Mi Robot Vacuum Mop Pro / STYJ02YM
Mi Robot Vacuum Mop Pro z 2019 wersja Global i chińska
75 tematów w tym forum
-
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 751 wyświetleń
Robot pracuje u nas dzielnie od prawie czterech lat. Po sprzątaniu, gdy wróci do bazy, powtarza w kółko ten sam komunikat "Rozpoczynanie ładowania". Nie jestem pewien, ale chyba przestaje go mówić po pełnym naładowaniu. Co to może być?
Ostatnia odpowiedź: [email protected], 29 Kwietnia -
-
- 0 odpowiedzi
- 495 wyświetleń
Mam problem z moim odkurzaczem ponieważ na mapie zniknęły pomieszczenia i strefy no go. Próbowałem orzinstalować aplikację, zresetować urządzenie, sparować ponownie ale mapa nie chce się wczytać. Jak włączę sprzątanie to jedzie po całym domu i nie pojawia się na jego ikona... Już nie mam pkmysly6 co zrobić. Próbowałem też zmienić mapę na inną ale to nie pomaga. Edit: winnym był filtr blokady adguard.
-
- 2 odpowiedzi
- 309 wyświetleń
Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 stytj02ym wersja europejska. Pacjent wyłącza się po kilku minutach sprzątania (czasami zaraz po opuszczeniu bazy). Wymieniłem płytę główną na chińską z ali oraz turbinę ale objawy nie ustąpiły. Wszystkie opisywane podobne problemy były z kondensatorami na płycie głównej a tutaj wymiana całej płyty nie pomogła. Jakieś pomysły? Pozdrawiam Dodam jeszcze że odkurzacz pracował bez problemu 3 lata. Czasami posprząta 20 minut a czasami nawet nie wyjedzie z bazy i pada - tak jakby go odcinało od energi.
Ostatnia odpowiedź: Maciej Urban, 3 Lutego -
Robot nie rusza ze stacji mimo komunikatu "Czyszczenie obszaru rozpoczyna się"
przez Katarzyna Pieczonka- 0 odpowiedzi
- 247 wyświetleń
Próbuję włączyć odkurzacz jak zwykle, czyli z aplikacji przez wskazanie pomieszczenia lub włączam czyszczenie całościowe przez przycisk na urządzeniu, po czym robot wydaje komunikat "Czyszczenie obszaru rozpoczyna się" lub "Czyszczenie całościowe rozpoczyna się" i dalej nic się nie dzieje (robot pozostaje w stacji i nie odkurza). Kilka razy resetowałam połączenie w wifi i nie pomogło. Nie jestem w stanie uruchomić odkurzania gdy robot jest połączony z wifi. Gdy robot nie jest podłączony do wifi mogę uruchomić czyszczenie całościowe. Czy ktoś miał podobny problem?
Ostatnia odpowiedź: Katarzyna Pieczonka, 2 Stycznia -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 389 wyświetleń
Witajcie, przychodzę z pytaniem jak radzicie sobie z tworzeniem map. Jak to u was wygląda. Bo u mnie tragicznie... ściany generują się z dziwnymi odkształceniami, tworzą się wnęki. Nie wiem co jeszcze można zrobić żeby się to naprawiło. Za pierwszym razem super, ale za kolejnymi.... Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Siflong38, 16 Listopada 2023 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 455 wyświetleń
Dzień dobry. Mam kilka odkurzaczy moppro w różnych domach. Z jednym coś jest nie tak. Niby wszystko ok , słychać że działa ale jednak nic nie wciąga. Tak jakby turbina pracowała ale nie wytwarzała ciągu. Jak stoje kolo niego w trakcie pracy to nie czuc zadnego dmuchu jak w innych egzemplarzach. Filtr w pojemniku na śmieci wymieniony. Możliwe że w środku jest jakiś dodatkowy niewymienny filtr który się zatkał? Oddać go na naprawę gwarancyjna? Jakby był po gwarancj to już dawno by był rozkręcony. Proszę o porady.
