Mak4ron

Zakup mi5 na ibuygou

Recommended Posts

Witam przymierzam sie do zakupu telefonu xiaomi mi 5 w najdrozszej wersji na ibuygou.com i mam parę pytan dotyczacych zakupu.

1.zakup

2.gwarancja

3.system

4.telefon

 

1.a) na stronie w tym momencie jest przecena o ok. 60$ wiecie moze do kiedy bedzie ona trwac?

1.b) w jakiej walucie wyjdzie mi najtaniej (paypal)

1.c) jak ominac polski vat?

2.a) czy jezeli zaznacze opcje "add 1 year warranty" to bede mial tylko jeden rok gwarancji czy w cenie juz jest jeden rok i to mi doda drugi?

2.b) jak odeslac telefon na gwarancje do nich jesli cos by sie stalo z telefonem?

3. Czy telefon dostalbym z chinskim miui i musialbym jakos wgrac angielski czy moze odrazu jest wgrany jezyk angielski albo czy jest jakas ipcja wybrania jezyka systemu jaki wysla?

4. Czy ten ceramiczny tył jest tak sliski jak jest(tak slyszalem) szklo w tanszych wersjach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. To nie jest przecena xD oni w chińskich sklepach często dla jaj te off dają. Sam na ibg zamówiłem za ~480$ najdroższą wersję, a teraz widzę, że zdrożała

2. Jak masz konto walutowe to w walucie w jakiej na nim operujesz. Przez paypal obojętne jeśli chcesz tam zł na walute zmienić bo są chore przeliczniki(100zł stracisz na przewalutowaniu na pp)

3. Nie da się ominąć. Albo go dostaniesz albo nie. Wykup ubezpieczenie od podatków. W razie czego powinni Ci zwrócić za vat

4. Na gwarancję odsyłasz do nich albo zdaje się do wrocławia.

5. Dostaniesz miui z językiem angielskkim i chińskim. Polski wrótce się pojawi w wersji global

6. Nikt z nas nie ma ceremicznej wersji, ale pewnie też jest śliskie.

Temat zamykam, autor dostaje bana, koniec śmieszkowania, wszystko było już poruszane na forum elektroda proszę wyszukać w google.pl

xD

Wejdź tu: https://miuipolska.pl/forum/forum/107-ibuygou/ skarbnica wiedzy i IBG

Edited by stereo0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Kto wie, cena jest już taka od dłużnego czasu. pp ma swoj przelicznik, jeśli chodzi o cene podstawowoą to na górze na stronie mozesz zmieniać waluty, masz 4 do wyboru, wpisz w google ile to jest polskich złotych i zobaczysz, na początku najbardziej opłacało sie z Funtach, sprzęt o 200/300 zł tańszy niż w innej walucie, teraz już jest pdoobnie. VAT'u nie da sie jakos ominąć, IBG wysyła teleofny jako gift wtedy najczesciej celnik nie sprawdza, ale nie jest to regułą girt=brak vatu, tylko po prostu wieksza szansa na ominiecie go, w ibg mozna ubezpieczyć sie od vatu 5% ceny telefonu, polega to na tym, że jak dostaniesz vat wysyłasz im kopie a oni dają ci kase na to. 
2. 2 lata jeśli dodasz 1 rok gwaracji, wysłać możesz do nich ale jest serwis w wrocku. 3. W sofcie jest język angielski, prawdopodobnie będzie global kiedyś tam i powinien być i język polski. co do pleców nie wiem, ale są na pewno bardziej wytrzymałe niż szkło ;P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Bobson napisał:

