szabubabaobaba

Skuter / hulajnoga elektryczna - Xiaomi Mija M365

Recommended Posts

Panowie, mam pytanko. Czym się różni wersja 1.3? https://www.olx.pl/oferta/hulajnoga-xiaomi-m365-v1-3-CID767-IDpR25d.html#adff5617ff Bo zastanawiam się aby sobie na wiosnę nie zakupić takowej. Tylko napotykam się też na aukcje, gdzie mowa jest o jakiejś wersji 1.3. Czy to jest jakaś różnica?

 

BTW, Mając wagę 55 kilogramów, jak myślicie, ile średnio uda mi się na niej przejechać na 1 ładowaniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 to nowsza wersja z poprawkami baterii i kers.

 

Na wiosnę to nie wiadomo czy jeszcze będą te Hulajnogi.

 

 

Powinnienes dac radę około 35-40pkm przejechać, przy takiej wadze

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Lukaszlukasz napisał:

1.3 to nowsza wersja z poprawkami baterii i kers.

 

Na wiosnę to nie wiadomo czy jeszcze będą te Hulajnogi.

 

 

Powinnienes dac radę około 35-40pkm przejechać, przy takiej wadze

a dlaczego uważasz iż ich już nie będzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"acmiui"

Trzeba trochę jak Janusz Biznesu (bez urazy Janusz'y)

Patent wypróbowywany:

Kupuję bilet z miejscówką dla siebie (czyli normalnie) do tego dodatkową darmową miejscówkę dla dziecka do lat 4. Mamy wtedy dwa miejsca obok siebie najlepiej w wagonie bez przydziałów czyli cała długość dwóch foteli nasza, co pozwala bez problemu pozostawić hulajnogę. Jeśli trafisz w bonusie fotele z gniazdkami 230V to i se naładujesz hulajnogę na FULL :)

Edited by WWLSQAD
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, WWLSQAD napisał:

a trochę jak Janusz Biznesu (bez urazy Janusz'y)

Patent wypróbowywany:

Kupuję bilet z miejscówką dla siebie (czyli normalnie) do tego dodatkową darmową miejscówkę dla dziecka do lat 4. Mamy wtedy dwa miejsca obok siebie najlepiej w wagonie bez przydziałów czyli cała długość dwóch foteli nasza, co pozwala bez problemu pozostawić hulajnogę. Jeśli trafisz w bonusie fotele z gniazdkami 230V to i se naładujesz hulajnogę na FULL :)

I koleś co sprawdza bilety nie trzepia sie czemu dziecka brakuje i że miejsce (ich zarobek) marnujemy? jeśli tak to zarąbisty patent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Średnio dwa razy w tygodniu jeżdżę nie zawsze z hulajnogą ale zawsze na dwa miejsca i luźniej i spokojniej a jak jadę z dzieckiem (6 lat) to biorę dwa miejsca dodatkowo czyli nas dwoje na cztery miejsca ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powrócę to tematu zużycia energii i kosztów podczas ładowania.

Sprawa przedstawia się tak:

  • Pobór prądu podczas ładowania 66 W
  • Pełne ładowanie od 3% do 100 % zużywa  0.29 kWh (290Wh)
  • Koszt ładowania 19 gr

Wobec tego średnio można przyjąć koszt przejechania 100 km w moim przypadku to max 1 zł

IMG_20171208_082131-01.jpgIMG_20171208_082142-01.jpgScreenshot_20171207-132635.pngScreenshot_20171208-082626.png

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 8.12.2017 o 10:02, WWLSQAD napisał:

Powrócę to tematu zużycia energii i kosztów podczas ładowania.