Ostatnia odpowiedź: lukzak2298, 31 Sierpnia 2023 -
Problem ze sprzątaniem.
przez Swift- 1 obserwujący
- 2 odpowiedzi
- 668 wyświetleń
Cześć, od paru tygodni mam problem z odkurzaczem Xiaomi Vacuum Mop Pro. Zaczęło się od tego, że odkurzacz zaczął kręcić się w miejscu. Skasowałem mapę, włączyłem go kolejny raz i w końcu udało się sprzątnąć. Ale od tego czasu cały czas są z nim problemy. Po wybraniu opcji czyszczenia wzdłuż krawędzi pięknie objeżdża pokój, tworzy poprawnie mapę. Natomiast po ustawieniu sprzątania robi coś takiego, jak w załączonym screenie. Do tego o ile przez ponad 1.5 roku sprzątał w kierunku północ-południe, to po resecie mapy zaczął jeździć w kierunku wschód-zachód. Nie pomogło odinstalowanie aplikacji, reset odkurzacza, przestawienie stacji. Nie mam już p…
Ostatnia odpowiedź: kris68, 30 Września 2023 -
- 1 obserwujący
- 0 odpowiedzi
- 2,6 tys. wyświetleń
Witam wszystkich Z uwagi na to że to mój pierwszy post to proszę o wybaczenie jeśli pisze w złym dziale. Mianowicie problem dotyczy mojego robota Xiaomi Vaccum Mop P który kupiłem kilka dni temu używany. Zauważyłem że szczotka boczna kręci się zgodnie ze wskazówkami zegara czyli zamiast podmiatać brudy pod siebie omiata je na środek co znacznie zmniejsza skuteczność sprzątania, postanowiłem więc rozebrać robota na części pierwsze i zamienić bieguny silniczka szczotki bocznej, (zamieniłem kabelki we wtyczce silniczka na odwrót) co finalnie przyniosło porządny efekt i szczotka kręci się w poprawną stronę. Dodam że robot na pewno był już kiedyś przez kogoś rozbier…
Ostatnia odpowiedź: demoniclooz, 31 Maja 2023 -
- 1 obserwujący
- 3 odpowiedzi
- 591 wyświetleń
Witam, Posiadam od około roku robota sprzątającego Xiaomi Vaccum Mop Pro. Działał przez rok czasu bez zarzutu, aż nagle ostatnio rozłączył się z aplikacją, jest cały czas w trybie offline i nie ma możliwości połączenia go ponownie. Połączenie za pomocą hot spotu z innego telefonu, reinstalacja aplikacji, instalacja aplikacji na innym smartfonie, zmiana lokalizacji, reset robota do ustawień fabrycznych oraz zmieniona nazwa wi-fi i hasło bez znaków specjalnych - żaden ze sposobów podanych na forum nie działa. Proszę o pomoc i sugestie, co można z tym dalej zrobić. W aplikacji przy łączeniu oczywiście ręcznie wybieram wi-fi, z którym jest połączony mój telefon, a…
Ostatnia odpowiedź: Netoper, 27 Kwietnia 2023 -
- 1 obserwujący
- 3 odpowiedzi
- 1,1 tys. wyświetleń
Dzień dobry. Od jakiegoś czasu mam problem z tym, że robot nie sprząta całego mieszkania, pojedzie kilka/kilkanaście metrów i wraca. Mam harmonogram na czyszczenie całości raz dziennie, próbowałem usuwać mapę, resetować i dodawać na nowo robota. Zauważyłem, że mimo że stoi dosłownie 2 metry w linii prostej od routera to jest komunikat "połączenie urządzenia z siecią jest słabe. Przenieś urządzenie" i % utraty pakietów jest w okolicach 15-20 a nawet i ponad 50% 😕 z kolei pingując robota 100% pakietów przechodzi więc nie wiem czemu on sądzi, że jest inaczej. Proszę o porady.
Ostatnia odpowiedź: Kongo Bongo, 24 Lipca 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 294 wyświetleń
Cześć, w moim odkurzaczu nie zawsze obraca się wałek przy otworze zasysającym. Myślę, że przez to mniej zbiera. Czy to normalne i odkurzać włącza sobie, kiedy potrzeba, czy raczej wada? Wałek czysty, włosów nie ma.
