chrzonas

Użytkownicy
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

chrzonas last won the day on October 20 2019

chrzonas had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

About chrzonas

  • Rank
    Zaawansowany

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi MI9

Recent Profile Visitors

386 profile views
  1. Ja byłem w Playu, zrobiłem chyba wszystkie sposoby, żeby włączyć VoLTE i VoWiFi i nic to nie dało, jak tylko włożyłem SIMke Flexa to wszystko zaczęło działać bez problemu
  2. Spróbuj tych kodów: VoLTE *#*#86583#*#*VoWIFI *#*#869434#*#* dziwne bo u mnie we Flexie wszytko działało od początku.
  3. U mnie wszytko jest ok, drobne problemy ze znikającymi ikonami zasięgu i baterii po odblokowaniu ekranu, ale to na chwilę.
  4. Ja mam, ze zmian to zauważyłem dodany edytor wideo i launcher działa jakby płynniej.
  5. Ostatnio miałem to samo winnym okazał się kabel (miałem GreenCella w oplocie, który działał poprawnie ponad rok) po zmianie na oryginalny z pudełka wszytko działa. EDIT: Sorry nie zobaczyłem, że testowałeś różne kable.
  6. Obecnie nie. Trzeba czekać aż Xiaomi naprawi.
  7. 2. Mam to samo. Brak ikon panelu sterowania mimo włączenia i nie ma możliwości podzielenia ekranu.
  8. W 20.2.20 nie działa dzielnie ekranu.
  9. chrzonas

    Wyświetlacz

    U mnie nic takiego nie występuje.
  10. Wyczyścilbym dane aplikacji, a jak to nie pomoże to możliwe, że to problem z przecinkiem zamiast kropki w wartości ekspozycji. Tutaj info o tym (w ostatnich zdaniach): https://miuipolska.pl/aktualizacja-poco-f1-i-innych-modeli-global-do-androida-10/
  11. Nie można zablokować BL jak masz zainstalowany MIUIPolska, tylko na Globalu (oczywiście jak standardowo był zablokowany). Co do płatności to sprawdź poradnik na forum u mnie zmiana chmodu w TWRP pomogło i Google Pay działa bez problemu.
  12. Aktualizacji poprawek bezpieczeństwa na razie pewnie nie będzie bo koronawirus.
  13. chrzonas

    Pomocy!

    Jak nie chcesz czekać to zrób tak jak piszesz zmień region na Wielką Brytanię, zaktualizuj system i wróć na region Polska. Nie stracisz gwarancji
  14. Była informacja w chanelogu. Wyczyść dane aplikacji Poczta.