Vergiliusz Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Zapytam bo to mnie naprawdę zaintrygowało, tym bardziej że od serwisu XIAOMI otrzymałem informację iż odblokowanie nie wiąże się z utratą gwarancji ale to pewnie dotyczy sprzętu z ich oficjalnej dystrybucji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farnsworth Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Nawet na i ich stronie z opiniami dla redmi 3 było o tym, że unieważnia to gwarancję. Było to chyba cytowane w tym temacie. Potem chłopaki się pogubiły i napisały, że można bo pomylił im się rom wgrywany przez Miflash z romem wymagającym odblokowania, co jeszcze bardzie wprowadza ludzi w błąd. Znalazłem. Dnia 7.03.2016o13:10, Cz0rny810 napisał: Czy w każdym sklepie odblokowanie bootloadera=utrata gwarancji czy tylko satnet/xiaomi.com.pl wprowadził takie chore zasady ? Jak byk jest napisane. A jeśli w jednym miejscu twierdzą inaczej a w innym inaczej to tak jak napisał nezumi jest to wprowadzanie klientów w błąd (nieważne czy świadome czy nie). Przykładowo Technos w mailu odpowiedzieli mi, że nie traci się u nich za to gwarancji a na forum jeszcze to oficjalnie potwierdzili. Edytowane 9 Marca 2016 przez Farnsworth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vergiliusz Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) To chyba coś im się zmieniło po opublikowaniu ROMu z Polskim językiem. Edytowane 9 Marca 2016 przez Vergiliusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohyn Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Uważam, że nie powinny być czyszczące tematy o sprzedających z "nieuzasadnionych" reklamacji (reszta spamu jak najbardziej). Nawet gdy były one bezpodstawne i wynikały z tymczasowego wkurzenia Kupującego, to: 1) my jako użytkownicy forum mamy w pełni prawo do własnej opinii i interpretacji tego co nam przedstawiono, 2) oprócz samej interpretacji problemu, można zobaczyć jakie podejście do klienta ma sprzedawca, nawet gdy problem nie wynika ze strony sprzedawcy; czy "wypnie się" czy postara się pomóc. W innym wypadku nawet ze strony tentelefon da się zrobić polecany sklep. Edytowane 9 Marca 2016 przez Bohyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wariat Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Nie chce nic mówić, ale Moderatorzy mam propozycje zrobienia dwóch tematów odnośnie niepolecanych sprzedawców. 1. Dział: Czarna Lista sprzedających - i tak jak koledzy napisali powyżej w punktach ładnie przejrzyście napisać co jest nie tak i czym sobie na to miano zasłużyli (Będzie to dział zablokowany przez moderatorów do pisania, taka przestroga podpięta na samej górze w ogłoszeniach lub innym ważnym dziale). 2. A ten temat zostawcie jako dział propozycje i spostrzeżenia co do zakupów w innych miejscach gdzie klient był niezadowolony. PS: Sorry, ale dla mnie ten dział zaczyna się zmieniać coraz bardziej w syf, niż konkrety Edytowane 9 Marca 2016 przez Wariat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farnsworth Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 37 minut temu, Vergiliusz napisał: To chyba coś im się zmieniło po opublikowaniu ROMu z Polskim językiem. Właśnie o tym pisałem, że potem jeszcze bardziej namieszali. Bo tu tak naprawdę nic nie piszą o odblokowaniu telefonu przeczytaj dokładnie pytanie i odpowiedź)! Piszą tylko o wgraniu wersji xiaomi.eu, i to zapewne o wgraniu przez Miflash! Tak namieszali, że ludzie będą odblokowywać a oni później umyją rączki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof1506 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 A ja mam pytania trochę z innej beczki jak to jest z tą dodatkową opłatą w IBG jakby był VAT? Kto z kim się rozlicza IBG z DHL czy ja z urzędem celnym i dopiero o zwrot do IBG? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Kolego umiesz czytać? Na inne beczki to są inne tematy w innych działach forum. Czy to pytanie ma związek z tym tematem? Wysłano z Mi4c 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof1506 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Kolego umiesz czytać? Na inne beczki to są inne tematy w innych działach forum. Czy to pytanie ma związek z tym tematem? Wysłano z Mi4c A ja mam pytania trochę z innej beczki jak to jest z tą dodatkową opłatą w IBG jakby był VAT? Kto z kim się rozlicza IBG z DHL czy ja z urzędem celnym i dopiero o zwrot do IBG? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Przepraszam za kłopot, potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi a nie znalazłem odpowiedniego wątku. Nie miałem zamiaru nikogo urazić. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spz86 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Wyglada na to, ze z xiaomi.com.pl mialem niebywale szczescie. Trafilem na 1 partie Redmi3 gdzie nic nie bylo grzebane i byl oryginalny soft (czesc ludzi tu piszacych mowi o Redmi2, mi4 itp.), wiec mysle, ze to tez jest warte uwagi z jakim konkretnie sprzetem ktos mial Problem, a z jakim nie. Kupowalem tez futeral, Folie, 2 opaski miband i wszystko przyszlo DPD (tak, nie TBA ani inpostem), tylko, ze paczka szla do Niemiec. To moze dlatego DPD zapakowane w wysylkowy karton, wiec sie nic nie uszkodzilo i pogniotlo. Ale fakt strona wprowadza troche w blad bo wygladem przypomina jakby byla jakas oficjalna. A potem po zamowieniu cyk.... SAT_NET dziekuje. Podejrzewam, ze to Firma kilkuosobowa, ktora nie ogarnia wszystkiego i priorytetem jest najpierw sprzedac a na dalszy plan schodza zapytania, gwarancje itd. Ale jak to stara zasada brzmi zadowolony klient przyciagnie nowych, a niezadowolony odbierze ich 10 http://xiaomi.com.pl/regulamin/ - nie ma tam nic napisane o wgrywaniu przez siebie softu ani odblokowaniu bootloadera. Czyli radze sobie wydrukowac strone z ich regulaminem gwarancyjnym i data wydruku i miec w razie czego podkladke Na stronie regulamin jest ogolny a gwarancyjny to pewnie Formularz B, zalacznik numer 123/XF322 : D Edytowane 9 Marca 2016 przez spz86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljuras1900 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 8 godzin temu, Nezumi napisał: @kamiljuras1900 Byłbym wdzięczny za usunięcie tego gifa z sygnatury , taka moja prośba, oczywiście masz pełne prawo coś takiego mieć, ale po prostu staramy się na forum nie prowokować innych. Taka moja prośba, mam nadzieję, że ją wysłuchasz . Spoko, pokojowo da się wszystko załatwić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 42 minuty temu, kamiljuras1900 napisał: Spoko, pokojowo da się wszystko załatwić. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Technos Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Drodzy uzytkownicy, z racji wielu zapytan mozemy tutaj rowniez potwierdzic Odblokowanie bootloader'a w zadnym wypadku nie powoduje u nas utraty gwarancji. Wrecz namawiamy uzytkownikow do zrobienia tego, tak aby mozna bylo instalowac soft MIUIPolska, ktory pozwala w optymalnym stopniu korzystac z telefonu, bez zbednych aplikacji i smieci. My, w odroznieniu od innych sprzedacow, jestesmy takze jednymi z Was - pasjonatami urzadzen Xiaomi i czlonkami spolecznosci MIUIPolska niemal od poczatku jej istnienia. Oczywistym jest dla nas to, iz soft MIUIPolska jest podstawowa kwestia przy uzytkowaniu smartfona Xiaomi. To my rowniez lobbowalismy o wspolprace na linii Acid-JDStar w kwestii przygotowywania softow MIUIPolska dla zablokowanego bootloadera etc. Nie zalezy nam na tym aby "byle sprzedac jak najwiecej i zapomniec o kliencie". Wasz komfort uzytkowania telefonu jest dla nas bardzo wazny. Czesto rowniez