worn

Użytkownicy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About worn

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak to jest ten sam sklep zmienił siedzibę jakiś czas temu. Jak już miałbyś wysyłać, to na ten adres. Satnet ul. Długa 2955-040 Królikowice Nie wiem jednak czy brak dowodu zakupu nie będzie problemem w twoim przypadku. Ponieważ ja jak wysyłałem telefon na gwarancję, to nie dołączałem żadnego dowodu zakupu choć takowy posiadam, ale było to związane z tym, że kupowałem u nich na stronie i w momencie składania reklamacji na formularzu podałem numer zamówienia i oni sobie sami sprawdzili czy się wszystko zgadza (dowód zakupu). Być może mail potwierdzający z allegro będzie wystarczający, jeżeli jeszcze go masz, to bardzo dobrze. Pewnie wszystko się powiedzie. EDIT: W sumie u nich na formularzu w miejscu gdzie się wpisuje nr zamówienia z ich strony można też wpisać swój login z allegro, więc nie powinno być problemów. Formularz znajdziesz TUTAJ.
  2. Jakiego będzie miał Androida, to zależy na jaką wersję trafisz. W jednych mają wgrane wersje stable w innych dev. Ale w większości sytuacji trafia się dev z Andkiem 6.0. Ten temat to nie miejsce do takich pytań. A teraz przejdę do sedna. Ostatnio (około miesiąca temu) z nie wiadomych przyczyn padł mi Note 3 Pro 3/32 zakupiony w tym sklepie, o czym pisałem m. in. tutaj Opiszę więc swoje wrażenia odnośnie obsługi gwarancyjnej. Postanowiłem, że przed wysłaniem telefonu na gwarancję, spróbuję się z nimi najpierw skontaktować (nie chciałem wysyłać telefonu nie mając pewności czy "nie przepadnie"). Od razu więc bez zastanawiania się wysłałem do nich maila z krótkim opisem sytuacji i pytaniem co mam w tej sytuacji uczynić. Odpowiedź na mojego maila (4.10.2016 20:12) nadeszła następnego dnia (5.10.2016 09:30) więc można uznać, że bezzwłocznie. Spytano się mnie czy mogę wejść w tryb fastboot. Odpowiedziałem, że tak. Po około 30 minutach, kolejna odpowiedź z linkiem do tematu na forum MIUI jak sflashować telefon tak żeby wrócił do żywych. Pomyślałem sobie, że skoro oni doradzają mi taką opcję, to zrobię to nie bojąc się nawet o utratę gwarancji. Nie pomogło. Zdecydowałem więc, że wysyłam telefon na gwarancję i niestety pech chciał, że odklejając szkło hartowane (było uszczerbione) pękło w miejscu w którym było uszkodzone. Wpadłem na pomysł, żeby się z nimi dogadać, że jak będą mi odsyłali już telefon po naprawie, to żeby dorzucili mi do tej paczki nowe szkło (za które oczywiście wcześniej zapłacę). Polecono mi, abym złożył zamówienie u nich na stronie i wybrał sposób dostawy "odbiór osobisty" - tak aby nie płacić za koszt wysyłki - a następnie dołączył do paczki z reklamowanym telefonem informację, że opłata za dane zlecenie została uiszczona itp. itd. Tak też zrobiłem. Zamówienie złożyłem, wykonałem przelew bezpośredni, i do paczki dołączyłem treść maila, dowód wpłaty i informację. Wysłałem paczkę kurierem DPD pod adres - i tutaj uwaga. Satnet Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce I największym problemem okazało się dostarczenie paczki do celu. DPD nie chciało jej wydać kurierowi twierdząc, że podany adres nie istnieje. Wykonałem do nich mnóstwo telefonów żeby sytuację wyjaśnić i ciągle się upierano, że adres jest błędny (zadzwoniłem nawet na oddział poczty w Kobierzycach z pytaniem czy taki adres rzeczywiście nie istnieje - usłyszałem, że adres jak najbardziej istnieje i Pani nawet wiedziała, że chodzi o firmę AZE). Zażądałem więc, aby paczka została wydana kurierowi, tak żeby mógł chociaż podjąć próbę jej doręczenia. I jak tylko tak się stało to kurier już dał sobie radę z adresem i paczka dotarła do miejsca docelowego. Całość trwała równo tydzień. Czwartek - nadanie, czwartek - doręczenie. Jak się później okazało adres na formularzu reklamacyjnym, a także w zakładce kontakt jest prawdopodobnie źle skonstruowany stąd te problemy. Na fakturze i w systemie RMA widnieje adres "bardziej" prawidłowy (nazwa firmy ma tu akurat małe znaczenie - chodzi bardziej o miejscowość): AZE ul. Długa 29 55-040 Królikowice Dlatego uczulam, żeby ewentualne przesyłki reklamacyjne adresować właśnie w ten sposób. W czwartek 20.10 - paczka odebrana (śledzenie paczki) w piątek 21.10 - powiadomienie na maila o telefonie przyjętym do reklamacji we wtorek 25.10 - telefon z serwisu, że urządzenie już jest sprawne i jeszcze tego dnia zostanie wysłane w środę 26.10 - telefon od kuriera, że paczka będzie u mnie koło godziny 16:00 i tak też się stało Telefon sprawny, w paczce znajdowało się szkło hartowane zgodnie z ustaleniami przez co uniknąłem kosztów przesyłki. Nikt mi nie wmówi, że z firmą nie ma kontaktu (fakt, że mógłby być telefoniczny, zawsze to lepiej) i że firma jest nierzetelna. Zakładając, że DPD dostarczyło by paczkę na następny dzień, to cała sprawa została by zamknięta w ciągu tygodnia. Szybciej AZE zdążyło telefon naprawić, niż DPD dostarczyć do nich paczkę. Sklep jak najbardziej polecam!
