na 1 partie Redmi3 gdzie nic nie bylo grzebane i byl oryginalny soft (czesc ludzi tu piszacych mowi o Redmi2, mi4 itp.), wiec mysle, ze to tez jest warte uwagi z jakim konkretnie sprzetem ktos mial Problem, a z jakim nie.

Kupowalem tez futeral, Folie, 2 opaski miband i wszystko przyszlo DPD (tak, nie TBA ani inpostem), tylko, ze paczka szla do Niemiec. To moze dlatego DPD :) zapakowane w wysylkowy karton, wiec sie nic nie uszkodzilo i pogniotlo.

Ale fakt strona wprowadza troche w blad bo wygladem przypomina jakby byla jakas oficjalna. A potem po zamowieniu cyk.... SAT_NET dziekuje. Podejrzewam, ze to Firma kilkuosobowa, ktora nie ogarnia wszystkiego i priorytetem jest najpierw sprzedac a na dalszy plan schodza zapytania, gwarancje itd. Ale jak to stara zasada brzmi zadowolony klient przyciagnie nowych, a niezadowolony odbierze ich 10 ;)

 

 

 

http://xiaomi.com.pl/regulamin/   - nie ma tam nic napisane o wgrywaniu przez siebie softu ani odblokowaniu bootloadera. Czyli radze sobie wydrukowac strone z ich regulaminem gwarancyjnym i data wydruku i miec w razie czego podkladke ;) 

Na stronie regulamin jest ogolny a gwarancyjny to pewnie Formularz B, zalacznik numer 123/XF322 : D

Edytowane przez spz86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Nezumi napisał:

@kamiljuras1900 Byłbym wdzięczny za usunięcie tego gifa z sygnatury :), taka moja prośba, oczywiście masz pełne prawo coś takiego mieć, ale po prostu staramy się na forum nie prowokować innych. Taka moja prośba, mam nadzieję, że ją wysłuchasz :).

Spoko, pokojowo da się wszystko załatwić.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy uzytkownicy,

z racji wielu zapytan mozemy tutaj rowniez potwierdzic

Odblokowanie bootloader'a w zadnym wypadku nie powoduje u nas utraty gwarancji. Wrecz namawiamy uzytkownikow do zrobienia tego, tak aby mozna bylo instalowac soft MIUIPolska, ktory pozwala w optymalnym stopniu korzystac z telefonu, bez zbednych aplikacji i smieci.

 

My, w odroznieniu od innych sprzedacow, jestesmy takze jednymi z Was - pasjonatami urzadzen Xiaomi i czlonkami spolecznosci MIUIPolska niemal od poczatku jej istnienia. Oczywistym jest dla nas to, iz soft MIUIPolska jest podstawowa kwestia przy uzytkowaniu smartfona Xiaomi. To my rowniez lobbowalismy o wspolprace na linii Acid-JDStar w kwestii przygotowywania softow MIUIPolska dla zablokowanego bootloadera etc. Nie zalezy nam na tym aby "byle sprzedac jak najwiecej i zapomniec o kliencie". Wasz komfort uzytkowania telefonu jest dla nas bardzo wazny. Czesto rowniez pomagamy rowniez mniej obytym klientom w procesie instalacji/aktualizacji softu.

Pozdrawiamy :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No. Czyli wystarczyło napisać taki wątek i w parę dni sklep się poprawił ;-) Można? Można.

Choć nadal dostaję telefony od klientów Sat-Net gdzie automatyczne OTA zablokowało bootloader ludziom z Mi4c. Gdyby soft był prawdziwy to by nie doszło do tego.

Wysłano z Mi4c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że trochę się przestraszyłem tematem, bo czekam właśnie na Mi4c od xiaomi.com.pl. Nie zamawiałbym, gdybym wcześniej tu zajrzał. Paczka nadana została w ten piątek (11.03). Zamawiałem go w poniedziałek, jednak mieli problemy z dostępnością towaru. Z tego, co rozumiem, dostali właśnie nową partię telefonów, które niestety mają zablokowany bootloader (jak widać z komentarza pod stroną towaru ). Cieszy mnie, że chociaż piszą, że odblokowywanie nie ma wpływu na gwarancję.