1. Kto wie, cena jest już taka od dłużnego czasu. pp ma swoj przelicznik, jeśli chodzi o cene podstawowoą to na górze na stronie mozesz zmieniać waluty, masz 4 do wyboru, wpisz w google ile to jest polskich złotych i zobaczysz, na początku najbardziej opłacało sie z Funtach, sprzęt o 200/300 zł tańszy niż w innej walucie, teraz już jest pdoobnie. VAT'u nie da sie jakos ominąć, IBG wysyła teleofny jako gift wtedy najczesciej celnik nie sprawdza, ale nie jest to regułą girt=brak vatu, tylko po prostu wieksza szansa na ominiecie go, w ibg mozna ubezpieczyć sie od vatu 5% ceny telefonu, polega to na tym, że jak dostaniesz vat wysyłasz im kopie a oni dają ci kase na to. 
2. 2 lata jeśli dodasz 1 rok gwaracji, wysłać możesz do nich ale jest serwis w wrocku. 3. W sofcie jest język angielski, prawdopodobnie będzie global kiedyś tam i powinien być i język polski. co do pleców nie wiem, ale są na pewno bardziej wytrzymałe niż szkło ;P 

Jak to dokladnie wyglada z ta wysylka jako prezent? i czy jak otworza ta paczke i zobacza ze w srodku jest telefon warty 500$ a na paczce jest napisane ze jest warta 30$ to bede musial sie jakos z tego tlumaczyc czy poprostu wypelnic "wniosek" i wyslac ska do ibg? I czy musze im napisac zeby wyslali to jaki gift?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w środku nie ma żadnych cen, paragonów, faktur itp. z tego co się oriętuje, nie wiem jak dokładnie jest to wszystko załatwiane, ale raczej nie mogą tego otworzyć bez Twojej wiedzy, mogą prześwietlić itd. ale otworzyć nie. Dostajesz od celników taki wykaz ze musisz opłacić VAT (23% ceny), pewnie oni sami oceniają kosz przesyłki, nie wiem dokładnie. Nic nie musisz pisać, ponoć już sami pakują jako prezenty. Możesz wybrać EU Direct, ale chyba nie ma go w mi5, wtedy przesyłkę masz szybciej, ale 100% vat, wiec sie nie opłaca ;p Oraz tak, wysyłać to do nich i oni przelewają pieniążki, takie zabezpieczenie kosztuje 5% produktu. Osobiście wziąłem ubezpieczenie dla mi5 pro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja czasem nie wiem, czy DHL nie zapewnia ominięcia VAT'u :P Lub ewentualne płacenie go od kwoty z paczki... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiła się opcja EU Direct na IBG

4 godziny temu, Mak4ron napisał:

Jak to dokladnie wyglada z ta wysylka jako prezent? i czy jak otworza ta paczke i zobacza ze w srodku jest telefon warty 500$ a na paczce jest napisane ze jest warta 30$ to bede musial sie jakos z tego tlumaczyc czy poprostu wypelnic "wniosek" i wyslac ska do ibg? I czy musze im napisac zeby wyslali to jaki gift?

Ja jak zamawiałem z IBG to napisałem im, żeby zapakowali jako prezent i napisałem życzenia, które mają mi nadrukować na paczce. Napisali, że nie ma problemu :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja czasem nie wiem, czy DHL nie zapewnia ominięcia VAT'u  Lub ewentualne płacenie go od kwoty z paczki... 

Nic z tych rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja czasem nie wiem, czy DHL nie zapewnia ominięcia VAT'u  Lub ewentualne płacenie go od kwoty z paczki... 

Z tego co słyszałem to DHL to jeszcze większa szansa na VAT jak jest źle spakowane i wiem że np paczki z ibuygou w większości przypadków nie trafiają na VAT bo są zapakowane odpowiednio np opisane jako gift, ozdobny prezentowy papier na pudełku od telefonu, napisane jest ze to mp3 Player wartość 25$, zamawiałem 2 razy i ani razu VAT. Natomiast mój kolega zamawiał przez AliExpress i tak już jedyna ochrona było ze gift i wartość 25$ i napisali ze to telefon no ale jaki telefon jest za 25$? Nie ukrywajmy ale paczki z Chin to w większości gift i wydaje mi się ze taki napis to nie jest ochrona.