Ostatnia odpowiedź: PiotrMiu, 29 Grudnia 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 913 wyświetleń
Cześć, Może ktoś podpowie, czy wszystko jest ok. Niedawno kupiłem odkurzacz na allegro, ale chyba nie do końca działa tak jak trzeba... nie mam nic do tego jak jeździ i czyści, bo aż tak mocno się nie obija, w miarę 'dociera'. Ale do sedna, dwie sprawy: 1) załączam zdjęcia map - pierwsza to po prostu puszczone pełne czyszczenie, ale zauważyłem, że coś niezbyt dokładnie zebrał dane i średnio podobało mi się to, jak rozrysował pomieszczenia. Nie mogłem podzielić tak jak chciałem, więc puściłem drugie sprzątanie - tym razem jazdę przy krawędziach, i wyszło całkiem spoko. Wyłączyłem zapamiętywanie map (słusznie?) i następnego dnia poszło kolejne sprzątanie - drzw…
Ostatnia odpowiedź: Killerek23, 6 Listopada 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 342 wyświetleń
Cześć. Jest jakaś inna opcja przełączania map w aplikacji hi home? W viaomi jest od tego przycisk, natomiast w xiaomi trzeba się na klikać w apce.
Ostatnia odpowiedź: elPoochini, 16 Października 2022 -
Vacuum Mop 2 pro
przez mariusz21lp- 0 odpowiedzi
- 1,9 tys. wyświetleń
Dzień dobry. Co może być przyczyną że nie załącza sie Turbina? Wszystko działa. Brak błędu. A ona nie uruchamia się.
Ostatnia odpowiedź: mariusz21lp, 13 Sierpnia 2022 -
Nie działa mopowanie
przez SphunaR- 0 odpowiedzi
- 561 wyświetleń
Kupiłem ten odkurzacz w 2020 - użyłem wtedy kilka razy funkcji mopowania z dodatkiem płynu. Od tamtego czasu używane było tylko odkurzanie i nie było żadnych problemów z odkurzaczem. Chciałem użyć teraz funkcji mopowania, ale zauważyłem, że z pojemnika 2w1 nie wylatuje woda (lub wylatuje tyle co nic) - w związku z czym szmatka jest mokra tylko po jej ręcznym namoczeniu. Pojemnik do wymiany? Bo wydaje mi się, że po wlaniu do niego wody, nic nie kapie - a dawniej po zalaniu przez dziurki wydobywała się powoli woda. Czy to coś z pompką?
Ostatnia odpowiedź: SphunaR, 1 Lipca 2022 -
- 0 odpowiedzi
- 353 wyświetleń
Cześć, Posiadam ww robot od 2 msc, po 1 tyg użytkowania zauważyłem dziwną rzecz, podczas pracy odkurzacza na 3 pierwszych trybach nie ma różnicy w poziomie ssania (nie słuchać zmian) jedynie na trybie turbo. Czy miał już ktoś taki problem ? Dodam, że w 1 tyg było ok i słychać było zmianę mocy.
Ostatnia odpowiedź: Hejda52, 25 Kwietnia 2022 -
- 2 odpowiedzi
- 1,6 tys. wyświetleń
Witam. Mój Mop pro to chińska dystrybucja po roocie i wgraniu polskiego języka zdarzało mu się gubić sieć wifi po rozładowaniu albo wyłączeniu i włączeniu. Korzystając z poradnika https://blog.lupin.rocks/bringing-bricked-xiaomi-styj02ym-back-to-life/ stwierdziłem ze wgram soft 47 aktualizacji od nowa. Jednak po wrzuceniu softu a dokłądnie aktualizacji (6b4f525a582876ddc13d376fee21d9e0_upd_viomi.vacuum.v7.bin) ukazał mi się napis w sunix'ie: [ 4.688]Hit any key to stop autoboot: 0 read boot or recovery all boota: bad boot image magic, maybe not a boot.img? try to read all [ 8.200]sunxi flash read :offset 1200000, 4194304 bytes OK boota: bad boot image ma…
Ostatnia odpowiedź: klejmen, 16 Grudnia 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 499 wyświetleń
Dzień dobry, coś zaczyna się niedobrego dziać z robotem, tzn po włączeniu w tryb sprzątania po kilku minutach (nie ma reguły) wyłącza się i wchodzi w tryb czuwania. Aktualizacje oprogramowania zrobione, wszystko wyczyszczone ponownie zaprogramowane i mapy poczyszczone itp czyli reset wszystkiego, nic nie pomaga. Ktoś poradzi gdzie może być problem? Pozdrawiam
Ostatnia odpowiedź: Jkon, 21 Marca 2022 -
Problem z turbiną.
