Jump to content

Vergiliusz

Użytkownicy
  • Posts

    925
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Vergiliusz last won the day on March 7 2021

Vergiliusz had the most liked content!

About Vergiliusz

  • Birthday 04/02/1966

Kontakt z Tobą

  • Website URL
    mi-blog.pl

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi12 + Vivoactive 4

Recent Profile Visitors

3,188 profile views

Vergiliusz's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

173

Reputation

  1. Dzień dobry. Proszę o informację/weryfikację czy to prawda iż dwie teoretycznie takie same pro2 mogą osiągać dwie różne prędkości. Jedna maksymalnie 20 km/h w trybie sport a druga 25 km/h w trybie sport, ponoć wystarczy dłużej przytrzymać manetkę gazu i przejechać z 200 m żeby uaktywniła się wyższa prędkość. Prawda to?
  2. Ograniczona w czasie to nie ale z bugami pewnie tak, ja żadnego nie znalazłem ale jakiś wow poprawek też nie. Jak dla mnie to nie ma żadnych istotnych zmian a bateria jak trzymała słabo tak nadal słabo trzyma, pomijając iż w tym modelu cudów nie ma co oczekiwać.
  3. Nie, to oficjalny global tylko że dla tych którzy biorą udział w programie Mi Pilot. Taka wstępna jakby beta a dopiero później będzie wersja w pełni oficjalna. Jeżeli nie jesteś w MI Pilot po pobraniu pokaże się informacja o tym że aktualizacja nie jest możliwa.
  4. Na pewno czas pracy na baterii skrócił się od aktualizacji do MIUI 12.5 EE
  5. Ponoć prawda. No cóż, życie. Ciekawy kiedy i czy Mi 11i EEA - Global Stable ROM EE pojawi się dla tego modelu. Jest dla POCO F3 jest dla Global ale jakoś nie widać dla EEA..
  6. Ponoć pojawiły się informacje, że na losowych urządzeniach urządzenia wpadają w botloop albo nie włączają się. Czy to prawda?
  7. Czyli za jakiś miesiąc o ile nie będzie błędów, pojawi się na EEA również.
  8. NIe nie aktywacja urządzenia a myślałem że ta funkcja nadal jest tylko że w Mi Home jest wyłączona a poprzez XiaoFlash czy M365 Tools da się to obejść, widzę jednak z postów powyżej iż jest to wyłączone w samym firmware i takie kombinowanie jak myślałem w niczym nie pomoże. Dobrze że już dawno nie łączę się z Mi Home i nic nie aktualizowałem
  9. Czyli aktywacja w XiaoFlasher czy przez Xiaomi Tools nic nie da jeżeli nie wgra się starszego DRV?
  10. Szanowny Panie, telefon a soft na niego to powiązane jakby nie było symbiozą dwie ale różne sprawy. O ile telefon działa to soft nie i to wiadomo nie od dziś. Proszę poczytać a znajdzie Pan pełno informacji iż kolejny raz aktualizacja na ten telefon nie udała się firmie Xiaomi. Nawet tutaj w działe RN8P kilka osób pisało o tym że informacja o aktualizacji pojawiała się i znikała. Nie od dziś wiadomo, że nie ma co porywać się na aktualizację od Xiaomi jak tylko ona się pojawi. Ostatnie dobre oprogramowanie to MIUI 7 a potem było już tylko gorzej z wydania na wydanie a ten ich bełkot o tym że wydajność, jakość, optymalizacja softu to bójdy i o tym też każdy wie. Może Pan wrócić do MIUI 11 i problemy ustaną albo cierpliwie lub niecierpliwie czekać na kolejną aktualizację. Mi łatwo pisać bo zaliczam się do tej grupy która po aktualizacji nie miała problemów większych jak szybszy spadek baterii. A co by Pan powiedział gdyby musiał Pan po skopanej aktualizacji wymieniać kartę SIM? Ja tak miałem w Redmi Note 7, nie wiem co zrobili ale nie mogłem wysyłać odbierać SMS a na innej karcie mogłem. Może to zbieg okoliczności ale tamtą aktualizację również szybko wycofali więc....nikt nie wie jakimi ścieżkami developerzy Xiaomi chodzą.