pomagamy rowniez mniej obytym klientom w procesie instalacji/aktualizacji softu. Pozdrawiamy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erlo17 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 No to się wystraszyłem. Kupiłem wczoraj na Allegro , dojdzie pewnie na wtorek , od tego sprzedawcy: http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-3-32gb-snapdragon-od-reki-i6030429606.html Ma być z językiem Polskim i gwarancją. Czy ktoś kupował od niego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubikaneov Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Dzisiaj dokładnie wypytałem xiaomi.com.pl czy odblokowanie bootloadera i wgranie miui polska powoduje utratę gwarancji. Odpisano mi, że nie, gwarancja zostaje zachowana. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zourv Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 ja na xiaomi.com.pl tez nie moge narzekac, w czwartek okolo 15 zamowilem telefon [redmi3 grafit] w niedziele o 11 byl w paczkomacie, soft oryginalny chinski / angielski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) xiaomi.com.pl poprawiło się, zauważyłem przy opisie każdego telefonu: " W każdym modelu instalujemy najnowsze oprogramowanie MIUI Polska. " dobrze wiedzieć na przyszłość Edytowane 13 Marca 2016 przez marcin19883 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faktycznie Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Hello, Kilka dni temu zamawiałem Redmi Note 3 w xiaomi.com.pl - przyszedł bardzo szybko (kurier TBA) Soft - MIUI Polska 6.3.3 od JDStar'a (zablokowany bootloader). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 No. Czyli wystarczyło napisać taki wątek i w parę dni sklep się poprawił Można? Można. Choć nadal dostaję telefony od klientów Sat-Net gdzie automatyczne OTA zablokowało bootloader ludziom z Mi4c. Gdyby soft był prawdziwy to by nie doszło do tego. Wysłano z Mi4c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenderable Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Mi przysłali z gwarancji Mi4 z wgranym MIUIPolska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chyrol Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Przyznam, że trochę się przestraszyłem tematem, bo czekam właśnie na Mi4c od xiaomi.com.pl. Nie zamawiałbym, gdybym wcześniej tu zajrzał. Paczka nadana została w ten piątek (11.03). Zamawiałem go w poniedziałek, jednak mieli problemy z dostępnością towaru. Z tego, co rozumiem, dostali właśnie nową partię telefonów, które niestety mają zablokowany bootloader (jak widać z komentarza pod stroną towaru ). Cieszy mnie, że chociaż piszą, że odblokowywanie nie ma wpływu na gwarancję. Na wszelki wypadek wysłałem już podanie o odblokowanie bootloadera na oficjalną stronę xiaomi. Dam znać jak sytuacja będzie się u mnie rozwijać. Edytowane 13 Marca 2016 przez Chyrol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 5 godzin temu, Chyrol napisał: Przyznam, że trochę się przestraszyłem tematem, bo czekam właśnie na Mi4c od xiaomi.com.pl. Nie zamawiałbym, gdybym wcześniej tu zajrzał. Paczka nadana została w ten piątek (11.03). Zamawiałem go w poniedziałek, jednak mieli problemy z dostępnością towaru. Z tego, co rozumiem, dostali właśnie nową partię telefonów, które niestety mają zablokowany bootloader (jak widać z komentarza pod stroną towaru ). Cieszy mnie, że chociaż piszą, że odblokowywanie nie ma wpływu na gwarancję. Na wszelki wypadek wysłałem już podanie o odblokowanie bootloadera na oficjalną stronę xiaomi. Dam znać jak sytuacja będzie się u mnie rozwijać. Z poradnikami dasz radę odblokować. Spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordana5 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 jak chcesz mieć pewność że kupiłeś dobrze to trzeba dorzucić 10 % do cen