Sprawa przedstawia się tak:

  • Pobór prądu podczas ładowania 66 W
  • Pełne ładowanie od 3% do 100 % zużywa  0.29 kWh (290Wh)
  • Koszt ładowania 19 gr

U mnie pokazują mierniki do 80W a sama ładowarka bez obciążenia żre aż 7W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanko, to normalne że hulajnoga jeździ trochę wolniej gdy jest zimno? Na tym samym odcinku kiedy było jakieś 15 stopni wyciągała 26 km/h, a teraz przy 3 stopniach "jednie" 24,6 km/h. Czy to przez to, że bateria produkuje nico mniejsze napięcie przy niższej temperaturze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:Kłaniam się nisko! Mam kilka pytań. Planuję zakup tego środka lokomocji, ale zanim... Jaki jest ewentualny koszt wymiany baterii i po jakim czasie będzie to konieczne? Czy przy  przekroczeniu deklarowanych cykli naładowania baterii, zacznie zmniejszać się zasięg i prędkość maksymalna, czy porostu wszystko szlak trafi? Jeżeli zacznie się zmniejszać prędkość i zasięg to czy drastycznie?  Teraz pytanie do użytkowników z Krakowa: czy przy 86 kg sprzęt da radę na podjeździe Bora-Komorowskiego od Młyńskiego do Stella Sawickiego? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 4.01.2018 o 20:59, kirrgis napisał:

:Kłaniam się nisko! Mam kilka pytań. Planuję zakup tego środka lokomocji, ale zanim... Jaki jest ewentualny koszt wymiany baterii i po jakim czasie będzie to konieczne? Czy przy  przekroczeniu deklarowanych cykli naładowania baterii, zacznie zmniejszać się zasięg i prędkość maksymalna, czy porostu wszystko szlak trafi? Jeżeli zacznie się zmniejszać prędkość i zasięg to czy drastycznie?  Teraz pytanie do użytkowników z Krakowa: czy przy 86 kg sprzęt da radę na podjeździe Bora-Komorowskiego od Młyńskiego do Stella Sawickiego? 

Koszt wymiany baterii na chwilę obecną to ok 900 zł. Deklarowana pojemność baterii gwarantowana jest do ok 500 cykli ładowania czyli licząc średnio ok 25 km przejechanych na jeden cykl ładowania daje nam to ok 12,500 przejechanych kilometrów. Raczej o trwałość baterii nie ma co się martwić ... Po 500 cyklach ładowania deklarowana pojemność nie powinna być mniejsza niż 50 %.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszty wymiany baterii według oryginalnych części to wydatek ponad 900zł jednak nie oficjalnie przekładając nowe 30 ogniw wyjdzie nam kwota 400-450zł, bateria w hulajnodze jest bardzo dobrej jakości i nie jest tak naprawde ładowana do 100%, dużo osób co ma ją długo nie zauważyła spadku żywotności ogniw. Dodatkowo można zmienic BMS który ma fabrycznie przypisaną pojemność 3x2600mah i wpakować ogniwa 3x3200mah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwaga, fajna cebula na naszą odpychajkę. Tym razem wersja youth. Cena jest email only - 279$ (działa tylko z tego linku) a cenę można jeszcze obniżyć maxymalnie do 1/3 wartości ale do max 50$ do poziomu 229$ co w przeliczeniu po dzisiejszym kursie daje: 801 zł !!!! . Aby uzyskać taką cenę. Potrzebne będzie 2500 punktów. (1000 punktów da zniżkę 20$ i w rezultacie cenę 249$ czyli ok 875 zł). Generalnie 50 pkt - 1$ zniżki ale do max 30% wartości produktu. Brać nie zastanawiać się bo zostało tylko 75 sztuk i niecałe 2 dni. Przesyłka bezVat Priority Line gratis!!! 3 miesiące bezwzględnej ochrony PayPal i 1 rok gwarancji. Waga 12 kg. Max obciążenie 120 kg. Max prędkość do 25/km/h. Max zasięg do 20km.

Link do okazji

Edited by Mija

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Brać nie zastanawiać się bo zostało tylko 75 sztuk i niecałe 2 dni. Przesyłka bezVat Priority Line gratis!!!"