Na wszelki wypadek wysłałem już podanie o odblokowanie bootloadera na oficjalną stronę xiaomi. Dam znać jak sytuacja będzie się u mnie rozwijać.

mi4c_system.PNG

Edytowane przez Chyrol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Chyrol napisał:

Przyznam, że trochę się przestraszyłem tematem, bo czekam właśnie na Mi4c od xiaomi.com.pl. Nie zamawiałbym, gdybym wcześniej tu zajrzał. Paczka nadana została w ten piątek (11.03). Zamawiałem go w poniedziałek, jednak mieli problemy z dostępnością towaru. Z tego, co rozumiem, dostali właśnie nową partię telefonów, które niestety mają zablokowany bootloader (jak widać z komentarza pod stroną towaru ). Cieszy mnie, że chociaż piszą, że odblokowywanie nie ma wpływu na gwarancję.

Na wszelki wypadek wysłałem już podanie o odblokowanie bootloadera na oficjalną stronę xiaomi. Dam znać jak sytuacja będzie się u mnie rozwijać.

mi4c_system.PNG

Z poradnikami dasz radę odblokować. Spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz mieć pewność że kupiłeś dobrze to trzeba dorzucić 10 % do cen okazyjnych telefonu ,w przeciwnym razie czeka cię niepewność i nerwówka

A gdzie jest kopalnia wiedzy o wszelkiego rodzaju sklepach i opiniach? -na różnych forach. To dzięki nim możemy dowiedzieć się przeróżnych rzeczy o danym produkcie. Dlatego wielki szacun dla Acida i dla tych którzy z nim współpracują bo dzięki nim taki zielony ludek jak ja -pasjonat chińskich telefonów mam codziennie nową porcję świeżych wiadomości. Doceńmy MIUI , a przede wszystkim ludzi wykonali ogrom pracy aby to wszystko wyglądało tak jak wygląda dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Chyrol napisał:

Cieszy mnie, że chociaż piszą, że odblokowywanie nie ma wpływu na gwarancję.

Teraz już tak. Wcześniej pisali co innego. Jak napisał Acid temat się do czegoś przydał;). Poprawili się pod wpływem komentarzy i oficjalnej deklaracji Technos w tym temacie, że u nich nie traci się gwarancji. Ode mnie za to plus dla Technos, bo dzięki nim xiaomi.com.pl podnosi jakość;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Farnsworth napisał:

Teraz już tak. Wcześniej pisali co innego. Jak napisał Acid temat się do czegoś przydał;). Poprawili się pod wpływem komentarzy i oficjalnej deklaracji Technos w tym temacie, że u nich nie traci się gwarancji. Ode mnie za to plus dla Technos, bo dzięki nim xiaomi.com.pl podnosi jakość;).

Oby więcej polskich sprzedawców wchodziło na forum i też instalowali PL język. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon dotarł, wszystko wygląda w porządku :) System jest w wersji MIUI 7. Stable, 7.0.15.0

Nie wiem jeszcze co z bootloaderem, co robić z chińskimi apkami itp, dopiero się wgryzam w temat. Trochę dużo tych informacji jak dla początkującego androidowca, ale jakoś sobie poradzę ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.03.2016o21:13, Chyrol napisał:

Telefon dotarł, wszystko wygląda w porządku :) System jest w wersji MIUI 7. Stable, 7.0.15.0

Nie wiem jeszcze co z bootloaderem, co robić z chińskimi apkami itp, dopiero się wgryzam w temat. Trochę dużo tych informacji jak dla początkującego androidowca, ale jakoś sobie poradzę ;p

Chińskie appki są na partycji data, więc można łatwo odinstalować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Zajrzałem tu i i stwierdziłem wielkie śmietnisko. Każdy się użala,  a i tak nie ma wyraźnej opinii gdzie nie kupować i dlaczego. Należałoby stworzyć jakąś tabelę z plusami i minusami podpartą odnośnikami do wpisów o problemach. Usprawniło by to ocenę i wybór sprzedawcy. Teraz czytam i tak nie wiem gdzie kupić tel.  Jeśli kogoś obraziłem to przepraszam !

Edytowane przez Numb
ort
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, polk5 napisał:

Witam !

Zajżałem tu i i stwierdziłem wielkie śmietnisko. Każdy się użala,  a i tak nie ma wyraźnej opini gdzie nie kupować i dlaczego. Należałoby stworzyć jakąś tabelę z plusami i minusami podpartą odnośnikami do wpisów o problemach. Usprawniło by to ocenę i wybór sprzedawcy. Teraz czytam i tak nie wiem gdzie kupić tel.  Jeśli kogoś obraziłem to przepraszam !

