Skocz do zawartości

Niepolecane sklepy Xiaomi


Acid

Rekomendowane odpowiedzi

Gwarancja a rekojma to dwie rozne rzeczy. Tylko jako konsument jestem zobowiazany uzywac zgodnie z umowa i zaleceniami producenta. Jezeli producent nie chce zeby sciagac bootloadera to i rekojma nie pomoze bo kazda awaria w telefonie moze byc zakwalifikowana jako z winy systemu a miui polska to nieoficjalny system xiaomi.

No tak ale albo mówimy o tym samym albo nie. Ja piszę o prostej rzeczy: jeśli sklep w gwarancji napisze, że nie daje gwarancji z racji odblokowanego bootloadera to nie. Taki regulamin sklepu. W tym przypadku żadne warunki od Xiaomi nie są wam potrzebne bo nie kupiliscie od nich telefonów (przez stronę Xiaomi) i nie macie na te telefony gwarancji.

Gwarancji udziela sklep, który bierze odpowiedzialność za usterki sprzętu na siebie.

Gwarancja polskiego sklepu =/= gwarancji Xiaomi.

Wysłano z Mi4c

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sam nie zamówię nic od A4Y, kumpel zamówił mi od niego sluchawki piston v3 youth, od początku jedna słuchawka przerywala, tak jakby przy jack'u był naderwany kabel, pisaliśmy w tej sprawie wiadomości na allegro, później za pośrednictwem tego forum, "pan" raczył się odezwać, odesłałem je na gwarancję i co? Kontakt urwany, zero zwrotu kasy lub wymiany sprzętu. Nawet wiadomości ze to niby z mojej winy. Może stanie sie cud bo czekam listopada

Wysłane z mojego LG-H340n przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe cóż... kolejny ważny punkt do odnotowania. 

Tzn jeśli chodzi o gwarancję Xiaomi to tak traci się ponieważ odblokowanie zmienia status flagi warranty na false w statusie bootloadera i sam serwis Xiaomi może odrzucić naprawę kiedy zobaczy tę flagę.

Jednak po polskich sklepach spodziewałem się racjonalnego podejścia do sprawy. Sklep Satnet kupuje telefony z syfem od jakichś chińczyków a przez bootloader klient jest skazywany na korzystanie z zaśmieconego telefonu. Odblokowanie bootloadera pozwala na pozbycie się śmieci i instalację prawdziwego MIUI z MIUIPolska. 

Sklep nie powinien blokować gwarancji przez bootloader ponieważ to sklep skazuje klienta na dyskomfort zmuszając do korzystania z ich nieudolnie sprowadzonych telefonów. 

Rozwiązanie jest proste: nie kupować w tym sklepie.

Jak może pisać królik 24, że odblokowanie bootloadera to utrata gwarancji, jeśli ja miałem domyślnie roota, czyli odblokowany?

Wysłano z Xiaomi Redmi 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.03.2016o11:47, Acid napisał:

Chciałbym poinformować, że dopisuję poniższe sklepy do czarnej listy i wszystkim na forum będziemy te sklepy odradzać.

Moim zdaniem przebrała się miarka i niektóre sklepy nie traktują poważnie biznesu w jakim przyszło im działać. Sprzedają telefony bez wiedzy w temacie, aby tylko zarobić. Na listę trafiają sklepy, które zasłużyły na to przez wiele skarg i zażaleń złożonych na forum przez poszkodowanych użytkowników.

Jednocześnie polecane sklepy przez miuipolska.pl znajdziecie na stronie głównej.

  • xiaomi.com.pl / SatNet / Królik24 - instalacja syfiastego oprogramowania na telefony Xiaomi. Softy niezabezpieczone przed automatyczną aktualizacją OTA z Chin co doprowadza do blokowania bootloadera na Mi4c (wersje stable od 7.2). Odrzucanie gwarancji na skutek odblokowania bootloadera czym sklep skazuje klienta na korzystanie z oprogramowania jw.

 

Zapraszam do komentowania i sugerowania dodania innych sprzedawców do czarnej listy niepolecanych. 