okazyjnych telefonu ,w przeciwnym razie czeka cię niepewność i nerwówka A gdzie jest kopalnia wiedzy o wszelkiego rodzaju sklepach i opiniach? -na różnych forach. To dzięki nim możemy dowiedzieć się przeróżnych rzeczy o danym produkcie. Dlatego wielki szacun dla Acida i dla tych którzy z nim współpracują bo dzięki nim taki zielony ludek jak ja -pasjonat chińskich telefonów mam codziennie nową porcję świeżych wiadomości. Doceńmy MIUI , a przede wszystkim ludzi wykonali ogrom pracy aby to wszystko wyglądało tak jak wygląda dziś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farnsworth Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 22 godziny temu, Chyrol napisał: Cieszy mnie, że chociaż piszą, że odblokowywanie nie ma wpływu na gwarancję. Teraz już tak. Wcześniej pisali co innego. Jak napisał Acid temat się do czegoś przydał;). Poprawili się pod wpływem komentarzy i oficjalnej deklaracji Technos w tym temacie, że u nich nie traci się gwarancji. Ode mnie za to plus dla Technos, bo dzięki nim xiaomi.com.pl podnosi jakość;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 3 godziny temu, Farnsworth napisał: Teraz już tak. Wcześniej pisali co innego. Jak napisał Acid temat się do czegoś przydał;). Poprawili się pod wpływem komentarzy i oficjalnej deklaracji Technos w tym temacie, że u nich nie traci się gwarancji. Ode mnie za to plus dla Technos, bo dzięki nim xiaomi.com.pl podnosi jakość;). Oby więcej polskich sprzedawców wchodziło na forum i też instalowali PL język. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chyrol Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Telefon dotarł, wszystko wygląda w porządku System jest w wersji MIUI 7. Stable, 7.0.15.0 Nie wiem jeszcze co z bootloaderem, co robić z chińskimi apkami itp, dopiero się wgryzam w temat. Trochę dużo tych informacji jak dla początkującego androidowca, ale jakoś sobie poradzę ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Dnia 14.03.2016o21:13, Chyrol napisał: Telefon dotarł, wszystko wygląda w porządku System jest w wersji MIUI 7. Stable, 7.0.15.0 Nie wiem jeszcze co z bootloaderem, co robić z chińskimi apkami itp, dopiero się wgryzam w temat. Trochę dużo tych informacji jak dla początkującego androidowca, ale jakoś sobie poradzę ;p Chińskie appki są na partycji data, więc można łatwo odinstalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polk5 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Witam ! Zajrzałem tu i i stwierdziłem wielkie śmietnisko. Każdy się użala, a i tak nie ma wyraźnej opinii gdzie nie kupować i dlaczego. Należałoby stworzyć jakąś tabelę z plusami i minusami podpartą odnośnikami do wpisów o problemach. Usprawniło by to ocenę i wybór sprzedawcy. Teraz czytam i tak nie wiem gdzie kupić tel. Jeśli kogoś obraziłem to przepraszam ! Edytowane 17 Marca 2016 przez Numb ort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 48 minut temu, polk5 napisał: Witam ! Zajżałem tu i i stwierdziłem wielkie śmietnisko. Każdy się użala, a i tak nie ma wyraźnej opini gdzie nie kupować i dlaczego. Należałoby stworzyć jakąś tabelę z plusami i minusami podpartą odnośnikami do wpisów o problemach. Usprawniło by to ocenę i wybór sprzedawcy. Teraz czytam i tak nie wiem gdzie kupić tel. Jeśli kogoś obraziłem to przepraszam ! Twój pierwszy post na forum i zaczynasz od reprymendy. Jakbyś doczytał i rozejrzał się wyraźnie po forum, zauważyłbyś że są wątki w których poleca się innych sprzedawców. Jeśli uważasz, że możesz coś wnieść do tematu, napisz do administratorów jakie masz pomysły, zostań moderatorem i pomóż. P.S. Jak nie wiesz gdzie kupić to: ibuygou, xon24, xiaomiforsale chociażby. To tak na szybko, ale zapewniam cię, znalezienie polecanych sprzedawców zajęłoby ci 5 minut. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesASR Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Witam zamówiłem w xiaomi.com.pl Redmi 2 Pro wraz z etui zamówienie złożyłem w poniedziałek po 17, we wtorek zadzwoniłem do nich bo na maila nie przyszedł email z potwierdzeniem (na outlooka, hotmaila, live, itd nie dochodzą od nich wiadomości) i z zapytaniem czy wyrobią się do piątku (bardzo mi zależało) no i w środę nadali paczkę, a w czwartek po 13 już była u mnie ogólnie wszystko seems legit, kod pod zdrapką na naklejce na pudełku potwierdził oryginalność telefonu, wgrane było miuipolska 6.3.3, tylko etui nie zgadzało się zbytnio z tym przedstawionym na stronie, ale przynajmniej jest oryginalne od xiaomi i przy tym solidne i pasuje bardzo dobrze także ja na razie jestem zadowolony z zakupu u nich, zobaczymy co będzie w razie (odpukać) gwarancji Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Dnia 18.03.2016o09:23, PrezesASR napisał: Witam zamówiłem w xiaomi.com.pl Redmi 2 Pro wraz z etui zamówienie złożyłem w poniedziałek po 17, we wtorek zadzwoniłem do nich bo na maila nie przyszedł email z potwierdzeniem (na outlooka, hotmaila, live, itd nie dochodzą od nich wiadomości) i z zapytaniem czy wyrobią się do piątku (bardzo mi zależało) no i w środę nadali paczkę, a w czwartek po 13 już była u mnie ogólnie wszystko seems legit, kod pod zdrapką na naklejce na pudełku potwierdził oryginalność telefonu, wgrane było miuipolska 6.3.3, tylko etui nie zgadzało się zbytnio z tym przedstawionym na stronie, ale przynajmniej jest oryginalne od xiaomi i przy tym solidne i pasuje bardzo dobrze także ja na razie jestem zadowolony z zakupu u nich, zobaczymy co będzie w razie (odpukać) gwarancji Pozdrawiam Potwierdzenie dochodzi bez problemu, mam outlooka, jak kupiłem od nich telefon kilka tyg temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian91bp Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Witam, Zamówiłem mi5 ze sklepu xiaomi.com.pl w poniedziałek, telefonicznie upewniłem się czy fizycznie posiadają telefon na stanie. W poniedziałek odebrała Pani z którą odbyłem rozmowę - miałem wrażenie, że pracuje tam za karę. Telefon był na stanie. Po przeczytanych opiniach dzwonię we wtorek, by upewnić się że paczka dojdzie przed świetami, odbiera telefon Pan rozmowa całkowicie na innym poziomie niż dzień wcześniej z Panią. Zapewnia mnie, że telefon zostanie wysłany jeszcze dzisiaj (wtorek) i tak się stało, kurier był u mnie w środę. Widać jakość sklepu się znacznie poprawiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Prawda jest taka, że porządne sklepy przeszukują Internet w poszukiwaniu opinii na swój temat. I z reguły, jeśli poważnie myślą o dłuższej bytności na rynku, weryfikują swoje podejście. Widać to choćby na przykładzie posta @adrian91bp. Dobrze, że powstał ten temat, bo to będzie miało skutek taki, że przyniesie wymierne korzyści nam wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GERY234 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Witam, kupiłem u nich Redmi Note 2 Prime za pośrednictwem Allegro. Po jakimś czasie użytkowania samoistnie przyciszył się głośnik do rozmów (podejrzewam jakąś wadę fabryczną). Odesłałem na gwarancję do ich serwisu i wymienili na nowy. Jednak po jakimś czasie stało się to samo. Tu pojawia się moje pytanie: Czy mogę żądać od nich zwrotu pieniędzy w ramach reklamacji czy muszę odesłać na gwarancje jeszcze parę razy żeby mogła być możliwość reklamacji? Dobrze by było jakbym mógł się powołać na jakieś ustawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wariat Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Naprawa obowiązuje chyba już do 2x , za 3-cim razem wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy. Ale nie jestem pewien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi