Jump to content

chrzonas

Użytkownicy
  • Posts

    100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

chrzonas last won the day on October 20 2019

chrzonas had the most liked content!

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe

  • Smartfon
    Xiaomi MI9

Recent Profile Visitors

751 profile views

chrzonas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

23

Reputation

  1. Zazwyczaj są to jakieś paczki rar, zip. Jak ściągam nieraz jakiś program .exe na szybko to też tam trafia.
  2. Ja byłem w Playu, zrobiłem chyba wszystkie sposoby, żeby włączyć VoLTE i VoWiFi i nic to nie dało, jak tylko włożyłem SIMke Flexa to wszystko zaczęło działać bez problemu
  3. Spróbuj tych kodów: VoLTE *#*#86583#*#*VoWIFI *#*#869434#*#* dziwne bo u mnie we Flexie wszytko działało od początku.
  4. Ostatnio miałem to samo winnym okazał się kabel (miałem GreenCella w oplocie, który działał poprawnie ponad rok) po zmianie na oryginalny z pudełka wszytko działa. EDIT: Sorry nie zobaczyłem, że testowałeś różne kable.
  5. chrzonas

    Wyświetlacz

    U mnie nic takiego nie występuje.
  6. Wyczyścilbym dane aplikacji, a jak to nie pomoże to możliwe, że to problem z przecinkiem zamiast kropki w wartości ekspozycji. Tutaj info o tym (w ostatnich zdaniach): https://miuipolska.pl/aktualizacja-poco-f1-i-innych-modeli-global-do-androida-10/
  7. Nie można zablokować BL jak masz zainstalowany MIUIPolska, tylko na Globalu (oczywiście jak standardowo był zablokowany). Co do płatności to sprawdź poradnik na forum u mnie zmiana chmodu w TWRP pomogło i Google Pay działa bez problemu.
  8. Aktualizacji poprawek bezpieczeństwa na razie pewnie nie będzie bo koronawirus.
  9. chrzonas

    Pomocy!

    Jak nie chcesz czekać to zrób tak jak piszesz zmień region na Wielką Brytanię, zaktualizuj system i wróć na region Polska. Nie stracisz gwarancji
  10. Niestety próbowałem kontaktować się z Netflixem, ale odsyłają do Xiaomi, a jak pisze do Xiaomi to cisza...
  11. W Mi9 nie ma HDR nawet jak masz L1. Obecnie jest tylko w Mi9T/Mi9T Pro.
  12. Po pierwsze raczej nie ten dział. Co do xiaomi.eu to wersję tygodniowe mogą posiadać błędy, ale mają za to najświeższe poprawki bezpieczeństwa i są wydawane co tydzień i wprowadzają nowe funkcje itp. Jak nie chcesz się bawić wybierz wersję stabilną. Przy zmianie z stable na weekly potrzebny jest full wipe. GPay działa po wykonaniu kilku kroków (poradnik jest na forum w dziale Tutoriale). Z L1 nie pomogę bo mam MI9 w nim L1 było, ale od kilku miesięcy spadło niestety do L3.
  13. Mam wersję pro tych słuchawek i normalnie rozłączają się na MIUI11.
×
×
  • Create New...