Acid, pracuję z ludźmi i wiem że wiele skarg na sklep może wynikać z nieporadności ludzi. Oczywiście nie wszystkie negatywne zdania muszą oznaczać głupotę ludzi ale opinię na temat sklepów sam bym sprawdził. Pracują w firmie na którą jest na necie masa żalu i wylewania błota ale pomyje te są wylewane przez osoby zgorzkniałe, nieporadne, niepotrafiące zrobić nic samemu lub po prostu takie które popsuły świadomie sprzęt i próbują coś wymusić od serwisu lub sprzedawcy.

3 godziny temu, Acid napisał:

 

No tak ale albo mówimy o tym samym albo nie. Ja piszę o prostej rzeczy: jeśli sklep w gwarancji napisze, że nie daje gwarancji z racji odblokowanego bootloadera to nie. Taki regulamin sklepu. W tym przypadku żadne warunki od Xiaomi nie są wam potrzebne bo nie kupiliscie od nich telefonów (przez stronę Xiaomi) i nie macie na te telefony gwarancji.

Gwarancji udziela sklep, który bierze odpowiedzialność za usterki sprzętu na siebie.

Gwarancja polskiego sklepu =/= gwarancji Xiaomi.

Wysłano z Mi4c

Dlatego najlepiej skorzystać z rękojmi czy niezgodności towatu z umową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoby nieporadne nie umieją poradzić sobie z softem ( sam w którymś z działów pisałeś jednemu z forumowiczów żeby nie grzebał w systemie jak nie wie co jest od czego bo to czysta głupota, pracujesz i prowadzisz serwis więc wiesz że ludzie są...) jeżeli miałbym wgrany soft który nie działa, zgłosił bym sprzęt na niezgodność towaru z umową. Nie mogę z niego skorzystać, jeżeli sprzedawca odmawia uznania roszczeń kupującego idę do rzecznika. 

Konsumenta nie obchodzi skąd sprzedawca bierze towar ponieważ to sprzedawca odpowiada za sprzedany towar.

 

Edytowane przez Vergiliusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poza tym tak naprawdę to nikt nikomu nie każe kupować sprzętu od pierwszego lepszego sprzedawcy...teraz chyba każdy przed zakupem jest na tyle uświadomiony by sprawdzić wiarygodność osoby u której ma dokonać zakupu że nie robi tego w ciemno. 

Jak to się mówi: widziały gały co brały.

Edytowane przez Vergiliusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, baku1991 napisał:

Kolego, właśnie po to jest ten temat. By klienci, którzy planują kupić wiedzieli na co się piszą. Jeśli są nieporadni życiowo to własne tutaj nie powinni kupować.

Nie nazwałbym kogoś, kto nie umie sobie zainstalować softu w telefonie osobą nieporadną życiowo, no bez przesady... :) po prostu jeżeli ktoś chce kupić telefon gotowy do pracy bez grzebania w nim niech kupi szajsunga, nokie albo ajfona. Myślę, że ktoś kupujący telefon z Chin np. z miui jest w temacie i wie że będzie musiał sobie sam wgrać dobry rom i powinien być tylko świadomy, że jeden sprzedawca sprzedaje już gotowy do użytku telefon i ewentualna zmiana romu to pryszcz dla osoby która ma obycie z komputerem, a inny idzie na łatwiznę i sprzedaje z syfiastym softem, co może się wiązać z jakimiś problemami w użytkowaniu i w ewentualnej zmianie romu. Ktoś kto przeczyta ten wątek przed zakupem będzie wiedział czego może się podziewać kupując u tego czy tamtego sprzedawcy i czy czuje się na siłach kupić taniej ale za to licząc się z większymi problemami prze zmienianiu softu. Swoją drogą jakbym przed zakupem przeczytał taki temat to pewnie też nie kupiłbym u tego pana. Najbardziej przeraża mnie ten zablokowany bootloader i problemy z jego odblokowaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, baku1991 napisał:

Kolego, właśnie po to jest ten temat. By klienci, którzy planują kupić wiedzieli na co się piszą. Jeśli są nieporadni życiowo to własne tutaj nie powinni kupować.

Nie pisałem iż ludzie są nieporadni życiowo a tylko w kontekście tego że nie mają wiedzy na temat softu czy telefonów i próbują coś zrobić sami, zrobić czyli w rezultacie popsuć a później mieć pretensję do wszystkich prócz się że coś im nie działa.

Często ktoś to nie miał do czynienia z modyfikacjami próbuje coś zrobić sam bo inni to mają i kiedy pojawia się problem mają pretensję albo do Xiaomi że telefon tandetny albo do sprzedawcy że sprzedał złom albo do ogólnie są rozgoryczeni że coś poszło nie tak i wywalili pieniądze w błoto.

Sam ACID podał przykład w którymś tutaj poście by sprawdzić przed zakupem warunki serwisowe sprzedawcy żeby później nie dziwić się czemu np gwarancja nie została uznana.

8 godzin temu, Miodeczek napisał:

Nie nazwałbym kogoś, kto nie umie sobie zainstalować softu w telefonie osobą nieporadną życiowo, no bez przesady... :) po prostu jeżeli ktoś chce kupić telefon gotowy do pracy bez grzebania w nim niech kupi szajsunga, nokie albo ajfona. Myślę, że ktoś kupujący telefon z Chin np. z miui jest w temacie i wie że będzie musiał sobie sam wgrać dobry rom i powinien być tylko świadomy, że jeden sprzedawca sprzedaje już gotowy do użytku telefon i ewentualna zmiana romu to pryszcz dla osoby która ma obycie z komputerem, a inny idzie na łatwiznę i sprzedaje z syfiastym softem, co może się wiązać z jakimiś problemami w użytkowaniu i w ewentualnej zmianie romu. Ktoś kto przeczyta ten wątek przed zakupem będzie wiedział czego może się podziewać kupując u tego czy tamtego sprzedawcy i czy czuje się na siłach kupić taniej ale za to licząc się z większymi problemami prze zmienianiu softu. Swoją drogą jakbym przed zakupem przeczytał taki temat to pewnie też nie kupiłbym u tego pana. Najbardziej przeraża mnie ten zablokowany bootloader i problemy z jego odblokowaniem...

Tu się zgodzę z Tobą zwłaszcza z wpisem: "Myślę, że ktoś kupujący telefon z Chin np. z miui jest w temacie i wie że będzie musiał sobie sam wgrać dobry rom i powinien być tylko świadomy, że jeden sprzedawca sprzedaje już gotowy do użytku telefon i ewentualna zmiana romu to pryszcz dla osoby która ma obycie z komputerem, a inny idzie na łatwiznę i sprzedaje z syfiastym softem, co może się wiązać z jakimiś problemami w użytkowaniu i w ewentualnej zmianie romu. "

Ale temat bootloadera była poruszany nie od dziś i to jeszcze przed premierą tego telefonu, jeżeli ktoś kupując ten telefon wiedział o nim nie powinien się dziwić że może napotkać problemy przy próbie modyfikacji.

Jeżeli mimo to kupuje taki telefon to albo:

a) ma na tyle rozbudowaną wiedzę że sam sobie poradzi ewentualnie pomoże mu to forum

b ) nie ma potrzeby odblokowywania telefonu i wystarczy mu to co dostaje

c) jest świadom tego iż w przypadku odblokowania traci gwarancję i godzi się z tym by dostosować telefon maksymalnie do swoich potrzeb.

Tylko czy na pewno odblokowanie jest powodem utraty gwarancji? Ja od serwisu dostałem taką informację:

If your phone is bought from official website or authorized website, you will not lose warranty 

by these instruction on http://www.miui.com/unlock/.

Thanks again for your support. 

Any other questions,please feel free to contact us:[email protected].

Best Regards.

Chris

Customer Service Department

Customer Hotline support:3001-1888

Customer Chat Support: http://www.mi.com/hk/service/online/

Official Websitehttp: //www.mi.com/hk

Facebook Fanshttp: //www.facebook.com/xiaomihongkong

 

Edytowane przez Vergiliusz
poprawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Cz0rny810 napisał:

13-08-48.thumb.jpg.a91f79fc1af45eceeae5bCzy w każdym sklepie odblokowanie bootloadera=utrata gwarancji czy tylko satnet/xiaomi.com.pl wprowadził takie chore zasady ?

Chłopaki same się już gubią parę linijek niżej twierdząc, że wgranie miuipolska nie powoduje utraty gwarancji (odblokowanie bootloadera). Pomerdało im się z oprogramowaniem z Xiaomi.eu;). Na plus, że przynajmniej wgrywają to od Xiaomi.eu i nie będą sprzedawać z chińskim syfem.

 

goszcza – 07/03/2016:

Czy wgranie nowego oprogramowania z http://www.miuipolska.pl spowoduje utratę gwarancji?

  • 35104e9511a79cb5f0be3886ed60b6c7?s=60&d=

    @admin – 07/03/2016:

    witam, nie ma utraty gwarancji, teraz instalujemy w telefonie oprogramowanie Xiaomi.eu z polskim menu, kto chce to na życzenie możemy wgrać oficjalne oprogramowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Vergiliusz napisał:

...Ale temat bootloadera była poruszany nie od dziś i to jeszcze przed premierą tego telefonu, jeżeli ktoś kupując ten telefon wiedział o nim nie powinien się dziwić że może napotkać problemy przy próbie modyfikacji...

Ja szczerze mówiąc o tym nie wiedziałem, dobrze że mój nie miał zablokowanego bootloadera, wgrany był jakiś częściowo spolszczony soft a Ja wrzuciłem miuipolska, także z ewentualną gwarancją chyba nic się nie zmieniło. A @Acid gdzieś pisał, że Mi4c nie ma zablokowanego bootloadera chyba, że ktoś sam go zablokuje... już trochę głupi się robię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokadę bootloadera w Mi4c robi rom dev chiński od 6.1.14 i każdy aktualny fastboot (oczywiście). Natomiast miałem przypadek klienta z xiaomi.com.pl, któremu soft pociągnął aktualizację ota do nowszej stable 7.2 i przez to sam się telefon zablokował. Gdyby w telefonie było od początku xiaomi.eu lub miuipolska to by do tego nie doszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sklepu xiaomi.com.pl mogę powiedzieć że polecam do kupna akcesorii pokrowce szkła folie, kupiłem już drugi raz i mogę powiedzieć że dość szybka wysyłka. Co do realizacji zamówienia to mogę powiedzieć jeszcze ze miał w momencie mojego zamówienia szkło do redmi 3 i na drugi dzień napisał mi emaila że aktualnie nie ma i czy chce zwrot czy czekam parę dni zgodziłem się poczekać i widocznie dostawe miał szybciej i wysłał mi nie po 4 a po 2 dniach. Co do zamawiania telefonu się nie wypowiem bo nie kupiłem

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamiljuras1900 napisał:

Czyli wychodzi na to, ze nie mozna wgyrwac miui polska, oprocz telefonów z ibu które sewrwisuje Acid, bo okaze sie wada jest grubsza sprzedawca moze odmówic gwaranacji ze wzgledu na  bootloader

Technos oficjalnie potwierdziło, że odblokowanie bootloadera nie narusza ich gwarancji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat:

Zarazem, stworzył się tutaj, temat śmietnik... Wg dodać tabelkę na początku z punktami czemu danych sklep nie jest polecany, np. brak dostawy/bardzo długa dostawa, zaśmiecone oprogramowanie, brak realizacji gwarancji.

 

//Nezu: Sorry, ale jak chcecie sobie pospamować to macie do tego Hyde.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecany jest na przykład technos, z którego wątku jasno wynika że olewa klientów jak trzeba coś naprawiać. Ba on ich wręcz atakuje, nakazuje tajemnice korespondencji, edytuje niewygodne posty. Po prostu chamstwo i buta bije od tego sprzedawcy.

Co do xfs to nic dziwnego ze ma dobre opinie jak za wszelką próbę napisania czegoś nie tak załącza się wręcz sekta, która broni sklepu w sposób uważający ludzkiej inteligencji. Jak inaczej nazwać fakt nie odpisywania na maile. Nezumi i Mrosi tłumaczyli to tak : Bo mają problemy z mailem! W dwudziestym pierwszym wieku. I tylko załóż Facebooka i załóż Facebooka, bo PODOBNO mają problemy z mailem. XFS nawet nigdzie tego nie napisał. Po prostu wymysl jakiś. Nezumi to się jeszcze chamowal, ale Mrosi, który kupił na parę tysięcy sprzętu w XFS to by nie wiem co zrobil za zła opinie o XFS.

Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bohyn napisał:

Na temat:

Zarazem, stworzył się tutaj, temat śmietnik... Wg dodać tabelkę na początku z punktami czemu danych sklep nie jest polecany, np. brak dostawy/bardzo długa dostawa, zaśmiecone oprogramowanie, brak realizacji gwarancji.

 

Tabela to dobry pomysł.

Sent from my MI 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@juventus82 Nie skreślałbym Technosa za 1 wpadkę, nie mamy żadnych dowodów ani od 1, ani od 2 strony sporu, załatwiają to między sobą i prawidłowo, więc powstrzymajmy się od osądów do czasu rozwiązania sprawy. Co do XFS, cóż... to jest specyficzny sklep, niektóre maile do nich po prostu nie dochodzą, a oni nic z tym nie robią, od 3mies. dostaję informację "wkrótce wszystko naprawimy", co nie zmienia faktu, że towar mają oryginalny, przez FB można się z nimi bez problemu dogadać, ceny mają przystępne, a serwis sprawdzony i nie, nikt nikogo nie zaatakuje, bo masz inne zdanie o sklepie, ale warto jest swoje zdanie uargumentować jakoś sensownie :).

PS: Koniec politykowania, chcecie sobie na temat polityki pogadać to na dole forum macie dział "Świat i polityka". @kamiljuras1900 Byłbym wdzięczny za usunięcie tego gifa z sygnatury :), taka moja prośba, oczywiście masz pełne prawo coś takiego mieć, ale po prostu staramy się na forum nie prowokować innych. Taka moja prośba, mam nadzieję, że ją wysłuchasz :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bohyn napisał:

Na temat:

Zarazem, stworzył się tutaj, temat śmietnik... Wg dodać tabelkę na początku z punktami czemu danych sklep nie jest polecany, np. brak dostawy/bardzo długa dostawa, zaśmiecone oprogramowanie, brak realizacji gwarancji.

 

//Nezu: Sorry, ale jak chcecie sobie pospamować to macie do tego Hyde.

Rónież jestem za taką tabelką, to dało by jasny obraz co komu w jakim sklepie nie pasuje i dlaczego np:

- zerowy kontkat

- długi czas oczekiwania na sprzęt

- problem z udzieleniem odpowiedzi na zadane istotne pytania

- brak regulaminu i jasnych zasad serwisowania

- to co już było poruszane, problem z softem i ewentualną naprawą powstałego z nim problemu

 

Takie ogólnikowe pisanie że ten sklep jest zły bo tak, nie daje rzeczywistej oceny sprzedawcy.

Może ja zacznę bo piszę tutaj i piszę ale żadnych konkretów nie podałem. Akurat będę bronił sklepu bo jeszcze żadnych problemów z nim nie miałem i mam nadzieję mieć nie będę.

Sklep XIAOMI.COM.PL

- Zamówiłem jedną z pierwszych sztuk w kolorze srebrnym, zaraz pojawiła się informacja o tym że ma być grafitowy, na mojego maila z prośbą o zmianę wersji kolorystycznej otrzymałem odpowiedź telefoniczną iż mogą się wstrzymać z wysyłką ale ceną grafitowej wersji może być droższa.

- bardzo szybka wysyłka

- bardzo dobry kontakt, żaden mail nie został bez odpowiedzi nawet zapytania o akcesoria

- zamówiłem drugi telefon po ich wpadce z Polskim ROMem i drugi telefon również bardzo szybko przyjechał z oryginalnym ROMem nie modyfikowanym

- bardzo szybka i sprawna wysyłka szkiełka do telefonu

Podsumowując to jak dla mnie żadnych minusów, nie miałem do czynienia z innymi sprzedawcami więc innych nie mogę oceniać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Nezumi napisał:

Nie skreślałbym Technosa za 1 wpadkę

Trochę Technos przesadził, ale obiecali że się dogadają w tej sprawie. To też dla nich nauczka, że nie warto robić takich rzeczy, nawet jeśliby mieli rację. No a alternatywa w postaci xiaomi.com.pl jest jeszcze mniej kusząca, szczególnie że technos zrównał z nimi np. ceny redemi 3, a na allegro to nawet dali niższą niż xiaomi.com.pl. W końcu jest nadzieja, że zawyżone ceny przez chiński nowy rok wrócą do normy.

4 minuty temu, Vergiliusz napisał:

Podsumowując to jak dla mnie żadnych minusów, nie miałem do czynienia z innymi sprzedawcami więc innych nie mogę oceniać.


A zapis w regulaminie, że odblokowanie telefonu unieważnia gwarancję?!

Edytowane przez Farnsworth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Farnsworth napisał:


A zapis w regulaminie, że odblokowanie telefonu unieważnia gwarancję?!

Zwróć uwagę jednak na fakt iż masz podaną taką informację, co innego jeżeli by jej zabrakło a przy zgłoszeniu okazało się iż tracisz gwarancję bo wgrałeś inny ROM a nie byłeś przez nich informowany o tym iż taka czynność może być powodem do odrzucenia gwarancji. Mając zapis masz wybór czy kupić u nich czy u kogoś kto nie jest aż tak restrykcyjny.

Zapis w regulaminie to minus dla sprzedawcy? Czy raczej powinien być minus za jego brak?

Edytowane przez Vergiliusz
poprawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Vergiliusz napisał:

Zwróć uwagę jednak na fakt iż masz podaną taką informację, co innego jeżeli by jej zabrakło a przy zgłoszeniu okazało się iż tracisz gwarancję bo wgrałeś inny ROM a nie byłeś przez nich informowany o tym iż taka czynność może być powodem do odrzucenia gwarancji.

Zapis w regulaminie to minus dla sprzedawcy? Czy raczej powinien być minus za jego brak?

Tak, akurat TEN zapis jest minusem dla sprzedawcy, bo nakłania ludzi do instalacji MIUIPolska, ale na modelach z zablokowanym bootloaderem tego nie zrobisz, musisz go odblokować, czyli sklep nakłania do łamania własnego regulaminu, a później wypnie się na klienta, bo może...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Vergiliusz napisał:

Zapis w regulaminie to minus dla sprzedawcy? Czy raczej powinien być minus za jego brak?

Tak jeśli konkurencja w tej samej cenie nie ma tego zapisu w regulaminie i nie robi z tego problemu. Podobnie ze sprzętem serwisowanym u Acid nie ma z tym problemu. Taki zapis nie ma sensu jeśli ma się serwis na miejscu w Polsce, chyba że oni odsyłają wszystko do Chin albo chcą mieć wygodny powód do uwalania gwarancji.

Edytowane przez Farnsworth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Nezumi napisał:

Tak, akurat TEN zapis jest minusem dla sprzedawcy, bo nakłania ludzi do instalacji MIUIPolska, ale na modelach z zablokowanym bootloaderem tego nie zrobisz, musisz go odblokować, czyli sklep nakłania do łamania własnego regulaminu, a później wypnie się na klienta, bo może...

Zaraz chwila.....gdzie jest informacja o tym iż nakłaniają do instalacji innego ROMU? Jest gdzieś zapis, kup u nas telefon i wgraj sobie inny ROM?

Chyba wgranie innego ROMu to świadomy wybór użytkownika, no chyba że się mylę.

Edytowane przez Vergiliusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Vergiliusz napisał:

Zaraz chwila.....gdzie jest informacja o tym iż nakłaniają do instalacji innego ROMU?! Jest gdzieś zapis, kup u nas telefon i wgraj sobie inny ROM?

Wystarczy zapytać ich BOK, co więcej, dodają do telefonów karteczki z instrukcją jak zainstalować MIUIPolska. Nie ocenia się jakości sklepu tylko po tym, że towar doszedł, sklep się ocenia dopiero po serwisie (ptfu) i zapisach i drobnych druczkach w regulaminach :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Vergiliusz napisał:

Chyba wgranie innego ROMu to świadomy wybór użytkownika, no chyba że się mylę.

Zgodziłby się gdyby xiaomi oferowało super duper polski soft. W obecnych warunkach gdzie xiaomi tego nie robi, blokowanie takiej opcji jest czystą złośliwością. Samo poprawne wgranie romu nie uszkadza telefonu, zawsze można wrócić do fabrycznego. A uszkodzenia telefonu podczas wgrywania romu, nawet jeśli takie wgranie jest dopuszczalne przez gwaranta, nie podlegają gwarancji.

Edytowane przez Farnsworth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...