  11. Witam. Chciałem opisać dziwną sytuację po wgraniu lekko zmodyfikowanego softu za pomocą XiaoFlasher do Essentiala. Każdy z trybów jazdy zwiększyłem tylko o 2A i wyłączyłem KERS. Teraz kiedy hulajnoga na luzie tzn gdy jest przód podniesiony, rozpędzi się do ponad 22 km/h to silnik dziwnie faluje. Przy mniejszej domyślnej prędkości pracuje prawidłowo? Co źle zrobiłem skoro silnik jest taki sam jak w 1s a tam tego problemu nie ma? Na mojej 1s po dołożenie kół 10" i zmodyfikowaniu softu mogę rozpędzić się pod obciążeniem do 30km/h i nie ma problemu prócz szybszego zejścia baterii.
  12. Zdjęcie u góry pokazuje zawieszenie e-sparts i jest to o niebo lepsze niż chińska podróbka monorim pokazana poniżej.
  13. Ogólnie nowe przepisy mi nie przeszkadzają ale nie rozumiem jednego o którym wspomniałeś. Nie można poruszać się po drodze publicznej na której jest ograniczenie do 50 km/h ale czy można poruszać się poboczem jeżeli nie ma chodnika, ścieżki rowerowej? Czemu ludzie spoza miast zostali wykluczeni. Nie tylko spoza miast, nadal są osiedla domków gdzie nie ma chodników, nowe osiedla gdzie ludzie budują domy, gdzie są stare dzielnice domków i nadal nie ma chodnika. Poruszanie się z prędkością max 20km/h na ścieżkach i drogach. Co do chodników zgodzę się, co do ścieżek rowerowych już nie. Nie raz były przypadki że dwóch rowerzystów zderzyło się i to czołowo na ścieżce bo nie umieli odczytać znaków na nawierzchni drogi i nie wiedzieli który pas jest dla nich. TO było nawet w "Drogówce". Osoba odpowiedzialna nie najedzie hulajnogą na krawężnik bo zna swój pojazd i wie czym to może się skończyć. Skoro wprowadzono takie ograniczenia to czemu nie ma akcji edukacyjnych wielkich wypożyczalni. Ludzie powiedzmy "cywilni" interesują się tematem i wiedzą mniej więcej jakie są przepisy. Osoba wypożyczająca hulajnogę płaci za doładowanie, bierze pojazd i ma to wnosi co dalej. Poza terenem zabudowanym i na drogach publicznych gdzie nie ma chodników.. czemu zatem biorąc pod uwagę powyższe i "te małe kółeczka" dopuszczane było poruszanie się hulajnogą po drogach publicznych jako pieszy? Wcześniej było to bezpieczne teraz już nagle nie? Przecież to nie oznacza że ktoś będzie jechał taką hulajnogą 8km do miasta po trasie jakiejś. To chodzi o dojazd do sklepu, do pracy, na dworzec itp. Małe kółeczka? No nie bradzo, nie są one takie małe. Od 10" do 13" nawet więc to już mały rowerek.
  14. I co to wnosi do tematu przewodniego? Jest w przepisach prawa maksymalna prędkość podana tak jak i w kodeksie drogowym masz prędkość maksymalną dla samochodów na danym terenie. To nie oznacza, że SM czy Milicja będzie stała z radarem na DDR i sprawdzała ile kto jedzie na hulajnodze. Te przepisy prawa przydadzą się w razie ewentualnej kolizji, nie będzie trzeba zastanawiać się pod co podciągnąć wykroczenie sprawcy na hulajnodze jeżeli wszystko będzie wskazywało na jego winę. Od tyle w temacie.
  15. A powiedzcie mi, czy warto bawić się w dokładanie takiej baterii? https://allegro.pl/oferta/dodatkowa-bateria-6900mah-xiaomi-m365-s1-essential-10158328571?reco_id=615ed64e-9876-11eb-9e5e-000af7f5f6b0&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Nie zależy mi na niczym innym jak zwiększeniu choć trochę dystansu. Prędkość nie interesuje mnie w ogóle więc ten temat można pominąć. Jak się domyślam, patrząc z resztą na cenę, bateria ta nie ma żadnego kontrolera? No i ostatnie najważniejsze pytanie, czy to jest bezpieczne. ( jak ktoś ma pisać jakieś durne komentarze żeby nie grzebać albo coś w stylu jakby kózka nie skakała to niech sobie daruje, chyba dorośli tutaj się udzielają a nie sfrustrowana niedopilnowana młodzież) Bezpieczne dla elektroniki oryginalnej no i druga rzecz, oryginalna bateria ma BMS który pilnuje przez przeładowaniem a czy ogarnie on również tą baterię? Czy są jakieś baterie ze sterownikiem ale za które nie trzeba płacić równowartości połowy Pro2.
×
×
  • Create New...