  3. Jest 150 mm, a na opakowaniu są chińskie napisy. EDIT: Po pierwszym i każdym kolejnym flashowaniu softem Global Dev ukazuje się taki ekran po pierwszym uruchomieniu. Każde następne uruchomienie to bootloop.
  4. Jest 150 mm, a na opakowaniu są chińskie napisy.
  5. Mam podobny problem jak twój kolega. Gdzieś w okolicach czwartku-soboty dostałem aktualizację przez OTA z Global Stable 8.0.1.0 na 8.0.2.0, aktualizacja przeszła bez problemów, telefon działał. Mam tylko drobne wątpliwości co do tego czy poprawnie. Parę razy gdy wyciągnałem go z kieszeni, to okazywało się, że właśnie zaczął się uruchamiać ponownie. Olałem temat, bo pomyślałem sobie, że może coś tam przypadkiem nacisnąłem to i się resetuje. Wczoraj niestety jego żywot się zakończył. Nastawiłem budzik, poszedłem przydusić komara i jak wstałem wyświetlacz był non-stop podświetlony, ale na ekranie nic się nie wyświetlało (na przyciski zero rekacji). Pomyślałem sobie, że jak go odpalę jeszcze raz to pewnie będzie wszystko ok. Myliłem się... Telefon wyłapał bootloop'a, tak nagle, bez żadnych aktualizacji. Podkreślę, że bootloader mam prawdopodobnie zablokowany, bo nie bawiłem się w żadne odblokowywanie, zwyczajnie jest mi to nie potrzebne. Dzisiaj się za niego wziąłęm i zrobiłem mu flashowanko romem fastboot na tą samą wersję systemu za pomocą MiFlash w trybie EDL. Uradowany, że udało się pomyślnie telefonik sflashować odpaliłem go i zostałem nie miło zaskoczony... bootloop. Podjąłem kolejną próbę flashowania, tym razem na soft Global Dev, po pierwszym uruchomieniu wyskoczył komunikat "Unauthorized Encryption" i że muszę zrobić restart fona bo coś tam, coś tam. Już się ucieszyłem, że tym razem się udało i po restarcie... znowu bootloop. Dodam jeszcze, że czasami zawiesza się na logo MI i na ekranie dzieją się dziwne rzeczy w postaci migających różowych szlaczków. Czy jestem skazany na serwis?
  6. Tak, zauważyłem. Pisałem już o tym tutaj. Jest to tylko zmiana nazwy, ponieważ w regulaminie widnieje stary NIP i REGON, więc nie ma się raczej czym przejmować. Wydaje mi się, że faktury to tylko potwierdzą.
  7. Źle nie jest. Wczoraj zero informacji od InPostu, dopiero dzisiaj pojawił się mail i spodziewałem się, że dzisiaj wysłali paczkę. Jednak zostałem całkiem miło zaskoczony. Okazało się, że paczka została nadana już wczoraj o 18, a dziś już jest u mnie w mieście i czekam aż trafi do paczkomatu.
  8. Ja zamawiałem 31.08 wieczorem Redmi Note 3 Pro 3/32 GB więc teoretycznie według regulaminu powinni się wyrobić do 15 w środę z wysyłką, więc cierpliwie czekam i się nie napalam. Dzisiaj dostałem maila, że zamówienie zostało zrealizowane i teraz czekam na informacje od InPostu. Za zamówienie płaciłem przelewem przez PayU i jeszcze 31.08 dostałem informację, że zamówienie zostało opłacone. Nie dostałem co prawda faktury na maila tak jak jest to zapisane w ich regulaminie, ale nie martwi mnie to, bo przy zamówieniu założyłem u nich konto i teraz przy zleceniu jest opcja pobrania faktury.
  9. Jak dobrze rozumiem, to jest ich pierwsza nazwa, która została potem zmieniona na SatNet? Bo jeśli tak, to kolejna zmiana nazwy raczej wiele nie zmieni w ich podejściu.
  10. Też pierwsze co mi przyszło na myśl, to właśnie chęć poprawy. Może właśnie dlatego zmieniają nazwę, bo Satnet nie kojarzy się już raczej zbyt dobrze. Oby tak właśnie było.
  11. Zauważył ktoś może, że regulamin uległ zmianie? Teraz już nie jest to firma Satnet, tylko AZE (REGON i NIP nadal te same, więc nazwa firmy uległa zmianie). Ponadto z tego co pamiętam w regulaminie była mowa o terminie realizacji do 5 dni roboczych, teraz jest mowa o 3 dniach.