przez Kamil7878- 1 obserwujący
- 2 odpowiedzi
- 835 wyświetleń
Witam żona zmoczyła dodatkowo ścierkę do mopa i wydaje mi się że wiatrak turbiny ssącej wciągnął wodę i teraz kiepsko zbiera zabrudzenia z podłogi, jest również zdecydowanie cichszy, czy ktoś miał podobny problem? Czy tylko wymiana turbiny rozwiąże problem, polecacie jakiś sklep? Robot nie zgłasza żadnego błędu. Wysłane z mojego Mi A3 przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: Kamil7878, 30 Kwietnia 2022 -
Sprzątanie dywanu
przez raziel1985- 0 odpowiedzi
- 372 wyświetleń
Witam czy robot wjedzie i posprząta taki dywan czy raczej go ominie Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: raziel1985, 26 Listopada 2021 -
Wyłączenie robota.
przez raziel1985- 0 odpowiedzi
- 437 wyświetleń
Witam zakupiłem tego robota naładowałem go i chciałbym go teraz wyłączyć jak mam to zrobić???? Trzymając przez dłuższy czas przycisku "domek" czy ten drugi ??? Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Ostatnia odpowiedź: raziel1985, 16 Listopada 2021 -
- 2 odpowiedzi
- 1,1 tys. wyświetleń
Witam, mop jest nowy kilka dni temu puściłem pełne sprzątanie mieszkania i wszystko poszło prawidłowo. Następnego dnia puszczam go aby odkurzył pokój w tym momencie zapisana mapa z aplikacji znika i zaczyna sprzątanie całego domu z rysowaniem mamy. W apce wyłączyłem zapamiętywanie nowych map po tym jak skończył, puszczam go kolejny raz i znowu skasował mapę i jedzie całość... Ręcznie skasowałem mapę, ustawiłem wszystko od początku i nadal przy każdym puszczeniu mapa pokoi z apki znika i jedzie całość.
Ostatnia odpowiedź: Marcysiowa, 3 Kwietnia 2023 -
- 0 odpowiedzi
- 1,2 tys. wyświetleń
Odkurzacz wykonał pierwszy przejazd. Mapa zapisana. Wirtualne ściany ustawione. Kiedy klikam, aby odkurzacz pojechał posprzątać tylko kuchnię odjeżdża od stacji ładującej, wykonuje dwa obroty i zaczyna sprzątać całe mieszkanie od nowa, tak jak by to był pierwszy przejazd. Mapa też się zeruje. Jak go cofnę do ładowania to mapa powraca. Jeśli kliknę żeby sprzątał cale mieszkanie wszystko jest jak trzeba, mapa jest wyświetlana, a robot na niej się przesuwa. Co dziwne, jak ustawie sprzątanie obszarowe, ten "kwadrat z krzyżykiem" w prawym górnym rogu aplikacji, to od razu jedzie w wyznaczone miejsce. Znaczy to, że z nawigacja wszystko ok. Szukałem winy …
Ostatnia odpowiedź: Wilk1990, 30 Października 2021 -
Mapa edycja
przez Baxter- 1 odpowiedź
- 642 wyświetleń
Witam, Krótkie pytanie. Czy w istnieje możliwość odwrócenia mapy. Tak aby mopowanie odbywało się wzdłuż okien i desek na podłodze?
Ostatnia odpowiedź: mk64, 16 Października 2021 -
- 1 odpowiedź
- 689 wyświetleń
Cześć. Mam niestety notoryczne problemy z tym urządzeniem. Najważniejszy to taki że często podczas ogarniania jednego pomieszczenia urządzenie zatrzymuje pracę, uruchamia się ponownie i staje. Bywało tak że potrafił przejechać 1/3 krawędzi pokoju i stwierdzić że skończył zadaną czynność (czyszczenie pomieszczenia). Apka niestety też pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem jak inni ogarniają mapy, ale u mnie nie ma możliwości zmiany map. Albo mam bieżącą mapę a jak kliknę przywróć to nie mam żadnej mapy i muszę skanować dom od nowa. Brakuję opcji przeskanowania jednego pomieszczenia bo czasem wystarczy przestawić biurko i już nie ogarnia. Nie wiem czy wrzucenie go p…
Ostatnia odpowiedź: Adam Błażejewski, 10 Lipca 2021