Nezumi Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 1 godzinę temu, Coove napisał: A też miałeś tak że nie widziałeś usuniętych smsów w chmurze? Aktualnie nie widzę nic na chmurze, pusto, strona się nie wczytuje. Wcześniej (z miesiąc temu) wszelkie SMS/rejestry/zdjęcia były ok. Na chmurze jest opcja przywracania danych z max ostatniego miesiąca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
densa Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 (edited) To coś u was chyba, bo u mnie wszystko mam w chmurze jak i koszu, a jedyne co nie działa już od jakiegoś czasu to find device. Edit. Dobra, widzę że na i.mi.com (sprawdziłem na telefonie i innej przeglądarce na pc) rzeczywiście jest pusta biała strona, trzeba wejść na us.i.mi.com i działa. Edited June 26, 2019 by densa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coove Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 Widzę tylko usunięte zdjęcia, a smsów jak nie było tak nie ma. Dziwne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
densa Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 1 godzinę temu, Coove napisał: Widzę tylko usunięte zdjęcia, a smsów jak nie było tak nie ma. Dziwne... Nie zdarza mi się korzystać z kosza, ale teraz patrzyłem i rzeczywiście nie ma żadnych wiadomości jak coś usunę. Jak sprawdzałem resztę, czyli notatki, zdjęcia i kontakty to one normalnie pokazują się w koszu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vhailor30 Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 Hej miałem włączona synchronizacje chmura pokazuje wole miejsce przywróciłem ustawienia fabryczne i do galerii załadowało tylko jedno zdjęcie. Nie widzę w chmurze więcej zdjęć da się je jakoś odzyskać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coove Posted July 3, 2019 Share Posted July 3, 2019 Dnia 27.06.2019 o 12:27, densa napisał: Nie zdarza mi się korzystać z kosza, ale teraz patrzyłem i rzeczywiście nie ma żadnych wiadomości jak coś usunę. Jak sprawdzałem resztę, czyli notatki, zdjęcia i kontakty to one normalnie pokazują się w koszu. Masz pomysł jak to zgłosić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coove Posted July 11, 2019 Share Posted July 11, 2019 Nie mogę się dogadać z działem pomocy technicznej. Wytłumaczyłem wszystko, wysłałem screeny, a oni non stop w kółko wysyłają tą samą odpowiedź. Z każdym razem inny koleś odpisuje i zachowuje się tak jakby nie czytał tego co wysłałem... Ktoś ma jeszcze pomysł o co chodzi z tym, że nie widać usuniętych wiadomości w chmurze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
laky290 Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Zmieniłem numer telefonu i nie mam dostępu do starego numeru, przez co nie mogę dostać się do swojej chmury. Nietety maile od xiaomi z kodem weryfikacyjnem na pocztę "wp" nie dochodzą, a manualna weryfikacja za każdym razem kończy się niepowodzeniem, mimo tego, że znam dotychczasowe haslo, imei telefonu zarejestrowany w chmurze, stary nr telefonu, używane produkty itp. Co mam zrobić,żeby odzyskać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
laky290 Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Zmieniłem nr który był podany do weryfikacji na drugi.Czyli poszedłem do operatora (tel na abonament i zamieniłem numery) . Żeby zweryfikować dostęp "konto" wysyła SMS z kodem na stary nr, albo maila na pocztę powiązaną z kontem .Maile nie dochodzą a nr już nie istnieje. Manualna weryfikacja nie działa mimo tego, że podaje wszystkie dane.Co dalej z tym zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
laky290 Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Panowie/panie do jakichkolwiek zmian potrzebuje hasła wysyłanego na maila, telefon ...Gdyby to było takie proste nie prosiłbym tu o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
laky290 Posted July 17, 2019 Share Posted July 17, 2019 Naturalnie, sprawdzałem. Maile nie dochodzą, ale z tego co czytałem to dość powszechny problem. Co mogę jeszcze zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
figurel Posted July 20, 2019 Share Posted July 20, 2019 Dnia 17.07.2019 o 17:06, laky290 napisał: Naturalnie, sprawdzałem. Maile nie dochodzą, ale z tego co czytałem to dość powszechny problem. Co mogę jeszcze zrobić? Chciałem dodać pomocniczy numer telefonu, kiedyś miałem, było 100%, potem usunąłem i teraz za nic nie mogę ponownie go dodać. Maile nie dochodzą a prób było sporo. Wybrałem NA TELEFONIE ręczną weryfikację. Przeszedłem, podałem dane które żądali, stare hasła, adresy mailowe aktualne, kiedyś używane, miejsca w których w 2019 roku z reguły się logowałem (nie było Polski, mogłem podać other). Trochę lipa bo nie mogłem wpisać z rozwijanej list swojego urządzenia na którym jestem ZALOGOWANY na koncie XIAOMI bo nie było go na liście. NIE MA do wyboru XIAOMI REDMI NOTE 6 PRO! Uszczęśliwiony doszedłem do końca, wysłałem, podali, że w ciągu trzech dni dostanę odpowiedź odnośnie weryfikacji SWOJEGO konta. Odpowiedź przyszła po kilku minutach na numer telefonu który podałem jako pomocniczy: "Cześć 18*********88! Nie byliśmy w stanie zweryfikować Twojej tożsamości na podstawie danych, których nam dostarczyłeś" Ręce opadają Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now