Jump to content

Vergiliusz

Użytkownicy
  • Content Count

    913
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Vergiliusz last won the day on March 7

Vergiliusz had the most liked content!

Community Reputation

173 Excellent

About Vergiliusz

  • Rank
    Zaawansowany
  • Birthday 04/02/1966

Kontakt z Tobą

  • Website URL
    mi-blog.pl

Informacje osobiste

  • Płeć
    Nipowiem!

Dodatkowe

  • Smartfon
    RN8P + GTR 47mm

Recent Profile Visitors

2,505 profile views
  1. Zdjęcie u góry pokazuje zawieszenie e-sparts i jest to o niebo lepsze niż chińska podróbka monorim pokazana poniżej.
  2. Ogólnie nowe przepisy mi nie przeszkadzają ale nie rozumiem jednego o którym wspomniałeś. Nie można poruszać się po drodze publicznej na której jest ograniczenie do 50 km/h ale czy można poruszać się poboczem jeżeli nie ma chodnika, ścieżki rowerowej? Czemu ludzie spoza miast zostali wykluczeni. Nie tylko spoza miast, nadal są osiedla domków gdzie nie ma chodników, nowe osiedla gdzie ludzie budują domy, gdzie są stare dzielnice domków i nadal nie ma chodnika. Poruszanie się z prędkością max 20km/h na ścieżkach i drogach. Co do chodników zgodzę się, co do ścieżek rowerowych j
  3. I co to wnosi do tematu przewodniego? Jest w przepisach prawa maksymalna prędkość podana tak jak i w kodeksie drogowym masz prędkość maksymalną dla samochodów na danym terenie. To nie oznacza, że SM czy Milicja będzie stała z radarem na DDR i sprawdzała ile kto jedzie na hulajnodze. Te przepisy prawa przydadzą się w razie ewentualnej kolizji, nie będzie trzeba zastanawiać się pod co podciągnąć wykroczenie sprawcy na hulajnodze jeżeli wszystko będzie wskazywało na jego winę. Od tyle w temacie.
  4. A powiedzcie mi, czy warto bawić się w dokładanie takiej baterii? https://allegro.pl/oferta/dodatkowa-bateria-6900mah-xiaomi-m365-s1-essential-10158328571?reco_id=615ed64e-9876-11eb-9e5e-000af7f5f6b0&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Nie zależy mi na niczym innym jak zwiększeniu choć trochę dystansu. Prędkość nie interesuje mnie w ogóle więc ten temat można pominąć. Jak się domyślam, patrząc z resztą na cenę, bateria ta nie ma żadnego kontrolera? No i ostatnie najważniejsze pytanie, czy to jest bezpieczne. ( jak ktoś ma pisać jakieś du
  5. To jakby coś ze sterownikiem? Nie spalił się po zjeździe z górki? Jak był ustawiony KERS na jakie odzyskiwanie? A nie ma żadnego błędu?
  6. Nie znam się wcale na bateriach, wiem tylko jakie są sposoby ich zamontowania a tym czasem dostałem pytanie zaawansowane: Zastanawiam się nad dwiema następującymi opcjami. Podpiąc pod Mi Pro 2: dodatkową baterię o większej mocy i pojemności wraz z ritą https://allegro.pl/oferta/zestaw ... -xiaomi-10430571892 wymienić oryginalną baterię na większą bez rity. https://allegro.pl/oferta/zestaw ... 0-4v-2a-10248902354 Pomijając to jak te baterie są zamontowane co polecacie? NAJWAŻNIEJSZE dla mnie jest by wraz z poziomem rozładowania baterii prędkość aż ta
  7. Ale po złożeniu to tak powinno wyglądać, nie ma jeszcze śruby z boku i zacisku jak u mnie na zdjęciu poniżej. Tak jak teraz to wleci wszystko i śruba nic nie da. Tu powinna być jeszcze taka mała śruba wkręcona
  8. Ta śruba trzyma widełki żeby nie wypadły. Jak ją wykręcisz, będzie można wyjąć widelec z ramy. No ale chyba to wiesz skoro zakładałeś sobie amortyzator z ali co widać na zdjęciu chyba że to Esparts.
  9. A czy jest jakaś bezpieczna wersja firmware która nie obcina prędkości a bezpieczna do wgrania by sprawdzić stan baterii o który caly czas chodzi? Znajomy nie odpuszcza niestety
  10. Czyli póki co nie ma co się spinać, że coś jest nie tak. Może to zmieni się po częściowym rozładowaniu i ponownym naładowaniu hulajnogi jeżeli to prawdopodobnie problem programowy.
  11. Znajomy ma problem z Xiami Pro 2 Na naladowanej na full baterii po uruchomieniu pokazuje max 30 km zasiegu zamiast obiecywanych 45km. Podejrzewam wine softu Wgral Gonke, a potem wrocil do oryginalnego - pojemność baterii 12400
  12. To jest fajny patent, ja ograniczyłem się tylko do nacięcia w pokrywie i nałożenia masy kleju na ciepło żeby nic mi się nie dostawało do środka, mam nadzieję że kabel się nie przyszczypnie z czasem i nie przetnie. Wolałem nie piłować ramy a pokrywę w razie czego zawsze wymienię na inną, no i fakt jest taki że dziurę w uszczelce po starym wyprowadzeniu kabla zalałem klejem.
  13. Jeżeli 1s ma tylko 85% baterii to normlane że jedna kreska mruga, u mnie jest tak samo. Pro2 ma większą baterię. Dziwne jest to jednak, że w Pro2 nie mruga przy takim poziomie.
  14. Czy obie były naładowane do końca? Czy tylko uruchomione? Bo jeżeli tylko uruchomione to pewnie na 1s jest jakie 90% baterii, trzeba trochę wyjeździć bo nie ma sensu ładowania jej teraz. W Pro2 bateria w pełni naładowana. Czy może chodzi o to że na 1s po naładowaniu mruga ten jeden pasek?
  15. A jak ten hard reset był robiony? Ewentualnie pozostaje użyć alternatywnych aplikacji jak m365 dashboard jeżeli jest na iOS.
×
×
  • Create New...