Gdzie znajdę info,że to na 100%idzie bez vatu?bo wysyłka z Chin. Może ktoś się orientuję jaka jest różnica tej i tej 365

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różnica jest w zasięgu, bateria "odchudzona" i nie chcesz takiego usprawnienia, kup normalną wersję, bo różnica w cenie jest mała, a w funkcjonalności duża.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, jaki rodzaj łożysk znajduje się w tej hulajnodze - kulkowe wymagające konserwacji czy maszynowe, których przez lata nie trzeba ruszać? Nie mogę znaleźć na ten temat informacji, więc zaczynam podejrzewać, że ten drugi przypadek, ale nie chciałabym mieć po kilku tygodniach niespodzianki, że przez brak konserwacji łożyska nadają się już tylko do wymiany :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Z informacji podanych na stronie różnica pomiedzy EU a Youth jest:

"Xiaomi electric scooter common version only has a charger as accessory in package.
Europe version has rich accessories: power adapter, EU plug, pair of spare tires, extending nozzle, T-shaped wrench, screws, English user manual."

- ładowarka (to mają obydwa)

EU:

- przejściówka EU

- dwie dętki

- extending nozzle - ?

- kluczyk z uchwytem T

- manual po angielsku

Ktoś wspomniał o pomniejszonej baterii, ale dane są te same.

Warto się zastanowić nad tą tańszą wersją.. dętki i adapter można kupić u nas, instrukcję ściągnąć, chyba że ten kluczyk jest jakiś niestandardowy i warto go mieć?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, orzechszek napisał:

Ktoś wspomniał o pomniejszonej baterii, ale dane są te same.

Warto się zastanowić nad tą tańszą wersją.. dętki i adapter można kupić u nas, instrukcję ściągnąć, chyba że ten kluczyk jest jakiś niestandardowy i warto go mieć?

Bo jest inna konfiguracja ogniw i raczej nie tylko.

https://www.adslzone.net/2017/11/14/xiaomi-mi-electric-scooter-m365-vs-youth-edition/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ku przestrodze dla chętnych na pełną oponę - wczoraj takową montowałem, wygrzewanie we wrzątku nie pomagało, za cholerę nie chciała wejść, zatem postanowiłem użyć mikrofalówki.

Nastawiłem na mniej więcej 3 minuty (pokrętło analogowe mam) i 700W. Okazało się, że w środku jest jakaś guma, która pięknie się gotuje i rozsadza oponę od środka wylewając się na zewnątrz :D

Oponę udało mi się założyć, ale słabo się na niej jeździ, bo krzywa jest i bije. Podgrzewać należy krócej i przewracając w trakcie na drugą stronę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 5.02.2018 o 19:07, adrian_paz napisał:

Mam problem. Pękł mi element w kierownicy, który służył do jej blokady. Ktoś wie czy można taki gdzieś zamówić?

aaaaaa.jpg

jestes druga osoba z tym problemem.

Uzywałeś jakiejś podkładki w tym miejscu? Ile ważysz?

Daj znać jak znajdziesz rozwiązanie bo możliwe, że wszystkich to czeka.

Update: Jeden z zamienników tu:

s-l300.jpg

https://www.ebay.ie/itm/Xiaomi-M365-scooter-steering-wheel-replacement-tongue-bolt-hinge-repair-lock-/162833323772?

Edited by akslow
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

akslow stało się to po przejechaniu około 300 km. Ja jeździłem dość agresywnie - nie zwalniałem na nierównościach i krawężnikach, ale niestety hulajnoga została tak zaprojektowana jakby ten element był projektowany w ramach "planowanego postarzania", ponieważ jego grubość i stop nie są najlepsze, a przy gwałtownych przeciążeniach (zjazd z krawężnika, nierówności) przejmuje największe obciążenia, więc obawiam się, że prędzej czy później czeka to każdego.

Dzięki za link!!! Ten element wygląda na masywniejszy niż oryginalny, tylko strasznie drogi jak za kawałek metalu (150 zł!) niemniej to chyba lepsze niż usztywnianie kierownicy, a taki miałem zamiar.

Edited by adrian_paz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemano ;)

ps. Czy jest tutaj ktoś z Wawy, kto mógłby mi udostępnić hulajnogę (nawet odpłatnie) na 3-5 minut do testów w zasięgu wzroku właściciela? Niestety stoisko w Arkadii broni się rękami i nogami przed jakąkolwiek jazdą próbną. Chodzi mi o zwykłe przejechanie się i sprawdzenie jak ten sprzęt w ogóle działa. Oczywiście spełnię wszystkie wymagania bezpieczeństwa wymyślone przez właściciela :)

W razie czego priv.

Pozdro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now