Twój pierwszy post na forum i zaczynasz od reprymendy. Jakbyś doczytał i rozejrzał się wyraźnie po forum, zauważyłbyś że są wątki w których poleca się innych sprzedawców. Jeśli uważasz, że możesz coś wnieść do tematu, napisz do administratorów jakie masz pomysły, zostań moderatorem i pomóż.

P.S. Jak nie wiesz gdzie kupić to: ibuygou, xon24, xiaomiforsale chociażby. To tak na szybko, ale zapewniam cię, znalezienie polecanych sprzedawców zajęłoby ci 5 minut. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

zamówiłem w xiaomi.com.pl Redmi 2 Pro wraz z etui
zamówienie złożyłem w poniedziałek po 17, we wtorek zadzwoniłem do nich bo na maila nie przyszedł email z potwierdzeniem (na outlooka, hotmaila, live, itd nie dochodzą od nich wiadomości) i z zapytaniem czy wyrobią się do piątku (bardzo mi zależało) no i w środę nadali paczkę, a w czwartek po 13 już była u mnie
ogólnie wszystko seems legit, kod pod zdrapką na naklejce na pudełku potwierdził oryginalność telefonu, wgrane było miuipolska 6.3.3, tylko etui nie zgadzało się zbytnio z tym przedstawionym na stronie, ale przynajmniej jest oryginalne od xiaomi i przy tym solidne i pasuje bardzo dobrze
także ja na razie jestem zadowolony z zakupu u nich, zobaczymy co będzie w razie (odpukać) gwarancji

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.03.2016o09:23, PrezesASR napisał:

 

Witam

zamówiłem w xiaomi.com.pl Redmi 2 Pro wraz z etui
zamówienie złożyłem w poniedziałek po 17, we wtorek zadzwoniłem do nich bo na maila nie przyszedł email z potwierdzeniem (na outlooka, hotmaila, live, itd nie dochodzą od nich wiadomości) i z zapytaniem czy wyrobią się do piątku (bardzo mi zależało) no i w środę nadali paczkę, a w czwartek po 13 już była u mnie
ogólnie wszystko seems legit, kod pod zdrapką na naklejce na pudełku potwierdził oryginalność telefonu, wgrane było miuipolska 6.3.3, tylko etui nie zgadzało się zbytnio z tym przedstawionym na stronie, ale przynajmniej jest oryginalne od xiaomi i przy tym solidne i pasuje bardzo dobrze
także ja na razie jestem zadowolony z zakupu u nich, zobaczymy co będzie w razie (odpukać) gwarancji

Pozdrawiam

 

Potwierdzenie dochodzi bez problemu, mam outlooka, jak kupiłem od nich telefon kilka tyg temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zamówiłem mi5 ze sklepu xiaomi.com.pl w poniedziałek, telefonicznie upewniłem się czy fizycznie posiadają telefon na stanie. W poniedziałek odebrała Pani z którą odbyłem rozmowę - miałem wrażenie, że pracuje tam za karę. Telefon był na stanie. Po przeczytanych opiniach dzwonię we wtorek, by upewnić się że paczka dojdzie przed świetami, odbiera telefon Pan rozmowa całkowicie na innym poziomie niż dzień wcześniej z Panią. Zapewnia mnie, że telefon zostanie wysłany jeszcze dzisiaj (wtorek) i tak się stało, kurier był u mnie w środę. Widać jakość sklepu się znacznie poprawiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że porządne sklepy przeszukują Internet w poszukiwaniu opinii na swój temat. I z reguły, jeśli poważnie myślą o dłuższej bytności na rynku, weryfikują swoje podejście. Widać to choćby na przykładzie posta @adrian91bp.

Dobrze, że powstał ten temat, bo to będzie miało skutek taki, że przyniesie wymierne korzyści nam wszystkim. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

kupiłem u nich Redmi Note 2 Prime za pośrednictwem Allegro. Po jakimś czasie użytkowania samoistnie przyciszył się głośnik do rozmów (podejrzewam jakąś wadę fabryczną).

Odesłałem na gwarancję do ich serwisu i wymienili na nowy. Jednak po jakimś czasie stało się to samo. Tu pojawia się moje pytanie: Czy mogę żądać od nich zwrotu pieniędzy w ramach reklamacji czy muszę odesłać na gwarancje jeszcze parę razy żeby mogła być możliwość reklamacji? Dobrze by było jakbym mógł się powołać na jakieś ustawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...