Ja mam taką rade i ja tak robię liczysz sobie ile VAT zapłacisz wkładasz te pieniądze i czekasz (z DHL to kwestia paru dni od wysyłki mój rekord to 30h od nadania) czy obudzi Cie telefon o 7 rano czy o 11 kurier z paczką.

Można też wziąć opcje ochrony przed VAT

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treść odpowiedzi na dzisiejsze zapytanie na temat dostępności, czarna wersja 32gb.

Cytat
Hi Kamil,
 
So sorry about that we don't have the time when it will be available.,It is out of stock for the whole market now.If you want cancel it We can arrange the refund for you.
 
Have a good day:)
 
Best regards,
Isabella

Bardzo mnie to dziwi i wkurza zarazem. Zwłaszcza że komuś tutaj już wysłali 32gb black. Ja złożyłem zamówienie 18go marca.
To podejście też jest rozbrajające bo w ogóle im nie zależy żeby podac jakies wiarygodne info, postarać sie o klienta..

Sporo innych sklepów niby tą wersje już wysyła, więc zdanie o dostępności na całym rynku wygląda na zwykłe kłamstwo/totalną nieświadomość ;)

/Edit
Po kilku mailach wydusilem z nich ze dostali info iż mają cos miec jutro, wiec byc moze wyślą w tym tygodniu... Zobaczymy ;)

Edited by kamil996

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z kolei wczoraj wieczorem pytałem o dostępność i planowany termin wysyłki czarnego MI5 64GB, którego zamawiałem 15 marca. Wygląda na to że na wysyłkę trzeba będzie jeszcze poczekać.

Cytat
Hi Andrzej,
Now we have no it in stock.
Now one of our supplier provide the black phone to us at very high price, so sorry now we have no black phone in stock

Best regards,

Niky

Zastanawiam się, czy z partii którą teraz mają mieć będą realizować wcześniejsze zamówienia czy tylko nowe zamówienia po wyższej cenie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kamil996 ale masz fajnie. Nie wiem dlaczego uparłem się na tą wersję pro i będę czekał pewnie jeszcze długi czas. W sumie mógłbym zrobić zwrot, ale skoro już tyle to trwa to mnie pewnie nie zbawi kilka tygodni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja podobnie będę czekał na 64, więc chyba już też wytrzymam :). Ale nie ukrywam, że zazdroszczę :). Jedyna optymistyczna rzecz, że możę do tego czasu już i Global wyjdzie i będzie "lepszy".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi w piątek też Nicky pisała, że nie mają, a dziś niespodzianka. Może wysłali w pierwszej kolejności osobom, które zamawiały coś jeszcze. Ja razem z Mi5 zamówiłem RN3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi w sobotę wysłali białego Mi5 zamówionego ze słuchawkami Dazzle. Cały czas obserwuję tracking DHL i co kilka godzin pojawiają się statusy z punktu tranzytowego w Hong Kongu.

Za to na IBG zniknęła opcja wyboru czarnego 64, ale pojawiła się złota (chyba że była wcześniej, ale nie zauważyłem) :) 

Edited by johnny1836

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, andrzej78 napisał:

Właśnie dostałem maila, że Ibuygou wysłało do mnie czarnego Mi5 64 GB zamówionego 15 marca. :-D

Ja zamówiłem 14 marca ten sam model... i cisza :?

Edited by K4r0lSz

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kot_pl napisał:

Ja zamówiłem 10 marca i w poniedziałek przyleciał ;)

Ja też zamawiałem 10 marca i we wtorek miałem go w domu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, stereo0 napisał:

i tak dopiero kolo 20 maja dostaniemy 4/128:p tyle już czekamy to chyba jeszcze miesiąc damy rade

radze bardzo dobrze zastanowić się nad słowem 'dostaniemy' 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Bobson napisał:

radze bardzo dobrze zastanowić się nad słowem 'dostaniemy' 

Dokładnie jestem tego samego zdania, dostaniecie albo i nie... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytanie do tych co dostali swoje MI5. Kupując je na ibuygou zamawialiście ubezpieczenie cła?

Nie ma cła na telefony

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.